Geertgodquote:Op donderdag 30 april 2020 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
(lol)twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 30-04-2020 om 12:44:27Doe maar niet. We zitten al in een crisis. https://t.co/eB41BCV1Sr reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-04-2020 om 06:23:59I must admit that Lyin’ Brian Williams is, while dumber than hell, quite a bit smarter than Fake News @CNN “anchorman” Don Lemon, the “dumbest man on television”. Then you have Psycho Joe “What Ever Happened To Your Girlfriend?” Scarborough, another of the low I.Q. individuals! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-04-2020 om 06:09:52Lyin’ Brian Williams of MSDNC, a Concast Scam Company, wouldn’t know the truth if it was nailed to his wooden forehead. Remember when he lied about his bravery in a helicopter? Totally made up story. He’s a true dummy who was thrown off Network News like a dog. Stay tuned! reageer retweet
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
(lol)twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 30-04-2020 om 12:44:27Doe maar niet. We zitten al in een crisis. https://t.co/eB41BCV1Sr reageer retweet
koekoekquote:Op donderdag 30 april 2020 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
Ome Donald was ook weer op dreef.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-04-2020 om 06:23:59I must admit that Lyin’ Brian Williams is, while dumber than hell, quite a bit smarter than Fake News @:CNN “anchorman” Don Lemon, the “dumbest man on television”. Then you have Psycho Joe “What Ever Happened To Your Girlfriend?” Scarborough, another of the low I.Q. individuals! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 30-04-2020 om 06:09:52Lyin’ Brian Williams of MSDNC, a Concast Scam Company, wouldn’t know the truth if it was nailed to his wooden forehead. Remember when he lied about his bravery in a helicopter? Totally made up story. He’s a true dummy who was thrown off Network News like a dog. Stay tuned! reageer retweet
@2Kyranquote:Op donderdag 30 april 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon namen en rugnummers noemen die man
Niet zoals fok waar je iedereen mag mentionen, op 1 waardeloze moderator na.
Spontaan ding, niks mis mee. Das een deerne die wil je wel op de knie, terwijl je zo'n gele rakker in de klauw hebt.quote:
Je wordt gewoon ouder.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Ik ben gisteren overigens weer na 10 minuten in slaap gekankerd bij die serie van @:elan
Ik weet nou niet meer zeker of het aan mij of aan de serie ligt.
wtfquote:Op donderdag 30 april 2020 16:08 schreef Buitendam het volgende:
Aflevering 4 Ex on the Beach staat online. Genot. Ik ben even afwezig, vrienden.
(lol)quote:Op donderdag 30 april 2020 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat mag, als je het maar korthout.
@:atypisch
@:kapiteintje
check deze Tilburg grap.
Daar kan ik eigenlijk nooit om lachen.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
Gister een stukje van de show van Peter Pannekoek gekeken. Kon er niet om glimlachen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:30 schreef Caland het volgende:
Gewoon namen en rugnummers noemen die man
Niet zoals fok waar je iedereen mag mentionen, op 1 waardeloze moderator na.
Zou raken. @JR-Style-93 ook.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Spontaan ding, niks mis mee. Das een deerne die wil je wel op de knie, terwijl je zo'n gele rakker in de klauw hebt.
[ afbeelding ]
TR meegepakt.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We doen niet aan roddelen
@:kyran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |