Wat is ditquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat de orderpicker een foutje gemaakt heeft en dat ik nu niet vijfhonderd stiekies heb. Maar 2000![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje is er alvast gelukt. Zonder spiegel zelfs![]()
[ afbeelding ]
Dat gaan we maandag zien hequote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we maandag zien he![]()
eerste keer thuiswerken zat ik er al zo bij, lag ook iedereen onder tafel![]()
[ afbeelding ]
Ben jij dit?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gaan we maandag zien he![]()
eerste keer thuiswerken zat ik er al zo bij, lag ook iedereen onder tafel![]()
[ afbeelding ]
Soooow ja dat was lang geleden! 2003 of zoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet ineens aan die foto van jaren geleden denken Fles, toen je Dishwarrior was.
Wtfquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soooow ja dat was lang geleden! 2003 of zo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet gewoon 4x 500 stucks besteld?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat de orderpicker een foutje gemaakt heeft en dat ik nu niet vijfhonderd stiekies heb. Maar 2000![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje is er alvast gelukt. Zonder spiegel zelfs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee op de oververpakking zat ook een sticker met "500 pcs". Dacht eerst dat het 5 zakjes met elk 2 vakjes, en toen zag ik dat het er 4 waren. Toen dacht ik al "HOE kan dit ooit samen 500 zijn??"quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
niet gewoon 4x 500 stucks besteld?
prijs op verpakking zegt ook niet alles
Oeps.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee op de oververpakking zat ook een sticker met "500 pcs".
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee op de oververpakking zat ook een sticker met "500 pcs". Dacht eerst dat het 5 zakjes met elk 2 vakjes, en toen zag ik dat het er 4 waren. Toen dacht ik al "HOE kan dit ooit samen 500 zijn??"
Lol nee dat is instant kaalheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kmoet die idd niet in mijn haar doen:P
ah kijkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog hetzelfde sinds vanochtend.Maar de bij is nu in de tuin.
Nee was van plan vanmiddag te maken. Maar toen moest een collega met spoed weg en ben ik maar op de groep gaan staan. In mijn werkkloffie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah kijkheb je een recente fotovan de tuin?
.ligt aan de postbodequote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Weten jullie of een nee-nee sticker op de brievenbus geldig is als je zelf een briefje met "nee" over de "ja" plakt? Ik ben echt niet te skeer om zo'n sticker te kopen, maar bij het nieuwe appartement zijn het geen stickers maar plaatjes net als naamplaatjes en er staat nee-ja op.
Dan hoop ik voor de weken tot het nieuwe plaatje binnen is op een chille postbodequote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
.ligt aan de postbode![]()
bij een echte sticker kan hij het er ook in gooien toch
hopen op goed weerquote:
ik weet niets van kree huilie topicquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hopen op goed weer
heb ik nog iets gemist de afgelopen 2 dagen? of hoef ik alleen het nieuwste Kree huillie topic even terug te lezen?
is ook niet boeiend zie ik alquote:
ik zie het.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:07 schreef phoenyx het volgende:
Niks mis met @:kree, gewoon een leuke positieve man
Die stickers kun je gewoon gratis krijgen bij het gemeentehuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Weten jullie of een nee-nee sticker op de brievenbus geldig is als je zelf een briefje met "nee" over de "ja" plakt? Ik ben echt niet te skeer om zo'n sticker te kopen, maar bij het nieuwe appartement zijn het geen stickers maar plaatjes net als naamplaatjes en er staat nee-ja op.
belgie en duitsland heeft al mondkapjesplicht. zou het raar vinden als nederland zo meteen zegt dat het niet hoeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:16 schreef bitterbal het volgende:
7 MINUTEN GELEDEN
Ov-bedrijven willen verplichte mondkapjes
Het openbaar vervoer komt in de problemen bij een versoepeling van de coronamaatregelen. Als er weer meer mensen op pad mogen, zal het "onwerkbaar" zijn om de reizigers met anderhalve meter afstand te vervoeren. Ook zullen de financiële tekorten bij de vervoerders nog meer oplopen, schrijven NS, de regionale spoorvervoerders en de stads- en streekvervoerders in een brandbrief aan staatssecretaris Van Veldhoven. Ze willen dat er beschermingsmiddelen komen voor personeel en reizigers, zoals verplichte mondkapjes.
Is er ook bekend voor hoelang dat verplicht is?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgie en duitsland heeft al mondkapjesplicht. zou het raar vinden als nederland zo meteen zegt dat het niet hoeft.
Wij hebben in Nederland een significant ander coronavirus waarbij mondkapjes niet helpen. Jaap heeft het zelf gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgie en duitsland heeft al mondkapjesplicht. zou het raar vinden als nederland zo meteen zegt dat het niet hoeft.
totdat de verplichting wordt opgeheven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Is er ook bekend voor hoelang dat verplicht is?
ah, dan heb ik niks gezegd. ik wist niet dat corona muteert aan de grensquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben in Nederland een significant ander coronavirus waarbij mondkapjes niet helpen. Jaap heeft het zelf gezegd.
doe ik alleen bij mensen waarvan k het hoofd in mijn collectie wil hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze heeft vast gedreigd z'n hoofd op een paal te spietsen ofzo....
Dat is toch altijd al zo geweest???quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:26 schreef gianni61 het volgende:
ah, dan heb ik niks gezegd. ik wist niet dat corona muteert aan de grens
Ja. Er is geen bezorger die gaat stampvoeten of zo'n sticker "geldig" is. Die is allang blij dat hij weer een adresje over kan slaan. Werkt echt perfect.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ohw....quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doe ik alleen bij mensen waarvan k het hoofd in mijn collectie wil hebben
is vast een te positief hoofdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohw....Zijn hoofd voldoet niet aan de selectiecriteria?
neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohw....Zijn hoofd voldoet niet aan de selectiecriteria?
ik ben maar een domme metaalwerkerquote:
ook als ik het niet gehad had.. ik verdom het.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik al corona had gehad
is dat die waar je vakwerk bruggetjes moet maken en zorgen dat ze niet instorten?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
Even tussendoor.. ik ben verslaafd aan Construction Simulator
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook een opstandig gevoel van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh ok... beetje proberen hoe je dat precies spietst zodat je niet nog in de nekwerveltjes loopt te frotten.... nee ik snap het...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
je gebruikt zon hoofd als oefenhoofd
Nee hierbij moet je graafmachines enzo besturen en vrachtwagens en kranen en asfalteerapparatenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat die waar je vakwerk bruggetjes moet maken en zorgen dat ze niet instorten?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]duitse en belgische overheid zeggen dat je ook een sjaal of buff mag dragen, daar zijn dus nauwelijks eisen aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat overleef ik wel.
een paar buffs heb ik wel thuis liggen.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ah oke.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee hierbij moet je graafmachines enzo besturen en vrachtwagens en kranen en asfalteerapparaten
ik ook, maar heb door die corona zo'n opneuker gehad dat iedere 'restrictie' mn ademhaling te zwaar belemmert. Zeker bij inspanning.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duitse en belgische overheid zeggen dat je ook een sjaal of buff mag dragen, daar zijn dus nauwelijks eisen aan.
dat overleef ik wel.
een paar buffs heb ik wel thuis liggen.
Als je van jaap zijn theorie uitgaat dat het om virusdruppels gaat die binnen 2 meter op de grond vallen kan hij nog best wel eens soort van gelijk hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben maar een domme metaalwerker
ik heb al 2 dagen cursus gehad met een volgelaatscherm op mn helm, omdat iemand had bedacht dat dat zou helpen tegen crorona
Je hebt die dingen toch ook met 'ademventiel' of helpt dat geen ene ruk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook, maar heb door die corona zo'n opneuker gehad dat iedere 'restrictie' mn ademhaling te zwaar belemmert. Zeker bij inspanning.
helpt geen ruk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt die dingen toch ook met 'ademventiel' of helpt dat geen ene ruk.
alleen lullig voor 1 collega die zn hooikoorts pilletje was vergeten.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je van jaap zijn theorie uitgaat dat het om virusdruppels gaat die binnen 2 meter op de grond vallen kan hij nog best wel eens soort van gelijk hebben![]()
Waarom die mondkapjes dan weer niet helpen kan ik met deze theorie niet verklaren
Ben je wel helemaal hersteld dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook, maar heb door die corona zo'n opneuker gehad dat iedere 'restrictie' mn ademhaling te zwaar belemmert. Zeker bij inspanning.
Als je het niet correct gebruikt kun je het inderdaad beter gewoon niet gebruiken. Maar dan moeten ze dat zeggen en niet 'mondkapjes werken niet'.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:32 schreef FranticDJ het volgende:
omdat men niet correct omgaat met die mondkapjes.
dat zie ik hier om me heen ook
Nu naambordjes bij nummers danquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens weer terug van looprondje. Klaar met de wijkKan zo een krantenwijk beginnen, ik weet nu denk ik wel alle straatnamen uit mijn hoofd
mag ik ook met een airstream kap rondlopen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
helpt geen ruk.
heb thuis 1 halfgelaat masker waarmee ik in rust voldoende lucht trek, kost 70 euro. Maar daar ga ik ook geen hele dag mee rond lopen.
wat ik er aan over heb gehouden is dat ik wat meer last van mn astma heb en veel meer last van oprispingenquote:
als jij daar gelukkig van wordt: vooral doenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ik ook met een airstream kap rondlopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zag het ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
20% salaris inleveren. bedrijf van Budadonis op RTL nieuws?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
EN dan zeggen ze "Dan hebben we niks aan je, stap hier maar af doei"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan zeggen ze "Dan hebben we niks aan je, stap hier maar af doei"
Dat je nu naast alle straten bij de huisnummers de namen gaat onthouden. Je kan ook nee nee stikkers gaan tellen of tuinkaboutersquote:
soorten ondergoed aan de waslijnen tellenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat je nu naast alle straten bij de huisnummers de namen gaat onthouden. Je kan ook nee nee stikkers gaan tellen of tuinkabouters
Nou inderdaad zeg! @bitterbal zeg er wat van en spiets ze allemaal op je stok!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:42 schreef gianni61 het volgende:
@:Bitterbal KLB / Bitterballen? Donder op.
dit kan echt niet
Neeeee johquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat je nu naast alle straten bij de huisnummers de namen gaat onthouden. Je kan ook nee nee stikkers gaan tellen of tuinkabouters
wablief?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:44 schreef phoenyx het volgende:
Iedereen hier vindt het zo geweldig dat ze niet kunnen lezen dat ze het gaan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |