SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Niet helemaal, kan men ook van mij verwachten dat ik de zelfde dagen draai op het moment dat de crisis voorbij is en anderen niet willen.quote:
Dat is ook weer zo. Toch is het beter dan geen werk hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet helemaal, kan men ook van mij verwachten dat ik de zelfde dagen draai op het moment dat de crisis voorbij is en anderen niet willen.
Wil je zelf wel meer werken of is het echt uit noodzaak?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet helemaal, kan men ook van mij verwachten dat ik de zelfde dagen draai op het moment dat de crisis voorbij is en anderen niet willen.
Geen werk hebben is wmb sws geen optie, voor anderen ws een ontkomelijkheid in deze situatie.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Toch is het beter dan geen werk hebben.
Eerder omdat ik zelf kan zien of het een noodzaak is, dan dat ik over 2-3 weken hals over kop bij moet springen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil je zelf wel meer werken of is het echt uit noodzaak?
Ja, dan is het handiger dat je nu extra werkt, ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Meer omdat ik zelf kan zien of het een noodzaak is, dan dat ik over 2-3 weken hals over kop bij moet springen.
Ik ben geen fan merk ikquote:Op woensdag 29 april 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
De bijna vergeten opvolger van Killer:Adamski - Space Jungle (7-inch version)
Ik kan nu bekijken of ik die extra uren trek, kan ik niet in een hals over kop situatie.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan is het handiger dat je nu extra werkt, ja.
Ik ook. En het is inderdaad bij ons ook druk. Sinds we thuis werken zijn er al 3 mensen bij ons begonnen en de 4e begint volgende week. We kunnen nu ineens weer makkelijker personeel krijgen. Dat merk je wel meteen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan gelukkig vanuit huis werken. En het is ook nog druk genoeg.
Ik moest net al aan David Bowie denken bij het nummer dat begon met 'Look at me'.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
David Bowie - Hallo Spaceboy (PSB remix)
Het begon als remix (en dat is het nog steeds), maar het werd onverwachts een soort duet.
Gelukkig zijn dat luxeproblemen, daar waar anderen met grote zorgen zitten over faillissementen, werkloosheid, etc.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook. En het is inderdaad bij ons ook druk. Sinds we thuis werken zijn er al 3 mensen bij ons begonnen en de 4e begint volgende week. We kunnen nu ineens weer makkelijker personeel krijgen. Dat merk je wel meteen.
En omdat we uit ons kantoor zijn gegroeid, gaan we ook nog per 1 juni verhuizen naar een ander pand. Wel ironisch, nu we voorlopig vast nog wel thuis moeten werken. De verhuizing zelf kost nu ook wel hoofdbrekens.
Zeker. Maar het is wel positief dat wij dus nog mensen aannemen in deze tijd.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat luxeproblemen, daar waar anderen met grote zorgen zitten over faillissementen, werkloosheid, etc.
Zal dan inderdaad wel niet. Ze heeft wel een hele mooie stem.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Bij mijn beste weten heeft ze niet in een andere band gezongen.
Ik zag dat er ook een Bakermat-remix van was?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Nu: de nieuwe single () van Caravan Palace
Caravan Palace - Moonshine (video version)
Ook wel bekend als de #26 in mijn jaarlijst van 2019![]()
Klopt. Die heb ik in de vorige show gedraaid.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag dat er ook een Bakermat-remix van was?
En dat durf je wel te draaien voor mij? Nou ja, erger dan het origineel kan het niet zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Die heb ik in de vorige show gedraaid.
Nu eentje die ik niet durfde te draaien toen MadMaster er nog wasRoxy Music - Love Is The Drug (Rollo & Sister Bliss Monster mix edit)
Ik vind het wel grappig gedaanquote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat durf je wel te draaien voor mij? Nou ja, erger dan het origineel kan het niet zijn.
Ja, best wel. Zeker als je die gek in de VS bezig ziet...quote:Op woensdag 29 april 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
Deze tekst is in deze tijd van incompetente wereldleiders wel actueel.
Tja. Dat land valt nog uit elkaar als ze niet oppassen.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Zeker als je die gek in de VS bezig ziet...
Heb je nog lekker gefietst vandaag?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik begin DDM te snappen, 100x staat aangegeven bij de AH: "karretjes binnen houden".
Komt er een taai oud monster met een karretje de winkel in. Hoe dan?!
Goedenavondquote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik begin DDM te snappen, 100x staat aangegeven bij de AH: "karretjes binnen houden".
Komt er een taai oud monster met een karretje de winkel in. Hoe dan?!
Door de regen is het toch maar lopen geworden. Maar was best lekker even.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog lekker gefietst vandaag?
Je moet je niet zo druk maken, Rafeiro. Het heeft geen zin en je kunt niet alles in de hand houden.
Ook wel actueel, trouwens.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik ben geen fan van Genesis, maar deze vind ik wel lekker.
Eens, maar als ik nu mensen met mondkapjes en handschoentjes zie lopen ben ik toch wel bang voor ze. Dat helpt hun immers niet, is puur voor de anderen. Dus hebben zij het dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
En hoe cynisch het ook is; alle maatregelen zijn er niet op gericht dat jij niet ziek kunt worden. Het is er op gericht dat het behapbaar blijft.
En tot nog toe heeft dat het gewenste resultaat.
Ja, de huidige situatie doet ook wel een beetje aan de crisis in de 80'er jaren denken, hoewel ook wel heel verschillend. Maar daarom zijn de teksten van toen wel weer actueel.quote:
Welnee, dat zijn ook gewoon mensen die bang zijn. Ik vind het ook niet fijn om mensen met mondkapjes te zien, maar ik vind het ook niet fijn om mensen met Burka's te zien. Het heeft iets engs als mensen hun gezicht (deels) verbergen. Maar als ze daarmee de deur uit durven/mogen, wie ben ik dan om er iets van te vinden?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eens, maar als ik nu mensen met mondkapjes en handschoentjes zie lopen ben ik toch wel bang voor ze. Dat helpt hun immers niet, is puur voor de anderen. Dus hebben zij het dan?
Ja maar het is zo debiel, zelf help je er niet mee. Alleen als drager help je mensen met die zooi.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn ook gewoon mensen die bang zijn. Ik vind het ook niet fijn om mensen met mondkapjes te zien, maar ik vind het ook niet fijn om mensen met Burka's te zien. Het heeft iets engs als mensen hun gezicht (deels) verbergen. Maar als ze daarmee de deur uit durven/mogen, wie ben ik dan om er iets van te vinden?
Ja, maar dit zijn geen rationele tijden. Ze doen je er toch ook geen kwaad mee?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar het is zo debiel, zelf help je er niet mee. Alleen als drager help je mensen met die zooi.
Het klopt gewoon niet. Denk na.
Ahem....quote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef livelink het volgende:
Oh shit, nu kom ik niet op van wie die sample is.
Fijn verzoekje Rafeiro.quote:
Je klierde me toch omdat ik niet op Kim Carnes kwam.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oja, die was van jouDie andere was van Livelink
Ik ben dan wel een vrouw, maar ik vind het ook fijn. Kan me wel voorstellen dat mannen het sexy vinden ook.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hou wel van vrouwen met een tikkeltje hese stem.
Dat geeft net zo'n randje. Moet alleen niet te ver gaan.
Nee, ik dacht dat jij Kim Carnes had aangevraagdquote:Op woensdag 29 april 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Je klierde me toch omdat ik niet op Kim Carnes kwam.
Rafeiro en ik hebben telepathische gavenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Creepy... luisteraars die onafhankelijk van elkaar hetzelfde nummer aanvragen.
Dus toch Starship. Ik twijfelde heel erg of het nog Jefferson Ariplane was of Starship.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Starship - We Built This City
zoals aangevraagd door Livelink en door Rafeiro
Ik kijk mee over je schouderquote:Op woensdag 29 april 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus toch Starship. Ik twijfelde heel erg of het nog Jefferson Ariplane was of Starship.
En inderdaad super creepy dat Raf die ook net aan vroeg.
Beam me up.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Dit krijg je, als je "starship" roept. Dit is jullie strafEdelweiss - Raumschiff Edelweiss (single version)
Ik vind dit best leuk, hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Dit krijg je, als je "starship" roept. Dit is jullie strafEdelweiss - Raumschiff Edelweiss (single version)
Je had je momentje al wel een beetje met Roxy Music.quote:
Ik denk dat ik in dat jaar helemaal niks mee heb gekregen van het ESF. Er zijn jaren compleet aan mij voorbij gegaan op dat punt.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Global Kryner - Y'Así
De ernstig ondergewaardeerde inzending van Oostenrijk voor het Songfestival van 2005.
Meer dan je zelf beseft. Ik heb in mijn shows de inzendingen van Nederland, België, Finland en Italië gedraaid. En wellicht IJsland ook nog; dat zou ik moeten nakijken.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in dat jaar helemaal niks mee heb gekregen van het ESF. Er zijn jaren compleet aan mij voorbij gegaan op dat punt.
Nou! Vandaag ben ik misschien in totaal 5 min. buiten geweest (in de tuin).quote:Op woensdag 29 april 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Dido - Don't Leave Home (Recall mix)
Toepasselijk liedje voor deze tijden.
Net nog wel even de winnaar opgezocht. Dat kende ik dan toch nog wel.quote:
Ik was al verbaasd dat je zoveel ESF-nummers uit 1 jaar had gedraaid. Ik vroeg me al af wat voor een geweldig ESF-jaar ik gemist moest hebbenquote:
21.30 is prima wat mij betreft. Heb net een wijntje ingeschonken. Lekkere muziek hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik zat trouwens aan 21:30 uur als eindtijd te denken. Eventueel kan ik wat langer doorgaan, als er behoefte aan is.
Er komt zo nog een verzoekje aan. Het beste nieuwe nummer van de week moet ook nog komen
Ik en Raf denk ik dan. Wel weinig hoor. Maar men verwacht natuurlijk geen show op woensdagavond.quote:
Eet smakelijk dan!quote:Op woensdag 29 april 2020 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Ja ik is er nog, maar was even broodje maken en eten.
Is een beetje heiligschennis om Nirvana niet super te vinden.quote:
Ik vind alleen Lithium een goed nummer. De rest kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Is een beetje heiligschennis om Nirvana niet super te vinden.
Zou maar Zokunen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dancing On My Own van Robyn zou ook zo kunnen
Dit en True Faith van New Order vind ik zo op elkaar lijken. Waarschijnlijk door die slag erdoor heen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt vast wel ergens op. Alles lijkt tegenwoordig wel ergens op.Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Dat is de ellende ook.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt vast wel ergens op. Alles lijkt tegenwoordig wel ergens op.Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Die gelijkenis hoor ik totaal niet, eerlijk gezegd. Hooguit het snare-geluid.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit en True Faith van New Order vind ik zo op elkaar lijken. Waarschijnlijk door die slag erdoor heen.
Ja, dat bedoel ik met die slag. Ik zie dan ook meteen die clip van True Faith voor me waarin ze elkaar slaan op dat ritme.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die gelijkenis hoor ik totaal niet, eerlijk gezegd. Hooguit het snare-geluid.
Niks, behalve dat zijn sister op dit nummer meezingtquote:Op woensdag 29 april 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Wat heeft Charlie Winston met America te maken?
Oh, ik snapte het verband al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niks, behalve dat zijn sister op dit nummer meezingt
Geforceerd bruggetjequote:Op woensdag 29 april 2020 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik snapte het verband al helemaal niet.
Ik laat me verrassen. Ben niet zo'n fan van zijn stem, maar dat lijkt tot nog toe mee te vallen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord is vandaag aan Sting, die een liedje van Noel Coward vertolkt....Sting - I'll Follow My Secret Heart
Fijne avondquote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef Zokunen het volgende:
Dame, heer en eenieder dat stil geniet, een fijne avond.
Goedemorgen Melting. Sweet sixteen is ook wel een beetje een mijlpaalquote:Op donderdag 30 april 2020 05:23 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kon gisteren niet luisteren want ik moest naar mijn nichtje toe. Die werd 16, en stond er op dat ik even op bezoek kwam.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 30 april 2020 05:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Sweet sixteen is ook wel een beetje een mijlpaal
Goedemorgen Zook.quote:
Dan ben je al rap weer opquote:Op donderdag 30 april 2020 06:14 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Zokunen![]()
Mijn dochter had gisteren twee vriendinnen op bezoek. Ze zaten in de tuin onder de veranda met de terrasverwarmer aan. Het zag er heel gezellig uit. En ik hoorde ze pas rond 02.00 weg gaan.
Nee, ik was zelf om middernacht naar bed gegaan. Ik werd even wakker toen ze afscheid namen.quote:
Vuurkorf is leuker, maar zo'n ding handiger denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2020 06:19 schreef livelink het volgende:
De terrasverwarmer was ooit een impulsaankoop met punten die we ergens gespaard hadden. Maar bleek toch een succes te zijn.
We hebben vuurkorf en bbq er juist uit gegooid vanwege de stankoverlast. Als we die aan hadden gehad, dan kon ik zelf niet slapen van de stank. En toen mijn buurmeisje er ook iets over zei, hebben we ze eruit gegooid. Nu dus een gasbbq en een gasverwarming. Hoef ik me niet schuldig te voelen.quote:Op donderdag 30 april 2020 06:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vuurkorf is leuker, maar zo'n ding handiger denk ik.
Geen rotzooi enzo. Heb het hier geen van beide
Netjes.quote:Op donderdag 30 april 2020 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben vuurkorf en bbq er juist uit gegooid vanwege de stankoverlast. Als we die aan hadden gehad, dan kon ik zelf niet slapen van de stank. En toen mijn buurmeisje er ook iets over zei, hebben we ze eruit gegooid. Nu dus een gasbbq en een gasverwarming. Hoef ik me niet schuldig te voelen.
Hebben jullie om een speciale reden gekozen voor een gasverwarming i.p.v. een elektrische?quote:Op donderdag 30 april 2020 06:28 schreef livelink het volgende:
[..]
We hebben vuurkorf en bbq er juist uit gegooid vanwege de stankoverlast. Als we die aan hadden gehad, dan kon ik zelf niet slapen van de stank. En toen mijn buurmeisje er ook iets over zei, hebben we ze eruit gegooid. Nu dus een gasbbq en een gasverwarming. Hoef ik me niet schuldig te voelen.
Je ruikt het altijd.quote:Op donderdag 30 april 2020 06:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Netjes.
Maar als je een korf goed brand dan ruik je hem niet.
BBQ ook niet trouwens, mits goede kolen/briketten.
Nee, die konden we toen relatief goedkoop krijgen met spaarpunten ergens.quote:Op donderdag 30 april 2020 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jullie om een speciale reden gekozen voor een gasverwarming i.p.v. een elektrische?
Volgens mij is dat wel ideaal, zo'n ding. Vooral als het 's avonds kouder wordt, maar je toch nog lekker buiten zit.quote:Op donderdag 30 april 2020 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die konden we toen relatief goedkoop krijgen met spaarpunten ergens.
quote:
quote:
Teveel tijger ? dan maar de strijd aangaan met de keizerquote:Op donderdag 30 april 2020 11:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had mezelf "verwend" met tijgerbollen. Die zijn echt niet te vreten zeg.
Zo maar even wat kaiserbolletjes halen. Tijgerbrood is lekker maar deze korst is gewoon TE.
Mijn tanden braken nog net niet af. Zo pleuris hard.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Teveel tijger ? dan maar de strijd aangaan met de keizer
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:11 schreef Melting het volgende:
Heeft er iemand zo meteen zin in om zo meteen vanaf 19.00 weer golden oldies (en soms wat minder oldie) te kunnen luisteren?
In dat geval....quote:
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Golden oldies en soms wat nieuwers
Ik zit te wachten op de te bezorgen Thaise hap...quote:Op donderdag 30 april 2020 18:11 schreef Melting het volgende:
Heeft er iemand zo meteen zin in om zo meteen vanaf 19.00 weer golden oldies (en soms wat minder oldie) te kunnen luisteren?
Dat wordt dan rond half 9?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de te bezorgen Thaise hap...![]()
Als ik daarmee klaar ben, dan schakel k wel in...
Smakelijk dan.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, het wordt net bezorgd...
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, het wordt net bezorgd...
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:01 schreef just me het volgende:
van mij moet je geen titels en/of artiesten verwachten
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:12 schreef Melting het volgende:
Heb je al asperges op dit jaar, just me?
Kijk eens aan. Doe je goed.quote:
Ja, Merel heeft het gisteren uitgelegdquote:Op donderdag 30 april 2020 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Doe je goed.Zijn lekker hè?
En had je nou de beschrijving van je wasmachine al uitgeplozen?
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, Merel heeft het gisteren uitgelegdkijk mam, zo, en zo en dan zo
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:17 schreef just me het volgende:
als ze niet gaan zingen kan ik niet zoeken
hijgen en kreunen ja.. dat ga ik niet opzoekenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
hijgen en kreunen ja.. dat ga ik niet opzoeken
Nu al?quote:
ik had eten bij de toko gehaald, was ook zo lekkerquote:
Een bak rijst en een bak reepjes eendenvlees met gember en zwarte paddestoelen en mw. MM noedels met garnalen en groenten.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al?
U heeft flink gebuffeld dan.
Dat valt dan inderdaad nog mee. Ik dacht dat je wel een complete rijsttafel zou hebben besteld.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een bak rijst en een bak reepjes eendenvlees met gember en zwarte paddestoelen en mw. MM noedels met garnalen en groenten.
We hebben redelijk rustig aan gedaan. Maar het is wel op...
Dat was hier eigenlijk ook het plan, maar we waren te laat daarvoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik had eten bij de toko gehaald, was ook zo lekker
Nee, dat krijg ik niet meer weg...quote:Op donderdag 30 april 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat valt dan inderdaad nog mee. Ik dacht dat je wel een complete rijsttafel zou hebben besteld.
De toko waar ik langs liep was helemaal leeg en dat vond ik zo zieligquote:Op donderdag 30 april 2020 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was hier eigenlijk ook het plan, maar we waren te laat daarvoor.
Indonesisch vind ik eigenlijk nog lekkerder dan Thais...
ik type me rot om te zoekenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
De toko waar ik langs liep was helemaal leeg en dat vond ik zo zielig
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
De toko waar ik langs liep was helemaal leeg en dat vond ik zo zielig
Daar kan ik dan weer niets aan doen.quote:
Het is een teken!quote:Op donderdag 30 april 2020 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Het kenteken van onze huidige auto begint met een G en eindigt op DJ...
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Het kenteken van onze huidige auto begint met een G en eindigt op DJ...
Wanneer krijg je hem? Is dat al bekend?quote:
Bijna 2 maanden geleden...quote:Op donderdag 30 april 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Wanneer krijg je hem? Is dat al bekend?
Titel is goed. Uitvoerenden niet.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet Veerman hoor ik nu.
En Sandra nog steeds...
Heel veel heb ik er nog niet mee gereden, een week na de levering zaten we thuis.quote:
Oh, je hebt hem wel. Ik dacht dat de levering de hele tijd werd uitgesteld.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel veel heb ik er nog niet mee gereden, een week na de levering zaten we thuis.
Maar op zich bevalt het prima...
ik had het er snel achterplaktquote:Op donderdag 30 april 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Met Placido Domingo ook nog erbij.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem wel. Ik dacht dat de levering de hele tijd werd uitgesteld.
daarom nu maar genietenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Weet niet of we onder de huidige omstandigheden een nieuwe auto hadden aangeschaft...
Dan is het waarschijnlijk maar goed dat je die beslissing al had genomen.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Weet niet of we onder de huidige omstandigheden een nieuwe auto hadden aangeschaft...
De één noemt het een beslissing, de ander een opwelling.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk maar goed dat je die beslissing al had genomen.
van de beslissing of de opwelling ?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één noemt het een beslissing, de ander een opwelling.
De schuld van mijn echtgenote...
Jij noemt het de schuld van je echtgenote?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De één noemt het een beslissing, de ander een opwelling.
De schuld van mijn echtgenote...
Beide...quote:Op donderdag 30 april 2020 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
van de beslissing of de opwelling ?
Ja, het was niet mijn idee...quote:Op donderdag 30 april 2020 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij noemt het de schuld van je echtgenote?
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Hij staat op mijn naam...
Kun je daar rechten aan ontlenen dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Hij staat op mijn naam...
zat maar 12 sec tussenquote:
Qua eigenaarschap van de auto wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je daar rechten aan ontlenen dan?
Max 100 km/u idd.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Maar zo'n vaart zal het niet lopen...
Ik kijk nooit...quote:Op donderdag 30 april 2020 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Max 100 km/u idd.
Goedenavond.
Hoi spijkerbroek.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Max 100 km/u idd.
Goedenavond.
Dat kan.... al is dat toch alweer even geleden.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik herken het hoesje van een eerdere uitzending...
Dat vergeet je idd niet snelquote:Op donderdag 30 april 2020 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik herken het hoesje van een eerdere uitzending...
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Brother52 Louis Louis - Modern Talking
Sinds vandaag hebben we 5G...quote:Op donderdag 30 april 2020 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Gary was bij mij nog aan het prrr-ha-ha-prrr-en en MM raadt het volgende nummer al.
Handig als je eten koud is. Gewoon even in de 5G-straling zetten en het is binnen 3 seconden warmquote:
Oh jee en nu de fik erin ?quote:
Als MadMaster niks meer raadt, dan is zijn zendmast in de fik gestoken.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Handig als je eten koud is. Gewoon even in de 5G-straling zetten en het is binnen 3 seconden warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |