melkersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:01 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Roberta Sabine is uit.
@:de_kraam
@:coco.
@:lenny_leonard
Trucker FM genotquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:18 schreef Zipportal het volgende:
10 minuten KeesGod.
https://www.dumpert.nl/item/7903063_038107b2
@:lenny_leonard
@:jr-style-93
stomme uiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Scrummie2.1
Ik heb even voor je gezocht, maar kon niets vinden.
Laat die gek toch bij RTL Boulevard zitten.quote:Vanavond bij Veronica Inside: Wim en fotograaf William Rutten
Veronica Inside opent de maand mei met een topshow. Wilfred, Johan en René bespreken samen met tafelgast Wim alle actualiteiten van de afgelopen week. Ondanks dat er nog altijd (bijna) nergens gevoetbald wordt, valt er zowel binnen als buiten de voetbalwereld genoeg te bespreken voor de mannen. Aan het tafeltje in de studio, natuurlijk op gepaste afstand, neemt vanavond topfotograaf William Rutten plaats.
Wat is er dan onder andere zoal gebeurd? Het rommelt weer eens bij FC Twente, de besluitvorming van de KNVB blijft omstreden bij de clubs en de transfercarrousel bij Ajax gaat draaien door de vertrekwens van André Onana.
Maar ook de laatste nieuwtjes buiten het voetbal mogen niet onbesproken blijven bij de mannen. Vriend van de show Gerard Joling vierde bijvoorbeeld deze week zijn verjaardag en nam voor zijn 60ste de felicitaties van Veronica Inside in ontvangst.
Bovendien blikt René terug op de vervelende thuiskomst van afgelopen maandag. Wat is er precies gebeurd en hoe gaat het nu met de altijd zo goedlachse René?
Fotograaf William Rutten neemt vanavond plaats aan het tafeltje in de studio. Rutten portretteerde voor zijn tentoonstelling 75 gezichten van spraakmakende BN'ers. De mannen van Veronica Inside mogen daarbij uiteraard niet ontbreken!
Zoals gezegd: een knallende uitzending van je favoriete voetbaltalkshow om de maand mei fris te beginnen! Om in de stemming te komen, kun je hieronder alvast bekijken wat René een tijdje geleden overkwam bij zijn huis.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat die gek toch bij RTL Boulevard zitten.
Recruitment. Hebben ze jou benaderd?quote:
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat die gek toch bij RTL Boulevard zitten.
Goedenavond maat.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Volgende keer als iedereen jou loopt te plagen zal ik dit niet vergeten!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Scrummie2.1
Ik heb even voor je gezocht, maar kon niets vinden.
Oh mooi want ik was niet echt van plan jou te steunen als je weer eens iets doms doetquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Goedenavond maat.
Ik steun mijn makkers in zware tijden. Ongeacht of dat nou andersom ook zo is.
It's not knowing your friends have your back, it's knowing you have your friends back.
Ik had niet anders verwacht van je ouwe reus.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh mooi want ik was niet echt van plan jou te steunen als je weer eens iets doms doet
quote:
📁 FOK!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh mooi want ik was niet echt van plan jou te steunen als je weer eens iets doms doet
lekker getabtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
📁 FOK!
↳ 📁 VBL
↳ 📁 VBL-SC
↳ 📁 Scrummie2.1
↳ 📁 Intelligentie
❗ This Folder Is Empty ❗
Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van je ouwe reus.
Deze 'meme' zag ik op youtube.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
📁 FOK!
↳ 📁 VBL
↳ 📁 VBL-SC
↳ 📁 Scrummie2.1
↳ 📁 Intelligentie
❗ This Folder Is Empty ❗
Oké. Dan gebruik ik hem niet nog eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje![]()
Als ik het niet vergeten ben inmiddels dan, maar dat zal wel niet, want jou kennende doe je deze avond nog iets doms.
[..]
Deze 'meme' zag ik op youtube.
Ik kan er nog niet om glimlachen.
Het leven bestaat uit grapjesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje![]()
Als ik het niet vergeten ben inmiddels dan, maar dat zal wel niet, want jou kennende doe je deze avond nog iets doms.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
It's not knowing your friends have your back, it's knowing you have your friends back.
Wat heb je goed te maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:32 schreef Tjacka het volgende:
Boys zou ik even een bos bloemen halen voor de vrouw of niet? #dtv
Heb je bij Albert Heijn ook tegoedkaarten voor cosmeticazaken? Steek die dan met wat tegoed in de bos.quote:
Hoe is het met Rebekka ouwe dibbes?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gegarandeerd dat jij dan vanavond je jodokus ergens anders in steekt.
Oeiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb je bij Albert Heijn ook tegoedkaarten voor cosmeticazaken? Steek die dan met wat tegoed in de bos.
Oke Niekquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Of een bol.com-kaart, voor een kleinigheidje.
Of Lyca-tegoed, voor haar tante in Marokko.
Team Elan&Caland likt duidelijk zijn wonden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Rustig hier sinds het debacle van vanmiddag.
Wat was er vanmiddag?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Rustig hier sinds het debacle van vanmiddag.
Like en retweet gegeven trouwens.quote:
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
keek jij ook Ziggo Go via Firefox picture in picture toen hij steeds vastliep?
Ok hij liep daar vast bij mij dus dacht misschien is het iets daarmee. Gewoon in een extra window loopt hij wel normaal.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er was een motie van wantrouwen ingediend tegen @:GGMM.
@COCOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |