Ik wacht tot het klaar is eigenlijk vooral.quote:
Ja, ik had al gekekenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef sigme het volgende:
Oh, het lifelinesonderzoek (wat behalve mij hier ook @:Isabeau en @:uniekhoorn uitvraagt) heeft nu een pagina gemaakt met wat uitslagen/ontwikkelingen.
https://coronabarometer.nl/
We krijgen elke week dezelfde vragen voorgelegd, net als een paar duizend (ik gok wat hoor, het zijn er veel) anderen. Vandaag kreeg ik mijn vijfde keer de vragenlijst.
Edit: 50.000 volwassenen uit Noord-Nederland.
Denk je? Ik denk dat de mensen die last van benauwdheid hebben gehad (ik ken er best een aantal) niet gewoon verkouden waren of gewoon griep hadden. (Ik vind griep ook niet zo gewoon eigenlijk.)quote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik had al gekekenVeel mensen met een zelf-diagnose corona. Terwijl dat hoogstwaarschijnlijk gewoon verkoudheid of griep is geweest.
6% maar toch? In het noorden zullen de percentages besmettingen anders zijn, maar ik vind het niet bizar hoog eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik had al gekekenVeel mensen met een zelf-diagnose corona. Terwijl dat hoogstwaarschijnlijk gewoon verkoudheid of griep is geweest.
Mooi glanzende puddinkies !quote:Op woensdag 29 april 2020 19:38 schreef sigme het volgende:
CUL-dagje vandaag:
• 10 kilo ham opgehaald
• groot boodschappen gedaan in Duitsland.
Ik was net onderweg appte m'n lief of het de bedoeling was dat er een tas met 12 pakjes lamsvlees náást de vriezer stond. Nou nee dus.
• 20 meter varkensdarm gehaald
• 4 kilo lamsworstjes gemaakt
Oh, en op koningsdag had ik oranjepuddinkjes gemaakt, maar toen hebben we ze niet gegeten want dingen, maar ze waren eigenlijk nog wel een foto'tje waard, vond ik.
[ afbeelding ]
Geslaagd voor alle boodschappen in D? Vond de schappen best leeg de laatste keer.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:38 schreef sigme het volgende:
CUL-dagje vandaag:
• 10 kilo ham opgehaald
• groot boodschappen gedaan in Duitsland.
Ik was net onderweg appte m'n lief of het de bedoeling was dat er een tas met 12 pakjes lamsvlees náást de vriezer stond. Nou nee dus.
• 20 meter varkensdarm gehaald
• 4 kilo lamsworstjes gemaakt
Oh, en op koningsdag had ik oranjepuddinkjes gemaakt, maar toen hebben we ze niet gegeten want dingen, maar ze waren eigenlijk nog wel een foto'tje waard, vond ik.
[ afbeelding ]
Ben best ziek geweest, incl. benauwdheid, hele helse hoofdpijn...quote:Op woensdag 29 april 2020 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat de mensen die last van benauwdheid hebben gehad (ik ken er best een aantal) niet gewoon verkouden waren of gewoon griep hadden. (Ik vind griep ook niet zo gewoon eigenlijk.)
Wat fijn dat het beter gaat. Ik geloof graag dat je echt echt ziek bent geweest. En ik weet dat het lang duurt voor jij überhaupt toegeeft dat je ziek bent.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben best ziek geweest, incl. benauwdheid, hele helse hoofdpijn...
5 weken geleden.... daarna weken ontzettend duizelig, volgens de huisarts door een virus... gelukkig gaat het pas sinds zaterdag beter... Ja ben echt erg ziek geweest
Wat fijn dat je je eindelijk beter voelt, durfde er eigenlijk niet meer naar te vragen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben best ziek geweest, incl. benauwdheid, hele helse hoofdpijn...
5 weken geleden.... daarna weken ontzettend duizelig, volgens de huisarts door een virus... gelukkig gaat het pas sinds zaterdag beter... Ja ben echt erg ziek geweest
Grote lol hier nu.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je je eindelijk beter voelt, durfde er eigenlijk niet meer naar te vragen.
Oh en mensen, er is een leuke fb/instagram pagina: yorkshire.silly.walks. Mensen hebben een bordje opgehangen dat daar een pad voor silly walks is en ze hebben een camera erop staan. Zo leuk
Heb 2 week beneden op de bank geslapen, kon gewoon niet naar bovenlllquote:Op woensdag 29 april 2020 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn dat het beter gaat. Ik geloof graag dat je echt echt ziek bent geweest. En ik weet dat het lang duurt voor jij überhaupt toegeeft dat je ziek bent.
Ben je al een beetje thuis in je nieuwe huis?
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb 2 week beneden op de bank geslapen, kon gewoon niet naar bovenlll
Ja sinds zaterdag gaat best elke dag beter. Eindelijk.. ben best wanhopig geweest. Echt als ik ik er op terug kijk dan was het niet best
Maar onkruid vergaat niet"
Vandaag had ik samen dienst met mijn ex.. en dat gaat gewoon goed, leuk om elkaar te spreken en te zien..Ja ik mis hem, ik hou nog van hem maar het is niet anders.
En ik ben enorm trots op mijn eigen huisje, voel mij er ook helemaal vertrouwd in... Ja, goed zo
en nu moet iedereen gezond blijven
Ja Uniek, dit was er wel eentje.. flink ziek! Maar je bent er weerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb 2 week beneden op de bank geslapen, kon gewoon niet naar bovenlll
Ja sinds zaterdag gaat best elke dag beter. Eindelijk.. ben best wanhopig geweest. Echt als ik ik er op terug kijk dan was het niet best
Maar onkruid vergaat niet"
Vandaag had ik samen dienst met mijn ex.. en dat gaat gewoon goed, leuk om elkaar te spreken en te zien..Ja ik mis hem, ik hou nog van hem maar het is niet anders.
En ik ben enorm trots op mijn eigen huisje, voel mij er ook helemaal vertrouwd in... Ja, goed zo
en nu moet iedereen gezond blijven
Hier twijfelen we of het muggen of vlooien zijnquote:Op donderdag 30 april 2020 09:32 schreef Candaasje het volgende:
Gewekt worden door 2 muggen is matig.
Nu even teruglezen.
Oh.quote:
Oh, da's minder. Snel een nieuwe halen want geen koffiequote:
Jeetje, dat is best substantieel meer. Enig idee waar dat door komt? Je woont toch al veel langer dan een jaar niet meer in de caravan?quote:Op donderdag 30 april 2020 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eindafrekening Eneco, 504 euro bijbetalenNiet onverwacht maar toch hoopten we op een lager bedrag.
We hebben ons contract laten verlopen. Daardoor kregen we 8 maanden een variabel tarief en dat is veel hoger dan met contract. En toen kwam de elektrische auto ook nog.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, dat is best substantieel meer. Enig idee waar dat door komt? Je woont toch al veel langer dan een jaar niet meer in de caravan?
Hier zoemde ze vooral heel hinderlijk. Zo vlak bij je oor opeensquote:Op donderdag 30 april 2020 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier twijfelen we of het muggen of vlooien zijn![]()
Dus iig vlooienspul besteld
Oh, natuurlijk, de auto ook nog! Dit is ipv benzine natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben ons contract laten verlopen. Daardoor kregen we 8 maanden een variabel tarief en dat is veel hoger dan met contract. En toen kwam de elektrische auto ook nog.
Oef, minderquote:Op donderdag 30 april 2020 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eindafrekening Eneco, 504 euro bijbetalenNiet onverwacht maar toch hoopten we op een lager bedrag.
Zo'n variabel tarief scheelt toch al snel 10 cent per kuub en kwh. Dat tikt best aan hoor op ons verbruik.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, de auto ook nog! Dit is ipv benzine natuurlijk.
Zou dat variabele tarief nou zo enorm veel uitmaken? Nee, toch? Ik bneem aan dat het meeste van de auto is. Alhoewel, dat was ook pas de afgelopen paar maanden.
Ja, nu nog uitzoeken wat en hoe. En online bestellen. Zal een heel weekeind zonder koffie moeten. Alhoewel we nog wel een filter en wat oude filterkoffie hebben. Ouderwets opgegoten koffie in een thermos...quote:Op donderdag 30 april 2020 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, da's minder. Snel een nieuwe halen want geen koffie
Ik maak altijd op die manier koffie, je moet wat geduld hebben maar het wordt wel lekkerquote:Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitzoeken wat en hoe. En online bestellen. Zal een heel weekeind zonder koffie moeten. Alhoewel we nog wel een filter en wat oude filterkoffie hebben. Ouderwets opgegoten koffie in een thermos...
Ik ben redelijk gesteld op mijn capuccino met dubbele (soms trippel) espresso....quote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik maak altijd op die manier koffie, je moet wat geduld hebben maar het wordt wel lekker
Ik ook. Het helpt dat wij ook een kokend water kraan hebben. Dus koffie heb je redelijk snel gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik maak altijd op die manier koffie, je moet wat geduld hebben maar het wordt wel lekker
Hmm toen me dat gebeurde bleek er een cafetiere in de kast te staan.. dat werkt helemaal prima.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitzoeken wat en hoe. En online bestellen. Zal een heel weekeind zonder koffie moeten. Alhoewel we nog wel een filter en wat oude filterkoffie hebben. Ouderwets opgegoten koffie in een thermos...
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:28 schreef derLudolf het volgende:
https://www.facebook.com/434630759926489/videos/2915533645149442/
Zijn nieuwe medicijnen (en veel minder optreden) doen wonderenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Benny ziet er goed uit! Fijn om te zien.
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Even mijn ontbijt delen hoor.
Echt lekker zo.
[ afbeelding ]
Croissantdeeg uit zo’n “blikje”.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]dit ziet er lekker uit. Recept?
Dat klinkt alsof ik dat moet kunnenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Croissantdeeg uit zo’n “blikje”.
Uitrollen, randjes opzetten zodat het er niet uitloopt
Eitje er in.. kaas/bacon erbij.
En kwartiertje in de oven op 200 graden.
Dit zal wel het eerste jaar zonder allerlei verontwaardigde toeristen zijnquote:Op donderdag 30 april 2020 12:24 schreef golfer het volgende:
Raar, zo'n Koninginnedag zonder allerlei vrijmarkten.
Dit was het eerste wat ik dacht terwijl ik golfer's post lasquote:Op donderdag 30 april 2020 12:29 schreef derLudolf het volgende:
Dit zal wel het eerste jaar zonder allerlei verontwaardigde toeristen zijn
Ja doe maar 1quote:Op donderdag 30 april 2020 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Even mijn ontbijt delen hoor.
Echt lekker zo.
[ afbeelding ]
Ik snap je. Ik en een collega moesten ook nog dagen opmaken. In een tijd dat je toch niet op vakantie kan. Ook voor 1 juli nl. Ik heb maar 1 weekje eind mei gekozen en dan nog een weekje in juni. Dan is dat weer klaar. Dan nog de weken voor 2020quote:Op donderdag 30 april 2020 13:14 schreef borisz het volgende:
Verlofpuzzel aan het afmaken. Morgen half dagje en do 7 mei wel de hele dag aan het werk. Verder in mei alle donderdagen en vrijdagen vrij. In juni ook alle vrijdagen en verder moet ik de laatste stukjes voor juni nog leggen. Hangt ook af wat kabinet laat weten op 13 meiOf ik neem eind juni een week vrij en ga ook weg, of ik maak van juni ook een driedaagse werkweek.
Gedoe hoor. 80 uur opmaken voor 1 juli.
Niets zo lekker als 's ochtends al ontbijten met de restjes van de dag daarvoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik houd niet van croissantjes en al helemaal niet croissantjes uit blik, maar verder kan ik praktisch alles wel eten als ontbijt. Op vakantie vaak genoeg pastasalade van de avond ervoor gegeten, prima.
Als je me niet op tijd genoeg eten geeft daarentegen...
Als er iets open was dan had ik ook voor een weekje nu en weekje later gekozen. Maar ja ik heb geen zin in een weekje gamen, wandelen en thuis. Dat gaat na vier dagen wel vervelen.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik en een collega moesten ook nog dagen opmaken. In een tijd dat je toch niet op vakantie kan. Ook voor 1 juli nl. Ik heb maar 1 weekje eind mei gekozen en dan nog een weekje in juni. Dan is dat weer klaar. Dan nog de weken voor 2020
Dat was mijn idee ook.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ik dat moet kunnen. Wat een goed idee zeg, dit weekend eens proberen!
Je hebt nu een switchquote:Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Als er iets open was dan had ik ook voor een weekje nu en weekje later gekozen. Maar ja ik heb geen zin in een weekje gamen, wandelen en thuis. Dat gaat na vier dagen wel vervelen.Al is zo'n week ook wel weer zo om.
Ik denk dat zoals ik het nu heb fijner is. Ben niet echt 'toe' aan vakantie om die term maar te gebruiken. Dus dan is dit een goede oplossing.
Hmm ik vind die afgebakken uit blik lekkerder dan wanneer je ze sims bij de bakker haalt.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik houd niet van croissantjes en al helemaal niet croissantjes uit blik, maar verder kan ik praktisch alles wel eten als ontbijt. Op vakantie vaak genoeg pastasalade van de avond ervoor gegeten, prima.
Als je me niet op tijd genoeg eten geeft daarentegen...
Kom maar halen.. ik had er 3.quote:
Hmm deed ik ook altijd.. tot dat niet heel handig bleek van mezelf.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:23 schreef Candaasje het volgende:
Hoe krijgen jullie dat toch altijd weg![]()
![]()
Mij te vet en teveel op de nuchtere maag hoor. Pfoe.
(Ik ontbijt niet of met sap of iets vloeibaars zoals 'yoghurt' ofzo. Of van die ontbijtcrackers met hummus.)
Oh nee als je er zelf blij van wordt, gewoon doenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm deed ik ook altijd.. tot dat niet heel handig bleek van mezelf.
Nu aangeleerd gewoon te ontbijten.
En dit soort dingen werkt voor mij alleen in het weekend als ik al even wakker ben hoor
Maar ben vrij vandaag en dus pas heel laat ontbeten nu. Ook nog steeds geen zin in lunch gek genoeg
Ok, pm je adres maarquote:Op donderdag 30 april 2020 13:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kom maar halen.. ik had er 3.
Ligt er nog eentje.
1 per persoon was wel genoeg voor het ontbijt
Ik ontbijt meestal ook niet, of met een smoothie van diepvriesfruit en milkunie protein drink, dus ik zou dit rond 12u pas eten haha.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:23 schreef Candaasje het volgende:
Hoe krijgen jullie dat toch altijd weg![]()
![]()
Mij te vet en teveel op de nuchtere maag hoor. Pfoe.
(Ik ontbijt niet of met sap of iets vloeibaars zoals 'yoghurt' ofzo. Of van die ontbijtcrackers met hummus.)
Ik moest het ook echt opbouwen hoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh nee als je er zelf blij van wordt, gewoon doen![]()
Mijn vriend eet ook altijd een bak havermout waar ik gillend weg van ren qua hoeveelheid, maar dat zou ik nog iets beter weg krijgen omdat het niet zo vet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super hip mondkapje gekregen in Duitse winkel. Was ff vergeten dat het daar verplicht is.
quote:Op donderdag 30 april 2020 15:08 schreef Kreator het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super hip mondkapje gekregen in Duitse winkel. Was ff vergeten dat het daar verplicht is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wat een fancy mondkapje! Kan je die hergebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super hip mondkapje gekregen in Duitse winkel. Was ff vergeten dat het daar verplicht is.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
2e Coronapiek in 3,2,1.....quote:Op donderdag 30 april 2020 15:01 schreef golfer het volgende:
Boodschappen gedaan en voor het eerst moest ik buiten wachten bij de viswinkel omdat er meer dan 3 klanten tegelijkertijd in de winkel waren en bij de supermarkt zag ik steeds meer echtparen en ouders met kinderen gezamenlijk boodschappen doen.
De regel dat er per gezin maar 1 persoon naar binnen mag wordt dus niet gehandhaafd.
FancySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super hip mondkapje gekregen in Duitse winkel. Was ff vergeten dat het daar verplicht is.![]()
Hoorde het net ook over afgelopen zaterdag hier in de stad. Collega woont in de binnenstad en hij keek zaterdag naar buiten en het leek wel net zo druk als normaal. Veel winkels gesloten dus maar met z'n allen de winkels in die wel open waren.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:01 schreef golfer het volgende:
Boodschappen gedaan en voor het eerst moest ik buiten wachten bij de viswinkel omdat er meer dan 3 klanten tegelijkertijd in de winkel waren en bij de supermarkt zag ik steeds meer echtparen en ouders met kinderen gezamenlijk boodschappen doen.
De regel dat er per gezin maar 1 persoon naar binnen mag wordt dus niet gehandhaafd.
Ik hoor ook steeds meer geluiden dat het nu allemaal onzin is. Mensen vragen me om af te spreken of te wandelen. En dan een 'oh ja, jij werkt in een ziekenhuis en dan kan dat niet'. Huh? Je moet het sowieso niet doen als het niet je huisgenoten zijnquote:Op donderdag 30 april 2020 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoorde het net ook over afgelopen zaterdag hier in de stad. Collega woont in de binnenstad en hij keek zaterdag naar buiten en het leek wel net zo druk als normaal. Veel winkels gesloten dus maar met z'n allen de winkels in die wel open waren.
ik vind het soms ook wel ECHT HEEL KUT.. een vriendinnetje is afgelopen maandag verhuisd.. en ik kon dus niet helpen. en ik help haar altijd en zij helpt mij ook altijd.. en dat voelt echt stomquote:Op donderdag 30 april 2020 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoor ook steeds meer geluiden dat het nu allemaal onzin is. Mensen vragen me om af te spreken of te wandelen. En dan een 'oh ja, jij werkt in een ziekenhuis en dan kan dat niet'. Huh? Je moet het sowieso niet doen als het niet je huisgenoten zijn
Ja, dat is ook gewoon heel stomquote:Op donderdag 30 april 2020 15:39 schreef Barreltje het volgende:
ik vind het soms ook wel ECHT HEEL KUT.. een vriendinnetje is afgelopen maandag verhuisd.. en ik kon dus niet helpen. en ik help haar altijd en zij helpt mij ook altijd.. en dat voelt echt stom
Ja, en hoogstwaarschijnlijk is niemand van jullie ziekquote:Op donderdag 30 april 2020 15:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben gisteren dus wel bij mijn ouders geweest. Ze hebben een huis gekocht. Maar ik heb ze niet aangeraakt. En ik kwam niet dichtbij en dat is...raar. En stom. En kut.
Die kerel staat bij mij op hetzelfde (lage) niveau als die demonstranten van de week die "vrij gelaten willen worden".quote:Op donderdag 30 april 2020 15:53 schreef fietsie het volgende:
Wat mij echt erg boos maakte was een hoogleraar ergens uit het noorden laatst in de media, die even meende te moeten broadcasten dat alle Nederlandse maatregelen geen wettelijke grondslag kennen, zo aan te vechten zijn en ook strijdig waren met de Grondwet.
In plaats van dat ie nu een kant en klaar actieplan naar Rutte persoonlijk mailt met "neem deze stappen om e.e.a. wettelijk snoeihard en onaantastbaar vastgesteld te maken" en zelf alvast de eventuele documenten te schrijven, gaat ie mensen die het toch al niet nauw nemen met de maatregelen wapenen met dat soort kennis...
Ja, dit soort uitspraken kan mensenlevens kosten. Zonder overdrijven.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Die kerel staat bij mij op hetzelfde (lage) niveau als die demonstranten van de week die "vrij gelaten willen worden".
Ja, in een ander topic was ze nog aan het posten.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:59 schreef Barreltje het volgende:
Iemand @:Annex nog gezien de laatse dagen?
Ik heb iets gemist geloof ik? Vrijgelaten?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die kerel staat bij mij op hetzelfde (lage) niveau als die demonstranten van de week die "vrij gelaten willen worden".
Dat lijkt me ook echt heel erg naarquote:Op donderdag 30 april 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, het is allemaal klote. Kennisje is zwanger en heel bang en er is niets dat haar minder bang kan maken.
Veel mensen snappen dat risico ook echt nietquote:Op donderdag 30 april 2020 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, en hoogstwaarschijnlijk is niemand van jullie ziek
Vanmorgen stond er wel een linkje in het covid19 topic naar een artikel in Trouw. Daar stond, zonder bronvermelding of link, dat 44% van alle besmettingen kwam van asymptomatische mensenVlak voor ze symptomen kregen of van mensen die nooit ziek werden.
Er was van de week een demonstratie van mensen die van de lockdown af wilden (ze werden vastgehouden), ze wilden geen 5G, Nexit etc.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik? Vrijgelaten?
Het is de 2e maar zij is Syrisch, spreekt best goed Nederlands, maar net niet goed genoeg voor een telefoongesprek. Heeft geen familie hier, 2 zussen in Idlib (dus nauwelijks contact) en ouders zijn overleden. Heeft wel wat kennissen hier, maar geen echte vriendinnen (ze is heel heel heel verlegen, dus maakt ook niet makkelijk vrienden)quote:Op donderdag 30 april 2020 16:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt heel erg naarzeker als het je eerste is.
Klinkt sowieso al zwaar, maar dan in deze situatie helemaal.....quote:Op donderdag 30 april 2020 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is de 2e maar zij is Syrisch, spreekt best goed Nederlands, maar net niet goed genoeg voor een telefoongesprek. Heeft geen familie hier, 2 zussen in Idlib (dus nauwelijks contact) en ouders zijn overleden. Heeft wel wat kennissen hier, maar geen echte vriendinnen (ze is heel heel heel verlegen, dus maakt ook niet makkelijk vrienden)
En zo zijn heel veel mensenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik belde m'n moeder net, want ze heeft me zomaar geld overgemaakt. Altijd netjes om dan even te bedanken.
Ze wil met Moederdag afspreken, 'we kijken nog wel of jij onze kant op komt of dat we halverwege afspreken'.![]()
Ik snap dat ze er nu vanuit gaat dat ik dat prima zal vinden, want gisteren kwam mijn broertje bij me langs en dat vond ik ook oké. Maar hij heeft speciaal geregeld dat hij met de auto kon komen en niet met het OV en hij heeft de afgelopen tijd alleen onze ouders binnen anderhalve meter gehad.
Mijn moeder spreekt nog met allerlei mensen af, doet nog steeds haar boodschappen om de dag bij 4+ verschillende winkels, en snapt niks van het hele afstand houden.
Wat dat betreft is mijn broer dan net zo goed een risico natuurlijk, want hij kan het allemaal via mijn moeder doorgeven. Maar hij is echt gek aan het worden met alleen mijn ouders om zich heen de hele tijd.
Ik word zo moe van het proberen af te wegen wat nou oké is en wat niet. Ik wil niemand in gevaar brengen.
Voordeel is dat ze niet mijn kant op komen, dus als ik weiger te komen, is het al geregeld
Daar liep een idioot bij met een gele jodenster op. Dan ben je dus echt walgelijk bezig.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Er was van de week een demonstratie van mensen die van de lockdown af wilden (ze werden vastgehouden), ze wilden geen 5G, Nexit etc.
Ze mogen naar de supermarkt toiletpapier inslaan, en alufolie!quote:Op donderdag 30 april 2020 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er was van de week een demonstratie van mensen die van de lockdown af wilden (ze werden vastgehouden), ze wilden geen 5G, Nexit etc.
Jaloers.... op de asperges dan...quote:Op donderdag 30 april 2020 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Anyway, ik heb diverse stukken vlees en eieren bij de ene boerderij gekocht. En asperges, aardbeien, eieren en heerlijke ham bij de andere. Uitje gehad, locals supported, tot over een week.
Nee joh, wij begrijpen het allemaal niet. De overheid heeft dit allemaal uitgevonden/verzonnen om ons allemaal onder controle te houden #sarcasmeuitquote:Op donderdag 30 april 2020 16:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze mogen naar de supermarkt toiletpapier inslaan, en alufolie!
De categorie die overal tegen is. Die moet je wegstoppen in een of andere Limburgse mijn.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
gewoon gebruiken als proefkonijn voor medicijnen, hebben ze nog nutquote:Op donderdag 30 april 2020 16:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De categorie die overal tegen is. Die moet je wegstoppen in een of andere Limburgse mijn.
Allicht moet de mijnbouw weer opgestart worden om ruimte te maken...
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
gewoon gebruiken als proefkonijn voor medicijnen, hebben ze nog nut
Ja, wij geven echt ook heel weinig uit. Het is zuinig leven op deze manier.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:24 schreef Tele6 het volgende:
In beter nieuws, ik heb deze maand historisch weinig uitgegeven.
Maar ¤90 aan boodschappen, geen cadeautjes gekocht en geen kleding en geen OV-tegeod, geen geld uitgegeven aan uitjes.
Nou inderdaad, wat een waailapquote:Op donderdag 30 april 2020 15:53 schreef fietsie het volgende:
Wat mij echt erg boos maakte was een hoogleraar ergens uit het noorden laatst in de media, die even meende te moeten broadcasten dat alle Nederlandse maatregelen geen wettelijke grondslag kennen, zo aan te vechten zijn en ook strijdig waren met de Grondwet.
In plaats van dat ie nu een kant en klaar actieplan naar Rutte persoonlijk mailt met "neem deze stappen om e.e.a. wettelijk snoeihard en onaantastbaar vastgesteld te maken" en zelf alvast de eventuele documenten te schrijven, gaat ie mensen die het toch al niet nauw nemen met de maatregelen wapenen met dat soort kennis...
Ik ben mezelf aan het overtuigen dat ik die verlaagde uitgaven mag compenseren met de aanschaf van een heel kek 3d-printing-moederbordje met 1001-mogelijkhedenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:24 schreef Tele6 het volgende:
In beter nieuws, ik heb deze maand historisch weinig uitgegeven.
Maar ¤90 aan boodschappen, geen cadeautjes gekocht en geen kleding en geen OV-tegeod, geen geld uitgegeven aan uitjes.
Hier ook heel braaf. Ik was nog aan het inpakken bij de kassa toen een mevrouw vroeg of ze mocht passerenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:24 schreef fietsie het volgende:
En qua winkels en winkelgedrag zijn de Friezen echt heel braaf is mijn ervaring. Is ook wel te zien in de Covid cijfers geloofik...
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee joh, wij begrijpen het allemaal niet. De overheid heeft dit allemaal uitgevonden/verzonnen om ons allemaal onder controle te houden #sarcasmeuit
Gisteren of eergisteren plaatste een nogal zweverige kennis een "interview" op fb van een doctor uit de vs die het allemaal ontkracht. En het lichaam kan dit zelf aan als de geest maar goed is.
Allemaal lovende commentaren van vrienden van haar. 1 minuut verder op google. Youtube heeft het filmpje weggehaald want hoax, de man is geen arts, heeft ook nergens een universitaire graad in, was meerdere keren opgepakt wegens kwakzalverij.
Laatste tijd weinig in de supermarkt geweest, maar pré anderhalve meter maatregel maar toen we wel al voorzichtig deden, liepen er nog hele moslim/gesluierde menigtes door de Aldi. Met meerdere kleine kinderen die overal aan zaten.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:29 schreef Candaasje het volgende:
En als het dan niet is, dan wel na de Ramadan. Ik heb niks tegen moslims (ik heb heel toffe onderburen die moslim zijn, mijn autorij-instructeur was moslim, etc.) maar ik schrok net van de grote hoeveelheid mensen op straat (er staat hier een busje in de wijk die groenten verkoopt) én in de supermarkt die gerust met 8 man op elk nog geen 30cm afstand van elkaar stonden. En dat waren echt merendeels gehoofddoekte dames.
Helemaal, en dat voor zo'n opstandig volkjequote:Op donderdag 30 april 2020 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaloers.... op de asperges dan...
Hier alleen per 3 of 4 stuks voorverpakt in plastiek voor 4,5 euro per pakje, alsof ze helemaal leip zijn...
En qua winkels en winkelgedrag zijn de Friezen echt heel braaf is mijn ervaring. Is ook wel te zien in de Covid cijfers geloofik...
Hier ook. Misschien toch beetje een andere mentaliteit boven de IJssel.quote:
Is bij het zwembad rustiger dan hier om de hoek? Ik vind ze hier overal achterlijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik ging net naar de supermarkt. Goed, de eerste supermarkt ben ik niet binnengegaan, want ze stonden al in de hal van het winkelcentrumpje te wachten.
Terug naar de andere Jumbo, die de laatste tijd wel rustig was.
Laat ik het zo zeggen: als ik op de achterlijkheid van 90% van de winkelende mensen hier moet afgaan, dan hebben we over 2 weken weer een piek. En als het dan niet is, dan wel na de Ramadan. Ik heb niks tegen moslims (ik heb heel toffe onderburen die moslim zijn, mijn autorij-instructeur was moslim, etc.) maar ik schrok net van de grote hoeveelheid mensen op straat (er staat hier een busje in de wijk die groenten verkoopt) én in de supermarkt die gerust met 8 man op elk nog geen 30cm afstand van elkaar stonden. En dat waren echt merendeels gehoofddoekte dames.
Van de meer dan 20 mensen in de winkel, waren ik, een oudere vrouw, 1 meneer en een andere vrouw de enigen die duidelijk hun best deden elkaar enigszins te ontwijken. De rest deed geen moeite, wachtte geen enkele keer, dus ik heb echt een soort sluipend en half rennend mijn boodschappen gedaan![]()
Sowieso ga ik de volgende keer weer mooi rond etenstijd (was even een foutje, niet over nagedacht...) maar ik weet niet of ik de volgende keer nog voor mijzelf in kan staan. Misschien moet ik daar gewoon mijn uitlaatklep zoeken; echt helemaal uit m'n stekker gaan tegen dit soort kansloze idioten
De Turk bij A en B om de hoek is juist heel voorzichtig, handschoenen en mondkapjes en alles. Afstand houden is er moeilijk, want het is klein en vol, maar iedereen doet z'n uiterste best. B ging er dit weekend heen (ik heb buiten gewacht en geholpen sjouwen) en toen stond er ook een rustig rijtje mensen te wachten tot ze erin konden -- het leek erop dat het informele beleid was dat er maar 1 of 2 klanten tegelijk in de winkel gingen. Heel netjes.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Vind het heel apart, de syriers die ik ken houden zich allemaal heel strak aan de voorschriften. Als het niet duidelijk is vragen ze het, gooien hun gezamelijke fb pagina's vol met "blijf thuis en 1,5 meter". Wat ik begrijp is dat ze ook niet meer samen boodschappen doen. Maar de andere moslims doen er niets op uit. Merkte dat vorige week ook in het turkse winkeltje om de hoek. Niets aangepast (haal een kast weg en je kunt zo afstand houden), alleen een lap plastic voor de kassa. Daar kom ik voorlopig ook niet meer.
Oh handigquote:Op donderdag 30 april 2020 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, Jross moest verblijfsvergunning aanvragen. Kreeg brief van de IND.
Vervolgens moest hij een afspraak maken voor een vingerprintscan en om nieuwe pasfoto's in te leveren.
Hij keek heel sad, want pasfoto's met zijn huidige gevangeniskapsel leek hem niet tof.
Kijkt op website IND om afspraak te maken: IND is dicht wegens corona.
Ja, want vrienden van ons hebben precies hetzelfde.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Vervolgens moest hij een afspraak maken voor een vingerprintscan en om nieuwe pasfoto's in te leveren.
Hij keek heel sad, want pasfoto's met zijn huidige gevangeniskapsel leek hem niet tof.
Ja is wasbaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat een fancy mondkapje! Kan je die hergebruiken?
Hier maken zich veel mensen bezorgd. Ze kunnen nu een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd aanvragen (in september 2015 gekomen en verblijfsvergunning voor 5 jaar gekregen). Maar als dat allemaal tegen zit duurt het veel langer. En in maart 2021 zijn er verkiezingen en het is maar afwachten wat voor regering er dan gaat komenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh handig![]()
![]()
Zal ook een lekkere bult achterstallig werk bijkomen dan
Maar waarom stuur je dan nú die brieven. Waarom.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef Tally het volgende:
Ja, want vrienden van ons hebben precies hetzelfde.
Hey ik heb ook zo'n houten bouwding.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:08 schreef Uhmmpie het volgende:
@:golfer: dat deden ze hier sowieso al niet want kinderen mochten wel mee.
Ondertussen mijn eetkamertafel..
[ afbeelding ]
Blijft leuk maar die kater on het midden is minder handig
In mijn wijk - en dit is waar de genoemde supermarkt / groentebus ook staat - is 42% van de bevolking van Marokkaanse komaf (16% Westers, 8,6% Surinaams, 4,7% Turks, en dan nog een heel klein percentage Antilliaans, en 25,5% 'Overig' )quote:Op donderdag 30 april 2020 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Vind het heel apart, de syriers die ik ken houden zich allemaal heel strak aan de voorschriften. Als het niet duidelijk is vragen ze het, gooien hun gezamelijke fb pagina's vol met "blijf thuis en 1,5 meter". Wat ik begrijp is dat ze ook niet meer samen boodschappen doen. Maar de andere moslims doen er niets op uit. Merkte dat vorige week ook in het turkse winkeltje om de hoek. Niets aangepast (haal een kast weg en je kunt zo afstand houden), alleen een lap plastic voor de kassa. Daar kom ik voorlopig ook niet meer.
Nee bij het zwembad was ik net, dus ik raad het je afquote:Op donderdag 30 april 2020 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Is bij het zwembad rustiger dan hier om de hoek? Ik vind ze hier overal achterlijk.
Alsof we allemaal al weer kunnen doen en laten wat we hiervoor deden.
Zie ik ook in de schoolapp hoor. Gewoon uitnodigingen krijgen om koekjes te komen kopen op koningsdag. Dan denk ik: Daar moet ik straks mijn kinderen tussen zetten
Prioriteitenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:38 schreef borisz het volgende:
In april met een Switch en drie games genoeg uitgegeven... En 24 Orval.
Tja ook thuiswerkers moeten aan de gang blijvenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar waarom stuur je dan nú die brieven. Waarom.
Dan weet ik wel welke wijk jij zitquote:Op donderdag 30 april 2020 16:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In mijn wijk - en dit is waar de genoemde supermarkt / groentebus ook staat - is 42% van de bevolking van Marokkaanse komaf (16% Westers, 8,6% Surinaams, 4,7% Turks, en dan nog een heel klein percentage Antilliaans, en 25,5% 'Overig' )
Heb je de foto's gezien van die mongolen voor de bakker voor een kuttompouce?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee bij het zwembad was ik net, dus ik raad het je af![]()
Maar het heerst dus in heel de gemeente. Hoopgevend...
Genieten. De balans is lichtelijk zoek daar. ::).quote:Op donderdag 30 april 2020 16:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In mijn wijk - en dit is waar de genoemde supermarkt / groentebus ook staat - is 42% van de bevolking van Marokkaanse komaf (16% Westers, 8,6% Surinaams, 4,7% Turks, en dan nog een heel klein percentage Antilliaans, en 25,5% 'Overig' )
Ja, niet de bestequote:Op donderdag 30 april 2020 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Dan weet ik wel welke wijk jij zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je verder even lezen. Drankgebruikers, overgewicht, inkomens....quote:Op donderdag 30 april 2020 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Genieten. De balans is lichtelijk zoek daar. ::).
Nee, waar staat 'ie?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je de foto's gezien van die mongolen voor de bakker voor een kuttompouce?
Zo slim is de bevolking hier nu
Wat ik me af vroeg. Als straks de scholen weer open zijn, is het dan ook meteen weer verplicht?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Is bij het zwembad rustiger dan hier om de hoek? Ik vind ze hier overal achterlijk.
Alsof we allemaal al weer kunnen doen en laten wat we hiervoor deden.
Zie ik ook in de schoolapp hoor. Gewoon uitnodigingen krijgen om koekjes te komen kopen op koningsdag. Dan denk ik: Daar moet ik straks mijn kinderen tussen zetten
Nee, je kreeg geen leerplichtambtenaar op je dak als je je kinderen thuis hield.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:50 schreef Sarabi het volgende:
Wat ik me af vroeg. Als straks de scholen weer open zijn, is het dan ook meteen weer verplicht?
Door al die buitenlanders in de buurtquote:Op donderdag 30 april 2020 16:52 schreef Candaasje het volgende:
Oh, ik zie nu dat ik de website zelf verkeerd las. Sorry, 55% is hier wel autochtoon. De westers sloeg net op een migratie-achtergrond.Mijn niveau daalt ook
Nah, niet alleen buitenlanders. Ook genoeg tokkies hier hoor. Mijn buurvrouw is er zo eenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Door al die buitenlanders in de buurt
Dat is wel zo netjesquote:Op donderdag 30 april 2020 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je kreeg geen leerplichtambtenaar op je dak als je je kinderen thuis hield.
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, niet de beste
Ja dan weet ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon er bij in de buurt. Eiteren
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Nee is niet verplicht. Mijn oudste is ook lichtelijk panisch en begrijpt niet waarom naar Oma en Opa niet mag maar wel naar school Die slaapt al nachten niet. En elke keer als iemand er over begint (wij houden al wijselijk onze mond) begint ze te huilen. Dus ik gok zo dat die niet naar school gaat 11 meiquote:Op donderdag 30 april 2020 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat ik me af vroeg. Als straks de scholen weer open zijn, is het dan ook meteen weer verplicht?
Ah daar hadden we nog gekeken voor een (nieuwbouw) appartement. We kwamen alleen op plek 64 uit ofzo. En toen we dit appartementje gekocht hadden, kregen we een maand later er opeens wel één aangewezen.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het wel
Ik woon er bij in de buurt. Eiteren
Ik zou ook niet gelijk staan te springen geloof ikquote:Op donderdag 30 april 2020 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee is niet verplicht. Mijn oudste is ook lichtelijk panisch en begrijpt niet waarom naar Oma en Opa niet mag maar wel naar school Die slaapt al nachten niet. En elke keer als iemand er over begint (wij houden al wijselijk onze mond) begint ze te huilen. Dus ik gok zo dat die niet naar school gaat 11 mei
Vond het al raar...quote:Op donderdag 30 april 2020 16:52 schreef Candaasje het volgende:
Oh, ik zie nu dat ik de website zelf verkeerd las. Sorry, 55% is hier wel autochtoon. De westers sloeg net op een migratie-achtergrond.Mijn niveau daalt ook
In de Zenderstreek deze week.quote:
Wij konden er ook een huis kopen op Eiteren zelf. Was maar 800.000 euroquote:Op donderdag 30 april 2020 16:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah daar hadden we nog gekeken voor een (nieuwbouw) appartement. We kwamen alleen op plek 64 uit ofzo. En toen we dit appartementje gekocht hadden, kregen we een maand later er opeens wel één aangewezen.
Bedenk me net, ben jij ook in IJsselstein opgegroeid? Mijn broer heeft jaar jaren meegewerkt aan de IJVO en vrienden van hen doen dat ook nog steeds. Als jij daar ook kwam zal je ze best wel gezien hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet wel mijn wijk wel te verkopen hè?
En dan gaan dus gelijkaardige appartementjes van 60 m2 in deze kansenwijk nu voor 209K over de toonbank
Nouja, ik denk dat het uiteindelijk wel die kant op gaat hoor. Het aantal bewoners met een migratie-achtergrond staat nu op 37,5% . En dan wonen er nu nog veel 70+ers in de appartementen hier, dat wordt ook steeds minder. Een aantal appartementen gaat de verkoop in, (voor starters zoals vriend en ik, maar de koopgarant regeling is gestopt, dus geen weldenkend mens zou meer dan 2 ton voor dit appartement moeten neerleggen...) maar een groot deel blijft sociale huur. Het zijn relatief goedkope flatjes om te huren, met ook wel veel appartementen met 4 slaapkamers. Er zijn scholen inde buurt, de moskee staat hier,...quote:
Nee als ik zie hoe het er op mijn werk aan toe gaat. En als ik zie hoe er in de app van school word omgegaan. Mensen die gewoon roepen dat ze wel op andermans kinderen willen passen. Of dat er iemand zin heeft om te komen spelen..... Mja. Ik heb ze op een christelijke school gedaan he.. Het ligt in Gods handen vinden de meeste..... Daarom ben ik nog enorm aan het twijfelen. Maar ik wacht even de mail af met de veiligheidsmaatregelen.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou ook niet gelijk staan te springen geloof ik
De IJVOquote:Op donderdag 30 april 2020 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bedenk me net, ben jij ook in IJsselstein opgegroeid? Mijn broer heeft jaar jaren meegewerkt aan de IJVO en vrienden van hen doen dat ook nog steeds. Als jij daar ook kwam zal je ze best wel gezien hebben
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Tally het volgende:
[..]
In de Zenderstreek deze week.
[ afbeelding ]
Ja. Niet geboren, want dat gebeurde in het ziekenhuis in Nieuwegeinquote:Op donderdag 30 april 2020 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bedenk me net, ben jij ook in IJsselstein opgegroeid? Mijn broer heeft jaar jaren meegewerkt aan de IJVO en vrienden van hen doen dat ook nog steeds. Als jij daar ook kwam zal je ze best wel gezien hebben
Ik heb er ook familie wonen. Net naast het winkelcentrum. En ook in jouw straatquote:Op donderdag 30 april 2020 17:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat het uiteindelijk wel die kant op gaat hoor. Het aantal bewoners met een migratie-achtergrond staat nu op 37,5% . En dan wonen er nu nog veel 70+ers in de appartementen hier, dat wordt ook steeds minder. Een aantal appartementen gaat de verkoop in, (voor starters zoals vriend en ik, maar de koopgarant regeling is gestopt, dus geen weldenkend mens zou meer dan 2 ton voor dit appartement moeten neerleggen...) maar een groot deel blijft sociale huur. Het zijn relatief goedkope flatjes om te huren, met ook wel veel appartementen met 4 slaapkamers. Er zijn scholen inde buurt, de moskee staat hier,...
Mijn man is nog geboren in Isselwaerde. Maar dies een stukkie ouderquote:Op donderdag 30 april 2020 17:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Ja. Niet geboren, want dat gebeurde in het ziekenhuis in Nieuwegein![]()
Ik ben zelf jarenlang naar de IJVO geweest, en heb ook een jaartje als een semi-vrijwilliger geholpen (ik was nog te jong voor het echte vrijwilligerswerk). Supertof altijd!
Hebben jullie geen geregistreerd partnerschap?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Door de enthousiaste verhalen van broer en die vrienden (en ook van mijn neefje en nichtje die er altijd heen gingen) heb ik hier ook gekeken naar zoiets. Toen ik ukkie was hadden we jeugdland (en nog) maar dat was lang zo leuk niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[..]
Ja. Niet geboren, want dat gebeurde in het ziekenhuis in Nieuwegein![]()
Ik ben zelf jarenlang naar de IJVO geweest, en heb ook een jaartje als een semi-vrijwilliger geholpen (ik was nog te jong voor het echte vrijwilligerswerk). Supertof altijd!
Officieel is het een stad, want het heeft stadsrechten. Maar het is kleiner dan Nieuwegein, dus het doet wat meer dorps aan denk ikquote:Op donderdag 30 april 2020 17:06 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje ooit in de jaren 70 in jouw stadje kocht ik mijn eerste meubels. Duur Italiaans design (vriendje van destijds had het hoog in zijn bol op zijn 18e) Weet niet meer hoe die zaak heette.
Daarna ook nog vaak geweest om te wandelen/winkelen.
Of is het een dorp?
Harvink?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:06 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje ooit in de jaren 70 in jouw stadje kocht ik mijn eerste meubels. Duur Italiaans design (vriendje van destijds had het hoog in zijn bol op zijn 18e) Weet niet meer hoe die zaak heette.
Daarna ook nog vaak geweest om te wandelen/winkelen.
Of is het een dorp?
Wij waren wezen kijken voor een huis in Lopik. Daar ben ik nog net niet weggejaagd met pek en veren met mijn roze haarquote:Op donderdag 30 april 2020 17:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Officieel is het een stad, want het heeft stadsrechten. Maar het is kleiner dan Nieuwegein, dus het doet wat meer dorps aan denk ik(Niet zo dorps als Benschop, Lopik, Jaarsveld, etc. eromheen)
Ik had ooit een tandarts in Lopik (mijn vader komt er vandaan, zodoende..) en ik had toen ik een jaar of 15-16 was een 'Gothic periode'. Nu had ik geen zwart haar, maar gewoon hoogblond, maar wel zo'n lange zwarte, 'fluwelen' Laughing Vampure jurk. De tandarts heeft er niks van gezegd overigensquote:Op donderdag 30 april 2020 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij waren wezen kijken voor een huis in Lopik. Daar ben ik nog net niet weggejaagd met pek en veren met mijn roze haar![]()
Mja ze zijn er niet zo uhm flexibel en vrijdenkendquote:Op donderdag 30 april 2020 17:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had ooit een tandarts in Lopik (mijn vader komt er vandaan, zodoende..) en ik had toen ik een jaar of 15-16 was een 'Gothic periode'. Nu had ik geen zwart haar, maar gewoon hoogblond, maar wel zo'n lange zwarte, 'fluwelen' Laughing Vampure jurk. De tandarts heeft er niks van gezegd overigens
Dan zal die inmiddels wel weg zijn. Er zijn nog een handje vol winkeltjes die er al heel lang zitten. Voor de rest is er veel verloop.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:13 schreef Blues het volgende:
Het was niet op een industrieterrein maar in de winkelstraat.
Was dan ook ergens eind jaren 70 johquote:Op donderdag 30 april 2020 17:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ze zijn er niet zo uhm flexibel en vrijdenkend
[..]
Dan zal die inmiddels wel weg zijn. Er zijn nog een handje vol winkeltjes die er al heel lang zitten. Voor de rest is er veel verloop.
Toen kende ik het hier nog niet eensquote:Op donderdag 30 april 2020 17:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Was dan ook ergens eind jaren 70 joh
Toen liep ik al mijn eerste uitzet bij elkaar te kopenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen kende ik IJsselstein nog niet eens
Mijn eerste keer samenwonen duurt nu al 17 jaarquote:Op donderdag 30 april 2020 17:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Toen liep ik al mijn eerste uitzet bij elkaar te kopen
Dat samenwonen heeft overigens wel 4 hele maanden geduurd
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Toen kende bestond ik het hier nog niet eens
Ik ben dan ook 10 jaar ouder he.quote:
Ja hij wordt bedanktquote:Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben dan ook 10 jaar ouder he.
Denk ik want zeker weten doe ik het niet na Kreators geintje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hij wordt bedankt
Ja dan ben ik 10 jaar ouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hij wordt bedankt
Je bent iig jonger dan mijn kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daarvoor was je nogal op zoek, althans die indruk wekte je toen.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:23 schreef Tally het volgende:
Mijn eerste keer samenwonen duurt nu al 17 jaar
Nee, eigenlijk niks over gezienquote:Op donderdag 30 april 2020 17:30 schreef Tally het volgende:
@:Candaasje weet jij trouwens een site die gemaakt is voor dat steun je locals gebeuren?
Ik zie wel eens wat voorbij komen van Marnemoende en het pannenkoekenhuis maar voor de rest eigenlijk niets?
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En daarvoor was je nogal op zoek, althans die indruk wekte je toen.
Jammer. Ik wil best de locals steunen maar ik zie er zo weinig van aangezien ik werk, boodschappen doe bij de Plus en thuis zitquote:Op donderdag 30 april 2020 17:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niks over gezien.
Over heel Nederland heet het Supportyourlocals en als je dat intypt komt je woonplaats vanzelf via google erachterquote:Op donderdag 30 april 2020 17:30 schreef Tally het volgende:
@:Candaasje weet jij trouwens een site die gemaakt is voor dat steun je locals gebeuren?
Ik zie wel eens wat voorbij komen van Marnemoende en het pannenkoekenhuis maar voor de rest eigenlijk niets?
Ja dat had ik gedaan maar kwam ik nergens. Blijkbaar doet ons plekkie er niet aan. Jammer wel. Met Pasen had het binnenstadtje toen een ophaalmenu. Maar nu nergens meerquote:Op donderdag 30 april 2020 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Over heel Nederland heet het Supportyourlocals en als je dat intypt komt je woonplaats vanzelf via google erachter
Awwwquote:Op donderdag 30 april 2020 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee is niet verplicht. Mijn oudste is ook lichtelijk panisch en begrijpt niet waarom naar Oma en Opa niet mag maar wel naar school Die slaapt al nachten niet. En elke keer als iemand er over begint (wij houden al wijselijk onze mond) begint ze te huilen. Dus ik gok zo dat die niet naar school gaat 11 mei
Heb je instagram? Daar krijg ik reclame van over heel Nederland van restaurants en winkels etc die aan thuisbezorgen doen. Insta support your locals toevoegen en de zooi komt vanzelf binnenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat had ik gedaan maar kwam ik nergens. Blijkbaar doet ons plekkie er niet aan. Jammer wel. Met Pasen had het binnenstadtje toen een ophaalmenu. Maar nu nergens meer
Ga ik eens kijken dank je wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je instagram? Daar krijg ik reclame van over heel Nederland van restaurants en winkels etc die aan thuisbezorgen doen. Insta support your locals toevoegen en de zooi komt vanzelf binnen
Restaurants die bezorgen in Utrecht:quote:Op donderdag 30 april 2020 18:42 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi..kent iemand ook restaurants in Utrecht die op zondag bezorgen?
Allemaal?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:42 schreef Barreltje het volgende:
Ja hoi..kent iemand ook restaurants in Utrecht die op zondag bezorgen?
Ik mis een stukjequote:Op donderdag 30 april 2020 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey ik heb ook zo'n houten bouwding.
Mijn schoonouders zijn 11 mei 55 jaar getrouwd.. dat willen ze vieren..quote:
Je link doet et bij mij niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:48 schreef golfer het volgende:
Nog een stel Top-Restaurants die bezorgen (meerdere plaatsen):
https://www.vogue.nl/cult(...)m-utrecht-rotterdam/
Nee, heel raar.quote:
Ik heb wel eens een soort gratin gegeten met plakken courgette erin en salie. Ik denk dat dat redelijk gezond te maken is.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:18 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand toffe recepten met salie? Gezond, dus niet in botersaus. De salie doet het goed, maar eigenlijk kook ik daar dus nooit mee.
Dorp verderop: https://www.restaurantcel(...)9line-week-6-PDF.pdfquote:Op donderdag 30 april 2020 17:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat had ik gedaan maar kwam ik nergens. Blijkbaar doet ons plekkie er niet aan. Jammer wel. Met Pasen had het binnenstadtje toen een ophaalmenu. Maar nu nergens meer
Ik had ooit een lekker pompoenrecept met salie. Maar heb je nu zin in pompoen?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:18 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand toffe recepten met salie? Gezond, dus niet in botersaus. De salie doet het goed, maar eigenlijk kook ik daar dus nooit mee.
Hier anders niet. De energie rekening knalt door het dak. De koffie is nog nooit zo hard gegaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, wij geven echt ook heel weinig uit. Het is zuinig leven op deze manier.
Ik kreeg laatst het overzicht van de servicekosten van mijn appartement en ik moest bijbetalen, vooral omdat ik meer verwarming had gebruikt. Dat krijg je als je de hele dag thuiszit. Inmiddels heb ik de verwarming niet meer nodig, maar ik zit natuurlijk al maanden thuis.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier anders niet. De energie rekening knalt door het dak. De koffie is nog nooit zo hard gegaan.
En omdat ik nu niet kan gaan sporten plus geregeld thuiswerk ook wat meer en andere eten.
Dit zijn niet bepaalt de goedkoopste maanden.
Die limoncelloquote:Op donderdag 30 april 2020 19:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dorp verderop: https://www.restaurantcel(...)9line-week-6-PDF.pdf
Oeh, ik zocht op pompoen en salie en kom ook geroosterde pompoen met salie tegen. Goed idee.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ooit een lekker pompoenrecept met salie. Maar heb je nu zin in pompoen?
Lekkere combinatiequote:Op donderdag 30 april 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
Oeh, ik zocht op pompoen en salie en kom ook geroosterde pompoen met salie tegen. Goed idee.
Kacheltje moet wel blijven branden. En nu loop ik elke dag een rondje van minimaal 10KM.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst het overzicht van de servicekosten van mijn appartement en ik moest bijbetalen, vooral omdat ik meer verwarming had gebruikt. Dat krijg je als je de hele dag thuiszit. Inmiddels heb ik de verwarming niet meer nodig, maar ik zit natuurlijk al maanden thuis.
Deels denk ik dat het bijbetalen ook komt omdat het voorschot berekend was over een heel jaar en ik er vanaf begin november pas woonde. Natuurlijk heb je in november en december meer verwarming nodig dan over het hele jaar gemiddeld.
Als je niet sport, heb je toch juist minder eten nodig?
Daar kan dan mooi dat hout in.. of bedoel ne dat nietquote:Op donderdag 30 april 2020 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Kacheltje moet wel blijven branden. En nu loop ik elke dag een rondje van minimaal 10KM.
Ook moet er in de tuin nog redelijk wat gebeuren mbt afvoer van takken en stammen.
Dat kan je zelf allemaal aangeven via het knopje 'settings'quote:Op donderdag 30 april 2020 19:13 schreef Barreltje het volgende:
zeg.. als ik van die sterretjes heb, dan hoort er toch geen reclama meer te zijn aan de boven, onder en zijkant??
Ik kan er op internet weinig over vinden, maar wat ik zie, komt me bekend voor.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:15 schreef Blues het volgende:
Gestart met een nieuw luisterboek: Margot Ros (leest zelf voor, fijne rustige stem) : Hersenschorsing.
Wat een vreselijke tijd heeft die doorgemaakt, huisarts blijft maar bij 'lichte hersenschuddig'.
https://www.ad.nl/dossier(...)eehouderij~a21d0df6/quote:Corona blijkt stuk harder toe te slaan in gebieden met intensieve veehouderij
Corona blijkt een stuk harder toe te slaan in gebieden met intensieve veehouderij, zoals Oost-Brabant en Noord-Limburg. Er zijn sterke aanwijzingen dat luchtkwaliteit een rol speelt. Het RIVM en universiteiten broeden op onderzoek naar een verband tussen veehouderij en de impact van het virus. ‘Mensen in gebieden met veel luchtvervuiling moeten beter beschermd worden.’
Tja vast ook geen toeval dat Q-koorts hier ook zo toesloegquote:Op donderdag 30 april 2020 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)eehouderij~a21d0df6/
Kom er maar in, Candaasje
Tikkie prijzig. Van wat voor exotisch leer zijn ze gemaakt?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:26 schreef Kreator het volgende:
Leuke sneakers gezien. Kan geen andere leuke vinden. 304 euro. Te duur. Irritant.
Mensen.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tikkie prijzig. Van wat voor exotisch leer zijn ze gemaakt?
Ben wel benieuwd naar de resultaten. Maar dat is ook gewoon de brandhaard van Nederland toch, voor de maatregelen.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
Nou ja, feitelijk klopt dat wel (even gebaseerd op wat ik online lees over de toedracht): zonder bewustszijnsverlies en post-traumatische amnesie (dus geheugenverlies) is het onwaarschijnlijk dat er neurologische schade is. Maar: we zien wel dat dit een groep is die vaak met heel veel klachten en problemen blijft zitten die we niet goed kunnen helpen omdat er niets te zien is op scans bijvoorbeeld. Vaak speelt er wel doorheen hoe je omgaat met klachten, overbelasting-overprikkeling-vermijding-onderprikkeling-opbouwen-overprikkeling etc (eigenlijk speelt dat bij heel veel chronische klachten zoals vermoeidheid en pijnklachten). Maar het is best moeilijk om dat gesprek te voeren als mensen nog hopen op een medische verklaring. Bij voorkeur stuurt zo'n huisarts mensen dan naar ons, dan kunnen we samen zoeken naar een oplossingquote:Op donderdag 30 april 2020 20:15 schreef Blues het volgende:
Gestart met een nieuw luisterboek: Margot Ros (leest zelf voor, fijne rustige stem) : Hersenschorsing.
Wat een vreselijke tijd heeft die doorgemaakt, huisarts blijft maar bij 'lichte hersenschuddig'.
Dodo leer met veters van eenhoornmanen, bultrugvetzool en gesprayed met de tranen van een doodgeknuffelde baby-panda.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tikkie prijzig. Van wat voor exotisch leer zijn ze gemaakt?
Carnaval lijkt me een grotere bron van ellende. Sowieso al, maar nu helemaal.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de resultaten. Maar dat is ook gewoon de brandhaard van Nederland toch, voor de maatregelen.
Wel 3 sterren- beter-leven en humaan geslacht toch?quote:
Klinkt toch wel iets als drakin in haar webshop zou kunnen verkopen, qua themaquote:Op donderdag 30 april 2020 20:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dodo leer met veters van eenhoornmanen, bultrugvetzool en gesprayed met de tranen van een doodgeknuffelde baby-panda.
Pandaquote:Op donderdag 30 april 2020 20:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dodo leer met veters van eenhoornmanen, bultrugvetzool en gesprayed met de tranen van een doodgeknuffelde baby-panda.
Even zalando lounge en limango installeren op je telefoon.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:21 schreef Tele6 het volgende:
Door Krea geïnspireerd ben ik eens gaan kijken naar een vervanging voor mijn hoge glitter-All Stars die uit elkaar aan het vallen zijn. Maar er is op dit moment nul aanbod van glitter-All Stars en ook erg weinig keus in rare kleuren
Ik denk dat ik aan het eind van de zomer weer moet kijken of zo, want nu verkopen ze vooral lage All Stars en daarvan heb ik nog een niet al te afgetrapt paar.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 30 april 2020 21:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Even zalando lounge en limango installeren op je telefoon.
Daar hebben ze regelmatig goedkope allstars... en ook nog weleens met glitter
Ik had eerst praline chocolade ijs, maar ik vond de stukjes hazelnoot naar.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeh
Ik had de laatste paar extra pure chocolade-eitjes
Zo... ik had vorige keer mazzel..quote:Op donderdag 30 april 2020 21:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Beter dan de Kruidvat/Aldi/etc.-aanbiedingen die mijn tante me vaak doorstuurt, dat is altijd zwart en grijs en wit en donkerblauw, misschien zit er eens rood tussen. Saaaaaai
Van die gekonfijte citroenschil-stukjes?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had eerst praline chocolade ijs, maar ik vond de stukjes hazelnoot naar.
Stukjes citroen daarentegen.
Zou ik toch zeggen dar de mensen hier onder de rook van pernis ook veel harder zouden moeten sneuvelen..quote:Op donderdag 30 april 2020 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, van diequote:Op donderdag 30 april 2020 21:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Van die gekonfijte citroenschil-stukjes?
Een van de beste ijsjes die ik ooit had, was op de boulevard van Katwijk, uit zo'n karretje. Sinaasappelijs met enorme stukken gekonfijte sinaasappelschil![]()
Dat doen ze goed.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou ja, feitelijk klopt dat wel (even gebaseerd op wat ik online lees over de toedracht): zonder bewustszijnsverlies en post-traumatische amnesie (dus geheugenverlies) is het onwaarschijnlijk dat er neurologische schade is. Maar: we zien wel dat dit een groep is die vaak met heel veel klachten en problemen blijft zitten die we niet goed kunnen helpen omdat er niets te zien is op scans bijvoorbeeld. Vaak speelt er wel doorheen hoe je omgaat met klachten, overbelasting-overprikkeling-vermijding-onderprikkeling-opbouwen-overprikkeling etc (eigenlijk speelt dat bij heel veel chronische klachten zoals vermoeidheid en pijnklachten). Maar het is best moeilijk om dat gesprek te voeren als mensen nog hopen op een medische verklaring. Bij voorkeur stuurt zo'n huisarts mensen dan naar ons, dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing
Die vind ik ook niet leuk. Lage Allstars.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:21 schreef Tele6 het volgende:
Door Krea geïnspireerd ben ik eens gaan kijken naar een vervanging voor mijn hoge glitter-All Stars die uit elkaar aan het vallen zijn. Maar er is op dit moment nul aanbod van glitter-All Stars en ook erg weinig keus in rare kleuren
Ik denk dat ik aan het eind van de zomer weer moet kijken of zo, want nu verkopen ze vooral lage All Stars en daarvan heb ik nog een niet al te afgetrapt paar.
Ik vind lage All Stars eigenlijk ook wel mooi. En ze zitten erg fijn. Ik draag ze meestal in de zomer, al wissel ik ook graag af (dat is waarom ik eigenlijk niet een halfjaar wil wachten met het vervangen van mijn glitterschoenen). Ze staan beter onder een korte broek dan de hoge All Stars, vind ik.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet leuk. Lage Allstars.
All stars moet en hoog zijn.
Punt.
En geen 304 euries kosten!
Ik ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk van vindt. En stiekem ben ik ook wel benieuwd of het "goed komt"quote:Op donderdag 30 april 2020 21:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat doen ze goed.
Heftig zoiets... 'even' ergens tegenaan lopen...
Ben nog niet op de helft hoor van het luisterboek dus weet nog niet echt goed het hele verhaal.
Maar vind nu al... we zijn op de 52e dag... dat er lang door 'gemodderd' wordt.
Ik zeg het maar bij voorbaat. Mensen die geen sneakerliefde hebben, snappen het niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd Krea, doe eens een linkje
Ik vind het best mooie sneakers.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg het maar bij voorbaat. Mensen die geen sneakerliefde hebben, snappen het niet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2020 21:51 schreef Kreator het volgende:
All stars zijn clownschoenen. Zeker in mijn maat. En je voeten gaan kapot wegens 1mm zool. En het is rommel.
Ik vind dat blauwgroenige erin wel leukquote:Op donderdag 30 april 2020 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zeg het maar bij voorbaat. Mensen die geen sneakerliefde hebben, snappen het niet.
[ afbeelding ]
Ruim 300 euro... nee, ik snap het niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het er nog met mijn moeder over vanavond. Ik draag al 30 jaar nike air max 1. (En andere Nikes).quote:Op donderdag 30 april 2020 21:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind het best mooie sneakers.Maar ik zou 300 euro wel veel geld vinden.
(Dat vind ik het sowieso wel voor schoenen, en vooral als je voornamelijk voor de naam betaalt.)
Vraag en aanbod. Deze zijn vrij gelimiteerd.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ruim 300 euro... nee, ik snap het niet.
Dus, gemiddeld minder dan 10 euro per jaar.... wat let je?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het er nog met mijn moeder over vanavond. Ik draag al 30 jaar nike air max 1. (En andere Nikes).
Ik vind het leuke schoenen en ze zijn erg degelijk. Sommige heb ik al tien, vijftien jaar en die zijn nog prima.
Dat heb ik dus met Floris van Bommel.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het er nog met mijn moeder over vanavond. Ik draag al 30 jaar nike air max 1. (En andere Nikes).
Ik vind het leuke schoenen en ze zijn erg degelijk. Sommige heb ik al tien, vijftien jaar en die zijn nog prima.
Dat zijn ook prima schoenen maar daar loop je geen tien km mee door het bos. En ik voel me daar te jong voor.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Floris van Bommel.
Voor 40 euro heb ik Skechers in de uitverkoop die daarop lijken. Loop ik prima een hele dag op.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zijn ook prima schoenen maar daar loop je geen tien km mee door het bos. En ik voel me daar te jong voor..
Er zijn ook vrouwen motiefjes.
[ afbeelding ]
Ik heb een hele voorraad... alleen maar hoogquote:Op donderdag 30 april 2020 21:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet leuk. Lage Allstars.
All stars moet en hoog zijn.
Punt.
En geen 304 euries kosten!
Die zou ik toch laten staan. Ik hou van motiefjes, maar dit vind ik niksquote:Op donderdag 30 april 2020 22:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zijn ook prima schoenen maar daar loop je geen tien km mee door het bos. En ik voel me daar te jong voor..
Er zijn ook vrouwen motiefjes.
[ afbeelding ]
Ja. Maar ja. Dan loop je in de wereld van Sneakerfans natuurlijk wel voor lul.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor 40 euro heb ik Skechers in de uitverkoop die daarop lijken. Loop ik prima een hele dag op.
Hm toen ik steeds last had van hielspoor waren het de enige schoenen waar ik op kon lopen.. inmiddels verknocht aan barefoot shoes... daarvan zijn de zolen nog dunnerquote:Op donderdag 30 april 2020 21:51 schreef Kreator het volgende:
All stars zijn clownschoenen. Zeker in mijn maat. En je voeten gaan kapot wegens 1mm zool. En het is rommel.
Dat heb ik een keer gemaakt met limoncelloquote:
Puppy'squote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef Candaasje het volgende:
Welterusten lieve luitjes.
Krea, droom fijn over je schoenen![]()
Ik ga op muggenjacht en daarna eens dromen over..... ja geen idee eigenlijk. Iemand nog suggesties?
Krea’s schoenen?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga op muggenjacht en daarna eens dromen over..... ja geen idee eigenlijk. Iemand nog suggesties?
Leuk ik heb ook wel zin om weer een paar te kopen om af te wisselen met mijn nikes.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb een hele voorraad... alleen maar hoog
En met dank aan zalando/limango doorgaans 30-40 euro.
Ik droomde het weekend nog over een cartoon hond in het dashboardkastje van mijn oude auto waar ik in mijn jaren 50 jurk en lelijke plateauzolen in reed.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef Candaasje het volgende:
Gaaf! En koopje, zie ik daar real diamonds in de zolen zittenquote:Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef Kreator het volgende:
Soms snap ik het ook niet. Zeldzaam? Ja. Mooi? Nee.
Vanaf 2750 euro:
[ afbeelding ]
Mja hier hetzelfde dus.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk ik heb ook wel zin om weer een paar te kopen om af te wisselen met mijn nikes.
Vind het géén rommel en ze lopen hardstikke lekker.
De enige schoenen waar ik destijds met een hardnekkige hielspoor wél goed op liep.
Hehe, stevige schoenen... Hoe zou je kisten noemen dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja hier hetzelfde dus.
Durf ook niet meer zo goed “dtevige winterschoenen” aan.
Wat een drama was dat...
quote:Op donderdag 30 april 2020 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook stevige schoenen maar niet oer definitie voor de winterquote:Op donderdag 30 april 2020 23:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hehe, stevige schoenen... Hoe zou je kisten noemen dan?
Mijn Skechers zijn toevallig wel de schoenen waar ik de meeste complimenten mee krijgquote:Op donderdag 30 april 2020 22:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. Maar ja. Dan loop je in de wereld van Sneakerfans natuurlijk wel voor lul..
Voor mij is er maar 1 merk met sneakers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hele brede schoenen aan!!quote:Op donderdag 30 april 2020 23:24 schreef fietsie het volgende:
Ik kan denk ik een dagje geen schoenen aan.
Iets met een smalle rvs poot van de bank. En mijn tenen.
Ik moet niet aan schoenen denken op het moment.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 23:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet niet aan schoenen denken op het moment.
Heb op zolder buisisolatie van cv leiding staan snijden, en die met tywraps om die poot van de bank gedaan, zodat het niet nog een keer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
ouchquote:Op donderdag 30 april 2020 23:24 schreef fietsie het volgende:
Ik kan denk ik een dagje geen schoenen aan.
Iets met een smalle rvs poot van de bank. En mijn tenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |