abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:25:32 #151
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_192889827
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:24 schreef HarrieKeen het volgende:

[..]

Dat heeft toch niet direct met het virus te maken? Dat komt omdat mensen in financiëel door deze shit in onzekerheid verkeren. Niet omdat ze bang zijn om het virus op te lopen.
Een grote groep mensen is wel degelijk bang om het virus op te lopen en blijft thuis. Zie ook de ouders die hun kinderen thuis willen houden ondanks dat de scholen weer opengaan. Of de leraren wat dat betreft.
pi_192889836
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:23 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

Bingo!

Ik wil hier verder geen woorden meer aan vuil maken, dit zou iedereen toch duidelijk moeten zijn. It's plain to see. We zijn er nog lang niet, en onze zorghelden moeten zolang mogelijk gesteund worden. Kroegen blijven at mij betreft het hele jaar dicht.
Dit zou een hele hoop schelen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_192889839
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Oki prima, laat ik dan hopen dat nauwelijks niet weer erg veel blijkt te zijn zoals in vorige gevallen.
voor de 1 is nauwelijks erg veel en voor de ander is erg veel nauwelijks... allebei hebben ze gelijk.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192889841
https://www.nu.nl/coronav(...)-van-coronavirus.amp

Gewoon harder werken!!!!!

Godsklere hoe achterlijk moet je zijn.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192889851
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:21 schreef Anton91 het volgende:

[..]

De metingen zijn gedaan in de eerste week van april en ze moesten 2 weken klachtenvrij zijn van wat ik begreep.
Ja, maar de sterftes zijn een reflectie van het beleid van een maand eerder. Dus het aantal besmettingen op 20 maart zie je qua overlijdens pas een maand later terug.
pi_192889861
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:11 schreef BoerHagenees het volgende:

[..]

Dit dus, maar ondernemers zijn blijkbaar heel gepriviligeerd en mogen geen kritiek krijgen.
Ik lees enkel maar kritiek van jouw kant.
Wat een naar gedrocht ben je ook met je eenzijdige commentaar.

Ook wel typerend, vanmorgen post ik dat er over de miljoen hersteld zijn. Weet je hoeveel reacties dit kreeg? 0! :D
Men wil enkel de doden horen, het zwarte gat, hel, sensatie en verdoemenis en die kut boer en die hooibaal zijn de ergsten.
Go hard or go home
pi_192889862
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef vosss het volgende:

Lekker over doorgaan :').
In Southern Sun
pi_192889868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

echt verbaast het je? Praten in extremen van tante truus en oom japie geeft toch zo lekker jouw eigen mening weer? Helemaal als je stiekem eigelijk er helemaal geen verstand van hebt....
Ik heb ergens toch de illusie dat de meeste mensen wel voor rede vatbaar zijn.
pi_192889881
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Ook wel typerend, vanmorgen post ik dat er over de miljoen hersteld zijn. Weet je hoeveel reacties dit kreeg? 0! :D
Men wil enkel de doden horen, het zwarte gat, hel, sensatie en verdoemenis en die kut boer en die hooibaal zijn de ergsten.
daar heb je het positiviteits topic voor.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 13:27:50 #160
5428 crew  miss_sly
pi_192889886
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 12:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Grote feestjes. Familie bij elkaar. Veel sporten. Theater dicht. Bios dicht. Restaurants. Toerisme. Daten is nogal moeilijk. Trouwerijen. Begrafenissen werken heel wat anders nu. Rutte wil eigenlijk niet eens dat we de winkels opzoeken (terwijl ze wel open zijn..). En dan noem ik maar wat.
Hij heeft al een aantal keer gezegd dat het prima is als mensen gaan winkelen, als men de 1,5 meter en dergelijke in acht neemt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192889889
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:23 schreef Da_Sandman het volgende:

uitspraken dat alleen mensen in de zorg hard werken is behoorlijk sneu.
Dat zeg ik nergens. :{w
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192889895
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:24 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Omdat het een grote no-go is om een mensenleven uit te drukken in geld. Heeft Ford ooit bijna de kop gekost. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ford_Pinto
Toch doen we het continu in de zorg. Denk aan dure behandelingen/medicijnen.
pi_192889900
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Die moet je gewoon negeren joh, dat is gewoon 1 persoon die lekker zit te zuigen. Dat negeren lukt mij ook niet altijd trouwens maar goed.
pi_192889902
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:17 schreef vosss het volgende:

[..]

Het gros van de ondernemers weten, ondanks claims van standaard 80+ uur per week, niet eens wat werken is.

Laat ze maar eens een maand mee draaien in de zorg, dan piept het gros wel anders. Bovendien zouden ze dan een beetje respect voor de medemens krijgen in plaats van dat egocentrisch gelul de hele tijd.

Ze hebben jaren aan een stuk bakken met geld verdiend. Dat er nu niks binnen komt is klote, maar om dan maar te roeptoeteren dat mensen in de zorg simpelweg maar wat harder moeten gaan werken gaat alle perken te buiten! Zum kotzen. Ik hoop dat iedere ondernemer die er zo over denkt als jij keihard failliet gaat :r

Zo. Dat is er uit. :6
Als je je beseft dat je 45 miljard zou besparen als iedereen een jaar lang 2x zo hard zou werken gemiddeld in de IC zorg. Die 1000 mensen die op de IC's werkzaam zijn.... Die kun je 45.000.000 bonus kunnen geven voor hun harde inzet en het zou economisch zijn.

Je mist volgens mij nogal het vermogen om het complete plaatje te zien en hoe nijpend de situatie is voor de economie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192889908
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:27 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik heb ergens toch de illusie dat de meeste mensen wel voor rede vatbaar zijn.
Als je tegen iemand praat met woorden en je ziet die persoon, dan wel....
Op internet spuwt iedereen zijn gal eruit.....
pi_192889918
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens. :{w
Het is goed met je.
In Southern Sun
pi_192889920
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Er mogen toch maximaal drie mensen op bezoek per huishouden? Dus ik zou zeggen nee, mits je je hebt gehouden aan de anderhalve meter regels.

Overigens, ik hoor echt veel mensen die gewoon nog bij elkaar op bezoek gaan. Volgens mij heeft dat weinig effect op de transmissie van het virus. Denk echt dat superspread events en evenementen met veel personen gezorgd hebben voor de ellende. Mja, Maurice de Hond zegt dat ook.
Nouja het zou fijn zijn om te weten of je bij een asymptomatisch persoon op bezoek besmet kunt raken tijdebs de visite wanneer je afstand houdt en je handen wast en je gezicht niet aan raakt.

In het grote geheel is dat misschieb verwaarloosbaar tov superevents maar zou het wel graag weten.
Is een uur dezelfde ruimte op afstand delen genoeg, een half uur? Maakt het niks uit?

Dan kan he in ieder geval met een gerust hard acties omdermemen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2020 @ 13:29:12 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_192889926
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:27 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

daar heb je het positiviteits topic voor.
Nee hoor. Positieve posts zijn hier ook heel welkom. Negativiteit is er al genoeg.
pi_192889929
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef vosss het volgende:

Oh ze zijn overleden doordat ze te hard gewerkt hebben! Weet ik dat ook weer..

Los van dat mijn opmerking ook niet serieus was. :')
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:29:25 #170
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_192889932
Jongens jongens... volgens mij wordt het tijd voor een groepshugg.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 13:29:34 #171
12221 Tijn