Met de geschatte kosten en inkomsten die we gaan missen hoop ik niet dat dit een "penny wise, Pound foolish" actie is. Al heb ik het eerder wel zo genoemd.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer afvragen of dit met financiële redenen te maken heeft.
Jij denkt dat de mensen van het OMT lekker vakantie hebben?quote:Op donderdag 30 april 2020 09:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lekker vakantie terwijl de kappers wachten op advies over mondkapjes.
Nee, want die komt niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:58 schreef Nober het volgende:
Staat Jaap al op te warmen in de coulissen?
Het gaat over testen en persoonlijke beschermingsmiddelen. Dan laat je dus experts komen die dáár verstand van hebben.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:00 schreef ondeugend het volgende:
Dus als de tweede kamer reces heeft, heeft Jaap ook reces?
Ik denk dat het andersom is. Omdat het reces is gaat de normale briefing met Jaap niet door en daarom hebben ze het onderwerp testen en beschermingmiddelen gelanceerd met de bijbehorende experts.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:02 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het gaat over testen en persoonlijke beschermingsmiddelen. Dan laat je dus experts komen die dáár verstand van hebben.
Jaap is op ski vakantiequote:Op donderdag 30 april 2020 09:58 schreef Nober het volgende:
Staat Jaap al op te warmen in de coulissen?
Terecht. Daar is nu plek genoeg om afstand te houden.quote:
Hier heb je journalisten nodig die dit uitdiepen maar Hugo heeft de Wob op slot gegooid.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:58 schreef _I het volgende:
[..]
Met de geschatte kosten en inkomsten die we gaan missen hoop ik niet dat dit een "penny wise, Pound foolish" actie is. Al heb ik het eerder wel zo genoemd.
-quote:Op donderdag 30 april 2020 09:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen van het OMT lekker vakantie hebben?
Ik denk dat zij harder werken dan iedereen hier, want wij hebben blijkbaar nog tijd om op FOK! een beetje onzin te verspreiden.
En het advies voor kappers is duidelijk: er komen (nog) geen mondkapjes voor ze. Maar volgens jou moeten ze deze week nog even vergaderen om tot exact datzelfde besluit te komen? Even kostbare tijd verspillen, want ze hebben geen eigen werkzaamheden die stil komen te liggen als ze een OMT-vergadering hebben.
Je verrader slaapt nooit, zei mijn moeder altijd. Het komt vanzelf wel boven.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hier heb je journalisten nodig die dit uitdiepen maar Hugo heeft de Wob op slot gegooid.
De Jonge is nog een grotere faal dan Bruins, zo ondertussen.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:15 schreef ondeugend het volgende:
Dus we hebben capaciteit om te testen, we hebben genoeg testen.. maar we falen in de logistiek want het ene lab heeft volop testen en het andere lab te weing.
Oh en het kan nog maanden duren want machines....
https://nos.nl/artikel/23(...)r-doet-dat-niet.html
Ik heb het idee dat deze man bijzonder veel capaciteit heeft om te smoezen.
Koningsdag was maandag. Niet 3 weken terug.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat een burgemeester drie weken geleden gezegd heeft dat men zich perfect gedraagt zegt niet zoveel over de situatie nu, hè.
O ja goeie reminder. Mijn tandarts was er de eerste weken telkens als de kippen bij met mails over uitstel van behandelingen, maar sinds 6 april niets meer van ze gehoord. Volgende week maar eens een keer aan de bel trekken over hoe en wat daar.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:15 schreef Simmertje het volgende:
Het was gewoon hartstikke logisch dat de maatregelen er kwamen op het moment dat echt de pleuris uitbrak. Op de piek gewoon 800 ziekenhuisopnames en 100 IC opnames op één dag, gezien de capaciteit van onze ziekenhuizen was het op dat moment volkomen logisch om de maatregelen in te voeren (maatregelen die vergeleken met andere landen in Europa nog meevielen).
Je kan eventueel nu wel discussiëren of het terugdraaien van enkele maatregelen niet iets te lang duurt, of we niet te voorzichtig zijn momenteel. Ik krijg steeds meer wel het gevoel namelijk dat grote evenementen en het uitgaansleven de grootste boosdoeners waren voor Europa. Het samenvallen van carnaval, wintersport en enkele belangrijke voetbalwedstrijden was natuurlijk funest. Ik heb mijn bedenkingen bij het besmettingsgevaar van bijvoorbeeld een kort bezoek aan de kapper, winkel etc. Is niet te vergelijken met een vol gestampte kroeg waar 500 man lopen te zweten, zwingen, hoesten en weet ik veel wat.
Kom overigens net terug van mijn tandarts die de normale behandelingen weer is begonnen. Bij binnenkomst handen desinfecteren en in de wachtkamer waren plastic schotten geplaatst. Heb het niet als hinderlijk ondervonden, zoiets moet lijkt mij ook mogelijk zijn bij bijvoorbeeld kappers.
Een faal van epische proporties).quote:Op donderdag 30 april 2020 10:15 schreef ondeugend het volgende:
Dus we hebben capaciteit om te testen, we hebben genoeg testen.. maar we falen in de logistiek want het ene lab heeft volop testen en het andere lab te weing.
Oh en het kan nog maanden duren want machines....
https://nos.nl/artikel/23(...)r-doet-dat-niet.html
Ik heb het idee dat deze man bijzonder veel capaciteit heeft om te smoezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |