Oh kakt wel weer wat in geloof ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
Aangenaam vooralsnog de overhand
[ afbeelding ]
oosten en zuiden lijken alsnog langer warm te blijven. Valt me eerder op dat het de 2e keer is dat het vrij geruisloos gaat. Dat komt natuurlijk door de richting van de wind, maar jammer is het wel. Het zou gepaard kunnen en moeten gaan met dik onweer. Het levert op zondag t/m dinsdag vrijwel geen neerslag op. Veel meer gaat vallen in ZW/Z Duitsland en de Alpen landen. Mooie gegenstromlage.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:10 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ziet er wel prima uit ja. Zou wat meer vocht bij mogen maar je kan niet alles hebbenvooral interessant om te zien hoe zondag uit gaat pakken. Moment van arriveren van het front is nog onduidelijk en gaat het grote verschil uitmaken tussen toch nog een warme of al een matige dag.
IJsheiligenweek = bibberweekquote:Op zaterdag 9 mei 2020 14:10 schreef InverHouse het volgende:
Weinig neerslag de komende dagen. Zondag word een grijze dag zo te zien, maar daarna weer meer zon en oplopende temperaturen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onzekerheid is flink hoog ook, dus zeer onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:36 schreef Elan het volgende:
Lange termijn ziet er warm, zeg maar gerust bloedheet uit
Waar kan ik die kaarten vinden op WP? Op weerplaza zie ik alleen kaarten zonder de leden.quote:Op zondag 10 mei 2020 10:44 schreef InverHouse het volgende:
Op lange termijn is het gemiddelde weer warmer dan zijn voorganger. Gemiddeld rond de 20 graden![]()
[ afbeelding ]
Moet je bij de pluim even op expert klikken.quote:Op zondag 10 mei 2020 11:10 schreef Tokkie_Tor het volgende:
[..]
Waar kan ik die kaarten vinden op WP? Op weerplaza zie ik alleen kaarten zonder de leden.
Thanx. Nu je het zegt zie ik 'expert' ook pas staanquote:Op zondag 10 mei 2020 11:14 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Moet je bij de pluim even op expert klikken.
Moet je ff weten iddquote:Op zondag 10 mei 2020 11:15 schreef Tokkie_Tor het volgende:
[..]
Thanx. Nu je het zegt zie ik 'expert' ook pas staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |