over hoge gebouwen gesproken...quote:Op donderdag 30 april 2020 09:06 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh er wordt nu al geopperd dat hoge gebouwen met liften niet meer gebouwd moeten worden. Ook zo bijzonder aangezien die de afgelopen tijd juist massaal gepusht werden. Net zoals het OV.
Opeens is alles 100% omgedraaid.
twitter:Birdyword twitterde op donderdag 30-04-2020 om 08:33:07Fifth straight day of no new coronavirus cases in HK. Active caseload down 70%.
Four day weekend begins today - crowds outside pretty much indistinguishable from an ordinary public holiday. If it wasn't for universal mask wearing you wouldn't know anything was unusual going on. https://t.co/iE6M6H4uTs reageer retweet
Past allemaal goed in de agenda's voor de toekomst. Schone lucht, klimaatdoelstellingen etc etc.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:06 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Oh er wordt nu al geopperd dat hoge gebouwen met liften niet meer gebouwd moeten worden. Ook zo bijzonder aangezien die de afgelopen tijd juist massaal gepusht werden. Net zoals het OV.
Opeens is alles 100% omgedraaid.
Ik wil het oude normaal.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:09 schreef _I het volgende:
[..]
Past allemaal goed in de agenda's voor de toekomst. Schone lucht, klimaatdoelstellingen etc etc.
Het nieuwe normaal biedt een hoop mogelijkheden als je het goed speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het zo schrijft, lijkt het bijna wel een soort milieu-activistisch complot trouwens. "Nieuwe agenda's voor een schonere, veiligere toekomst.""The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Haha, af en toe wil mijn brulkant ook even gelucht worden.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Iets over soep eten en opdienen. Wordt nota bene in het programma gewoon als voorbeeld genoemd van mogelijkheden. Net als elfendertig andere zaken. Maar afgaan op een brulartikel van het AD en brulposts van brulusers bij uitstek zoals die onnoembare en scarface, meh.
Weet je, je zou eens gewoon moeten kijken naar wat iemand zegt (met goede bronnen) ipv WIE iets zegt. Kom je wat minder onzinnig over.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Iets over soep eten en opdienen. Wordt nota bene in het programma gewoon als voorbeeld genoemd van mogelijkheden. Net als elfendertig andere zaken. Maar afgaan op een brulartikel van het AD en brulposts van brulusers bij uitstek zoals die onnoembare en scarface, meh.
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik wil het oude normaal.
Kantoortuinen! Flexplekken!Geloof niet in complotten, wel in patronen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het zo schrijft, lijkt het bijna wel een soort milieu-activistisch complot trouwens.
Las vanochtend ergens dat de schone lucht enorm veel levensjaren scheelt. Dat banken het lastig vinden KLM te financieren zonder goed bedrijfsplan hoe het geld terugbetaald gaat worden, maar hoe kunnen ze nu zo'n plan maken. Welke verwachtingen zijn er dan?
Het is dus niet zozeer een complot, maar als je afspraken maakt en zoiets gebeurt, waarom zou je het niet gebruiken om bepaalde zaken gelijk goed te regelen. Vind het eerder logisch, niet zozeer kwade opzet.
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik wil het oude normaal.
Kantoortuinen! Flexplekken!Nee het is geen complot. Maar men maakt wel degelijk gebruik van de situatie om de eigen agenda door te duwen. Dat zie je aan alle kanten. Bv D66 die geen steun wil geven als je vluchten naar Mallorca maakt. Past exact in hun anti-vlieg-agenda (voor het gepeupel dan, niet voor Rob Jetten).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het zo schrijft, lijkt het bijna wel een soort milieu-activistisch complot trouwens. "Nieuwe agenda's voor een schonere, veiligere toekomst."Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
Was gelukkig nog maar duizend keer gezegd dat RNA nog weken tot bij sommige virussen zelfs maanden terug te vinden is nadat je genezen bentquote:Op donderdag 30 april 2020 09:01 schreef Momo het volgende:
twitter:lookner twitterde op donderdag 30-04-2020 om 08:56:20"South Korea’s infectious disease experts said Thursday that dead virus fragments were the likely cause of over 260 people here testing positive again for the novel coronavirus days and even weeks after marking full recoveries."
h/t @:linamichi
https://t.co/rxDiSf6s1O reageer retweet
de banken zijn wat nuchterder dan onze regering die niet achter wilde blijven bij de Fransen, ik vind het nogal wat, zo snel zoveel geld toezeggen aan een bedrijf dat de komende 2 jaar zeker zwaar verliesgevend gaat zijnquote:Op donderdag 30 april 2020 09:15 schreef _I het volgende:
Dat banken het lastig vinden KLM te financieren zonder goed bedrijfsplan hoe het geld terugbetaald gaat worden, maar hoe kunnen ze nu zo'n plan maken. Welke verwachtingen zijn er dan?
Wereldwijde crisis? Joh, wat maakt het uit. Lekker vakantie terwijl de kappers wachten op advies over mondkapjes.quote:Het OMT komt deze week echter niet met een advies aan het kabinet, want er is deze week geen formele vergadering waar adviezen uit rollen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:15 schreef _I het volgende:
[..]
Geloof niet in complotten, wel in patronen.
Las vanochtend ergens dat de schone lucht enorm veel levensjaren scheelt. Dat banken het lastig vinden KLM te financieren zonder goed bedrijfsplan hoe het geld terugbetaald gaat worden, maar hoe kunnen ze nu zo'n plan maken. Welke verwachtingen zijn er dan?
Het is dus niet zozeer een complot, maar als je afspraken maakt en zoiets gebeurt, waarom zou je het niet gebruiken om bepaalde zaken gelijk goed te regelen. Vind het eerder logisch, niet zozeer kwade opzet.
Orban.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:15 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee het is geen complot. Maar men maakt wel degelijk gebruik van de situatie om de eigen agenda door te duwen. Dat zie je aan alle kanten. Bv D66 die geen steun wil geven als je vluchten naar Mallorca maakt. Past exact in hun anti-vlieg-agenda (voor het gepeupel dan, niet voor Rob Jetten).
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Weet je, je zou eens gewoon moeten kijken naar wat iemand zegt (met goede bronnen) ipv WIE iets zegt. Kom je wat minder onzinnig over.
Eens. Maar het is natuurlijk ook lastig een bedrijfsplan geven, als de overheid geen visie afgeeft wat er mogelijk is.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
de banken zijn wat nuchterder dan onze regering die niet achter wilde blijven bij de Fransen, ik vind het nogal wat, zo snel zoveel geld toezeggen aan een bedrijf dat de komende 2 jaar zeker zwaar verliesgevend gaat zijn
Had hem zo ook wel hoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:20 schreef Salina het volgende:
[..]
Het is ook geen complot; ik had wellicht een smiley kunnen toevoegen. Maar zoals je het even beschreef, moest ik aan Greta denken, en de milieufreaks.
Dit hele gebeuren is geen complot uiteraard, maar - ondanks alle bijzonder vervelende gebeurtenissen - ook een soort mogelijkheid om een "andere wereld" te scheppen.
Of, zoals iemand in Game of Thrones zei: "Chaos is a ladder.".
Of je pakt de Churchill-quote er weer bij. Never waste a good crisis.
Als ik dit zo lees moet ik ook een beetje om lachen.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat dat bezit enorm ontmoedigd werd de laatste jaren, vooral in de linkse steden waar dus hele volksstammen geen auto meer hebben want toch alles met het OV en fiets. Die kunnen nu dus niet eens de stad meer uit.
Ik begin me steeds meer afvragen of dit met financiële redenen te maken heeft.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:00 schreef _I het volgende:
[..]
Ze werken vast voldoende voor de gehandicapten- en thuiszorg, die nu niets hebben.
Hier mag van mij vandaag een parlementaire enquete naar starten.
Dat een burgemeester drie weken geleden gezegd heeft dat men zich perfect gedraagt zegt niet zoveel over de situatie nu, hè.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:39 schreef Red_85 het volgende:
Heb jij geleefd onder een steen? Vaak genoeg gezegd in de afgelopen tijd.
Geen idee. Heb je een bron van die heropening van de scholen begin april ? En betreft die specifiek dit eiland?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is inmiddels al bekend of er een link is met het heropenen van de scholen begin april?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |