Uitstekend dat je wielrennen los noemt van sport.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe het achter de schermen gaat. Vindt er overleg plaats over het te voeren beleid en de feedback die mods terugkrijgen?
Kijk bijvoorbeeld naar Sport en Wielrennen, daar doen de mods het echt goed
Bedankt Buitendam, dat zal ik zeker meenemen in ons wekelijkse kringgesprek!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, bij deze. Ik ondervind er bijzonder veel last van als jij users gaat mentionen die helemaal niet actief zijn op dit forum.
SCRUPULEUS ROT OPquote:
Dat is ook een apart subforum met aparte mods.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend dat je wielrennen los noemt van sport.
Met dit rationele stukje tekst ben ik helemaal eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
SCRUPULEUS ROT OP
JIJ MAAKT ONZE CLUB KAPOT
SCHANDE BEN JIJ
JE BENT EEN SCHANDE LANGS DE LIJN
SCRUPULEUS JA JIJ MOET NU TOCH GAAN
SCRUPULEUS ROT OP
EEN SCHANDE BEN JIJ
Ik hoop dat Doublepain dit ziet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Buitendam, dat zal ik zeker meenemen in ons wekelijkse kringgesprek!
Wist je dat ik grondlegger ben van een succesvolle reeks daar?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook een apart subforum met aparte mods.
Klopt, maar kan daar soms ook lastig zijn hoor vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slob en Rellende hebben ook echt wel een makje, zeker zonder de grote rondes.
Oh, ik dacht dat het een grapje was.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook een apart subforum met aparte mods.
Ja ik ga met jou delen hoe het er achter de schermen aan toegaatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, maar kan daar soms ook lastig zijn hoor vind ik.
Maar heywoodu bijvoorbeeld vind ik ook echt een prima mod.
Goed trouwens om te zien dat Rene en onlo alleen op een spelfoutje reageren ipv op de inhoud. Veelzeggend
Jazeker, 'vroeger' was je ook tijdens grote rondes wel eens actief toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat ik grondlegger ben van een succesvolle reeks daar?
Lobby je wel voor een scherper beleid op de binnen de lijntjes kleurende en zuigende mongooltjes????????????????//quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ga met jou delen hoe het er achter de schermen aan toegaat
Salade sowieso, en verder laat ik mij verrassen door sgatju.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en hamburger.
Het aantal leestekens doet mij vermoeden dat Stijn het meent.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lobby je wel voor een scherper beleid op de binnen de lijntjes kleurende en zuigende mongooltjes????????????????//
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat niet zou kunnen en wat daar zo gek aan is?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ga met jou delen hoe het er achter de schermen aan toegaat
Nasi.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gisteren at ik spaghetti. Ik eet niet zo vaak spaghetti Drizzt. Maar je bent echt een ongelooflijke gore big als je die meuk vreet met een plakje kaas.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit spreekwoord kende ik nog niet. Wel 'een addertje onder het gras' Leuk om nog meer spreekwoorden met adders te leren.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm reageert wel als door een adder gebeten op een beetje kritiek
"een beetje"quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm reageert wel als door een adder gebeten op een beetje kritiek
Nee, dat snap ikquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:01 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dat niet zou kunnen en wat daar zo gek aan is?
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
SCRUPULEUS ROT OP
SCHANDE BEN JIJ
SCRUPULEUS JA JIJ MOET NU TOCH GAAN
SCRUPULEUS ROT OP
EEN SCHANDE BEN JIJ
Ik werk nogquote:
Daar is weinig berustend op de rede aan makkerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met dit rationele stukje tekst ben ik helemaal eens.
Dat zou zomaar kunnen. Het staat op het label.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Worden die druiven met levers en nieren gestampt dan?
Nou eigenlijk valt dat wel mee JC.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik las orgastische maar dat zou raar zijn
Heb je dat spreekwoord ook opgezocht om te kijken of het wel klopt?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit spreekwoord kende ik nog niet. Wel 'een addertje onder het gras' Leuk om nog meer spreekwoorden met adders te leren.
Jammer dat als ik overal op reageer en niet wegloop ik nu deze kritiek weer krijg trouwens, maar dat moet dan maar.
Dat siert je.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik werk nogIemand is laat met iets opleveren.
Ik zou bijna woedend worden, maar dat zit niet in me.
Pff neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je dat spreekwoord ook opgezocht om te kijken of het wel klopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pff neeIk ook net, begon te twijfelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuses zijn niet nodig bink!quote:
Wat debiel inddquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
beleiud![]()
HAHAHA. Tering wat dom.
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:Caland
@:KingRoland
@:Wereldgozer
@:maxi-mus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelukkig is alles weer koek en ei.Niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iets anders ; Het trainen begint weer binnenkort. Kan je nog een poging wagen die shit door te sturen die je claimde gestuurd te hebben maar nooit is aangekomen op het door mij opgegeven e-mail adres? Dank je makker![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:09 schreef GGMM het volgende:
Ogen van achteren en van voren hebben
[ afbeelding ]
Vuile klootzak.gifquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:09 schreef GGMM het volgende:
Ogen van achteren en van voren hebben
[ afbeelding ]
Het zijn nog jonkies toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet gelezen.
iets anders ; Het trainen begint weer binnenkort. Kan je nog een poging wagen die shit door te sturen die je claimde gestuurd te hebben maar nooit is aangekomen op het door mij opgegeven e-mail adres? Dank je makker
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelukkig is alles weer koek en ei.Ik vind het altijd wel interessant om te lezen waar al die spreekwoorden vandaan komen. Vond ik eigenlijk het leukste bij Nederlands, en de mythologie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |