SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ach het houdt je van de straat, oh wacht....quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen weekend voor mij morgenochten bakken legen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:29 schreef Rafeiro het volgende:
Zow, even de hdd opgeruimd nu weer 700 GB ruimte
Grote schoonmaak dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:31 schreef Rafeiro het volgende:
Een hoop oude meuk, heb alles van 2019 maar weggegooid.
Redelijk, straks even wat meer mapjes maken in root dir, opdat het voortaan wat makkelijker is. Best een geklooi als je alles maar op D:\ wegpleurt.quote:
Je moet iets in quarantaine tijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Redelijk, straks even wat meer mapjes maken in root dir, opdat het voortaan wat makkelijker is. Best een geklooi als je alles maar op D:\ wegpleurt.
Zoiets ja. Ik ben vel redelijk klaar met netflix etc ondertussen. Dus dan zo maar ff bezig.quote:
Ik zou zeggen.... als je je verveeld... kom een keer deze kant op, maar ja.....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:47 schreef Rafeiro het volgende:
En ik ben zelf meer van 3 meter afstand dan 3 feet wat de WHO noemt, wat weer afwijkt van de 1,5 meter in Nederland. Dus ik verveel me de tandjes. En dan dus maar zulke dingen gaan doen.
Ik heb geen auto meer, anders zou ik het nog overwegen ook om even op afstand in de tuin te komen zitten, maar OV doe ik nu echt niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.... als je je verveeld... kom een keer deze kant op, maar ja.....
Ik heb een hele grote binnenplaats...... 20x50 meter of zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb geen auto meer, anders zou ik het nog overwegen ook om even op afstand in de tuin te komen zitten, maar OV doe ik nu echt niet.
"le garage" ?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een hele grote binnenplaats...... 20x50 meter of zo.
Nee, dat is het dak van de winkels hieronder.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat is het dak van de winkels hieronder.
Just me en Symph hebben gezien hoe groot de binnenplaats is.
Daarom.... dus het kan wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ah ja heb vroeger ook boven een supermarkt gewoond, mooi ruim "dakterras" enzo hadden we. Dat was wel ideaal.
Ja, dat ook wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:00 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
De binnenplaats is groot maar je balkon is ook groot!
Mogguhquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:00 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
De binnenplaats is groot maar je balkon is ook groot!
quote:
Want anders paardenkoppen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:02 schreef just me het volgende:
[..]zo alles is goed en nar tevredenheid opgelost met de wasmachine
Was wel grappig, er kwam nu een andere meneer dan de vorige keer en ik zei volgens mij ken ik u van Concordia, en dat klopte, nu kon hij alleen maar goed werk afleveren
Dan laat ik hem meer contributie voor zijn zoon betalenquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:02 schreef just me het volgende:
[..]zo alles is goed en nar tevredenheid opgelost met de wasmachine
Was wel grappig, er kwam nu een andere meneer dan de vorige keer en ik zei volgens mij ken ik u van Concordia, en dat klopte, nu kon hij alleen maar goed werk afleveren
De wasmachine draait al, ben nu bezit om alle kussens van de bank te wassen. Daarna eens kijken waarom ik zo belachelijk veel handdoeken hebquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Just me is gewoon een lokale bekendheid.
En mooi dat het nu naar tevredenheid is opgelost. Dus nu weer kleine wasjes, grote wasjes......
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb dat paardje van inmiddels al weer bijna 2 jaar oud nog steeds, lol.
Die heb je, voor het geval de wasmachine het niet doet, dat je je dan nog steeds kan afdrogen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
De wasmachine draait al, ben nu bezit om alle kussens van de bank te wassen. Daarna eens kijken waarom ik zo belachelijk veel handdoeken heb
Ik zal straks eens tellen....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb je, voor het geval de wasmachine het niet doet, dat je je dan nog steeds kan afdrogen.
Ik vind 98 paar ook teveel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:08 schreef Rafeiro het volgende:
Zo heb ik bizar veel sokken. Daar valt geen was mee te vullen dus dan maar 100 paar ofzo (iets overdreven hoor).
en dan zorgen dat je linker sok bij de rechter sok zit,quote:
Toen ik nog gewoon werkte en dus meer centjes had, kocht ik soms gewoon nieuwe sokken, ipv een was te draaien. Ze zijn altijd wel ergens goedkoop....quote:
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toen ik nog gewoon werkte en dus meer centjes had, kocht ik soms gewoon nieuwe sokken, ipv een was te draaien. Ze zijn altijd wel ergens goedkoop....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:30 schreef Rafeiro het volgende:
Hebben ze bij de Appie trouwens stoepkrijt?Als het een beetje grote AH is dan zou het wel eens kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |