Wauw wel 355 van de 27,682 doden. Dat lijkt me niet echt iets over de rest zeggen.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:07 schreef Scarface88 het volgende:
The new research from the National Institutes of Health released Tuesday evaluated 355 of the country’s fatalities and found that only three patients had no prior medical conditions.
als 70% het vaccin krijgt, dan heb je toch groepsimmuniteit? Dat zouden 'we' eerst op de natuurlijke manier verkrijgen en daarbij moest minstens 60% ofzo besmet raken. Of zie ik iets over het hoofd nu?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar als jij niet gevaccineerd bent breng je daarmee anderen in gevaar,dus dat gaat ze wel degelijk aan aangezien zij de veiligheid van anderen moeten waarborgen. Vergelijkbaar met fouilleren.
als dit een aselecte steekproef was dan zegt dat best iets over de hele groep natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:14 schreef Elpis het volgende:
[..]
Wauw wel 355 van de 27,682 doden. Dat lijkt me niet echt iets over de rest zeggen.
Maakt het überhaupt wat uit? Of wil de heer Scarface beweren dat het niet erg is wanneer iemand met onderliggende ziektes overlijdt aan de gevolgen van het coronavirus?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:14 schreef Elpis het volgende:
[..]
Wauw wel 355 van de 27,682 doden. Dat lijkt me niet echt iets over de rest zeggen.
aangezien in Amerika 45% van de populatie hoge bloeddruk heeft en dat als onderliggende reden gezien wordt klopt je wensstatistiek waarschijnlijk voor geen meter.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:07 schreef Scarface88 het volgende:
More than 75% reported high blood pressure, while 35% had diabetes and 33% had heart disease, according to the study.
https://nypost.com/2020/0(...)had-other-illnesses/
Die paar procent die nu met het OV gaat maakt echt het verschil niet. De overgrote meerderheid zit toch al in de auto.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:58 schreef aioli het volgende:
[..]
Die gaan mensen straks massaal kopen en dan staat heel NL volledig vast elke dag.
Wat denk je zelf? Om te voorkomen dat iedereen uitwijkt naar de auto gaan de accijnzen fors omhoog. Je gaat maar thuiswerken. Daarbij heeft de overheid de pecunia's hard nodig.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Prima, laten ze de auto dan ook maar goedkoper maken! (Aanschaf-bpm, benzineaccijns, wegenbelasting)
Als de trein gelimiteerd wordt! Of ander soort treinen maken! (1 persoon coupé)
Ja toppiequote:
#stopdelockdownquote:Op donderdag 30 april 2020 18:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja toppie
de overheid slaat weer eens vreeslijk door in haar bemoeizucht
Ze bedoelen mensen die voor hun plezier zich moeten verplaatsen maar geen auto rijden of hebben.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:51 schreef Speekselklier het volgende:
zijn er echt mensen in Nederland die voor hun plezier met de trein gaan?
Raar en onwerkbaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:08 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ze bedoelen mensen die voor hun plezier zich moeten verplaatsen maar geen auto rijden of hebben.
Wel raar natuurlijk, dan krijg je een tweedeling, met de auto kan je overal heen, maar als je geen auto rijdt of hebt dan kan je nooit ergens voor je plezier heen? Wat dus bijvoorbeeld kan zijn; je moeder bezoeken.
Er is een forum hier met trein liefhebbers.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:51 schreef Speekselklier het volgende:
och soms vind ik dat best leuk ja, maar ik ben dan ook 67 jaarquote:Op donderdag 30 april 2020 20:51 schreef Speekselklier het volgende:
o ja hoe heet dat danquote:Op donderdag 30 april 2020 21:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er is een forum hier met trein liefhebbers.
Dat, of ze zijn zeer oud of hebben overgewicht.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
More than 99% of coronavirus patients who died in Italy suffered from other, pre-existing health issues, according to a study by the country’s health officials.
The new research from the National Institutes of Health released Tuesday evaluated 355 of the country’s fatalities and found that only three patients had no prior medical conditions.
Nearly half the COVID-19 victims suffered from at least one of the following conditions: high blood pressure, diabetes or heart disease.
More than 75% reported high blood pressure, while 35% had diabetes and 33% had heart disease, according to the study.
https://nypost.com/2020/0(...)had-other-illnesses/
er is een kip die dat doet hequote:Op donderdag 30 april 2020 21:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat, of ze zijn zeer oud of hebben overgewicht.
@ de moraalridders hier: toon mij een geval waarin een daadwerkelijk gezond persoon, tussen de 0-60 jaar en zonder overgewicht, overleden is aan corona, of in zeer kritieke toestand bevond op de IC. Die zijn net zo zeldzaam als een kip die gouden eieren uitschijt.
Een lang verhaal, maar de spijker op z'n kop. Gezondheid is te overgewaardeerd terwijl het gaat om het plezier in het leven. We zijn te risicomijdend geworden. Wat we nu effectief bereiken is dat we de leeftijd van hoogbejaarden een paar maanden rekken, terwijl meerdere generaties last gaan hebben van deze inmiddels 1,5 maanden durende lockdown.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja toppie
de overheid slaat weer eens vreeslijk door in haar bemoeizucht
In welke zin gaan meerdere generaties hier last van hebben?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een lang verhaal, maar de spijker op z'n kop. Gezondheid is te overgewaardeerd terwijl het gaat om het plezier in het leven. We zijn te risicomijdend geworden. Wat we nu effectief bereiken is dat we de leeftijd van hoogbejaarden een paar maanden rekken, terwijl meerdere generaties last gaan hebben van deze inmiddels 1,5 maanden durende lockdown.
Jij weet net zo goed als mij, dan het zo helemaal niet besproken wordt in de openbare ruimtes, ook krijgt van de media geen details van besmette mensen.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat, of ze zijn zeer oud of hebben overgewicht.
@ de moraalridders hier: toon mij een geval waarin een daadwerkelijk gezond persoon, tussen de 0-60 jaar en zonder overgewicht, overleden is aan corona, of zich in zeer kritieke toestand bevond op de IC. Die zijn net zo zeldzaam als een kip die gouden eieren uitschijt.
Bekijk de foto's. Bijna allemaal mensen met 20kg+ overgewicht. Daarom sterven er ook zoveel mensen in de VS. Veel dikkies daar. In Italie veel ouderen. Maar nee, gooi iedereen in die verdomde lockdown![]()
Ik was tot corona in NL kwam ongeveer ieder weekend weg met de treinquote:Op donderdag 30 april 2020 20:51 schreef Speekselklier het volgende:
studenten die hun horeca / festival baan kwijt raken en getrouwden die hun parttime werk verliezen en boven 40 die na ontslag geen werk meer zullen krijgenquote:Op donderdag 30 april 2020 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In welke zin gaan meerdere generaties hier last van hebben?
Dit duurt in wezen één generatie...quote:Op donderdag 30 april 2020 21:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
studenten die hun horeca / festival baan kwijt raken en getrouwden die hun parttime werk verliezen en boven 40 die na ontslag geen werk meer zullen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |