Is dat zo ? dat personeel structureel nu 12 uur per dag werkt ?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als ze ipv voor 2, voor 4 mensen moeten zorgen en 12 uur werken ipv 8 uur is dat behoorlijk uitputtend. Dat kun je niet al te lang volhouden. En vergeet niet dat fouten maken bij hun werk heel akelig kan uitpakken.
Dat is dus de reden dat we met zijn allen moeten voorkomen dat het zover uit de hand loopt.
Naïef gedoe.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de indruk dat sommige mensen net wat meer moeite hebben met het idee dat ze even zichzelf opzij moeten zetten voor een groter goed en dan maar zichzelf in allerlei gekke bochten wringen en het gooien op "muh economy".
Die economie herstelt zich te zijner tijd wel weer snel, ja.
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:26 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee nee, dat deed je net natuurlijk niet. Om het nog in dezelfde post weer te doen. Ik ben wel klaar met je getroll, bespaar je verder de moeite.
Zoals ik al zei: bespaar je de moeite. Je aandachtstekort opvullen wil iemand anders zich vast wel voor lenen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:30 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe wil jij met 2400 bedden, 12 uur werken per dag, en met 700 bedden ook?
Hoezo naief? Het wordt gewoon de realiteit. In Amsterdam anticiperen ze erop door de fiets meer de ruimte te geven, pretreizen aan banden te leggen en ook de auto.quote:
Bijzonder dat jij je niet kunt indenken dat er nogal een verschil zit tussen 2400 en 700 en dat dat gepaard moet zijn met nogal wat verschillen in realiteit op de IC, bijzonder ook dat je niet begrijpt dat mensen willen weten wat er allemaal anders gaat tussen die situaties en of mensen dan niet véél minder werken dan wat prima structureel zou kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:32 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: bespaar je de moeite. Je aandachtstekort opvullen wil iemand anders zich vast wel voor lenen.
Die economie herstelt zich wel blabla.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef BoerHagenees het volgende:
[..]
Hoezo naief? Het wordt gewoon de realiteit. In Amsterdam anticiperen ze erop door de fiets meer de ruimte te geven, pretreizen aan banden te leggen en ook de auto.
Continu 700 covid-19 patiënten erbij op de IC is natuurlijk niet "business as usual", pikkie.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sterker nog, het hele streven "business as usual creëren op de IC" is echt ff andere koek dan harder werken dan normaal.
Nope, dat streven heb ik van - ik denk - Rutte gehoord.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Continu 700 covid-19 patiënten erbij op de IC is natuurlijk niet "business as usual", pikkie.
Ik ga benieuwd zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:25 schreef _I het volgende:
Wanneer 1.5m onmogelijk is en dat dan wel "mag" worden opgevangen door een mondmasker, wil ik nog steeds weten in hoeverre risico op "besmetting en verspreiding" vergroot of verkleind.
Dat laatste wordt nu onderzocht door het RIVM.
Omdat Gommers aangaf dat 700 extra IC-patiënten langere tijd vol te houden is.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sowieso het getal 700 is opeens heilig voor jullie zonder onderbouwing, interessant.
Ja lijkt me ook wel ja als 2400 voor korte duur ook kan.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat Gommers aangaf dat 700 extra IC-patiënten langere tijd vol te houden is.
Nog even een vraag..... is dat getal bovenop de 1150 standaard die beschikbaar was ?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat Gommers aangaf dat 700 extra IC-patiënten langere tijd vol te houden is.
Dit, volgens mij.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:49 schreef Vallon het volgende:
[..]
Of is dat getal boven op de normale bezetting van ca 550 bezette IC bedden (non-covid19) ?
Dat inzetten op immuniteit steeds...bewijs het maar eens, wetenschappers!quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kon hem niet eerder posten vanwege een ban.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-op-te-vangen.html
Al besproken?
Wat een ontzettend slechte berekening. Dit kan echt niet.
Ik vind vooral die berekening van benodigde capaciteit zorgwekkend. Rekenen met gemiddeldes.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dat inzetten op immuniteit steeds...bewijs het maar eens, wetenschappers!
Er wordt hier weinig zinvols besproken. Je ziet een groep springen op 1 persoon die hem vervolgens kinderachtig en drammend vinden.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kon hem niet eerder posten vanwege een ban.
https://nos.nl/artikel/23(...)en-op-te-vangen.html
Al besproken?
Wat een ontzettend slechte berekening. Dit kan echt niet.
Die cijfers blijven wel goed oplopen zo daar.twitter:SharonCarty6 twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 18:17:38?@districtline? #mileEnd no social distancing. Please can people stay at home. It's so busy. https://t.co/iDmiEiiZoo reageer retweet
Is niet inzetten daar op, maar een scenario als er geen vaccin komt. Dan is groepsimmuniteit waar ze van uit gaan. Als er geen vaccin komt en geen groepsimmuniteit, tsja...quote:Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dat inzetten op immuniteit steeds...bewijs het maar eens, wetenschappers!
Denk je dat Gommers fout maakt met zijn berekeningen?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind vooral die berekening van benodigde capaciteit zorgwekkend. Rekenen met gemiddeldes.
Dat kan echt niet.
https://www.bbc.com/news/health-52242856quote:Op woensdag 29 april 2020 21:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Reken er maar op dat er een heel zooitje part-timers tussen zit hoor, en 2 uurtjes extra per dag kan altijd, me dunkt, maar okay, ik denk wel vaker dat we de oorlog niet gaan winnen met deze mentaliteit.
Eigenlijk weinig nieuws te melden. Kliniek is echt heel rustig. IC nog steeds te druk vanwege voornamelijk langliggers.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Er wordt hier weinig zinvols besproken. Je ziet een groep springen op 1 persoon die hem vervolgens kinderachtig en drammend vinden.![]()
Dus fijn dat je iets inhoudelijks komt brengen.
Hoe gaat t op jouw werk?
Je moet wat daar...niet op je werk verschijnen is waarschijnlijk geen werk meer.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:23 schreef RipCity het volgende:
Die cijfers blijven wel goed oplopen zo daar.twitter:SharonCarty6 twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 18:17:38?@:districtline? #mileEnd no social distancing. Please can people stay at home. It's so busy. https://t.co/iDmiEiiZoo reageer retweet
Omdat ze vanaf vandaag de mensen in verzorgingstehuizen etc. mee gaan tellenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:26 schreef Grishenko_ het volgende:
Hoezo heeft de UK ruim 4000 doden op een dag? Dat is nogal veel namelijk.
Deze berekening heeft Gommers niet zelf gedaan lijkt me. Maar zo bereken je niet de capaciteit.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:24 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Denk je dat Gommers fout maakt met zijn berekeningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |