Wat is ditquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat de orderpicker een foutje gemaakt heeft en dat ik nu niet vijfhonderd stiekies heb. Maar 2000![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje is er alvast gelukt. Zonder spiegel zelfs![]()
[ afbeelding ]
Dat gaan we maandag zien hequote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we maandag zien he![]()
eerste keer thuiswerken zat ik er al zo bij, lag ook iedereen onder tafel![]()
[ afbeelding ]
Ben jij dit?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we maandag zien he![]()
eerste keer thuiswerken zat ik er al zo bij, lag ook iedereen onder tafel![]()
[ afbeelding ]
Soooow ja dat was lang geleden! 2003 of zoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet ineens aan die foto van jaren geleden denken Fles, toen je Dishwarrior was.
Wtfquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soooow ja dat was lang geleden! 2003 of zo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet gewoon 4x 500 stucks besteld?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat de orderpicker een foutje gemaakt heeft en dat ik nu niet vijfhonderd stiekies heb. Maar 2000![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje is er alvast gelukt. Zonder spiegel zelfs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee op de oververpakking zat ook een sticker met "500 pcs". Dacht eerst dat het 5 zakjes met elk 2 vakjes, en toen zag ik dat het er 4 waren. Toen dacht ik al "HOE kan dit ooit samen 500 zijn??"quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gewoon 4x 500 stucks besteld?
prijs op verpakking zegt ook niet alles
Oeps.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee op de oververpakking zat ook een sticker met "500 pcs".
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee op de oververpakking zat ook een sticker met "500 pcs". Dacht eerst dat het 5 zakjes met elk 2 vakjes, en toen zag ik dat het er 4 waren. Toen dacht ik al "HOE kan dit ooit samen 500 zijn??"
Lol nee dat is instant kaalheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kmoet die idd niet in mijn haar doen:P
ah kijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog hetzelfde sinds vanochtend.Maar de bij is nu in de tuin.
Nee was van plan vanmiddag te maken. Maar toen moest een collega met spoed weg en ben ik maar op de groep gaan staan. In mijn werkkloffie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijkheb je een recente fotovan de tuin?
.ligt aan de postbodequote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Weten jullie of een nee-nee sticker op de brievenbus geldig is als je zelf een briefje met "nee" over de "ja" plakt? Ik ben echt niet te skeer om zo'n sticker te kopen, maar bij het nieuwe appartement zijn het geen stickers maar plaatjes net als naamplaatjes en er staat nee-ja op.
Dan hoop ik voor de weken tot het nieuwe plaatje binnen is op een chille postbodequote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
.ligt aan de postbode![]()
bij een echte sticker kan hij het er ook in gooien toch
hopen op goed weerquote:
ik weet niets van kree huilie topicquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopen op goed weer
heb ik nog iets gemist de afgelopen 2 dagen? of hoef ik alleen het nieuwste Kree huillie topic even terug te lezen?
is ook niet boeiend zie ik alquote:
ik zie het.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:07 schreef phoenyx het volgende:
Niks mis met @:kree, gewoon een leuke positieve man
Die stickers kun je gewoon gratis krijgen bij het gemeentehuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Weten jullie of een nee-nee sticker op de brievenbus geldig is als je zelf een briefje met "nee" over de "ja" plakt? Ik ben echt niet te skeer om zo'n sticker te kopen, maar bij het nieuwe appartement zijn het geen stickers maar plaatjes net als naamplaatjes en er staat nee-ja op.
belgie en duitsland heeft al mondkapjesplicht. zou het raar vinden als nederland zo meteen zegt dat het niet hoeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
Ov-bedrijven willen verplichte mondkapjes
Het openbaar vervoer komt in de problemen bij een versoepeling van de coronamaatregelen. Als er weer meer mensen op pad mogen, zal het "onwerkbaar" zijn om de reizigers met anderhalve meter afstand te vervoeren. Ook zullen de financiële tekorten bij de vervoerders nog meer oplopen, schrijven NS, de regionale spoorvervoerders en de stads- en streekvervoerders in een brandbrief aan staatssecretaris Van Veldhoven. Ze willen dat er beschermingsmiddelen komen voor personeel en reizigers, zoals verplichte mondkapjes.
Is er ook bekend voor hoelang dat verplicht is?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgie en duitsland heeft al mondkapjesplicht. zou het raar vinden als nederland zo meteen zegt dat het niet hoeft.
Wij hebben in Nederland een significant ander coronavirus waarbij mondkapjes niet helpen. Jaap heeft het zelf gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgie en duitsland heeft al mondkapjesplicht. zou het raar vinden als nederland zo meteen zegt dat het niet hoeft.
totdat de verplichting wordt opgeheven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Is er ook bekend voor hoelang dat verplicht is?
ah, dan heb ik niks gezegd. ik wist niet dat corona muteert aan de grensquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben in Nederland een significant ander coronavirus waarbij mondkapjes niet helpen. Jaap heeft het zelf gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |