Wat is ditquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat de orderpicker een foutje gemaakt heeft en dat ik nu niet vijfhonderd stiekies heb. Maar 2000![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje is er alvast gelukt. Zonder spiegel zelfs![]()
[ afbeelding ]
Dat gaan we maandag zien hequote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we maandag zien he![]()
eerste keer thuiswerken zat ik er al zo bij, lag ook iedereen onder tafel![]()
[ afbeelding ]
Ben jij dit?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we maandag zien he![]()
eerste keer thuiswerken zat ik er al zo bij, lag ook iedereen onder tafel![]()
[ afbeelding ]
Soooow ja dat was lang geleden! 2003 of zoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet ineens aan die foto van jaren geleden denken Fles, toen je Dishwarrior was.
Wtfquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soooow ja dat was lang geleden! 2003 of zo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet gewoon 4x 500 stucks besteld?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat de orderpicker een foutje gemaakt heeft en dat ik nu niet vijfhonderd stiekies heb. Maar 2000![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje is er alvast gelukt. Zonder spiegel zelfs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee op de oververpakking zat ook een sticker met "500 pcs". Dacht eerst dat het 5 zakjes met elk 2 vakjes, en toen zag ik dat het er 4 waren. Toen dacht ik al "HOE kan dit ooit samen 500 zijn??"quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gewoon 4x 500 stucks besteld?
prijs op verpakking zegt ook niet alles
Oeps.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee op de oververpakking zat ook een sticker met "500 pcs".
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee op de oververpakking zat ook een sticker met "500 pcs". Dacht eerst dat het 5 zakjes met elk 2 vakjes, en toen zag ik dat het er 4 waren. Toen dacht ik al "HOE kan dit ooit samen 500 zijn??"
Lol nee dat is instant kaalheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kmoet die idd niet in mijn haar doen:P
ah kijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog hetzelfde sinds vanochtend.Maar de bij is nu in de tuin.
Nee was van plan vanmiddag te maken. Maar toen moest een collega met spoed weg en ben ik maar op de groep gaan staan. In mijn werkkloffie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijkheb je een recente fotovan de tuin?
.ligt aan de postbodequote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Weten jullie of een nee-nee sticker op de brievenbus geldig is als je zelf een briefje met "nee" over de "ja" plakt? Ik ben echt niet te skeer om zo'n sticker te kopen, maar bij het nieuwe appartement zijn het geen stickers maar plaatjes net als naamplaatjes en er staat nee-ja op.
Dan hoop ik voor de weken tot het nieuwe plaatje binnen is op een chille postbodequote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
.ligt aan de postbode![]()
bij een echte sticker kan hij het er ook in gooien toch
hopen op goed weerquote:
ik weet niets van kree huilie topicquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopen op goed weer
heb ik nog iets gemist de afgelopen 2 dagen? of hoef ik alleen het nieuwste Kree huillie topic even terug te lezen?
is ook niet boeiend zie ik alquote:
ik zie het.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:07 schreef phoenyx het volgende:
Niks mis met @:kree, gewoon een leuke positieve man
Die stickers kun je gewoon gratis krijgen bij het gemeentehuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Weten jullie of een nee-nee sticker op de brievenbus geldig is als je zelf een briefje met "nee" over de "ja" plakt? Ik ben echt niet te skeer om zo'n sticker te kopen, maar bij het nieuwe appartement zijn het geen stickers maar plaatjes net als naamplaatjes en er staat nee-ja op.
belgie en duitsland heeft al mondkapjesplicht. zou het raar vinden als nederland zo meteen zegt dat het niet hoeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
Ov-bedrijven willen verplichte mondkapjes
Het openbaar vervoer komt in de problemen bij een versoepeling van de coronamaatregelen. Als er weer meer mensen op pad mogen, zal het "onwerkbaar" zijn om de reizigers met anderhalve meter afstand te vervoeren. Ook zullen de financiële tekorten bij de vervoerders nog meer oplopen, schrijven NS, de regionale spoorvervoerders en de stads- en streekvervoerders in een brandbrief aan staatssecretaris Van Veldhoven. Ze willen dat er beschermingsmiddelen komen voor personeel en reizigers, zoals verplichte mondkapjes.
Is er ook bekend voor hoelang dat verplicht is?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgie en duitsland heeft al mondkapjesplicht. zou het raar vinden als nederland zo meteen zegt dat het niet hoeft.
Wij hebben in Nederland een significant ander coronavirus waarbij mondkapjes niet helpen. Jaap heeft het zelf gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgie en duitsland heeft al mondkapjesplicht. zou het raar vinden als nederland zo meteen zegt dat het niet hoeft.
totdat de verplichting wordt opgeheven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Is er ook bekend voor hoelang dat verplicht is?
ah, dan heb ik niks gezegd. ik wist niet dat corona muteert aan de grensquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben in Nederland een significant ander coronavirus waarbij mondkapjes niet helpen. Jaap heeft het zelf gezegd.
doe ik alleen bij mensen waarvan k het hoofd in mijn collectie wil hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze heeft vast gedreigd z'n hoofd op een paal te spietsen ofzo....
Dat is toch altijd al zo geweest???quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:26 schreef gianni61 het volgende:
ah, dan heb ik niks gezegd. ik wist niet dat corona muteert aan de grens
Ja. Er is geen bezorger die gaat stampvoeten of zo'n sticker "geldig" is. Die is allang blij dat hij weer een adresje over kan slaan. Werkt echt perfect.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ohw....quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe ik alleen bij mensen waarvan k het hoofd in mijn collectie wil hebben
is vast een te positief hoofdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohw....Zijn hoofd voldoet niet aan de selectiecriteria?
neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohw....Zijn hoofd voldoet niet aan de selectiecriteria?
ik ben maar een domme metaalwerkerquote:
ook als ik het niet gehad had.. ik verdom het.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik al corona had gehad
is dat die waar je vakwerk bruggetjes moet maken en zorgen dat ze niet instorten?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
Even tussendoor.. ik ben verslaafd aan Construction Simulator
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook een opstandig gevoel van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh ok... beetje proberen hoe je dat precies spietst zodat je niet nog in de nekwerveltjes loopt te frotten.... nee ik snap het...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
je gebruikt zon hoofd als oefenhoofd
Nee hierbij moet je graafmachines enzo besturen en vrachtwagens en kranen en asfalteerapparatenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat die waar je vakwerk bruggetjes moet maken en zorgen dat ze niet instorten?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]duitse en belgische overheid zeggen dat je ook een sjaal of buff mag dragen, daar zijn dus nauwelijks eisen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat overleef ik wel.
een paar buffs heb ik wel thuis liggen.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ah oke.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee hierbij moet je graafmachines enzo besturen en vrachtwagens en kranen en asfalteerapparaten
ik ook, maar heb door die corona zo'n opneuker gehad dat iedere 'restrictie' mn ademhaling te zwaar belemmert. Zeker bij inspanning.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duitse en belgische overheid zeggen dat je ook een sjaal of buff mag dragen, daar zijn dus nauwelijks eisen aan.
dat overleef ik wel.
een paar buffs heb ik wel thuis liggen.
Als je van jaap zijn theorie uitgaat dat het om virusdruppels gaat die binnen 2 meter op de grond vallen kan hij nog best wel eens soort van gelijk hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben maar een domme metaalwerker
ik heb al 2 dagen cursus gehad met een volgelaatscherm op mn helm, omdat iemand had bedacht dat dat zou helpen tegen crorona
Je hebt die dingen toch ook met 'ademventiel' of helpt dat geen ene ruk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook, maar heb door die corona zo'n opneuker gehad dat iedere 'restrictie' mn ademhaling te zwaar belemmert. Zeker bij inspanning.
helpt geen ruk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt die dingen toch ook met 'ademventiel' of helpt dat geen ene ruk.
alleen lullig voor 1 collega die zn hooikoorts pilletje was vergeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je van jaap zijn theorie uitgaat dat het om virusdruppels gaat die binnen 2 meter op de grond vallen kan hij nog best wel eens soort van gelijk hebben![]()
Waarom die mondkapjes dan weer niet helpen kan ik met deze theorie niet verklaren
Ben je wel helemaal hersteld dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook, maar heb door die corona zo'n opneuker gehad dat iedere 'restrictie' mn ademhaling te zwaar belemmert. Zeker bij inspanning.
Als je het niet correct gebruikt kun je het inderdaad beter gewoon niet gebruiken. Maar dan moeten ze dat zeggen en niet 'mondkapjes werken niet'.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
omdat men niet correct omgaat met die mondkapjes.
dat zie ik hier om me heen ook
Nu naambordjes bij nummers danquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens weer terug van looprondje. Klaar met de wijkKan zo een krantenwijk beginnen, ik weet nu denk ik wel alle straatnamen uit mijn hoofd
mag ik ook met een airstream kap rondlopen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
helpt geen ruk.
heb thuis 1 halfgelaat masker waarmee ik in rust voldoende lucht trek, kost 70 euro. Maar daar ga ik ook geen hele dag mee rond lopen.
wat ik er aan over heb gehouden is dat ik wat meer last van mn astma heb en veel meer last van oprispingenquote:
als jij daar gelukkig van wordt: vooral doenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ik ook met een airstream kap rondlopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zag het ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
20% salaris inleveren. bedrijf van Budadonis op RTL nieuws?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
EN dan zeggen ze "Dan hebben we niks aan je, stap hier maar af doei"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan zeggen ze "Dan hebben we niks aan je, stap hier maar af doei"
Dat je nu naast alle straten bij de huisnummers de namen gaat onthouden. Je kan ook nee nee stikkers gaan tellen of tuinkaboutersquote:
soorten ondergoed aan de waslijnen tellenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat je nu naast alle straten bij de huisnummers de namen gaat onthouden. Je kan ook nee nee stikkers gaan tellen of tuinkabouters
Nou inderdaad zeg! @bitterbal zeg er wat van en spiets ze allemaal op je stok!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:42 schreef gianni61 het volgende:
@:Bitterbal KLB / Bitterballen? Donder op.
dit kan echt niet
Neeeee johquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat je nu naast alle straten bij de huisnummers de namen gaat onthouden. Je kan ook nee nee stikkers gaan tellen of tuinkabouters
wablief?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:44 schreef phoenyx het volgende:
Iedereen hier vindt het zo geweldig dat ze niet kunnen lezen dat ze het gaan posten
Oeh maar je kan daarvoor zo'n papiertje uitprinten en dan de beertjes inkleurenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeee joh![]()
Ik heb wel veel beren gezien trouwensMaar niet geteld
Lijkt wel ONZ daar tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:42 schreef gianni61 het volgende:
dit kan echt niet
Ikke nie begrijp.....quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:44 schreef phoenyx het volgende:
Iedereen hier vindt het zo geweldig dat ze niet kunnen lezen dat ze het gaan posten
ja ja, straks is daar ook nog een app voor zekerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh maar je kan daarvoor zo'n papiertje uitprinten en dan de beertjes inkleuren
ONZ is een stuk serieuzer.quote:
Ohhhhh ja een aantal hebben typtyfus en anderen leestyfusquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Iedereen leest bejaard terwijl er behaard staat en wil dat zo graag melden
Oke ja geeft niet hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhhh ja een aantal hebben typtyfus en anderen leestyfus
dus je bent niet Lieke Martens? Shocking!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke ja geeft niet hoorIk ben trouwens een man, geen vrouw, ook al zou je dat misschien denken aan mijn icoon
Wat heeft dat voor nut?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke ja geeft niet hoorIk ben trouwens een man, geen vrouw, ook al zou je dat misschien denken aan mijn icoon
hoge snacks vangen veel windquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:42 schreef gianni61 het volgende:
dit kan echt niet
de bitterballen sector heeft het al zo zwaar te verduren met het huidige borrelverbod.quote:
gratis dickpics in dmquote:
Dat lukt prima zonder mij dusquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ONZ is een stuk serieuzer.
Klb is tegenwoordig 100% verzonnen bagger.
Hoer hoer hoer hoer hoer zeik ik hoer of zei ik hoer? Hoer!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is hoer nou toch niet.... zei ik echt hoer? Ik bedoelde natuurlijk hier
quote:
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:59 schreef Ygritte het volgende:
Ik ben moe maar eigenlijk zou ik nog 'moeten' sporten.... zoooooo geen zin....
Mijn hipsterkoffie van 2 week geleden was best teleurstellendquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:00 schreef gianni61 het volgende:
mijn hipsterkoffie is eindelijk aangekomen
helaas ligt het nu bij een afhaalpunt en kan ik morgenvroeg nog geen hippe instragram koffie maken
Moet ik dit twijfelachtige criterium als een eer beschouwen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe ik alleen bij mensen waarvan k het hoofd in mijn collectie wil hebben
Je verwacht het niet hequote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn hipsterkoffie van 2 week geleden was best teleurstellend
Glitterkoffie?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe drink jij je zut eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou eigenlijk welhet is een ambacht
![]()
Misschien dat ik de bialetti maar weer eens aanslinger
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had gewoon het creatieve idee om naar de Chinees te lopenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ookmaar eens eten maken. Ik had een creatief idee voor een salade maar dat doe ik morgen wel
Welke dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ookmaar eens eten maken. Ik had een creatief idee voor een salade maar dat doe ik morgen wel
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had gekund... maar nee.... volgende keer toch maar bij de golden company
Mijn Chinees is weer open! Voor afhaal alleen denk ik dan. Binnenkort maar eens even wat geld naartoe brengenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gewoon het creatieve idee om naar de Chinees te lopen
olijven en paprika en knoflook. En halloumi blokjes.quote:
Geinig wel, bij mij is het ook compleet uit mijn systeemquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met niks en als het vies is met een zoetje![]()
Melk in de koffie vind ik echt uitermate ranzig
En nu de eendjes voeren over de railing?quote:
Zin in gefrituurde vleermuis?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had gewoon het creatieve idee om naar de Chinees te lopen
Wie weetquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopelijk hebben we niet bij dezelfde hipster besteld.
Ja hier ook alleen maar voor afhaal en alleen tussen 16.00 en 20.00 uur.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Chinees is weer open! Voor afhaal alleen denk ik dan. Binnenkort maar eens even wat geld naartoe brengen
nee het zit er nog inquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu de eendjes voeren over de railing?
Heerlijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Chinees is weer open! Voor afhaal alleen denk ik dan. Binnenkort maar eens even wat geld naartoe brengen
Nee gewoon kitten.quote:
Lekker! Wat voor slaaj erbij?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
olijven en paprika en knoflook. En halloumi blokjes.
Mijn japanner is ook gaan bezorgenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik had vissticks en spinazie.
Maar helaas geen goeie Chinees hier want al weken zin in
nee oprispingen en ranzige boeren..quote:
Nou ja nee, wat ovenfriet uit de AFquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor slaaj erbij?
En nog iets van pasta of rijst ofzo?
gewoon een zweeftoilet. wat zo hoog hangt dat ik m'n deur open moet zetten om mn voeten op de drempel van mn natte cel te zetten..quote:
De Chinees hier is ook van twijfelachtige kwaliteit maar met sommige dingen toch wel erg lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik had vissticks en spinazie.
Maar helaas geen goeie Chinees hier want al weken zin in
Heb je nou eigenlijk altijd dezelfde boot?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon een zweeftoilet. wat zo hoog hangt dat ik m'n deur open moet zetten om mn voeten op de drempel van mn natte cel te zetten..
Maar moet ook weer opletten want mn deurvanger is een beetje uitgewoond. Dus op 't zeetje knalt die deur keihard dicht als ik niet op let
Ja en in een lekker pittige kerriesausquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn japanner is ook gaan bezorgenGod wat heb ik vanavond lekkere sushi gegeten
sinds augustus wel jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je nou eigenlijk altijd dezelfde boot?
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee oprispingen en ranzige boeren..
maar goed.. voor dat eerste moet ik over 2 maanden weer terug naar de huisarts.
har harquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt weken uit je neus gevreten wees blij dat je wat mag doen![]()
verdenking van middenrifbreuk, maar heb nu omeprazol ofzo wat ik eerst 3 maanden moet proberen..quote:
Babi Pangangquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Chinees hier is ook van twijfelachtige kwaliteit maar met sommige dingen toch wel erg lekker
Klinkt heftigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verdenking van middenrifbreuk, maar heb nu omeprazol ofzo wat ik eerst 3 maanden moet proberen..
goed punt.quote:
Oh das ruk, brak gebouwd ben jij ook zeg 😅quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
verdenking van middenrifbreuk, maar heb nu omeprazol ofzo wat ik eerst 3 maanden moet proberen..
Die is hier altijd een beetje 'hit or miss', vaak wel een risicootje, soms echt super mals en krokant en soms alsof die al de hele dag in een warmhoudbak heeft gelegen.quote:
Zo weer verder. Wel vanmiddag even een dutje gedaan want moeeeeeequote:
ja zeker..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh das ruk, brak gebouwd ben jij ook zeg 😅
Die hier uit het dorp is bij alledrie de tenten de laatste categorie, walgelijk. Dan maar niet, want goeie babi Pangang is zo verschrikkelijk lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is hier altijd een beetje 'hit or miss', vaak wel een risicootje, soms echt super mals en krokant en soms alsof die al de hele dag in een warmhoudbak heeft gelegen.
Ja dat is heerlijk. Ik doe het eigenlijk nooit. Meestal stoom ik wel minstens 8 uur achter elkaar door want dan is het ook gewoon klaar. Tenzij deadline enzoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo weer verder. Wel vanmiddag even een dutje gedaan want moeeeeee
Zo lekker dat dat kan bij thuiswerken
Ja trok ik nu echt even niet. En meester in uitstellen ook, ikquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk. Ik doe het eigenlijk nooit. Meestal stoom ik wel minstens 8 uur achter elkaar door want dan is het ook gewoon klaar. Tenzij deadline enzo
kijk maar uit. Hij heeft bewijs gezien dat coronoa uit een laboratorium komtquote:
Z'n beschuldigingen tegen China enzo.quote:
Maar hij mag niet zeggen wat dat bewijs is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar uit. Hij heeft bewijs gezien dat coronoa uit een laboratorium komt
maar hij mag niks zeggen, ookal staat hij wel bovenaan alle functiesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ahja dat virus dat een klein griepje was en in april poef weg zou zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja trok ik nu echt even niet. En meester in uitstellen ook, ik
Ja mehhhh ik ben vrij gedisciplineerd in thuiswerken anders komt er helemaal geen fuck van en ga ik elke keer wat anders doen. Zit dus ook altijd expres in de werkkamer keurig achter mijn werkplek enzv. (werkte voor de coronasjit ook al minimaal 2 dagen in de week thuis)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja trok ik nu echt even niet. En meester in uitstellen ook, ik
Knap zinloos lijkt mequote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
iemand moet die man eens tegen zichzelf in bescherming gaan nemen..
maar de WHO moet zich schamen. Het persbureau van China!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja dat virus dat een klein griepje was en in april poef weg zou zijn
Omsingeld door idioten overal iigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Z'n beschuldigingen tegen China enzo.
Niet dat ik de Chinezen vertrouw, maar Trump weet in 10 verhalen minimaal 9 onzin verhalen op te hangen
helaas wordt hij straks doodleuk weer herkozen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
iemand moet die man eens tegen zichzelf in bescherming gaan nemen..
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ja mehhhh ik ben vrij gedisciplineerd in thuiswerken anders komt er helemaal geen fuck van en ga ik elke keer wat anders doen. Zit dus ook altijd expres in de werkkamer keurig achter mijn werkplek enzv. (werkte voor de coronasjit ook al minimaal 2 dagen in de week thuis)
Mwah, ook weer te makkelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de WHO moet zich schamen. Het persbureau van China!
Yepquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas wordt hij straks doodleuk weer herkozen.
Misschien nog wel gevaarlijker dan die idioot van een Bolsonaro. Die krijgt gewoon van zijn legertop te horen "Zeg mafkees als je nou niet normaal gaat doen plegen we een staatsgreep!"quote:
Ik doe dat ook. Daar werk ik en is mijn werk, laptop telefoon enzv. laat ik daar liggen. Mijn werk stopt nooit, nou ik dus welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik zit liefste ook op zolder, fijne werkplek en dan is laptop dicht en telefoon weg ook echt klaar zijn met werk.
Helpt wel sowieso enorm, aparte werktelefoon
Heb anders toch steeds de neiging even te checken en reageren, want nieuwsgierig Aagje
van mij wel, van trump niet.quote:
mensen zijn gewoon kut, dat is het grote probleemquote:
Check!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe dat ook. Daar werk ik en is mijn werk, laptop telefoon enzv. laat ik daar liggen. Mijn werk stopt nooit, nou ik dus wel
Was het maar kut, dan was het nog watquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen zijn gewoon kut, dat is het grote probleem
Ja Chinees is sowieso wel mijn favoriete eten, de Nederlandse Indo-Chinees dan wel. Als je in het buitenland bij een Chinees eet is het vaak een beetje smakeloze drab.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hier uit het dorp is bij alledrie de tenten de laatste categorie, walgelijk. Dan maar niet, want goeie babi Pangang is zo verschrikkelijk lekker![]()
Eens opsnorren waar dat te halen is. Dit weekend doen ofzo. Mijn favoriete Kantonese Chinees in Rotterdam is wel foetsie, dat is echt spijtig
Er zit een kleine kern van waarheid in wat Trump zegt.quote:
quote:
maar dan heette de boot niet Titanic, maar Trumpie McTrumpface..quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Chinees is sowieso wel mijn favoriete eten, de Nederlandse Indo-Chinees dan wel. Als je in het buitenland bij een Chinees eet is het vaak een beetje smakeloze drab.
Pwepppp pwepppp motherfuckersssquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
maar dan heette de boot niet Titanic, maar Trumpie McTrumpface..
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
maar dan heette de boot niet Titanic, maar Trumpie McTrumpface..
Hasta la pastaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
Zo, nog even de boel fixen en dan film aan denk ik![]()
Ajuus!
Hoeveel gram?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Mweh mijn zak chips is leeg.
Oke heb er ook 4 dagen van gegeten ofzo maar toch.
Heb er hier nog wel 1 voor je liggen als je wil ........quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:34 schreef Amarantha het volgende:
Mweh mijn zak chips is leeg.
Oke heb er ook 4 dagen van gegeten ofzo maar toch.
FIlm zequote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
Ajuus!
Los ballos en successos!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:34 schreef Molo het volgende:
Ajuus!
Ik heb ook nog koekjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er hier nog wel 1 voor je liggen als je wil ........
Oh die zakken zijn niet zo grootquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh die zakken zijn niet zo groot. 150 gram ofzo verwacht ik
quote:
Pekingeend heb ik hier nog nooit durven bestellen, dat moet toch wel een beetje goed worden klaargemaaktquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oh, maar pekingeend en noodles en alles dan?![]()
Ik kan ook best veel eten hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vroegah snackte ik rustig 250 gram weg op 1 avond
Als ik me nu eens te buiten ga aan chips is het een handje ofzoquote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Maar probeer me vaak in gezelschap wel beetje in te houden.
Hahaha vorige meet heb ik wel flink lopen vreten.quote:
What happend?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik me nu eens te buiten ga aan chips is het een handje ofzo
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha vorige meet heb ik wel flink lopen vreten.![]()
Maar hey hele tafel werd ook hele tijd vol gezet met allemaal hapjes.. Tja haha.
Bijna een jaar al.quote:
-15 intussen en stukken beter in m'n vel. Of dat nu komt door koolhydraatarm of dat ik bewuster bezig ben maakt me weinig uit. Wil niet meer naar de vorige iteratie terugquote:
Goed bezig danquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
-15 intussen en stukken beter in m'n vel. Of dat nu komt door koolhydraatarm of dat ik bewuster bezig ben maakt me weinig uit. Wil niet meer naar de vorige iteratie terug
In ieder geval super!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
-15 intussen en stukken beter in m'n vel. Of dat nu komt door koolhydraatarm of dat ik bewuster bezig ben maakt me weinig uit. Wil niet meer naar de vorige iteratie terug
neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Het was helemaal apart @:Koen66 dat we allemaal (vijf mensen) hele tijd aan het eten waren en dat 1 persoon gewoon hele tijd niks wou hebben terwijl er echt zoveel keuze was. Oke dit verhaal ken je vast wel maar toch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Sinds ik 20 voorbij ben vrijwel altijd tussen 100 en 105 kilo geweest. Nu stabiel op 87,88. Zou graag naar de 84 willen maar die laatste kilo's schieten niet meer opquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed bezig dan
Vooral ook omdat je het volhoud.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]Whehehehe. Die is ook compleet uit beeld tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Oh geen ideequote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whehehehe. Die is ook compleet uit beeld tegenwoordig
Ga sporten, dan komt het vanzelf goedquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds ik 20 voorbij ben vrijwel altijd tussen 100 en 105 kilo geweest. Nu stabiel op 87,88. Zou graag naar de 84 willen maar die laatste kilo's schieten niet meer op
Neuh, niet koste wat kostquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga sporten, dan komt het vanzelf goed
Nee, goed bezig gewoon. En als je op duur goed in je vel zit moet het toch ook goed zijn? Of wil je die laatste 3/4 kilo er perse af hebben.
Er staat me vaag een linkdump bij in mijn DM.quote:
Enige waar ik nog met hem in zat is al een tijd down the drainquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh geen ideesprak hem daarvoor ook al niet eigenlijk.
Dan is het goed en ben jij dus tevredenquote:
Ik moet nu uitkijken niet de broeken van de juniors aan te trekkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het goed en ben jij dus tevreden
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet nu uitkijken niet de broeken van de juniors aan te trekken
Hij zit nog op discord maat waar ik hem zie is hij niet heel actiefquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Enige waar ik nog met hem in zat is al een tijd down the drain
Jammerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat me vaag een linkdump bij in mijn DM.
Maar ik heb geen zin in al die onzin.
Niet op een Discord waar ik in zitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hij zit nog op discord maat waar ik hem zie is hij niet heel actief
Jij zit in diezelfde? Oh, blijkbaar is z'n account hier gedelete ook. Linkdump is van een anoniem.quote:
Klopt hij is al een tijdje weg op Fokquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij zit in diezelfde? Oh, blijkbaar is z'n account hier gedelete ook. Linkdump is van een anoniem.
Mja, dat dus.quote:
Nog niet gehackt?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat dus.
Maar, Zoom via Virtual Machine werkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |