SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Niet helemaal, kan men ook van mij verwachten dat ik de zelfde dagen draai op het moment dat de crisis voorbij is en anderen niet willen.quote:
Dat is ook weer zo. Toch is het beter dan geen werk hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet helemaal, kan men ook van mij verwachten dat ik de zelfde dagen draai op het moment dat de crisis voorbij is en anderen niet willen.
Wil je zelf wel meer werken of is het echt uit noodzaak?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet helemaal, kan men ook van mij verwachten dat ik de zelfde dagen draai op het moment dat de crisis voorbij is en anderen niet willen.
Geen werk hebben is wmb sws geen optie, voor anderen ws een ontkomelijkheid in deze situatie.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Toch is het beter dan geen werk hebben.
Eerder omdat ik zelf kan zien of het een noodzaak is, dan dat ik over 2-3 weken hals over kop bij moet springen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Wil je zelf wel meer werken of is het echt uit noodzaak?
Ja, dan is het handiger dat je nu extra werkt, ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Meer omdat ik zelf kan zien of het een noodzaak is, dan dat ik over 2-3 weken hals over kop bij moet springen.
Ik ben geen fan merk ikquote:Op woensdag 29 april 2020 19:51 schreef DJ11 het volgende:
De bijna vergeten opvolger van Killer:Adamski - Space Jungle (7-inch version)
Ik kan nu bekijken of ik die extra uren trek, kan ik niet in een hals over kop situatie.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan is het handiger dat je nu extra werkt, ja.
Ik ook. En het is inderdaad bij ons ook druk. Sinds we thuis werken zijn er al 3 mensen bij ons begonnen en de 4e begint volgende week. We kunnen nu ineens weer makkelijker personeel krijgen. Dat merk je wel meteen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan gelukkig vanuit huis werken. En het is ook nog druk genoeg.
Ik moest net al aan David Bowie denken bij het nummer dat begon met 'Look at me'.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
David Bowie - Hallo Spaceboy (PSB remix)
Het begon als remix (en dat is het nog steeds), maar het werd onverwachts een soort duet.
Gelukkig zijn dat luxeproblemen, daar waar anderen met grote zorgen zitten over faillissementen, werkloosheid, etc.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook. En het is inderdaad bij ons ook druk. Sinds we thuis werken zijn er al 3 mensen bij ons begonnen en de 4e begint volgende week. We kunnen nu ineens weer makkelijker personeel krijgen. Dat merk je wel meteen.
En omdat we uit ons kantoor zijn gegroeid, gaan we ook nog per 1 juni verhuizen naar een ander pand. Wel ironisch, nu we voorlopig vast nog wel thuis moeten werken. De verhuizing zelf kost nu ook wel hoofdbrekens.
Zeker. Maar het is wel positief dat wij dus nog mensen aannemen in deze tijd.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat luxeproblemen, daar waar anderen met grote zorgen zitten over faillissementen, werkloosheid, etc.
Zal dan inderdaad wel niet. Ze heeft wel een hele mooie stem.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Bij mijn beste weten heeft ze niet in een andere band gezongen.
Ik zag dat er ook een Bakermat-remix van was?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Nu: de nieuwe single () van Caravan Palace
Caravan Palace - Moonshine (video version)
Ook wel bekend als de #26 in mijn jaarlijst van 2019![]()
Klopt. Die heb ik in de vorige show gedraaid.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag dat er ook een Bakermat-remix van was?
En dat durf je wel te draaien voor mij? Nou ja, erger dan het origineel kan het niet zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Die heb ik in de vorige show gedraaid.
Nu eentje die ik niet durfde te draaien toen MadMaster er nog wasRoxy Music - Love Is The Drug (Rollo & Sister Bliss Monster mix edit)
Ik vind het wel grappig gedaanquote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat durf je wel te draaien voor mij? Nou ja, erger dan het origineel kan het niet zijn.
Ja, best wel. Zeker als je die gek in de VS bezig ziet...quote:Op woensdag 29 april 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
Deze tekst is in deze tijd van incompetente wereldleiders wel actueel.
Tja. Dat land valt nog uit elkaar als ze niet oppassen.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, best wel. Zeker als je die gek in de VS bezig ziet...
Heb je nog lekker gefietst vandaag?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik begin DDM te snappen, 100x staat aangegeven bij de AH: "karretjes binnen houden".
Komt er een taai oud monster met een karretje de winkel in. Hoe dan?!
Goedenavondquote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ik begin DDM te snappen, 100x staat aangegeven bij de AH: "karretjes binnen houden".
Komt er een taai oud monster met een karretje de winkel in. Hoe dan?!
Door de regen is het toch maar lopen geworden. Maar was best lekker even.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog lekker gefietst vandaag?
Je moet je niet zo druk maken, Rafeiro. Het heeft geen zin en je kunt niet alles in de hand houden.
Ook wel actueel, trouwens.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik ben geen fan van Genesis, maar deze vind ik wel lekker.
Eens, maar als ik nu mensen met mondkapjes en handschoentjes zie lopen ben ik toch wel bang voor ze. Dat helpt hun immers niet, is puur voor de anderen. Dus hebben zij het dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
En hoe cynisch het ook is; alle maatregelen zijn er niet op gericht dat jij niet ziek kunt worden. Het is er op gericht dat het behapbaar blijft.
En tot nog toe heeft dat het gewenste resultaat.
Ja, de huidige situatie doet ook wel een beetje aan de crisis in de 80'er jaren denken, hoewel ook wel heel verschillend. Maar daarom zijn de teksten van toen wel weer actueel.quote:
Welnee, dat zijn ook gewoon mensen die bang zijn. Ik vind het ook niet fijn om mensen met mondkapjes te zien, maar ik vind het ook niet fijn om mensen met Burka's te zien. Het heeft iets engs als mensen hun gezicht (deels) verbergen. Maar als ze daarmee de deur uit durven/mogen, wie ben ik dan om er iets van te vinden?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eens, maar als ik nu mensen met mondkapjes en handschoentjes zie lopen ben ik toch wel bang voor ze. Dat helpt hun immers niet, is puur voor de anderen. Dus hebben zij het dan?
Ja maar het is zo debiel, zelf help je er niet mee. Alleen als drager help je mensen met die zooi.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn ook gewoon mensen die bang zijn. Ik vind het ook niet fijn om mensen met mondkapjes te zien, maar ik vind het ook niet fijn om mensen met Burka's te zien. Het heeft iets engs als mensen hun gezicht (deels) verbergen. Maar als ze daarmee de deur uit durven/mogen, wie ben ik dan om er iets van te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |