Joh negeer dat gelul joh. Als hij wil mag hij zo naar de andere kant van het land wandelen. "muh vrijheduh!!!!!"quote:Op donderdag 30 april 2020 08:50 schreef _I het volgende:
[..]
Tja, het is blijkbaar onmogelijk om meer treinen te laten rijden, of vaker of om een andere oplossing te vinden.
Was iets met certificaten die de Nederlandse overheid per se wil hebben en andere landen niet. Ook weer een bureacratisch dingetje dus.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:34 schreef _I het volgende:
In deze loods in Schiedam liggen miljoenen mondkapjes, en de meeste gaan naar het buitenland
Mondkapjestekort?
Op een Schiedams bedrijventerrein staat een loods waar er miljoenen liggen. Importeur Ostrichoo opent een mondkapjeswinkel in Rotterdam. ,,Omdat ze anders toch naar het buitenland gaan.’’
AD
Hoe dan!?
Nee nee, het is ONS probleem en dat van de Staat dat sommige mensen geen auto bezitten.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Joh negeer dat gelul joh. Als hij wil mag hij zo naar de andere kant van het land wandelen. "muh vrijheduh!!!!!"![]()
![]()
ik begrijp daar ook niets van, voor consumenten zijn die simpele dingen toch voldoende, die hoeven toch geen FP2 of weet ik veel welke normquote:Op donderdag 30 april 2020 08:55 schreef Pumpalov het volgende:
Lol, Nederland en het wereldwijde tekort aan mondkapjes
In Bulgarije en Oostenrijk worden ze gratis uitgedeeld en in Frankrijk staan er automaten op straat met desinfectantia en mondkapjes
Nouhou. Ik hoef dan niet met de trein, maar ook ik hang enorm aan "muh vrijheduhhh".quote:Op donderdag 30 april 2020 08:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Joh negeer dat gelul joh. Als hij wil mag hij zo naar de andere kant van het land wandelen. "muh vrijheduh!!!!!"![]()
![]()
Lekker fietsen knaap.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee nee, het is ONS probleem en dat van de Staat dat sommige mensen geen auto bezitten.
Ze werken vast voldoende voor de gehandicapten- en thuiszorg, die nu niets hebben.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Was iets met certificaten die de Nederlandse overheid per se wil hebben en andere landen niet. Ook weer een bureacratisch dingetje dus.
Dit is het zelfde bedrijf wat Baudet naar voren bracht in een van de debatten, maskers heeft de FvD laten testen door een labo in Staphorst, zijn gewoon FFP2 en FFP3.
Het zo schandalig vinden dat er aangegeven wordt dat je niet voor je lol met de trein naar Schubbekutteveen kan om daar het lokale shantykoor te bekijken. Nee, dan snap je er niet veel van.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:58 schreef _I het volgende:
[..]
Nouhou. Ik hoef dan niet met de trein, maar ook ik hang enorm aan "muh vrijheduhhh".
Nou nee, das niet waar, kan prima met deze maatschappij omgaan eigenlijk. Kan alleen slecht tegen alle tegenstrijdige berichten.
Pollenmaskertje, ook prima.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp daar ook niets van, voor consumenten zijn die simpele dingen toch voldoende, die hoeven toch geen FP2 of weet ik veel welke norm
twitter:parool twitterde op donderdag 30-04-2020 om 08:57:56Poppodia en nachtclubs blijven tot 1 september gesloten. De Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland heeft dat opgenomen in haar noodverordening. https://t.co/UvHNtDZO3l reageer retweet
twitter:lookner twitterde op donderdag 30-04-2020 om 08:56:20"South Korea’s infectious disease experts said Thursday that dead virus fragments were the likely cause of over 260 people here testing positive again for the novel coronavirus days and even weeks after marking full recoveries."
h/t @linamichi
https://t.co/rxDiSf6s1O reageer retweet
Aha. Dus dat het openbaar vervoer voortaan niet meer voor 'onnodig reizen' is, is geen beperking van vrijheid?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
![]()
Haha, das wel redelijk invullen.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Het zo schandalig vinden dat er aangegeven wordt dat je niet voor je lol met de trein naar Schubbekutteveen kan om daar het lokale shantykoor te bekijken. Nee, dan snap je er niet veel van.
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat dat bezit enorm ontmoedigd werd de laatste jaren, vooral in de linkse steden waar dus hele volksstammen geen auto meer hebben want toch alles met het OV en fiets. Die kunnen nu dus niet eens de stad meer uit.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee nee, het is ONS probleem en dat van de Staat dat sommige mensen geen auto bezitten.
De Jonge zal wel een trauma hebben overgehouden aan zijn blunder met de Chinese mondkapjes.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:00 schreef _I het volgende:
[..]
Ze werken vast voldoende voor de gehandicapten- en thuiszorg, die nu niets hebben.
Hier mag van mij vandaag een parlementaire enquete naar starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Boh.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:01 schreef Momo het volgende:
twitter:lookner twitterde op donderdag 30-04-2020 om 08:56:20"South Korea’s infectious disease experts said Thursday that dead virus fragments were the likely cause of over 260 people here testing positive again for the novel coronavirus days and even weeks after marking full recoveries."
h/t @:linamichi
https://t.co/rxDiSf6s1O reageer retweet
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De Jonge zal wel een trauma hebben overgehouden aan zijn blunder met de Chinese mondkapjes.
Hij stond ze vol trots uit te laden bij het Erasmus MC.
Wat verwacht je dan ook van een schoolleraar met 0 ervaring in deze situatie? Zo iemand moet je dan ook niet laten beslissen over medische of ICT zaken (hoi app).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
quote:Op donderdag 30 april 2020 09:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De Jonge zal wel een trauma hebben overgehouden aan zijn blunder met de Chinese mondkapjes.
Hij stond ze vol trots uit te laden bij het Erasmus MC.
Auw. Ja, pijnlijk verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mee eens, het moet geen apartheid worden, die genomen maatregelen moest ik ook wel om lachen, die paar plastic schermpjes gaan de boel oplossen, verplicht gewoon mondkapjes in ovquote:Op donderdag 30 april 2020 09:03 schreef _I het volgende:
[..]
Haha, das wel redelijk invullen.
Als de trein ineens alleen toegankelijk is voor vitale beroepen en alle andere werkenden maar iets anders moeten verzinnen, vind ik dat wel schrijnend. Jarenlang wil je mensen het OV in hebben, en de mensen die er dan afhankelijk van zijn laat je staan. Hoewel er echt wel andere oplossingen zijn.
(Heb van de week de directeur van de NS zien praten over wel huur heffen van hun huurders, maar het niet willen betalen van netfee aan de overheid. NS heeft dus weinig krediet bij me.)
Oh er wordt nu al geopperd dat hoge gebouwen met liften niet meer gebouwd moeten worden. Ook zo bijzonder aangezien die de afgelopen tijd juist massaal gepusht werden. Net zoals het OV.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:46 schreef _I het volgende:
[..]
Jazeker! Dit soort alternatieven zouden er voor kunnen zorgen dat we gebruik kunnen blijven maken van luchthavens, metrostations, hoge gebouwen, etc.
Daar heb je een punt hoor. Deze hele crisis haalt niet alleen ons halve leven overhoop, maar ook een heleboel beleidsmaatregelen die de laatste jaren zijn uitgevoerd. True.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer grappig vind is dat dat bezit enorm ontmoedigd werd de laatste jaren, vooral in de linkse steden waar dus hele volksstammen geen auto meer hebben want toch alles met het OV en fiets. Die kunnen nu dus niet eens de stad meer uit.
Opzich niet bijzonder of raar. Als het echt nodig is, dan is het enkel goed dat ze het beleid herzien.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:06 schreef De_Onnoembare het volgende:
Oh er wordt nu al geopperd dat hoge gebouwen met liften niet meer gebouwd moeten worden. Ook zo bijzonder aangezien die de afgelopen tijd juist massaal gepusht werden. Net zoals het OV.
Opeens is alles 100% omgedraaid.
Die bordjes op de stoelen dat je er niet mag gaan zitten. En dat is dan DE oplossing.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, het moet geen apartheid worden, die genomen maatregelen moest ik ook wel om lachen, die paar plastic schermpjes gaan de boel oplossen, verplicht gewoon mondkapjes in ov
Iets over soep eten en opdienen. Wordt nota bene in het programma gewoon als voorbeeld genoemd van mogelijkheden. Net als elfendertig andere zaken. Maar afgaan op een brulartikel van het AD en brulposts van brulusers bij uitstek zoals die onnoembare en scarface, meh.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:03 schreef _I het volgende:
[..]
Haha, das wel redelijk invullen.
Als de trein ineens alleen toegankelijk is voor vitale beroepen en alle andere werkenden maar iets anders moeten verzinnen, vind ik dat wel schrijnend. Jarenlang wil je mensen het OV in hebben, en de mensen die er dan afhankelijk van zijn laat je staan. Hoewel er echt wel andere oplossingen zijn.
(Heb van de week de directeur van de NS zien praten over wel huur heffen van hun huurders, maar het niet willen betalen van netfee aan de overheid. NS heeft dus weinig krediet bij me.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |