Rustaaaaaaaggggquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja en jij geen pyelonefritis, delano.
Dat is geen reden om weer te gaan airfryeren. Je kunt dan ook prima iets gezonds gaan eten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ja en jij geen pyelonefritis, delano.
Nee ik vind dat een uitstekende reden. Vooral met dat zout erin alles nog meer naar de kloten helpen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is geen reden om weer te gaan airfryeren. Je kunt dan ook prima iets gezonds gaan eten.
Ik weet niet of keta samen mag met m'n bloedverdunners, denk van wel. Heb je nog?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Van Mora nog wel? High class hoor. Laat die oxy zooi lekker links liggen naast de tramadol en morfine. Opiaten zijn poep.
Keta al geprobeerd?
Het ontging mij even dat TS oxycodon wil slikken. Volg het advies van deze man op TS, keta is altijd goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Van Mora nog wel? High class hoor. Laat die oxy zooi lekker links liggen naast de tramadol en morfine. Opiaten zijn poep.
Keta al geprobeerd?
Yolo tochquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik weet niet of keta samen mag met m'n bloedverdunners, denk van wel. Heb je nog?
Ging er meer om dat ik een user naar dit topic lokte die pertinent tegen de airfryer is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Airfryer is juist veel makkelijk qua onderhoud. Alles smaakt ook gewoon prima.
Wie is hier nou de hartchirurg, gij of ik?!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik weet niet of keta samen mag met m'n bloedverdunners, denk van wel. Heb je nog?
Kom brengen dan krijg je pics van riante achterbumperquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wie is hier nou de hartchirurg, gij of ik?!
Ik heb het zelf niet meer in huis, want junkies be like, maar ik kan het in een handomdraai voor je fixen.
Liniaal*quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Steek een viandel waar de zon niet schijnt, millennial
Hier een foto van een riante achterbumperquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kom brengen dan krijg je pics van riante achterbumper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekoekquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Steek een viandel waar de zon niet schijnt, millennial
Pics van vind ik een beetje een te vage omschrijving. Wat kan ik precies verwachten? Stuur je nr maar in dmquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Kom brengen dan krijg je pics van riante achterbumper
Ja hier de zon gaat voor niets op. Wat denken jij?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Pics van vind ik een beetje een te vage omschrijving. Wat kan ik precies verwachten? Stuur je nr maar in dm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |