abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 april 2020 @ 22:36:08 #211
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192882622
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:35 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Hmmmm.... Minder inkomsten door de crisis en hogere kosten door het massaal boycotten van China? Ik acht de kans zeer klein. Ik denk dat de kans groter is dat we juist goedkopere spullen gaan kopen, en dat deze ook nog eens goedkoper worden door de lage olieprijs en hierdoor goedkopere transportkosten.
Juist, als ze maar van goede kwaliteiten zijn.
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 30 april 2020 @ 22:37:39 #212
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_192882652
Nee Ab, opflikkeren met je nog 3-4 maanden.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_192882681
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:37 schreef matthijst het volgende:
Tegen wie heb je het?
pi_192882684
quote:
5s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:39 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
Tegen Ab, denk ik.
pi_192882703
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:35 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Hmmmm.... Minder inkomsten door de crisis en hogere kosten door het massaal boycotten van China? Ik acht de kans zeer klein. Ik denk dat de kans groter is dat we juist goedkopere spullen gaan kopen, en dat deze ook nog eens goedkoper worden door de lage olieprijs en hierdoor goedkopere transportkosten.
Ik ben er ook bang voor ja. Gemiste kans wel,

Eigenlijk zouden we dit al reset moeten zijn. Ook voor de zorg, is jarenlang veel te veel op bezuinigd. Maar ondanks dat blijft VVD stijgen in de peilingen, dus daar zal wel weinig verandering in komen vrees ik.
pi_192882714
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:39 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Tegen Ab, denk ik.
Ja, da's evident ...Maar welke Ab?
pi_192882725
quote:
Pfff loopt die weer paniek te zaaien?
  donderdag 30 april 2020 @ 22:42:02 #218
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_192882733
quote:
5s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:39 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
Verkeerde topic :@
Was weer aan 't rellen op npo1
Haters everywhere but I don't really care.
pi_192882734
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:40 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Ja, da's evident ...Maar welke Ab?
Hmmm. Kan jij een Ab bedenken die erop kick om zichzelf te profileren als een hyper-expert die het beter weet dat al zijn wetenschappelijke collegae, en zichzelf vervolgens opdringt aan allerlei talkshows die hem veel te veel podium geven?

Ik ga er even op broeden!

Edit: Ik denk na lang wikken en wegen toch dat het over Albertus Dominicus Marcellinus Erasmus Osterhaus gaat.
pi_192882788
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

UIteraard, Echter, niet per se voor een virusuitbraak, toch? Zouden er werkelijk veel mensen zijn die daar echt rekening mee hebben gehouden? Ik vind het nog steeds een tameiljk onwerkelijke situatie, eigenlijk.
Nee,voor het geval het nodig zou zijn om wat voor reden dan ook.
Maar had nooit gedacht dat het een virus zou zijn op deze schaal. Dat gebeurt alleen in films...
  donderdag 30 april 2020 @ 22:49:54 #221
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192882847
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Nee,voor het geval het nodig zou zijn om wat voor reden dan ook.
Maar had nooit gedacht dat het een virus zou zijn op deze schaal. Dat gebeurt alleen in films...
Ja dat is waar ook, maar pandemie kwam in verleden ook niet zo vaak voor. Dit is voor ons dat we eerste keer meemaken in ons leven. We zijn in een soort horror-film beland met zo veel narigheid en engheid. Terwijl kan alles gebeuren zoals we ook de films van zien.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_192882860
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:32 schreef Snowpea het volgende:

[..]

Ben opgevoed door ouders die tieners waren in Wo2 en het ternauwernood hebben overleefd.
Dus ja, ik heb spaarcenten om te overleven, zo ben ik opgevoed. Kan er niets aan doen, dat is wat ik van mijn ouders heb meegekregen. Maakt niet uit of het een virus is of een oorlog, zorg gewoon dat je voorbereid bent. Maakt niet uit wat er gebeurd, wees er op voorbereid dat alles kan veranderen. Zoals het nu doet. En wie weet waar het eindigt, ik niet, maar ik zorg wel voor mezelf.
Dit is belangrijk voor veel mensen om mee te nemen vanaf nu en aan kinderen te leren.
Zou algemene opvoeding moeten zijn in de trant van eerst je rekeningen betalen, maar goed.
Altijd goed om een buffer te hebben of er naar te streven.
pi_192882895
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:49 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja dat is waar ook, maar pandemie kwam in verleden ook niet zo vaak voor. Dit is voor ons dat we eerste keer meemaken in ons leven. We zijn in een soort horror-film beland met zo veel narigheid en engheid. Terwijl kan alles gebeuren zoals we ook de films van zien.
Ik hoop ergens nog op een medicijn/behandelmethode wat het binnenkort oplost.
Maar heb me wel mentaal ingesteld op geheel 2020 dit.
pi_192882987
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik hoop ergens nog op een medicijn/behandelmethode wat het binnenkort oplost.
Maar heb me wel mentaal ingesteld op geheel 2020 dit.
Wat ik vreemd vind, is dat je enkel in Europa en de VS van besmetting bij kinderen hoort en niet zo zeer in Azie. De ziekte van Kawasaki dachten ze in Engeland...heb net zo'n idee dat het wat anders is.
pi_192883110
Even een vraag voor het slapen gaan aan de lieve Fokkertjes.

Zijn jullie ook niet Corona moe? Qua media aandacht niet eens, maar gewoon het gehele gebeuren?

Zo van, eeey ik ben er veel minder mee mee bezig? Hier wel sinds deze week. Ben Corona kotsbeu. Jullie?
pi_192883136
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:04 schreef kol7680 het volgende:

Zijn jullie ook niet Corona moe? Qua media aandacht niet eens, maar gewoon het gehele gebeuren?

Zo van, eeey ik ben er veel minder mee mee bezig? Hier wel sinds deze week. Ben Corona kotsbeu. Jullie?
Naja, met COVID bezig zijn is de bron van mijn inkomsten en dagbesteding. Maar ben het wel zat intussen. Doe mij maar andere ziektebeelden!
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 23:07:25 #227
5428 crew  miss_sly
pi_192883162
Net bij Jinek een kapper die vertelde over het protocol dat ze hebben opgesteld. O.a. Gebaseerd op de protocollen van kappers die met kankerpatiënten werken en dus al zeer veel ervaring hebben met hygiëne en afstand houden en voorzichtig zijn. Ik vond het erg goed klinken. Ik hoop dat dit snel kan leiden tot weer open gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192883176
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:04 schreef kol7680 het volgende:

Nee, vind het uitermate boeiend :)
pi_192883186
Ik wil eens peilen of ik hier meer mensen vind die mij herkennen. In mijn omgeving herkent niemand het.
Ik ben geen risicogroep, en toch ben ik doodsbang. Woon alleen, niemand om te verzorgen als ik ziek wordt, en een corona dood is niet echt een zachte dood. Ik begin me steeds meer af te zonderen, en irriteer me aan iedereen die zich niet aan de voorschriften houd. Verder werk ik in het onderwijs en wordt er straks van mij verwacht les te gaan geven. Onderzoeken kunnen 100x zeggen dat kinderen waarschijnlijk geen gevaar vormen, maar ik sta voor pubers en geloof niks van die onderzoeken. Ik word inmiddels echt gillend gek van mezelf.
pi_192883216
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:05 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Naja, met COVID bezig zijn is de bron van mijn inkomsten en dagbesteding. Maar ben het wel zat intussen. Doe mij maar andere ziektebeelden!
Snap ik. Maar kijk sinds deze week ook niks meer van Journaals en dergelijke. Gewoon klaar met de overdreven media aandacht enz.

Lang leven Netflix ;)
pi_192883232
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:08 schreef edisney het volgende:
Ik wil eens peilen of ik hier meer mensen vind die mij herkennen. In mijn omgeving herkent niemand het.
Ik ben geen risicogroep, en toch ben ik doodsbang. Woon alleen, niemand om te verzorgen als ik ziek wordt, en een corona dood is niet echt een zachte dood. Ik begin me steeds meer af te zonderen, en irriteer me aan iedereen die zich niet aan de voorschriften houd. Verder werk ik in het onderwijs en wordt er straks van mij verwacht les te gaan geven. Onderzoeken kunnen 100x zeggen dat kinderen waarschijnlijk geen gevaar vormen, maar ik sta voor pubers en geloof niks van die onderzoeken. Ik word inmiddels echt gillend gek van mezelf.
Zou eens met een psych gaan praten. Is niet normaal ;)
pi_192883307
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat doet Duitsland helemaal niet. Die mondkapjes zijn een toegevoegde maatregel. Ook hier zijn kappers en dergelijk niet open. Alleen kleinere winkels mogen nu ook weer openen, mits ze zich houden aan de voorschriften: niet meer dan 1 klant per 10 vierkante meter, desinfecteren van wagentjes/mandjes, mondkapjes (klanten en personeel) en andere beschermende maatregelen voor het personeel. Plus nog steeds overal die 1.5 meter.
Vanaf 4 mei mogen winkels weer open. Vanaf 11 mei de grotere (meer dan 800m2?) winkels.
  donderdag 30 april 2020 @ 23:15:46 #233
3542 Gia
User under construction
pi_192883315
quote:
Stoor me meer aan die presentatrice met haar zwoele blik. Volgens mij is ze er continu mee bezig hoe ze eruit ziet.

Op deze manier....niet.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 23:18:15 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_192883352
quote:
Ik begrijp best dat je er gillend gek van wordt. Hoop dat je je kunt herpakken, anders is het toch misschien een idee om met een psych te gaan praten, want zo kan je ook niet door. Sterkte.
pi_192883384
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:15 schreef SOG het volgende:

[..]

Vanaf 4 mei mogen winkels weer open. Vanaf 11 mei de grotere (meer dan 800m2?) winkels.
https://www.ad.nl/buitenl(...)endeels-op~a1a66e17/

Hier een bron iig.. we lopen weer eens flink achter... we kunnen voor kappers niet eens mondkapjes regelen terwijl de gehele duitse bevolking op het punt staat mondkapjes te krijgen :D

Ach ja, ik woon dicht bij de grens dus ik rock mn ffp2 ding hard ivm dat schijnveilige 1.5m :D sta je in je appie met 6 bejaarden op 3m2 :D
pi_192883421
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:19 schreef SOG het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/buitenl(...)endeels-op~a1a66e17/

Hier een bron iig.. we lopen weer eens flink achter... we kunnen voor kappers niet eens mondkapjes regelen terwijl de gehele duitse bevolking op het punt staat mondkapjes te krijgen :D

Ach ja, ik woon dicht bij de grens dus ik rock mn ffp2 ding hard ivm dat schijnveilige 1.5m :D sta je in je appie met 6 bejaarden op 3m2 :D
Duitse bevolking krijgt geen mondkapjes...Ze maken die dingen zelf of gebruiken een sjaal ofzo.
pi_192883448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:22 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Duitse bevolking krijgt geen mondkapjes...Ze maken die dingen zelf of gebruiken een sjaal ofzo.
Daarom krijgen alle burgers mondkapjes uitgereikt, zo lichtte bondskanselier Merkel zojuist toe.

Geen idee of het gaat gebeuren maar merkel zegt dat ze het schaft :)
pi_192883481
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:23 schreef SOG het volgende:

[..]

Daarom krijgen alle burgers mondkapjes uitgereikt, zo lichtte bondskanselier Merkel zojuist toe.

Geen idee of het gaat gebeuren maar merkel zegt dat ze het schaft :)
Ok,dat is dan nieuwe info. Van een user hier die in Duitsland woont begreep ik dat ze home made zouden zijn. ;)
pi_192883488
quote:
Mensen gaan hier ieder op hun eigen wijze mee om en dat zie ik ook terug in mijn eigen omgeving. Je kan niet zeggen dat de ene houding normaler, gezonder of beter is dan de andere. Dit virus beheerst het complete nieuws en de gesprekken tussen mensen onderling en ik vind het heel begrijpelijk dat het veel mensen teveel aan het worden is en het hen angst aanjaagt.

Het is wel goed om te beseffen dat het je zorgen maken niets aan de situatie ten goede kan veranderen. Je neemt al zoveel als mogelijk de voorzorgsmaatregelen in acht en meer kan je niet doen. Ik hoop dat je straks door weer te gaan onderwijzen je weer zoveel als mogelijk in je normale routine terecht komt en dat dit een goede uitwerking op je geestestoestand heeft.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  donderdag 30 april 2020 @ 23:28:02 #240
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_192883502
quote:
Meld je ziek en zoek ondersteuning. Je angsten zijn niet meer dan logisch.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')