quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:46 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even een MACHINE LEARNING model gemaakt om een forecast te kunnen maken van het aantal IC coronapatiënten in de komende weken. Zeer geavanceerd allemaal
Mijn oordeel: 1 juno kunnen gemakkelijk alle kroegen weer open. Deel dit aub.
@:doublepain @:lenny_leonard @:caland @:afcniels @:muskusboktor57 @:ggmm @:maxi-mus
Wat een jodenfooiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze iedere nabestaande een euro geven (lol).
zou me niets verbazen maar hoe kunnen die nu al in de problemen zitten, zijn de Anne Frank kastanjes op?quote:
6 miljoen personeelskostenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou me niets verbazen maar hoe kunnen die nu al in de problemen zitten, zijn de Anne Frank kastanjes op?
De haard moet blijven branden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou me niets verbazen maar hoe kunnen die nu al in de problemen zitten, zijn de Anne Frank kastanjes op?
Ook deze post gaat zo verdwijnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet als een wijf
@:kyran
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef GGMM het volgende:
Zout eens op met dat gemention.
Jammer dat Caland niet iets van aftellen deed trouwens, zijn timing is normaliter perfect.
Overgenomen van het @Morpheus2002 kankeralarmquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef Caland het volgende:
René is sneller dan het licht
Zou hij een Kyranalarm hebben
3quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Kyran
We doen hier niet aan roddelen lul
Whatever, je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mentionen is een functie van deze website, als je er niet tegen kan moet je lekker @:Danny janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |