abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2020 @ 19:15:04 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192862522
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 29 april 2020 @ 19:37:24 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192862912
Iedereen aan het eten? :+
pi_192862941
CUL-dagje vandaag:
• 10 kilo ham opgehaald
• groot boodschappen gedaan in Duitsland.
Ik was net onderweg appte m'n lief of het de bedoeling was dat er een tas met 12 pakjes lamsvlees náást de vriezer stond. Nou nee dus.
• 20 meter varkensdarm gehaald
• 4 kilo lamsworstjes gemaakt

Oh, en op koningsdag had ik oranjepuddinkjes gemaakt, maar toen hebben we ze niet gegeten want dingen, maar ze waren eigenlijk nog wel een foto'tje waard, vond ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192863102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:37 schreef Barreltje het volgende:
Iedereen aan het eten? :+
Ik wacht tot het klaar is eigenlijk vooral.

Trek.. weinig zin in eten maar buikje knort wel.
Rare combinatie.

Uiteindelijk maar afbaklasagne in de oven geschoven. Klinkt enigzins gezond en is in ieder geval eetbaarder dan mijn lasagne.

Zo eens zien of ie al klaar is
pi_192863113
Oh, het lifelinesonderzoek (wat behalve mij hier ook @Isabeau en @uniekhoorn uitvraagt) heeft nu een pagina gemaakt met wat uitslagen/ontwikkelingen.

https://coronabarometer.nl/

We krijgen elke week dezelfde vragen voorgelegd, net als een paar duizend (ik gok wat hoor, het zijn er veel) anderen. Vandaag kreeg ik mijn vijfde keer de vragenlijst.

Edit: 50.000 volwassenen uit Noord-Nederland.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192863659
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef sigme het volgende:
Oh, het lifelinesonderzoek (wat behalve mij hier ook @:Isabeau en @:uniekhoorn uitvraagt) heeft nu een pagina gemaakt met wat uitslagen/ontwikkelingen.

https://coronabarometer.nl/

We krijgen elke week dezelfde vragen voorgelegd, net als een paar duizend (ik gok wat hoor, het zijn er veel) anderen. Vandaag kreeg ik mijn vijfde keer de vragenlijst.

Edit: 50.000 volwassenen uit Noord-Nederland.
Ja, ik had al gekeken :Y Veel mensen met een zelf-diagnose corona. Terwijl dat hoogstwaarschijnlijk gewoon verkoudheid of griep is geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192863756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik had al gekeken :Y Veel mensen met een zelf-diagnose corona. Terwijl dat hoogstwaarschijnlijk gewoon verkoudheid of griep is geweest.
Denk je? Ik denk dat de mensen die last van benauwdheid hebben gehad (ik ken er best een aantal) niet gewoon verkouden waren of gewoon griep hadden. (Ik vind griep ook niet zo gewoon eigenlijk.)
pi_192864098
Wat zien die puddinkjes er lekker uit Sigme
We have far more in common than that which devides us..
pi_192864270
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

6% maar toch? In het noorden zullen de percentages besmettingen anders zijn, maar ik vind het niet bizar hoog eigenlijk.
Het is natuurlijk wel de vraag waar ze het op gebaseerd hebben. Als dat alleen een hoestje is, dan is dat een magere basis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192864280
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:38 schreef sigme het volgende:
CUL-dagje vandaag:
• 10 kilo ham opgehaald
Ik was net onderweg appte m'n lief of het de bedoeling was dat er een tas met 12 pakjes lamsvlees náást de vriezer stond. Nou nee dus.

Oh, en op koningsdag had ik oranjepuddinkjes gemaakt, maar toen hebben we ze niet gegeten want dingen, maar ze waren eigenlijk nog wel een foto'tje waard, vond ik.
[ afbeelding ]
Mooi glanzende puddinkies !
  Moderator woensdag 29 april 2020 @ 20:53:27 #11
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192864407
quote:
2s.gif Op woensdag 29 april 2020 19:38 schreef sigme het volgende:
CUL-dagje vandaag:
• 10 kilo ham opgehaald

[ afbeelding ]
Geslaagd voor alle boodschappen in D? Vond de schappen best leeg de laatste keer.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 29 april 2020 @ 21:14:54 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192864743
quote:
5s.gif Op woensdag 29 april 2020 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Denk je? Ik denk dat de mensen die last van benauwdheid hebben gehad (ik ken er best een aantal) niet gewoon verkouden waren of gewoon griep hadden. (Ik vind griep ook niet zo gewoon eigenlijk.)
Ben best ziek geweest, incl. benauwdheid, hele helse hoofdpijn...
5 weken geleden.... daarna weken ontzettend duizelig, volgens de huisarts door een virus... gelukkig gaat het pas sinds zaterdag beter... Ja ben echt erg ziek geweest
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192865423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

5 weken geleden.... daarna weken ontzettend duizelig, volgens de huisarts door een virus... gelukkig gaat het pas sinds zaterdag beter... Ja ben echt erg ziek geweest
Wat fijn dat het beter gaat. Ik geloof graag dat je echt echt ziek bent geweest. En ik weet dat het lang duurt voor jij überhaupt toegeeft dat je ziek bent.

Ben je al een beetje thuis in je nieuwe huis?
Spoilers!
pi_192865509
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wat fijn dat je je eindelijk beter voelt, durfde er eigenlijk niet meer naar te vragen.

Oh en mensen, er is een leuke fb/instagram pagina: yorkshire.silly.walks. Mensen hebben een bordje opgehangen dat daar een pad voor silly walks is en ze hebben een camera erop staan. Zo leuk
pi_192865724
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
yorkshire.silly.walks
_O- heb m op volgen gezet op fb
pi_192865809
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat fijn dat je je eindelijk beter voelt, durfde er eigenlijk niet meer naar te vragen.

Oh en mensen, er is een leuke fb/instagram pagina: yorkshire.silly.walks. Mensen hebben een bordje opgehangen dat daar een pad voor silly walks is en ze hebben een camera erop staan. Zo leuk
Grote lol hier nu.

En ik heb ook al de tv aan staan....

Dat corona begint ook op mn gedrag te slaan merk ik..
en dat zonder ziek te zijn...
pi_192865815
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:12 schreef Blues het volgende:

[..]

_O- heb m op volgen gezet op fb
Ik ook. Hoe verzin je het _O-
  woensdag 29 april 2020 @ 22:28:32 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192866006
quote:
1s.gif Op woensdag 29 april 2020 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat fijn dat het beter gaat. Ik geloof graag dat je echt echt ziek bent geweest. En ik weet dat het lang duurt voor jij überhaupt toegeeft dat je ziek bent.

Ben je al een beetje thuis in je nieuwe huis?
Heb 2 week beneden op de bank geslapen, kon gewoon niet naar bovenlll

Ja sinds zaterdag gaat best elke dag beter. Eindelijk.. ben best wanhopig geweest. Echt als ik ik er op terug kijk dan was het niet best :X
Maar onkruid vergaat niet *O*"

Vandaag had ik samen dienst met mijn ex.. en dat gaat gewoon goed, leuk om elkaar te spreken en te zien..Ja ik mis hem, ik hou nog van hem maar het is niet anders.
En ik ben enorm trots op mijn eigen huisje, voel mij er ook helemaal vertrouwd in... Ja, goed zo
en nu moet iedereen gezond blijven :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192866521
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja sinds zaterdag gaat best elke dag beter. Eindelijk.. ben best wanhopig geweest. Echt als ik ik er op terug kijk dan was het niet best :X

Vandaag had ik samen dienst met mijn ex.. en dat gaat gewoon goed, leuk om elkaar te spreken en te zien..Ja ik mis hem, ik hou nog van hem maar het is niet anders.
En ik ben enorm trots op mijn eigen huisje, voel mij er ook helemaal vertrouwd in... Ja, goed zo
Fijn om te horen.
Spoilers!
pi_192867741
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja Uniek, dit was er wel eentje.. flink ziek! Maar je bent er weer *G* En happy, je hebt er een goeie vriend aan, dat is toch winst! En een huis O+
Je doet 't hardstikke goed :*
pi_192869449
Mogguh allemaal *O* Uniekje 😘
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 30 april 2020 @ 08:18:45 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192869556
Morguh!
Laat in slaap gevallen, want mn boek was spannend.. vroeg wakker geworden, want de gordijnen waren niet goed dicht en dus was het licht! }:|
pi_192869990
Goedemorgen allen.
Prima geslapen, had wel een prima boek, maar slapen had toch voorrang (waar is de tijd dat ik tot 3 uur kon blijven lezen en om 7 uur weer fris en vrolijk wakker werd)
pi_192870192
3 keer eruit geweest vannacht wegens wisselende omstandigheden en toen ineens nu pas wakker :o

Duf. Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192870238
Gewekt worden door 2 muggen is matig.

Nu even teruglezen.
pi_192870343
Koffieapparaat is stuk. -O-
  donderdag 30 april 2020 @ 09:43:55 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192870368
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:32 schreef Candaasje het volgende:
Gewekt worden door 2 muggen is matig.

Nu even teruglezen.
Hier twijfelen we of het muggen of vlooien zijn }:|
Dus iig vlooienspul besteld ^O^
  donderdag 30 april 2020 @ 09:44:06 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192870374
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh. -O-
pi_192871085
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, da's minder. Snel een nieuwe halen want geen koffie -O-
pi_192871093
Eindafrekening Eneco, 504 euro bijbetalen :X Niet onverwacht maar toch hoopten we op een lager bedrag.
Spoilers!
pi_192871106
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eindafrekening Eneco, 504 euro bijbetalen :X Niet onverwacht maar toch hoopten we op een lager bedrag.
Jeetje, dat is best substantieel meer. Enig idee waar dat door komt? Je woont toch al veel langer dan een jaar niet meer in de caravan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192871120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jeetje, dat is best substantieel meer. Enig idee waar dat door komt? Je woont toch al veel langer dan een jaar niet meer in de caravan?
We hebben ons contract laten verlopen. Daardoor kregen we 8 maanden een variabel tarief en dat is veel hoger dan met contract. En toen kwam de elektrische auto ook nog.
Spoilers!
pi_192871127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hier twijfelen we of het muggen of vlooien zijn }:|
Dus iig vlooienspul besteld ^O^
Hier zoemde ze vooral heel hinderlijk. Zo vlak bij je oor opeens }:|
pi_192871149
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

We hebben ons contract laten verlopen. Daardoor kregen we 8 maanden een variabel tarief en dat is veel hoger dan met contract. En toen kwam de elektrische auto ook nog.
Oh, natuurlijk, de auto ook nog! Dit is ipv benzine natuurlijk.

Zou dat variabele tarief nou zo enorm veel uitmaken? Nee, toch? Ik bneem aan dat het meeste van de auto is. Alhoewel, dat was ook pas de afgelopen paar maanden.
pi_192871168
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oef, minder :{
pi_192871189
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, natuurlijk, de auto ook nog! Dit is ipv benzine natuurlijk.

Zou dat variabele tarief nou zo enorm veel uitmaken? Nee, toch? Ik bneem aan dat het meeste van de auto is. Alhoewel, dat was ook pas de afgelopen paar maanden.
Zo'n variabel tarief scheelt toch al snel 10 cent per kuub en kwh. Dat tikt best aan hoor op ons verbruik.
De auto is 4 maanden opgeladen met het oude contract. Dat is zo'n 40-60 euro per maand.
Spoilers!
pi_192871244
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh, da's minder. Snel een nieuwe halen want geen koffie -O-
Ja, nu nog uitzoeken wat en hoe. En online bestellen. Zal een heel weekeind zonder koffie moeten. Alhoewel we nog wel een filter en wat oude filterkoffie hebben. Ouderwets opgegoten koffie in een thermos...
pi_192871284
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, nu nog uitzoeken wat en hoe. En online bestellen. Zal een heel weekeind zonder koffie moeten. Alhoewel we nog wel een filter en wat oude filterkoffie hebben. Ouderwets opgegoten koffie in een thermos...
Ik maak altijd op die manier koffie, je moet wat geduld hebben maar het wordt wel lekker :)
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 10:48:35 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192871324
Iemand ervaring met verkopen via eBay? Ik wil iets verkopen, maar zit met de verzendkosten, die kunnen namelijk variëren.

Je hebt twee opties
"Gratis voor de koper, jij betaalt de verzendkosten.
Koper krijgt gratis verzending, kosten worden berekend op basis van de locatie"

"Koper betaalt de vaste verzendkosten jij beslist wat de kosten zijn"

Ik wil dat de koper betaalt, maar ik wil niet dat een zending naar Duitsland ¤30 gaat kosten. Andersom wil ik geen verzending naar Canada voor ¤10 aanbieden.
pi_192871384
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik maak altijd op die manier koffie, je moet wat geduld hebben maar het wordt wel lekker :)
Ik ben redelijk gesteld op mijn capuccino met dubbele (soms trippel) espresso....

/firstworldproblems...
  donderdag 30 april 2020 @ 10:53:56 #42
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192871398
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ook. Het helpt dat wij ook een kokend water kraan hebben. Dus koffie heb je redelijk snel gemaakt.

En ik ben de enige die koffie drinkt.
pi_192871688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hmm toen me dat gebeurde bleek er een cafetiere in de kast te staan.. dat werkt helemaal prima.

Toen ik daarna ging scheiden en mn ex PERSE de koffiemachine wilde houden...
en ik toch een heel klein keukentje kreeg...

Is dat het eerste wat ik heb ingepakt _O-
Inmiddels nog een kleinere bijgekocht voor als ik alleen ben... en een nieuwe grote omdat die andere per ongeluk in de wasbak viel.

Ik vind het heerlijk... verse zelfgemalen boontjes erin. Melkschuimer op de koelkast.

En die cappuccino kun je prima zelf maken.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 11:28:47 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192872060
Goodmorning trouwens
pi_192872066
quote:
O+ Benny ziet er goed uit! Fijn om te zien.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 11:35:33 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192872109
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ Benny ziet er goed uit! Fijn om te zien.
Zijn nieuwe medicijnen (en veel minder optreden) doen wonderen :Y

Normaliter zou ik op Hemelvaartsdag naar Lochem gaan voor het optreden.
pi_192872128
Even mijn ontbijt delen hoor.

Echt lekker zo.
pi_192872190
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:

Echt lekker zo.
[ afbeelding ]
:9 dit ziet er lekker uit. Recept?
pi_192872275
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:42 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

:9 dit ziet er lekker uit. Recept?
Croissantdeeg uit zo’n “blikje”.
Uitrollen, randjes opzetten zodat het er niet uitloopt :)
Eitje er in.. kaas/bacon erbij.

En kwartiertje in de oven op 200 graden.
pi_192872429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Croissantdeeg uit zo’n “blikje”.
Uitrollen, randjes opzetten zodat het er niet uitloopt :)
Eitje er in.. kaas/bacon erbij.

En kwartiertje in de oven op 200 graden.
Dat klinkt alsof ik dat moet kunnen ;) . Wat een goed idee zeg, dit weekend eens proberen!
  donderdag 30 april 2020 @ 12:13:07 #52
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192872588
zo.. maar eens fok! gaan sponseren.. :7
  donderdag 30 april 2020 @ 12:13:46 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192872600
En lunch besteld O+

komt rond 15:00 want we hebben net ontbeten O-)
pi_192872716
Hoe krijgen jullie dat toch altijd weg :? :D

Mij te vet en teveel op de nuchtere maag hoor. Pfoe.

(Ik ontbijt niet of met sap of iets vloeibaars zoals 'yoghurt' ofzo. Of van die ontbijtcrackers met hummus.)
  donderdag 30 april 2020 @ 12:24:46 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192872740
Raar, zo'n Koninginnedag zonder allerlei vrijmarkten. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192872749
Ik houd niet van croissantjes en al helemaal niet croissantjes uit blik, maar verder kan ik praktisch alles wel eten als ontbijt. Op vakantie vaak genoeg pastasalade van de avond ervoor gegeten, prima.
Als je me niet op tijd genoeg eten geeft daarentegen... :')
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 12:29:31 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192872826
quote:
12s.gif Op donderdag 30 april 2020 12:24 schreef golfer het volgende:
Raar, zo'n Koninginnedag zonder allerlei vrijmarkten. :+
Dit zal wel het eerste jaar zonder allerlei verontwaardigde toeristen zijn :D
pi_192873284
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 12:29 schreef derLudolf het volgende:

Dit zal wel het eerste jaar zonder allerlei verontwaardigde toeristen zijn :D
Dit was het eerste wat ik dacht terwijl ik golfer's post las :Y :Y
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2020 @ 13:14:33 #59
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192873419
Verlofpuzzel aan het afmaken. Morgen half dagje en do 7 mei wel de hele dag aan het werk. Verder in mei alle donderdagen en vrijdagen vrij. In juni ook alle vrijdagen en verder moet ik de laatste stukjes voor juni nog leggen. Hangt ook af wat kabinet laat weten op 13 mei :s) Of ik neem eind juni een week vrij en ga ook weg, of ik maak van juni ook een driedaagse werkweek. :)

Gedoe hoor. 80 uur opmaken voor 1 juli _O-.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 30 april 2020 @ 13:19:02 #60
370431 drakin
vurig typje
pi_192873486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:

Echt lekker zo.
[ afbeelding ]
Ja doe maar 1 :Y)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192873496
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:14 schreef borisz het volgende:
Verlofpuzzel aan het afmaken. Morgen half dagje en do 7 mei wel de hele dag aan het werk. Verder in mei alle donderdagen en vrijdagen vrij. In juni ook alle vrijdagen en verder moet ik de laatste stukjes voor juni nog leggen. Hangt ook af wat kabinet laat weten op 13 mei :s) Of ik neem eind juni een week vrij en ga ook weg, of ik maak van juni ook een driedaagse werkweek. :)

Gedoe hoor. 80 uur opmaken voor 1 juli _O-.
Ik snap je. Ik en een collega moesten ook nog dagen opmaken. In een tijd dat je toch niet op vakantie kan. Ook voor 1 juli nl. Ik heb maar 1 weekje eind mei gekozen en dan nog een weekje in juni. Dan is dat weer klaar. Dan nog de weken voor 2020 :7
pi_192873531
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 12:25 schreef Tele6 het volgende:
Ik houd niet van croissantjes en al helemaal niet croissantjes uit blik, maar verder kan ik praktisch alles wel eten als ontbijt. Op vakantie vaak genoeg pastasalade van de avond ervoor gegeten, prima.
Niets zo lekker als 's ochtends al ontbijten met de restjes van de dag daarvoor. :9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2020 @ 13:23:32 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192873550
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik snap je. Ik en een collega moesten ook nog dagen opmaken. In een tijd dat je toch niet op vakantie kan. Ook voor 1 juli nl. Ik heb maar 1 weekje eind mei gekozen en dan nog een weekje in juni. Dan is dat weer klaar. Dan nog de weken voor 2020 :7
Als er iets open was dan had ik ook voor een weekje nu en weekje later gekozen. Maar ja ik heb geen zin in een weekje gamen, wandelen en thuis. Dat gaat na vier dagen wel vervelen. :P Al is zo'n week ook wel weer zo om.

Ik denk dat zoals ik het nu heb fijner is. Ben niet echt 'toe' aan vakantie om die term maar te gebruiken. Dus dan is dit een goede oplossing.
pi_192873661
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 12:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Dat klinkt alsof ik dat moet kunnen ;) . Wat een goed idee zeg, dit weekend eens proberen!
Dat was mijn idee ook.
Ik had wel bij eentje kennelijk het naadje niet goed aangedrukt dus daar liep wat eiwit uit.
Maar na het bakken was dat eigenlijk geen issue meer. Was bang dat je dan van dat verbrande eiwit zou krijgen.. maar dat viel dus hartstikke mee.
pi_192873675
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:23 schreef borisz het volgende:

[..]

Als er iets open was dan had ik ook voor een weekje nu en weekje later gekozen. Maar ja ik heb geen zin in een weekje gamen, wandelen en thuis. Dat gaat na vier dagen wel vervelen. :P Al is zo'n week ook wel weer zo om.

Ik denk dat zoals ik het nu heb fijner is. Ben niet echt 'toe' aan vakantie om die term maar te gebruiken. Dus dan is dit een goede oplossing.
Je hebt nu een switch :)

Zag dat ze nu in het alexandrium gewoon in de winkel liggen... maar dan moet ik met de metro met kind... letterlijk heel rotterdam door.
Jammer.. want wij hebben dus nu vakantie.
Was wel perfect getimed geweest.

Maar volgens mij is een switch komen niet onwijs noodzakelijk. En even geen auto ter beschikking. Dus wacht wel weer eventjes.
pi_192873700
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 12:25 schreef Tele6 het volgende:
Hmm ik vind die afgebakken uit blik lekkerder dan wanneer je ze sims bij de bakker haalt.

Maar dit smaakte niet echt naar croissantje meer... gewoon luchtig deeg met ei/kaas/bacon.
Was eigenlijk heel veel lekkerder dan croissantjes. Uit blik of vers.
pi_192873707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:19 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja doe maar 1 :Y)
Kom maar halen.. ik had er 3.
Ligt er nog eentje.
1 per persoon was wel genoeg voor het ontbijt :)
pi_192873718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 12:23 schreef Candaasje het volgende:

(Ik ontbijt niet of met sap of iets vloeibaars zoals 'yoghurt' ofzo. Of van die ontbijtcrackers met hummus.)
Hmm deed ik ook altijd.. tot dat niet heel handig bleek van mezelf.

Nu aangeleerd gewoon te ontbijten.

En dit soort dingen werkt voor mij alleen in het weekend als ik al even wakker ben hoor :)
Maar ben vrij vandaag en dus pas heel laat ontbeten nu. Ook nog steeds geen zin in lunch gek genoeg :)
pi_192873859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm deed ik ook altijd.. tot dat niet heel handig bleek van mezelf.

Nu aangeleerd gewoon te ontbijten.

En dit soort dingen werkt voor mij alleen in het weekend als ik al even wakker ben hoor :)
Maar ben vrij vandaag en dus pas heel laat ontbeten nu. Ook nog steeds geen zin in lunch gek genoeg :)
Oh nee als je er zelf blij van wordt, gewoon doen :D

Mijn vriend eet ook altijd een bak havermout waar ik gillend weg van ren qua hoeveelheid, maar dat zou ik nog iets beter weg krijgen omdat het niet zo vet is.
  donderdag 30 april 2020 @ 13:50:53 #70
370431 drakin
vurig typje
pi_192873864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kom maar halen.. ik had er 3.
Ligt er nog eentje.
1 per persoon was wel genoeg voor het ontbijt :)
Ok, pm je adres maar *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192874005
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 12:23 schreef Candaasje het volgende:

Ik ontbijt meestal ook niet, of met een smoothie van diepvriesfruit en milkunie protein drink, dus ik zou dit rond 12u pas eten haha.
pi_192874265
Lekker bezig geweest *G*
In de tuin wat gesnoeid, anders zit het in onze nek als we de tuindeur uitlopen :') en de vergeetmenietjes uit de bak die op het poezengrafje stonden, nu in de volle grond gezet op die plek. En ik vertelde poes wat ik deed :D :@

Toen met allerlei tuingereedschap naar de voorkant. Daar hebben we o.a. een oprit(je) met tegels, die allemaal van mos ontdaan, ertussen alle troep eruit, garagedeur schoon en zijkant waar wat groen staat flink gesnoeid, als je met de auto aankomt zit dat anders steeds zo in je deur als je die opendoet.

Daarboven in een boom hangt het vogelhuisje dat ik toen bij de gemeente gratizzz kon ophalen en pa en moe waren druk heen en weer aan het vliegen met kleine wormpjes en ik hoorde de kleintjes keihard piepen als ze dan weer weg waren gevlogen en mij met iets hoorde rommelen :D
Sorry! Ik heb niks! :B
  donderdag 30 april 2020 @ 14:24:33 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192874318
Goedemiddag; hier weer eens normale (thuis)werkdagen voor de verandering.

Wel jammer van het mooie weer :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192874328
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 13:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh nee als je er zelf blij van wordt, gewoon doen :D

Mijn vriend eet ook altijd een bak havermout waar ik gillend weg van ren qua hoeveelheid, maar dat zou ik nog iets beter weg krijgen omdat het niet zo vet is.
Ik moest het ook echt opbouwen hoor.

Maar ging op zeker moment fietsen naar werk en viel halverwege zowat van mn fiets zonder ontbijt.

Appeltje mee voor onderweg scheelde al... uiteindelijk uitgebouwd naar een echt ontbijt.
Maar zeker op werkdagen waag ik me niet aan brood of iets dergelijks.
Meestal iets van cruesli met melk.

Maar was nu al een paar uur wakker...
Op de bank, gup erbij.
Dat is anders :)
  donderdag 30 april 2020 @ 15:01:30 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192874797
Boodschappen gedaan en voor het eerst moest ik buiten wachten bij de viswinkel omdat er meer dan 3 klanten tegelijkertijd in de winkel waren en bij de supermarkt zag ik steeds meer echtparen en ouders met kinderen gezamenlijk boodschappen doen.
De regel dat er per gezin maar 1 persoon naar binnen mag wordt dus niet gehandhaafd. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 15:08:15 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192874883
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super hip mondkapje gekregen in Duitse winkel. Was ff vergeten dat het daar verplicht is.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 15:10:19 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192874920
Ik overweeg om mijn Sovjet gasmasker naar Duitsland. Volgens mijn broertje is het bluf :+
pi_192874933
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:08 schreef Kreator het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super hip mondkapje gekregen in Duitse winkel. Was ff vergeten dat het daar verplicht is.
_O_

:D
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 15:11:42 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192874941
Verder zou ik soms willen dat ik klanten de waarheid mocht vertellen.

Ik: Hoi, klant. Graag info A,B,C,D en E voor aanstaande maandag als ik jullie volledige omgeving ga upgraden, waar je 100% van afhankelijk bent en wat dus goed moet gaan.
Klant: Vraag eerst je collega's maar, die weten vast wel wat. Als je dan een vraag over hebt, stel me die dan.

FLIKKER TOCH OP HOMOKNEUSMONGOOL. Geef gewoon antwoord. Je wil toch niet met halfbakken antwoorden en info je bedrijf failliet laten gaan door een gemiste update ergens.
  donderdag 30 april 2020 @ 15:18:46 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192875025
quote:
SPOILER
Wat een fancy mondkapje! Kan je die hergebruiken?
pi_192875094
quote:
15s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:01 schreef golfer het volgende:
Boodschappen gedaan en voor het eerst moest ik buiten wachten bij de viswinkel omdat er meer dan 3 klanten tegelijkertijd in de winkel waren en bij de supermarkt zag ik steeds meer echtparen en ouders met kinderen gezamenlijk boodschappen doen.
De regel dat er per gezin maar 1 persoon naar binnen mag wordt dus niet gehandhaafd. ;(
2e Coronapiek in 3,2,1.....

quote:
SPOILER
Fancy :D
pi_192875135
quote:
15s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:01 schreef golfer het volgende:
Hoorde het net ook over afgelopen zaterdag hier in de stad. Collega woont in de binnenstad en hij keek zaterdag naar buiten en het leek wel net zo druk als normaal. Veel winkels gesloten dus maar met z'n allen de winkels in die wel open waren.
pi_192875270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:

Hoorde het net ook over afgelopen zaterdag hier in de stad. Collega woont in de binnenstad en hij keek zaterdag naar buiten en het leek wel net zo druk als normaal. Veel winkels gesloten dus maar met z'n allen de winkels in die wel open waren.
Ik hoor ook steeds meer geluiden dat het nu allemaal onzin is. Mensen vragen me om af te spreken of te wandelen. En dan een 'oh ja, jij werkt in een ziekenhuis en dan kan dat niet'. Huh? Je moet het sowieso niet doen als het niet je huisgenoten zijn :X
  donderdag 30 april 2020 @ 15:38:22 #84
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192875277
wij lunchten vandaag super lekker :Y)
  donderdag 30 april 2020 @ 15:39:42 #85
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192875301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoor ook steeds meer geluiden dat het nu allemaal onzin is. Mensen vragen me om af te spreken of te wandelen. En dan een 'oh ja, jij werkt in een ziekenhuis en dan kan dat niet'. Huh? Je moet het sowieso niet doen als het niet je huisgenoten zijn :X
ik vind het soms ook wel ECHT HEEL KUT.. een vriendinnetje is afgelopen maandag verhuisd.. en ik kon dus niet helpen. en ik help haar altijd en zij helpt mij ook altijd.. en dat voelt echt stom -O-
pi_192875332

*O*
pi_192875355
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:39 schreef Barreltje het volgende:

ik vind het soms ook wel ECHT HEEL KUT.. een vriendinnetje is afgelopen maandag verhuisd.. en ik kon dus niet helpen. en ik help haar altijd en zij helpt mij ook altijd.. en dat voelt echt stom -O-
Ja, dat is ook gewoon heel stom -O- Jarige mensen, geboorten, mensen die zouden trouwen, begrafenissen waar maar een paar mensen mogen komen, mensen die troost nodig hebben omdat het niet goed met ze gaat....we zijn gewoon sociale wezens en hebben elkaar nodig -O-

Ik heb ook erg te doen gehad met uniekhoorn. Relatie op de klippen geeft verdriet/rouw, huisje inrichten, doodziek worden en dat allemaal in de afgelopen weken en dat waren niet de meest prettige weken als je support van vrienden en familie nodig hebt :{ Een arm om je heen is wel even wat anders dan iemand die via whatsapp naar je zwaait.
pi_192875379
Ik ben gisteren dus wel bij mijn ouders geweest. Ze hebben een huis gekocht. Maar ik heb ze niet aangeraakt. En ik kwam niet dichtbij en dat is...raar. En stom. En kut.
  donderdag 30 april 2020 @ 15:53:26 #89
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192875491
Wat mij echt erg boos maakte was een hoogleraar ergens uit het noorden laatst in de media, die even meende te moeten broadcasten dat alle Nederlandse maatregelen geen wettelijke grondslag kennen, zo aan te vechten zijn en ook strijdig waren met de Grondwet.

In plaats van dat ie nu een kant en klaar actieplan naar Rutte persoonlijk mailt met "neem deze stappen om e.e.a. wettelijk snoeihard en onaantastbaar vastgesteld te maken" en zelf alvast de eventuele documenten te schrijven, gaat ie mensen die het toch al niet nauw nemen met de maatregelen wapenen met dat soort kennis...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192875499
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben gisteren dus wel bij mijn ouders geweest. Ze hebben een huis gekocht. Maar ik heb ze niet aangeraakt. En ik kwam niet dichtbij en dat is...raar. En stom. En kut.
Ja, en hoogstwaarschijnlijk is niemand van jullie ziek -O-

Vanmorgen stond er wel een linkje in het covid19 topic naar een artikel in Trouw. Daar stond, zonder bronvermelding of link, dat 44% van alle besmettingen kwam van asymptomatische mensen :X Vlak voor ze symptomen kregen of van mensen die nooit ziek werden.
pi_192875524
Ja, het is allemaal klote. Kennisje is zwanger en heel bang en er is niets dat haar minder bang kan maken.

De regels zijn er niet voor niets en het lijkt erop dat ze ook zin hebben gehad. Maar het virus denkt nu echt niet "oh...ze zijn goed bezig, ik stop maar met mensen ziek maken" dus nog maar een tijd op de tanden bijten en doorgaan met deze niet zo fijne manier van leven.

En ja, @uniekhoorn heeft het de afgelopen maanden flink voor de kiezen gehad en dan ook nog in deze omstandigheden.
pi_192875545
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:53 schreef fietsie het volgende:
Wat mij echt erg boos maakte was een hoogleraar ergens uit het noorden laatst in de media, die even meende te moeten broadcasten dat alle Nederlandse maatregelen geen wettelijke grondslag kennen, zo aan te vechten zijn en ook strijdig waren met de Grondwet.

In plaats van dat ie nu een kant en klaar actieplan naar Rutte persoonlijk mailt met "neem deze stappen om e.e.a. wettelijk snoeihard en onaantastbaar vastgesteld te maken" en zelf alvast de eventuele documenten te schrijven, gaat ie mensen die het toch al niet nauw nemen met de maatregelen wapenen met dat soort kennis...
Die kerel staat bij mij op hetzelfde (lage) niveau als die demonstranten van de week die "vrij gelaten willen worden".
pi_192875555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:

Die kerel staat bij mij op hetzelfde (lage) niveau als die demonstranten van de week die "vrij gelaten willen worden".
Ja, dit soort uitspraken kan mensenlevens kosten. Zonder overdrijven.
  donderdag 30 april 2020 @ 15:59:34 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192875584
Iemand @AnneX nog gezien de laatse dagen?
pi_192875596
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:59 schreef Barreltje het volgende:
Iemand @:Annex nog gezien de laatse dagen?
Ja, in een ander topic was ze nog aan het posten.
  donderdag 30 april 2020 @ 16:01:29 #96
370431 drakin
vurig typje
pi_192875621
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb iets gemist geloof ik? Vrijgelaten?
Freaks like me drink tea
pi_192875650
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, het is allemaal klote. Kennisje is zwanger en heel bang en er is niets dat haar minder bang kan maken.
Dat lijkt me ook echt heel erg naar -O- zeker als het je eerste is.
pi_192875669
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, en hoogstwaarschijnlijk is niemand van jullie ziek -O-

Vanmorgen stond er wel een linkje in het covid19 topic naar een artikel in Trouw. Daar stond, zonder bronvermelding of link, dat 44% van alle besmettingen kwam van asymptomatische mensen :X Vlak voor ze symptomen kregen of van mensen die nooit ziek werden.
Veel mensen snappen dat risico ook echt niet -O- die denken zolang ze niet hoesten er niets aan de hand is.
pi_192875713
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:01 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik heb iets gemist geloof ik? Vrijgelaten?
Er was van de week een demonstratie van mensen die van de lockdown af wilden (ze werden vastgehouden), ze wilden geen 5G, Nexit etc.
pi_192875730
@golfer: dat deden ze hier sowieso al niet want kinderen mochten wel mee.

Ondertussen mijn eetkamertafel..

Blijft leuk maar die kater on het midden is minder handig O+
pi_192875739
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook echt heel erg naar -O- zeker als het je eerste is.
Het is de 2e maar zij is Syrisch, spreekt best goed Nederlands, maar net niet goed genoeg voor een telefoongesprek. Heeft geen familie hier, 2 zussen in Idlib (dus nauwelijks contact) en ouders zijn overleden. Heeft wel wat kennissen hier, maar geen echte vriendinnen (ze is heel heel heel verlegen, dus maakt ook niet makkelijk vrienden)
pi_192875745
Ik belde m'n moeder net, want ze heeft me zomaar geld overgemaakt. Altijd netjes om dan even te bedanken.

Ze wil met Moederdag afspreken, 'we kijken nog wel of jij onze kant op komt of dat we halverwege afspreken'. :')

Ik snap dat ze er nu vanuit gaat dat ik dat prima zal vinden, want gisteren kwam mijn broertje bij me langs en dat vond ik ook oké. Maar hij heeft speciaal geregeld dat hij met de auto kon komen en niet met het OV en hij heeft de afgelopen tijd alleen onze ouders binnen anderhalve meter gehad.

Mijn moeder spreekt nog met allerlei mensen af, doet nog steeds haar boodschappen om de dag bij 4+ verschillende winkels, en snapt niks van het hele afstand houden.

Wat dat betreft is mijn broer dan net zo goed een risico natuurlijk, want hij kan het allemaal via mijn moeder doorgeven. Maar hij is echt gek aan het worden met alleen mijn ouders om zich heen de hele tijd.

Ik word zo moe van het proberen af te wegen wat nou oké is en wat niet. Ik wil niemand in gevaar brengen.

Voordeel is dat ze niet mijn kant op komen, dus als ik weiger te komen, is het al geregeld :')
pi_192875756
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Het is de 2e maar zij is Syrisch, spreekt best goed Nederlands, maar net niet goed genoeg voor een telefoongesprek. Heeft geen familie hier, 2 zussen in Idlib (dus nauwelijks contact) en ouders zijn overleden. Heeft wel wat kennissen hier, maar geen echte vriendinnen (ze is heel heel heel verlegen, dus maakt ook niet makkelijk vrienden)
Klinkt sowieso al zwaar, maar dan in deze situatie helemaal.....
pi_192875769
Mensen worden inderdaad steeds irritanter. Ik stond net ook in de winkel van de vleesboerderij toen er een stel binnen kwam. Ga lekker alleen boodschappen doen ofzo. Ik blijf lekker weer een week binnen hoor. Ik was nog half aan het overwegen om een dezer dagen naar de Lidl te gaan maar volgens mij is dat nu onverstandiger dan in de laatste maand omdat zo veel mensen het niet zo nauw nemen. Albert lost het wel op voor me.

Anyway, ik heb diverse stukken vlees en eieren bij de ene boerderij gekocht. En asperges, aardbeien, eieren en heerlijke ham bij de andere. Uitje gehad, locals supported, tot over een week.
Spoilers!
pi_192875796
Ik laat de boodschappen ook komen hoor. Alleen zal het volgende weken wel van Picnic zijn vanwege lager bestelbedrag. Moet nodig de vriezers eens leeg eten. Weet ondertussen niet meer goed wat er allemaal nog in zit.
pi_192875814
Ik heb nu al trek in het eten van zondag. Ik heb bavette gekocht, mijn allerfavorietste stuk vlees O+
Spoilers!
pi_192875844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:09 schreef Tele6 het volgende:
Ik belde m'n moeder net, want ze heeft me zomaar geld overgemaakt. Altijd netjes om dan even te bedanken.

Ze wil met Moederdag afspreken, 'we kijken nog wel of jij onze kant op komt of dat we halverwege afspreken'. :')

Ik snap dat ze er nu vanuit gaat dat ik dat prima zal vinden, want gisteren kwam mijn broertje bij me langs en dat vond ik ook oké. Maar hij heeft speciaal geregeld dat hij met de auto kon komen en niet met het OV en hij heeft de afgelopen tijd alleen onze ouders binnen anderhalve meter gehad.

Mijn moeder spreekt nog met allerlei mensen af, doet nog steeds haar boodschappen om de dag bij 4+ verschillende winkels, en snapt niks van het hele afstand houden.

Wat dat betreft is mijn broer dan net zo goed een risico natuurlijk, want hij kan het allemaal via mijn moeder doorgeven. Maar hij is echt gek aan het worden met alleen mijn ouders om zich heen de hele tijd.

Ik word zo moe van het proberen af te wegen wat nou oké is en wat niet. Ik wil niemand in gevaar brengen.

Voordeel is dat ze niet mijn kant op komen, dus als ik weiger te komen, is het al geregeld :')
En zo zijn heel veel mensen :) En sommigen worden ziek. En sommigen steken dan mensen aan die heel voorzichtig waren.
  donderdag 30 april 2020 @ 16:18:21 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192875881
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:

Er was van de week een demonstratie van mensen die van de lockdown af wilden (ze werden vastgehouden), ze wilden geen 5G, Nexit etc.
Daar liep een idioot bij met een gele jodenster op. Dan ben je dus echt walgelijk bezig. :r
Poef.....gone! ©golfer
pi_192875893
Column van Angela de Jong van vandaag _O_

"Wat is er onduide­lijk aan een dodelijk virus dat rondwaart, waar geen medicijn of vaccin tegen bestaat?"
https://www.ad.nl/show/ik(...)ers-zo-zat~a93b3685/
  donderdag 30 april 2020 @ 16:21:15 #110
370431 drakin
vurig typje
pi_192875920
quote:

[..]

Ze mogen naar de supermarkt toiletpapier inslaan, en alufolie!
Freaks like me drink tea
pi_192875956
In beter nieuws, ik heb deze maand historisch weinig uitgegeven. :D
Maar ¤90 aan boodschappen, geen cadeautjes gekocht en geen kleding en geen OV-tegeod, geen geld uitgegeven aan uitjes. _O-
  donderdag 30 april 2020 @ 16:24:33 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192875967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Anyway, ik heb diverse stukken vlees en eieren bij de ene boerderij gekocht. En asperges, aardbeien, eieren en heerlijke ham bij de andere. Uitje gehad, locals supported, tot over een week.
Jaloers.... op de asperges dan...

Hier alleen per 3 of 4 stuks voorverpakt in plastiek voor 4,5 euro per pakje, alsof ze helemaal leip zijn...

En qua winkels en winkelgedrag zijn de Friezen echt heel braaf is mijn ervaring. Is ook wel te zien in de Covid cijfers geloofik...
pi_192875996
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:21 schreef drakin het volgende:

[..]

Ze mogen naar de supermarkt toiletpapier inslaan, en alufolie!
Nee joh, wij begrijpen het allemaal niet. De overheid heeft dit allemaal uitgevonden/verzonnen om ons allemaal onder controle te houden #sarcasmeuit

Gisteren of eergisteren plaatste een nogal zweverige kennis een "interview" op fb van een doctor uit de vs die het allemaal ontkracht. En het lichaam kan dit zelf aan als de geest maar goed is.
Allemaal lovende commentaren van vrienden van haar. 1 minuut verder op google. Youtube heeft het filmpje weggehaald want hoax, de man is geen arts, heeft ook nergens een universitaire graad in, was meerdere keren opgepakt wegens kwakzalverij.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:26:48 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192875997
quote:

[..]

De categorie die overal tegen is. Die moet je wegstoppen in een of andere Limburgse mijn.
Allicht moet de mijnbouw weer opgestart worden om ruimte te maken...
pi_192876008
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De categorie die overal tegen is. Die moet je wegstoppen in een of andere Limburgse mijn.
Allicht moet de mijnbouw weer opgestart worden om ruimte te maken...
gewoon gebruiken als proefkonijn voor medicijnen, hebben ze nog nut
pi_192876029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

gewoon gebruiken als proefkonijn voor medicijnen, hebben ze nog nut
pi_192876032
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:24 schreef Tele6 het volgende:
Maar ¤90 aan boodschappen, geen cadeautjes gekocht en geen kleding en geen OV-tegeod, geen geld uitgegeven aan uitjes. _O-
Ja, wij geven echt ook heel weinig uit. Het is zuinig leven op deze manier.
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:29:17 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192876035
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:53 schreef fietsie het volgende:

Nou inderdaad, wat een waailap
pi_192876039
Ik ging net naar de supermarkt. Goed, de eerste supermarkt ben ik niet binnengegaan, want ze stonden al in de hal van het winkelcentrumpje te wachten.

Terug naar de andere Jumbo, die de laatste tijd wel rustig was.

Laat ik het zo zeggen: als ik op de achterlijkheid van 90% van de winkelende mensen hier moet afgaan, dan hebben we over 2 weken weer een piek. En als het dan niet is, dan wel na de Ramadan. Ik heb niks tegen moslims (ik heb heel toffe onderburen die moslim zijn, mijn autorij-instructeur was moslim, etc.) maar ik schrok net van de grote hoeveelheid mensen op straat (er staat hier een busje in de wijk die groenten verkoopt) én in de supermarkt die gerust met 8 man op elk nog geen 30cm afstand van elkaar stonden. En dat waren echt merendeels gehoofddoekte dames.

Van de meer dan 20 mensen in de winkel, waren ik, een oudere vrouw, 1 meneer en een andere vrouw de enigen die duidelijk hun best deden elkaar enigszins te ontwijken. De rest deed geen moeite, wachtte geen enkele keer, dus ik heb echt een soort sluipend en half rennend mijn boodschappen gedaan :')

Sowieso ga ik de volgende keer weer mooi rond etenstijd (was even een foutje, niet over nagedacht...) maar ik weet niet of ik de volgende keer nog voor mijzelf in kan staan. Misschien moet ik daar gewoon mijn uitlaatklep zoeken; echt helemaal uit m'n stekker gaan tegen dit soort kansloze idioten :D
  donderdag 30 april 2020 @ 16:29:59 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192876042
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben mezelf aan het overtuigen dat ik die verlaagde uitgaven mag compenseren met de aanschaf van een heel kek 3d-printing-moederbordje met 1001-mogelijkheden :P
pi_192876066
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:24 schreef fietsie het volgende:

En qua winkels en winkelgedrag zijn de Friezen echt heel braaf is mijn ervaring. Is ook wel te zien in de Covid cijfers geloofik...
Hier ook heel braaf. Ik was nog aan het inpakken bij de kassa toen een mevrouw vroeg of ze mocht passeren O+ En verder was het rustig in de winkel. Ik zie ook geen hordes mensen op straat.

Voor Koningsdag ging de plaatselijke middenstand in het centrum wel gratis bossen tulpen uitdelen wat miz schreeuwde 'Komt Allen Naar Het Centrum!' maar dat werd verboden door de burgemeester.
  donderdag 30 april 2020 @ 16:32:47 #122
370431 drakin
vurig typje
pi_192876070
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee joh, wij begrijpen het allemaal niet. De overheid heeft dit allemaal uitgevonden/verzonnen om ons allemaal onder controle te houden #sarcasmeuit

Gisteren of eergisteren plaatste een nogal zweverige kennis een "interview" op fb van een doctor uit de vs die het allemaal ontkracht. En het lichaam kan dit zelf aan als de geest maar goed is.
Allemaal lovende commentaren van vrienden van haar. 1 minuut verder op google. Youtube heeft het filmpje weggehaald want hoax, de man is geen arts, heeft ook nergens een universitaire graad in, was meerdere keren opgepakt wegens kwakzalverij.
_O-

En dan ben ik zelf best een "zweefteef" maar snap echt wel dat het zo moet en we best nog redelijk vrij zijn.
Freaks like me drink tea
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:33:02 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192876075
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:29 schreef Candaasje het volgende:
En als het dan niet is, dan wel na de Ramadan. Ik heb niks tegen moslims (ik heb heel toffe onderburen die moslim zijn, mijn autorij-instructeur was moslim, etc.) maar ik schrok net van de grote hoeveelheid mensen op straat (er staat hier een busje in de wijk die groenten verkoopt) én in de supermarkt die gerust met 8 man op elk nog geen 30cm afstand van elkaar stonden. En dat waren echt merendeels gehoofddoekte dames.
Laatste tijd weinig in de supermarkt geweest, maar pré anderhalve meter maatregel maar toen we wel al voorzichtig deden, liepen er nog hele moslim/gesluierde menigtes door de Aldi. Met meerdere kleine kinderen die overal aan zaten.

Inmiddels helpen de mensen van het AZC in Ter Apel winkelmandjes en karretjes te ontsmetten :Y
  donderdag 30 april 2020 @ 16:33:22 #124
370431 drakin
vurig typje
pi_192876077
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jaloers.... op de asperges dan...

Hier alleen per 3 of 4 stuks voorverpakt in plastiek voor 4,5 euro per pakje, alsof ze helemaal leip zijn...

Helemaal, en dat voor zo'n opstandig volkje ^O^
Freaks like me drink tea
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:35:02 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192876098
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Hier ook heel braaf.
Hier ook. Misschien toch beetje een andere mentaliteit boven de IJssel.
En minder mensen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 april 2020 @ 16:38:21 #126
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192876134
In april met een Switch en drie games genoeg uitgegeven... En 24 Orval :+.
pi_192876137
Vind het heel apart, de syriers die ik ken houden zich allemaal heel strak aan de voorschriften. Als het niet duidelijk is vragen ze het, gooien hun gezamelijke fb pagina's vol met "blijf thuis en 1,5 meter". Wat ik begrijp is dat ze ook niet meer samen boodschappen doen. Maar de andere moslims doen er niets op uit. Merkte dat vorige week ook in het turkse winkeltje om de hoek. Niets aangepast (haal een kast weg en je kunt zo afstand houden), alleen een lap plastic voor de kassa. Daar kom ik voorlopig ook niet meer.
pi_192876150
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:29 schreef Candaasje het volgende:
Ik ging net naar de supermarkt. Goed, de eerste supermarkt ben ik niet binnengegaan, want ze stonden al in de hal van het winkelcentrumpje te wachten.

Terug naar de andere Jumbo, die de laatste tijd wel rustig was.

Laat ik het zo zeggen: als ik op de achterlijkheid van 90% van de winkelende mensen hier moet afgaan, dan hebben we over 2 weken weer een piek. En als het dan niet is, dan wel na de Ramadan. Ik heb niks tegen moslims (ik heb heel toffe onderburen die moslim zijn, mijn autorij-instructeur was moslim, etc.) maar ik schrok net van de grote hoeveelheid mensen op straat (er staat hier een busje in de wijk die groenten verkoopt) én in de supermarkt die gerust met 8 man op elk nog geen 30cm afstand van elkaar stonden. En dat waren echt merendeels gehoofddoekte dames.

Van de meer dan 20 mensen in de winkel, waren ik, een oudere vrouw, 1 meneer en een andere vrouw de enigen die duidelijk hun best deden elkaar enigszins te ontwijken. De rest deed geen moeite, wachtte geen enkele keer, dus ik heb echt een soort sluipend en half rennend mijn boodschappen gedaan :')

Sowieso ga ik de volgende keer weer mooi rond etenstijd (was even een foutje, niet over nagedacht...) maar ik weet niet of ik de volgende keer nog voor mijzelf in kan staan. Misschien moet ik daar gewoon mijn uitlaatklep zoeken; echt helemaal uit m'n stekker gaan tegen dit soort kansloze idioten :D
Is bij het zwembad rustiger dan hier om de hoek? Ik vind ze hier overal achterlijk.
Alsof we allemaal al weer kunnen doen en laten wat we hiervoor deden.
Zie ik ook in de schoolapp hoor. Gewoon uitnodigingen krijgen om koekjes te komen kopen op koningsdag. Dan denk ik: Daar moet ik straks mijn kinderen tussen zetten :{
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192876162
Oh ja, Jross moest verblijfsvergunning aanvragen. Kreeg brief van de IND.
Vervolgens moest hij een afspraak maken voor een vingerprintscan en om nieuwe pasfoto's in te leveren.
Hij keek heel sad, want pasfoto's met zijn huidige gevangeniskapsel leek hem niet tof.
Kijkt op website IND om afspraak te maken: IND is dicht wegens corona.
pi_192876165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Vind het heel apart, de syriers die ik ken houden zich allemaal heel strak aan de voorschriften. Als het niet duidelijk is vragen ze het, gooien hun gezamelijke fb pagina's vol met "blijf thuis en 1,5 meter". Wat ik begrijp is dat ze ook niet meer samen boodschappen doen. Maar de andere moslims doen er niets op uit. Merkte dat vorige week ook in het turkse winkeltje om de hoek. Niets aangepast (haal een kast weg en je kunt zo afstand houden), alleen een lap plastic voor de kassa. Daar kom ik voorlopig ook niet meer.
De Turk bij A en B om de hoek is juist heel voorzichtig, handschoenen en mondkapjes en alles. Afstand houden is er moeilijk, want het is klein en vol, maar iedereen doet z'n uiterste best. B ging er dit weekend heen (ik heb buiten gewacht en geholpen sjouwen) en toen stond er ook een rustig rijtje mensen te wachten tot ze erin konden -- het leek erop dat het informele beleid was dat er maar 1 of 2 klanten tegelijk in de winkel gingen. Heel netjes.

De supermarkt ernaast daarentegen... |:(
pi_192876176
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:40 schreef Isabeau het volgende:
Vervolgens moest hij een afspraak maken voor een vingerprintscan en om nieuwe pasfoto's in te leveren.
Hij keek heel sad, want pasfoto's met zijn huidige gevangeniskapsel leek hem niet tof.
Oh handig :') :')

Zal ook een lekkere bult achterstallig werk bijkomen dan *O*
pi_192876177
quote:
Ja, want vrienden van ons hebben precies hetzelfde. :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 16:42:10 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192876178
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 15:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat een fancy mondkapje! Kan je die hergebruiken?
Ja is wasbaar.
pi_192876199
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh handig :') :')

Zal ook een lekkere bult achterstallig werk bijkomen dan *O*
Hier maken zich veel mensen bezorgd. Ze kunnen nu een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd aanvragen (in september 2015 gekomen en verblijfsvergunning voor 5 jaar gekregen). Maar als dat allemaal tegen zit duurt het veel langer. En in maart 2021 zijn er verkiezingen en het is maar afwachten wat voor regering er dan gaat komen
pi_192876201
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:42 schreef Tally het volgende:

Ja, want vrienden van ons hebben precies hetzelfde. :D
Maar waarom stuur je dan nú die brieven. Waarom.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 16:44:15 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192876207
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:08 schreef Uhmmpie het volgende:
@:golfer: dat deden ze hier sowieso al niet want kinderen mochten wel mee.

Ondertussen mijn eetkamertafel..
[ afbeelding ]

Blijft leuk maar die kater on het midden is minder handig O+
Hey ik heb ook zo'n houten bouwding.
pi_192876208
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:
In mijn wijk - en dit is waar de genoemde supermarkt / groentebus ook staat - is 42% van de bevolking van Marokkaanse komaf (16% Westers, 8,6% Surinaams, 4,7% Turks, en dan nog een heel klein percentage Antilliaans, en 25,5% 'Overig' )
pi_192876223
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Is bij het zwembad rustiger dan hier om de hoek? Ik vind ze hier overal achterlijk.
Zie ik ook in de schoolapp hoor. Gewoon uitnodigingen krijgen om koekjes te komen kopen op koningsdag. Dan denk ik: Daar moet ik straks mijn kinderen tussen zetten :{
Nee bij het zwembad was ik net, dus ik raad het je af :')

Maar het heerst dus in heel de gemeente. Hoopgevend...
pi_192876233
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:38 schreef borisz het volgende:
In april met een Switch en drie games genoeg uitgegeven... En 24 Orval :+.
Prioriteiten :D

Hier is het geld dat we over zouden hebben ook op gegaan aan bier (brouwen). Je moet de brouwers steunen toch?

En we twijfelen nog over Switch spellen.
pi_192876238
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar waarom stuur je dan nú die brieven. Waarom.
Tja ook thuiswerkers moeten aan de gang blijven :P
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

In mijn wijk - en dit is waar de genoemde supermarkt / groentebus ook staat - is 42% van de bevolking van Marokkaanse komaf (16% Westers, 8,6% Surinaams, 4,7% Turks, en dan nog een heel klein percentage Antilliaans, en 25,5% 'Overig' )
Dan weet ik wel welke wijk jij zit :P
pi_192876252
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:45 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee bij het zwembad was ik net, dus ik raad het je af :')

Maar het heerst dus in heel de gemeente. Hoopgevend...
Heb je de foto's gezien van die mongolen voor de bakker voor een kuttompouce?
Zo slim is de bevolking hier nu ;(
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 16:47:38 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192876253
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Genieten. De balans is lichtelijk zoek daar. ::).
pi_192876263
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:46 schreef Tally het volgende:

[..]

[..]

Dan weet ik wel welke wijk jij zit :P
Ja, niet de beste _O-

SPOILER
pi_192876279
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Genieten. De balans is lichtelijk zoek daar. ::).
Moet je verder even lezen. Drankgebruikers, overgewicht, inkomens....
Het is dat we zelf weinig last ervaren, maar ik hoef hier niet oud te worden :')

https://allecijfers.nl/buurt/ijsselveld-oost-ijsselstein/
pi_192876287
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Heb je de foto's gezien van die mongolen voor de bakker voor een kuttompouce?
Zo slim is de bevolking hier nu ;(
Nee, waar staat 'ie?
pi_192876301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:39 schreef Tally het volgende:

[..]

Wat ik me af vroeg. Als straks de scholen weer open zijn, is het dan ook meteen weer verplicht?
pi_192876310
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:50 schreef Sarabi het volgende:

Wat ik me af vroeg. Als straks de scholen weer open zijn, is het dan ook meteen weer verplicht?
Nee, je kreeg geen leerplichtambtenaar op je dak als je je kinderen thuis hield.
pi_192876312
Oh, ik zie nu dat ik de website zelf verkeerd las. Sorry, 55% is hier wel autochtoon. De westers sloeg net op een migratie-achtergrond. :') Mijn niveau daalt ook
pi_192876318
Ik hang al een kwartier in de wacht bij de pakketbezorger.
Mijn airco zou vandaag arriveren en (meen ik) via een andere bezorger een pakketje tulpen.

Tulpen zijn gearriveerd, keurig bij de deur neergezet en bezorger zwaaide op afstand ^O^
Geen airco. En ik kijk net bij de status: bezorgd :o
Status tulpen (via andere vervoerder, denk ik, of een onderaannemer): ook bezorgd. Vijf minuten voor mijn airco.

Een pakket van 40 kg lijkt mij moeilijk te missen eigenlijk...
Nu maar hopen dat iemand ergens heeft misgeklikt of de tulpenbezorger scheef in zijn bus heeft gekeken en ik niet achter 500 euro winkelwaarde aan moet :X
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:52:46 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192876321
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:52 schreef Candaasje het volgende:
Oh, ik zie nu dat ik de website zelf verkeerd las. Sorry, 55% is hier wel autochtoon. De westers sloeg net op een migratie-achtergrond. :') Mijn niveau daalt ook
Door al die buitenlanders in de buurt :P
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:53:15 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192876327
Gekheid natuurlik
pi_192876331
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Door al die buitenlanders in de buurt :P
Nah, niet alleen buitenlanders. Ook genoeg tokkies hier hoor. Mijn buurvrouw is er zo een :')
pi_192876338
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, je kreeg geen leerplichtambtenaar op je dak als je je kinderen thuis hield.
Dat is wel zo netjes
  donderdag 30 april 2020 @ 16:54:43 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192876343
Winkelstraat hier:

pi_192876344
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, niet de beste _O-

SPOILER
Ja dan weet ik het wel ;)
Ik woon er bij in de buurt. Eiteren :P
pi_192876345
Ik weet wel mijn wijk wel te verkopen hè?

En dan gaan dus gelijkaardige appartementjes van 60 m2 in deze kansenwijk nu voor 209K over de toonbank :D
pi_192876358
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee is niet verplicht. Mijn oudste is ook lichtelijk panisch en begrijpt niet waarom naar Oma en Opa niet mag maar wel naar school Die slaapt al nachten niet. En elke keer als iemand er over begint (wij houden al wijselijk onze mond) begint ze te huilen. Dus ik gok zo dat die niet naar school gaat 11 mei :)
pi_192876364
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja dan weet ik het wel ;)
Ik woon er bij in de buurt. Eiteren :P
Ah daar hadden we nog gekeken voor een (nieuwbouw) appartement. We kwamen alleen op plek 64 uit ofzo. En toen we dit appartementje gekocht hadden, kregen we een maand later er opeens wel één aangewezen.
pi_192876366
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:55 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee is niet verplicht. Mijn oudste is ook lichtelijk panisch en begrijpt niet waarom naar Oma en Opa niet mag maar wel naar school Die slaapt al nachten niet. En elke keer als iemand er over begint (wij houden al wijselijk onze mond) begint ze te huilen. Dus ik gok zo dat die niet naar school gaat 11 mei :)
Ik zou ook niet gelijk staan te springen geloof ik :{
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 16:57:22 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192876368
Ik vraag me ook af hoeveel leraren er op zitten te wachten om weer heen te gaan.
Mijn pa niet, gelukkig werkt hij in het (S)VO, maar goed in eerste instantie werd het speciaal onderwijs als een groep genoemd.

De categorie "kan niet leren" is op zich het probleem niet, helaas is de groep "wil niet leren" veel groter. Dat zal ook de groep zijn die het niet zo met de regeltjes heeft.
  donderdag 30 april 2020 @ 16:58:25 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192876379
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:52 schreef Candaasje het volgende:
Vond het al raar...
Poef.....gone! ©golfer
pi_192876401
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee, waar staat 'ie?
In de Zenderstreek deze week.

pi_192876419
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah daar hadden we nog gekeken voor een (nieuwbouw) appartement. We kwamen alleen op plek 64 uit ofzo. En toen we dit appartementje gekocht hadden, kregen we een maand later er opeens wel één aangewezen.
Wij konden er ook een huis kopen op Eiteren zelf. Was maar 800.000 euro :'(
pi_192876426
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:54 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet wel mijn wijk wel te verkopen hè?

En dan gaan dus gelijkaardige appartementjes van 60 m2 in deze kansenwijk nu voor 209K over de toonbank :D
Bedenk me net, ben jij ook in IJsselstein opgegroeid? Mijn broer heeft jaar jaren meegewerkt aan de IJVO en vrienden van hen doen dat ook nog steeds. Als jij daar ook kwam zal je ze best wel gezien hebben
pi_192876445
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Vond het al raar...
Nouja, ik denk dat het uiteindelijk wel die kant op gaat hoor. Het aantal bewoners met een migratie-achtergrond staat nu op 37,5% . En dan wonen er nu nog veel 70+ers in de appartementen hier, dat wordt ook steeds minder. Een aantal appartementen gaat de verkoop in, (voor starters zoals vriend en ik, maar de koopgarant regeling is gestopt, dus geen weldenkend mens zou meer dan 2 ton voor dit appartement moeten neerleggen...) maar een groot deel blijft sociale huur. Het zijn relatief goedkope flatjes om te huren, met ook wel veel appartementen met 4 slaapkamers. Er zijn scholen inde buurt, de moskee staat hier,...
pi_192876446
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zou ook niet gelijk staan te springen geloof ik :{
Nee als ik zie hoe het er op mijn werk aan toe gaat. En als ik zie hoe er in de app van school word omgegaan. Mensen die gewoon roepen dat ze wel op andermans kinderen willen passen. Of dat er iemand zin heeft om te komen spelen..... Mja. Ik heb ze op een christelijke school gedaan he.. Het ligt in Gods handen vinden de meeste..... Daarom ben ik nog enorm aan het twijfelen. Maar ik wacht even de mail af met de veiligheidsmaatregelen.
pi_192876455
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bedenk me net, ben jij ook in IJsselstein opgegroeid? Mijn broer heeft jaar jaren meegewerkt aan de IJVO en vrienden van hen doen dat ook nog steeds. Als jij daar ook kwam zal je ze best wel gezien hebben
De IJVO O+ O+ O+ Gaat dit jaar niet door (begrijpelijk) maar mijn jongste mocht voor het eerst dit jaar ;(
Ik had me opgegeven als vrijwilliger aangezien ik dan toch geen baan heb :P
pi_192876465
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef Tally het volgende:

[..]

In de Zenderstreek deze week.

[ afbeelding ]
:')

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja. Niet geboren, want dat gebeurde in het ziekenhuis in Nieuwegein :+
Ik ben zelf jarenlang naar de IJVO geweest, en heb ook een jaartje als een semi-vrijwilliger geholpen (ik was nog te jong voor het echte vrijwilligerswerk). Supertof altijd!
pi_192876473
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nouja, ik denk dat het uiteindelijk wel die kant op gaat hoor. Het aantal bewoners met een migratie-achtergrond staat nu op 37,5% . En dan wonen er nu nog veel 70+ers in de appartementen hier, dat wordt ook steeds minder. Een aantal appartementen gaat de verkoop in, (voor starters zoals vriend en ik, maar de koopgarant regeling is gestopt, dus geen weldenkend mens zou meer dan 2 ton voor dit appartement moeten neerleggen...) maar een groot deel blijft sociale huur. Het zijn relatief goedkope flatjes om te huren, met ook wel veel appartementen met 4 slaapkamers. Er zijn scholen inde buurt, de moskee staat hier,...
Ik heb er ook familie wonen. Net naast het winkelcentrum. En ook in jouw straat :) In een flatje.
pi_192876476
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Ik ben zelf jarenlang naar de IJVO geweest, en heb ook een jaartje als een semi-vrijwilliger geholpen (ik was nog te jong voor het echte vrijwilligerswerk). Supertof altijd!
Mijn man is nog geboren in Isselwaerde. Maar dies een stukkie ouder :P
  donderdag 30 april 2020 @ 17:06:05 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192876491
quote:
Hebben jullie geen geregistreerd partnerschap?
Want dan kan Jross zijn Britse nationaliteit behouden en eveneens een Nederland paspoort aanvragen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_192876493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Door de enthousiaste verhalen van broer en die vrienden (en ook van mijn neefje en nichtje die er altijd heen gingen) heb ik hier ook gekeken naar zoiets. Toen ik ukkie was hadden we jeugdland (en nog) maar dat was lang zo leuk niet.
pi_192876497
@Candaasje ooit in de jaren 70 in jouw stadje kocht ik mijn eerste meubels. Duur Italiaans design (vriendje van destijds had het hoog in zijn bol op zijn 18e :') ) Weet niet meer hoe die zaak heette.
Daarna ook nog vaak geweest om te wandelen/winkelen.
Of is het een dorp?
pi_192876517
Wij hebben in de geweldige stadtje :P ook een midgetgolfbaan met pannenkoekenrestaurant.
Die hadden iets geweldigs (vond ik). Je kon als gezin de baan afhuren voor anderhalf uur en een pannenkoek afhalen. Je mocht er niet eten. De golfsticks lagen schoon klaar voor je aan kwam. En van tevoren gaf je aan welke pannenkoek je wilde meenemen en stond klaar na die anderhalf uur. Je kreeg er zelfs een tegoedbon bij dat je mocht terugkomen om te golfen na de coronasluiting.
En dat heeft de gemeente nu dus dicht gegooid... ;( Het is een baan op een landweggetje. Echt niets in de buurt. Je zou niemand tegenkomen en alles werd schoongemaakt. Ik snap dat niet ;(
pi_192876518
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:06 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje ooit in de jaren 70 in jouw stadje kocht ik mijn eerste meubels. Duur Italiaans design (vriendje van destijds had het hoog in zijn bol op zijn 18e :') ) Weet niet meer hoe die zaak heette.
Of is het een dorp?
Officieel is het een stad, want het heeft stadsrechten. Maar het is kleiner dan Nieuwegein, dus het doet wat meer dorps aan denk ik :Y (Niet zo dorps als Benschop, Lopik, Jaarsveld, etc. eromheen)
pi_192876526
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:06 schreef Blues het volgende:
@:Candaasje ooit in de jaren 70 in jouw stadje kocht ik mijn eerste meubels. Duur Italiaans design (vriendje van destijds had het hoog in zijn bol op zijn 18e :') ) Weet niet meer hoe die zaak heette.
Of is het een dorp?
Harvink?
pi_192876533
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Officieel is het een stad, want het heeft stadsrechten. Maar het is kleiner dan Nieuwegein, dus het doet wat meer dorps aan denk ik :Y (Niet zo dorps als Benschop, Lopik, Jaarsveld, etc. eromheen)
Wij waren wezen kijken voor een huis in Lopik. Daar ben ik nog net niet weggejaagd met pek en veren met mijn roze haar :D :')
pi_192876570
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij waren wezen kijken voor een huis in Lopik. Daar ben ik nog net niet weggejaagd met pek en veren met mijn roze haar :D :')
Ik had ooit een tandarts in Lopik (mijn vader komt er vandaan, zodoende..) en ik had toen ik een jaar of 15-16 was een 'Gothic periode'. Nu had ik geen zwart haar, maar gewoon hoogblond, maar wel zo'n lange zwarte, 'fluwelen' Laughing Vampure jurk. De tandarts heeft er niks van gezegd overigens :D
pi_192876571
Het was niet op een industrieterrein maar in de winkelstraat.
pi_192876593
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik had ooit een tandarts in Lopik (mijn vader komt er vandaan, zodoende..) en ik had toen ik een jaar of 15-16 was een 'Gothic periode'. Nu had ik geen zwart haar, maar gewoon hoogblond, maar wel zo'n lange zwarte, 'fluwelen' Laughing Vampure jurk. De tandarts heeft er niks van gezegd overigens :D
Mja ze zijn er niet zo uhm flexibel en vrijdenkend :)
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:13 schreef Blues het volgende:
Het was niet op een industrieterrein maar in de winkelstraat.
Dan zal die inmiddels wel weg zijn. Er zijn nog een handje vol winkeltjes die er al heel lang zitten. Voor de rest is er veel verloop.
pi_192876648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:15 schreef Tally het volgende:

[..]

Mja ze zijn er niet zo uhm flexibel en vrijdenkend :)
[..]

Dan zal die inmiddels wel weg zijn. Er zijn nog een handje vol winkeltjes die er al heel lang zitten. Voor de rest is er veel verloop.
Was dan ook ergens eind jaren 70 joh :D
pi_192876653
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:21 schreef Blues het volgende:

[..]

Was dan ook ergens eind jaren 70 joh :D
Toen kende ik het hier nog niet eens :P
pi_192876663
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Toen kende ik IJsselstein nog niet eens :P
Toen liep ik al mijn eerste uitzet bij elkaar te kopen _O-
Dat samenwonen heeft overigens wel 4 hele maanden geduurd ^O^
pi_192876677
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Toen liep ik al mijn eerste uitzet bij elkaar te kopen _O-
Dat samenwonen heeft overigens wel 4 hele maanden geduurd ^O^
Mijn eerste keer samenwonen duurt nu al 17 jaar :P
pi_192876686
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Toen kende bestond ik het hier nog niet eens :P
pi_192876703
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:24 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben dan ook 10 jaar ouder he.
Denk ik want zeker weten doe ik het niet na Kreators geintje :P
pi_192876715
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik ben dan ook 10 jaar ouder he.
Denk ik want zeker weten doe ik het niet na Kreators geintje :P
Ja hij wordt bedankt :')

SPOILER
pi_192876725
Ik zet net wat boswachters op volgen in mijn twittertijdlijn (niemand volgt mij omdat ik zelf nooit iets twitter, maar ik volg dingen/mensen die ik interessant vind en niet op fb zitten) en krijg ik als welkom van een boswachter in ruste dit gidsje :D
https://www.nederlandzoem(...)campaign=Nieuwsbrief
pi_192876727
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Ja dan ben ik 10 jaar ouder :D
pi_192876735
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

SPOILER
Je bent iig jonger dan mijn kinderen :D
pi_192876755
@Candaasje weet jij trouwens een site die gemaakt is voor dat steun je locals gebeuren?
Ik zie wel eens wat voorbij komen van Marnemoende en het pannenkoekenhuis maar voor de rest eigenlijk niets?
  donderdag 30 april 2020 @ 17:31:12 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192876759
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:23 schreef Tally het volgende:

Mijn eerste keer samenwonen duurt nu al 17 jaar :P
En daarvoor was je nogal op zoek, althans die indruk wekte je toen. O-)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192876774
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:30 schreef Tally het volgende:
@:Candaasje weet jij trouwens een site die gemaakt is voor dat steun je locals gebeuren?
Ik zie wel eens wat voorbij komen van Marnemoende en het pannenkoekenhuis maar voor de rest eigenlijk niets?
Nee, eigenlijk niks over gezien :N .
pi_192876815
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:31 schreef golfer het volgende:

[..]

En daarvoor was je nogal op zoek, althans die indruk wekte je toen. O-)
:D Ik ben al 21 jaar samen. En op zoek... Niet naar een vriend.. Die had ik al :P

quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niks over gezien :N .
Jammer. Ik wil best de locals steunen maar ik zie er zo weinig van aangezien ik werk, boodschappen doe bij de Plus en thuis zit :P

Marnemoende heeft wel eens drive inns... Maar is niet mijn soort eten.. En flink aan de prijs vind ik... Voor wat je krijgt... Maar kan van andere winkels weinig vinden..

Wel een haakpakket gekocht bij de lokale winkel voor moederdag ipv de veel te dure parfum :)
pi_192876897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:30 schreef Tally het volgende:
@:Candaasje weet jij trouwens een site die gemaakt is voor dat steun je locals gebeuren?
Over heel Nederland heet het Supportyourlocals en als je dat intypt komt je woonplaats vanzelf via google erachter
pi_192876986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Over heel Nederland heet het Supportyourlocals en als je dat intypt komt je woonplaats vanzelf via google erachter
Ja dat had ik gedaan maar kwam ik nergens. Blijkbaar doet ons plekkie er niet aan. Jammer wel. Met Pasen had het binnenstadtje toen een ophaalmenu. Maar nu nergens meer ;(
pi_192877139
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:55 schreef Tally het volgende:

[..]

Awww -O- wel fijn dat je haar thuis kan houden
pi_192877357
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja dat had ik gedaan maar kwam ik nergens. Blijkbaar doet ons plekkie er niet aan. Jammer wel. Met Pasen had het binnenstadtje toen een ophaalmenu. Maar nu nergens meer ;(
Heb je instagram? Daar krijg ik reclame van over heel Nederland van restaurants en winkels etc die aan thuisbezorgen doen. Insta support your locals toevoegen en de zooi komt vanzelf binnen
pi_192877408
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Heb je instagram? Daar krijg ik reclame van over heel Nederland van restaurants en winkels etc die aan thuisbezorgen doen. Insta support your locals toevoegen en de zooi komt vanzelf binnen
Ga ik eens kijken dank je wel.
  donderdag 30 april 2020 @ 18:42:07 #200
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192877792
Ja hoi..kent iemand ook restaurants in Utrecht die op zondag bezorgen?
pi_192877863
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:42 schreef Barreltje het volgende:
Restaurants die bezorgen in Utrecht:
Bastacosi
Spaghetteria
De Pizzabakkers
Restaurant de Thai
Tigermama
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 18:46:30 #202
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192877867
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:42 schreef Barreltje het volgende:
Allemaal?
pi_192877881
Ik at stamppot raapstelen. En ik had ze zelf gekweekt *O*
  donderdag 30 april 2020 @ 18:48:12 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192877889
Nog een stel Top-Restaurants die bezorgen (meerdere plaatsen):

Linkje werkt niet. :{

[ Bericht 19% gewijzigd door golfer op 30-04-2020 18:58:23 (werkt niet) ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_192877900
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hey ik heb ook zo'n houten bouwding.
Ik mis een stukje

Al heel de avond chagerijnig van.

Zo goed als die bouwpakketten voor mn humeur zijn... dat is nog niks vergeleken met het effect van een missend stukje.

Heb inmiddels hier al een klokje en een robot staan.. vind ze echt leuk.
Alleen vandaag even niet.
  donderdag 30 april 2020 @ 18:51:52 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192877937
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:46 schreef Kreator het volgende:

[..]

Allemaal?
Mijn schoonouders zijn 11 mei 55 jaar getrouwd.. dat willen ze vieren..
Dus eten bestellen voor 10 mei.. (en wij gaan afhalen voor ze)
Maar mijn schoonpa wil eigenlijk alleen steak _O- dus even goed zoeken wat er is
pi_192877946
Daarna uit frustratie maar in de keuken gehobbiet..

Dat smaakt dan wel weer bijzonder goed..
wederom een probeersel en een goed geslaagde dus.
  donderdag 30 april 2020 @ 18:53:10 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192877957
quote:
3s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:48 schreef golfer het volgende:
Nog een stel Top-Restaurants die bezorgen (meerdere plaatsen):
https://www.vogue.nl/cult(...)m-utrecht-rotterdam/
Je link doet et bij mij niet.
-O-
  donderdag 30 april 2020 @ 19:00:11 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192878062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 18:53 schreef Barreltje het volgende:

Je link doet et bij mij niet.
-O-
Nee, heel raar.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 april 2020 @ 19:13:54 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192878252
zeg.. als ik van die sterretjes heb, dan hoort er toch geen reclama meer te zijn aan de boven, onder en zijkant??
pi_192878327
Weet iemand toffe recepten met salie? Gezond, dus niet in botersaus. De salie doet het goed, maar eigenlijk kook ik daar dus nooit mee. :D
pi_192878352
Bbq box voor zondag bij een restaurant in de buurt besteld. Ben benieuwd. Ze hebben een bib maar ik ga er niet vanuit dat dat ook merkbaar is in hun bbq.
Spoilers!
pi_192878388
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:18 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand toffe recepten met salie? Gezond, dus niet in botersaus. De salie doet het goed, maar eigenlijk kook ik daar dus nooit mee. :D
Ik heb wel eens een soort gratin gegeten met plakken courgette erin en salie. Ik denk dat dat redelijk gezond te maken is.
pi_192878566
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 17:52 schreef Tally het volgende:

[..]

Dorp verderop: https://www.restaurantcel(...)9line-week-6-PDF.pdf
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192878704
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:18 schreef Myraela het volgende:
Ik had ooit een lekker pompoenrecept met salie. Maar heb je nu zin in pompoen?
  donderdag 30 april 2020 @ 19:34:50 #216
63722 z80
I fink you freaky
pi_192878727
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, wij geven echt ook heel weinig uit. Het is zuinig leven op deze manier.
Hier anders niet. De energie rekening knalt door het dak. De koffie is nog nooit zo hard gegaan.
En omdat ik nu niet kan gaan sporten plus geregeld thuiswerk ook wat meer en andere eten.
Dit zijn niet bepaalt de goedkoopste maanden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192879053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:34 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier anders niet. De energie rekening knalt door het dak. De koffie is nog nooit zo hard gegaan.
En omdat ik nu niet kan gaan sporten plus geregeld thuiswerk ook wat meer en andere eten.
Dit zijn niet bepaalt de goedkoopste maanden.
Ik kreeg laatst het overzicht van de servicekosten van mijn appartement en ik moest bijbetalen, vooral omdat ik meer verwarming had gebruikt. Dat krijg je als je de hele dag thuiszit. Inmiddels heb ik de verwarming niet meer nodig, maar ik zit natuurlijk al maanden thuis.
Deels denk ik dat het bijbetalen ook komt omdat het voorschot berekend was over een heel jaar en ik er vanaf begin november pas woonde. Natuurlijk heb je in november en december meer verwarming nodig dan over het hele jaar gemiddeld.

Als je niet sport, heb je toch juist minder eten nodig? O-)
pi_192879194
quote:
Die limoncello :9
pi_192879247
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ooit een lekker pompoenrecept met salie. Maar heb je nu zin in pompoen?
Oeh, ik zocht op pompoen en salie en kom ook geroosterde pompoen met salie tegen. Goed idee. :9
pi_192879271
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:52 schreef Myraela het volgende:
Oeh, ik zocht op pompoen en salie en kom ook geroosterde pompoen met salie tegen. Goed idee. :9
Lekkere combinatie :Y
  donderdag 30 april 2020 @ 19:56:49 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_192879327
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:46 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst het overzicht van de servicekosten van mijn appartement en ik moest bijbetalen, vooral omdat ik meer verwarming had gebruikt. Dat krijg je als je de hele dag thuiszit. Inmiddels heb ik de verwarming niet meer nodig, maar ik zit natuurlijk al maanden thuis.
Deels denk ik dat het bijbetalen ook komt omdat het voorschot berekend was over een heel jaar en ik er vanaf begin november pas woonde. Natuurlijk heb je in november en december meer verwarming nodig dan over het hele jaar gemiddeld.

Als je niet sport, heb je toch juist minder eten nodig? O-)
Kacheltje moet wel blijven branden. En nu loop ik elke dag een rondje van minimaal 10KM.
Ook moet er in de tuin nog redelijk wat gebeuren mbt afvoer van takken en stammen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192879885
Gestart met een nieuw luisterboek: Margot Ros (leest zelf voor, fijne rustige stem) : Hersenschorsing.
Wat een vreselijke tijd heeft die doorgemaakt, huisarts blijft maar bij 'lichte hersenschuddig'. ;(
pi_192879917
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Kacheltje moet wel blijven branden. En nu loop ik elke dag een rondje van minimaal 10KM.
Ook moet er in de tuin nog redelijk wat gebeuren mbt afvoer van takken en stammen.
Daar kan dan mooi dat hout in.. of bedoel ne dat niet ;)
  donderdag 30 april 2020 @ 20:19:10 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192879991
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2020 19:13 schreef Barreltje het volgende:
zeg.. als ik van die sterretjes heb, dan hoort er toch geen reclama meer te zijn aan de boven, onder en zijkant??
Dat kan je zelf allemaal aangeven via het knopje 'settings'
https://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Poef.....gone! ©golfer
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 20:26:58 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192880142
Leuke sneakers gezien. Kan geen andere leuke vinden. 304 euro. Te duur. Irritant.
pi_192880148
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:15 schreef Blues het volgende:
Gestart met een nieuw luisterboek: Margot Ros (leest zelf voor, fijne rustige stem) : Hersenschorsing.
Wat een vreselijke tijd heeft die doorgemaakt, huisarts blijft maar bij 'lichte hersenschuddig'. ;(
Ik kan er op internet weinig over vinden, maar wat ik zie, komt me bekend voor.

Het is bizar hoe hersenen op dingen reageren, soms is een relatief lichte klap al genoeg om veel schade te veroorzaken en in andere situaties zijn de hersenen juist weer heel flexibel.

Het is in ieder geval een lichte hersenschudding in dat ze niet dagen in coma heeft gelegen :P

Zwaar genoeg als je leest waar ze mee te maken heeft. :{
pi_192880162
quote:
Corona blijkt stuk harder toe te slaan in gebieden met intensieve veehouderij
Corona blijkt een stuk harder toe te slaan in gebieden met intensieve veehouderij, zoals Oost-Brabant en Noord-Limburg. Er zijn sterke aanwijzingen dat luchtkwaliteit een rol speelt. Het RIVM en universiteiten broeden op onderzoek naar een verband tussen veehouderij en de impact van het virus. ‘Mensen in gebieden met veel luchtvervuiling moeten beter beschermd worden.’
https://www.ad.nl/dossier(...)eehouderij~a21d0df6/

Kom er maar in, Candaasje :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192880179
quote:
Tja vast ook geen toeval dat Q-koorts hier ook zo toesloeg
pi_192880263
Nooit gedacht dat er een verband zou zijn ;)
pi_192880290
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:26 schreef Kreator het volgende:
Leuke sneakers gezien. Kan geen andere leuke vinden. 304 euro. Te duur. Irritant.
Tikkie prijzig. Van wat voor exotisch leer zijn ze gemaakt?
  donderdag 30 april 2020 @ 20:37:35 #231
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192880357
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mensen.
pi_192880535
quote:
Ben wel benieuwd naar de resultaten. Maar dat is ook gewoon de brandhaard van Nederland toch, voor de maatregelen.
pi_192880552
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:15 schreef Blues het volgende:
Nou ja, feitelijk klopt dat wel (even gebaseerd op wat ik online lees over de toedracht): zonder bewustszijnsverlies en post-traumatische amnesie (dus geheugenverlies) is het onwaarschijnlijk dat er neurologische schade is. Maar: we zien wel dat dit een groep is die vaak met heel veel klachten en problemen blijft zitten die we niet goed kunnen helpen omdat er niets te zien is op scans bijvoorbeeld. Vaak speelt er wel doorheen hoe je omgaat met klachten, overbelasting-overprikkeling-vermijding-onderprikkeling-opbouwen-overprikkeling etc (eigenlijk speelt dat bij heel veel chronische klachten zoals vermoeidheid en pijnklachten). Maar het is best moeilijk om dat gesprek te voeren als mensen nog hopen op een medische verklaring. Bij voorkeur stuurt zo'n huisarts mensen dan naar ons, dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 20:54:47 #234
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192880727
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dodo leer met veters van eenhoornmanen, bultrugvetzool en gesprayed met de tranen van een doodgeknuffelde baby-panda.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 20:55:19 #235
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192880748
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de resultaten. Maar dat is ook gewoon de brandhaard van Nederland toch, voor de maatregelen.
Carnaval lijkt me een grotere bron van ellende. Sowieso al, maar nu helemaal.
pi_192881012
Ik woon echt op de goede plek hier :’) maar ze hebben wel gelijk er is hier teveel veehouderij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192881165
Er is een reden dat bewonersgroepen het winnen van megastallen, qua vergunningen. En dat is niet omdat het zielig voor de dieren zou zijn, maar omdat deze bewonersgroepen zich (terecht) zorgen maken om de luchtkwaliteit.

Dit is zo'n groep die zich hiermee bezig houdt en toch behoorlijk wat succes heeft (toevallig sprak ik een van de voorzitters tijdens een actie een tijdje terug):

http://www.behouddeparel.(...)ot-uitstoot-stikstof

Ook in Amerika heeft laatst een bewonerswerkgroep een proces gewonnen tegen een meatplant (leverde ze iets van 93 miljoen euro op). Stankoverlast, luchtvervuiling, dat soort zaken worden dan aangedragen.

Wat ik ermee wil zeggen; het zijn niet de veganistische activisten die het meeste succes behalen, want op ethiek gaan we het nog niet winnen ;) . Wel op luchtkwaliteit/volksgezondheid, en dat doen de bewonerswerkgroepen tot nu toe. (Dat is dus wel iets om als activist over na te denken, en een mooi puntje van discussie atm.) Of het nu gaat over fijnstof of over het risico op zoönses; intensieve veeteelt vormt echt een reële bedreiging. (Dat ontkent ook het RIVM niet)

De reden dat de geitenhouderij in NL niet verder mag uitbreiden in een aantal provincies, is dezelfde; de volksgezondheid leidt eronder. En niet enkel door Q-koorts, maar ook vooral door de luchtkwaliteit van de omgeving.

:) Even lekker kort door de bocht en in een notendop natuurlijk.
pi_192881190
quote:
6s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:37 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mensen.
Wel 3 sterren- beter-leven en humaan geslacht toch? ^O^

quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dodo leer met veters van eenhoornmanen, bultrugvetzool en gesprayed met de tranen van een doodgeknuffelde baby-panda.
Klinkt toch wel iets als drakin in haar webshop zou kunnen verkopen, qua thema :Y
pi_192881248
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

Panda :'(
pi_192881259
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd Krea, doe eens een linkje O-)
pi_192881320
Door Krea geïnspireerd ben ik eens gaan kijken naar een vervanging voor mijn hoge glitter-All Stars die uit elkaar aan het vallen zijn. Maar er is op dit moment nul aanbod van glitter-All Stars en ook erg weinig keus in rare kleuren :{
Ik denk dat ik aan het eind van de zomer weer moet kijken of zo, want nu verkopen ze vooral lage All Stars en daarvan heb ik nog een niet al te afgetrapt paar.
pi_192881334
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:21 schreef Tele6 het volgende:
Door Krea geïnspireerd ben ik eens gaan kijken naar een vervanging voor mijn hoge glitter-All Stars die uit elkaar aan het vallen zijn. Maar er is op dit moment nul aanbod van glitter-All Stars en ook erg weinig keus in rare kleuren :{
Ik denk dat ik aan het eind van de zomer weer moet kijken of zo, want nu verkopen ze vooral lage All Stars en daarvan heb ik nog een niet al te afgetrapt paar.
Even zalando lounge en limango installeren op je telefoon.
Daar hebben ze regelmatig goedkope allstars... en ook nog weleens met glitter :)
pi_192881404
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Even zalando lounge en limango installeren op je telefoon.
Daar hebben ze regelmatig goedkope allstars... en ook nog weleens met glitter :)
Bedankt voor de tip! O+

Beter dan de Kruidvat/Aldi/etc.-aanbiedingen die mijn tante me vaak doorstuurt, dat is altijd zwart en grijs en wit en donkerblauw, misschien zit er eens rood tussen. Saaaaaai :6
pi_192881406
Ik heb citroensorbet ijs :9
pi_192881431
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:25 schreef Lonaa het volgende:
Oeh O+

Ik had de laatste paar extra pure chocolade-eitjes :9
pi_192881450
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oeh O+

Ik had de laatste paar extra pure chocolade-eitjes :9
Ik had eerst praline chocolade ijs, maar ik vond de stukjes hazelnoot naar.

Stukjes citroen daarentegen. O+
pi_192881493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! O+

Beter dan de Kruidvat/Aldi/etc.-aanbiedingen die mijn tante me vaak doorstuurt, dat is altijd zwart en grijs en wit en donkerblauw, misschien zit er eens rood tussen. Saaaaaai :6
Zo... ik had vorige keer mazzel..
zaten er beige tussen.. precies mijn maat ook nog.
Alleen de linkerschoen dus :(
pi_192881513
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had eerst praline chocolade ijs, maar ik vond de stukjes hazelnoot naar.

Stukjes citroen daarentegen. O+
Van die gekonfijte citroenschil-stukjes? :9

Een van de beste ijsjes die ik ooit had, was op de boulevard van Katwijk, uit zo'n karretje. Sinaasappelijs met enorme stukken gekonfijte sinaasappelschil O+ :9~
pi_192881534
quote:
Zou ik toch zeggen dar de mensen hier onder de rook van pernis ook veel harder zouden moeten sneuvelen..
pi_192881536
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Van die gekonfijte citroenschil-stukjes? :9

Een van de beste ijsjes die ik ooit had, was op de boulevard van Katwijk, uit zo'n karretje. Sinaasappelijs met enorme stukken gekonfijte sinaasappelschil O+ :9~
Ja, van die :9 _O_

En dat klinkt ook heerlijk.
pi_192881542
Zondag weer dulce de leche ijs maken :9 @Kaatje nog steeds bedankt voor de tip O+ nu wel met een deel Griekse yoghurt proberen, hopelijk iets minder heftig
pi_192881571
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 20:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nou ja, feitelijk klopt dat wel (even gebaseerd op wat ik online lees over de toedracht): zonder bewustszijnsverlies en post-traumatische amnesie (dus geheugenverlies) is het onwaarschijnlijk dat er neurologische schade is. Maar: we zien wel dat dit een groep is die vaak met heel veel klachten en problemen blijft zitten die we niet goed kunnen helpen omdat er niets te zien is op scans bijvoorbeeld. Vaak speelt er wel doorheen hoe je omgaat met klachten, overbelasting-overprikkeling-vermijding-onderprikkeling-opbouwen-overprikkeling etc (eigenlijk speelt dat bij heel veel chronische klachten zoals vermoeidheid en pijnklachten). Maar het is best moeilijk om dat gesprek te voeren als mensen nog hopen op een medische verklaring. Bij voorkeur stuurt zo'n huisarts mensen dan naar ons, dan kunnen we samen zoeken naar een oplossing ;)
Dat doen ze goed.
Heftig zoiets... 'even' ergens tegenaan lopen...
Ben nog niet op de helft hoor van het luisterboek dus weet nog niet echt goed het hele verhaal.
Maar vind nu al... we zijn op de 52e dag... dat er lang door 'gemodderd' wordt.
pi_192881591
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:21 schreef Tele6 het volgende:
Die vind ik ook niet leuk. Lage Allstars.
All stars moet en hoog zijn.
Punt.
:+
En geen 304 euries kosten!
pi_192881660
Overigens, de bieb is begonnen met 'Afhaalbieb'. Kan je max 5 boeken die via de website op 'aanwezig' staan aanvragen en dan zoeken ze die voor je bij elkaar *O*
pi_192881687
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:34 schreef Blues het volgende:

[..]

Punt.
Ik vind lage All Stars eigenlijk ook wel mooi. En ze zitten erg fijn. Ik draag ze meestal in de zomer, al wissel ik ook graag af (dat is waarom ik eigenlijk niet een halfjaar wil wachten met het vervangen van mijn glitterschoenen). Ze staan beter onder een korte broek dan de hoge All Stars, vind ik.
Ja en 304 euro voor een paar schoenen vind ik belachelijk :6
pi_192881708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:33 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat doen ze goed.
Heftig zoiets... 'even' ergens tegenaan lopen...
Ben nog niet op de helft hoor van het luisterboek dus weet nog niet echt goed het hele verhaal.
Maar vind nu al... we zijn op de 52e dag... dat er lang door 'gemodderd' wordt.
Ik ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk van vindt. En stiekem ben ik ook wel benieuwd of het "goed komt" :@
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 21:49:48 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192881913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd Krea, doe eens een linkje O-)
Ik zeg het maar bij voorbaat. Mensen die geen sneakerliefde hebben, snappen het niet.

Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 21:51:00 #258
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192881936
All stars zijn clownschoenen. Zeker in mijn maat. En je voeten gaan kapot wegens 1mm zool. En het is rommel.
pi_192881962
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:49 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zeg het maar bij voorbaat. Mensen die geen sneakerliefde hebben, snappen het niet.

[ afbeelding ]
Ik vind het best mooie sneakers. :) Maar ik zou 300 euro wel veel geld vinden.
(Dat vind ik het sowieso wel voor schoenen, en vooral als je voornamelijk voor de naam betaalt.)
  donderdag 30 april 2020 @ 21:54:00 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192881977
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:51 schreef Kreator het volgende:
All stars zijn clownschoenen. Zeker in mijn maat. En je voeten gaan kapot wegens 1mm zool. En het is rommel.
^)
pi_192882106
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind dat blauwgroenige erin wel leuk :Y
pi_192882136
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ruim 300 euro... nee, ik snap het niet.
pi_192882203
Anderzijds.... ik betaal nu elke maand 350 euro voor een kamer waar ik niet eens naartoe kan :') Dat is pas echt weggegooid geld. Van die schoenen heb je nog plezier :+
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 22:16:00 #264
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192882267
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind het best mooie sneakers. :) Maar ik zou 300 euro wel veel geld vinden.
(Dat vind ik het sowieso wel voor schoenen, en vooral als je voornamelijk voor de naam betaalt.)
Ik had het er nog met mijn moeder over vanavond. Ik draag al 30 jaar nike air max 1. (En andere Nikes).
Ik vind het leuke schoenen en ze zijn erg degelijk. Sommige heb ik al tien, vijftien jaar en die zijn nog prima.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 22:16:40 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192882273
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ruim 300 euro... nee, ik snap het niet.
Vraag en aanbod. Deze zijn vrij gelimiteerd.
pi_192882275
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik had het er nog met mijn moeder over vanavond. Ik draag al 30 jaar nike air max 1. (En andere Nikes).
Ik vind het leuke schoenen en ze zijn erg degelijk. Sommige heb ik al tien, vijftien jaar en die zijn nog prima.
Dus, gemiddeld minder dan 10 euro per jaar.... wat let je?
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 22:17:54 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192882296
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat heb ik dus met Floris van Bommel.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 22:19:18 #268
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192882319
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat heb ik dus met Floris van Bommel.
Dat zijn ook prima schoenen maar daar loop je geen tien km mee door het bos. En ik voel me daar te jong voor. 8-).

Er zijn ook vrouwen motiefjes.

pi_192882352
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat zijn ook prima schoenen maar daar loop je geen tien km mee door het bos. En ik voel me daar te jong voor. 8-).

[ afbeelding ]
Voor 40 euro heb ik Skechers in de uitverkoop die daarop lijken. Loop ik prima een hele dag op.
pi_192882376
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:34 schreef Blues het volgende:

[..]

Punt.
Ik heb een hele voorraad... alleen maar hoog :)

En met dank aan zalando/limango doorgaans 30-40 euro.
pi_192882384
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die zou ik toch laten staan. Ik hou van motiefjes, maar dit vind ik niks :N
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 22:29:28 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192882493
quote:
10s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Voor 40 euro heb ik Skechers in de uitverkoop die daarop lijken. Loop ik prima een hele dag op.
Ja. Maar ja. Dan loop je in de wereld van Sneakerfans natuurlijk wel voor lul. 8-).

Voor mij is er maar 1 merk met sneakers.
pi_192882500
quote:
9s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:51 schreef Kreator het volgende:
Hm toen ik steeds last had van hielspoor waren het de enige schoenen waar ik op kon lopen.. inmiddels verknocht aan barefoot shoes... daarvan zijn de zolen nog dunner :)

Ik had laatst mn allstars aan... voelde net als wanneer je die eerste keer je winterschoenen weer aan hebt :)
Stijf, warm en strak. _O-
pi_192882501
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2020 21:25 schreef Lonaa het volgende:
Dat heb ik een keer gemaakt met limoncello :9~ :9~ :9~
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 22:31:58 #275
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192882544
Soms snap ik het ook niet. Zeldzaam? Ja. Mooi? Nee.

Vanaf 2750 euro:

pi_192882653
Het is wat de gek ervoor geeft :+

Ik ben zo modebewust als een doppinda, maar ik gun ieder zijn rariteiten ;)
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 22:42:39 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192882749
Het is mijn fetish. Als ik geld als drek had, was ik zo'n mongool met 500 paar.
  Official ESF Kreviewer donderdag 30 april 2020 @ 22:43:40 #278
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192882766
Ik heb ook vier apps, twee zoekmachines, filters op marktplaats en een veiling. Voor schoenen.
pi_192882777
Noemen ze mij extreem :D _O-

:*
pi_192883058
Welterusten lieve luitjes.

Krea, droom fijn over je schoenen :*

Ik ga op muggenjacht en daarna eens dromen over..... ja geen idee eigenlijk. Iemand nog suggesties?
pi_192883086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:01 schreef Candaasje het volgende:

Ik ga op muggenjacht en daarna eens dromen over..... ja geen idee eigenlijk. Iemand nog suggesties?
Puppy's O+

Slaap lekker!
pi_192883156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Puppy's O+

Slaap lekker!
Ohja, goede O+
pi_192883188
Krea _O-

Ze zijn niet lilluk en ik hou van Nikes.
Heb 2 paar. Zwart en Wit. Klaar. Niks meer aan doen >:)
pi_192883202
quote:

Krea’s schoenen?
pi_192883209
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb een hele voorraad... alleen maar hoog :)

En met dank aan zalando/limango doorgaans 30-40 euro.
Leuk ik heb ook wel zin om weer een paar te kopen om af te wisselen met mijn nikes.
Vind het géén rommel en ze lopen hardstikke lekker.
De enige schoenen waar ik destijds met een hardnekkige hielspoor wél goed op liep.
pi_192883224
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Krea’s schoenen?
Wordt dat niet een beetje vreemd? :@
pi_192883251
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:10 schreef Candaasje het volgende:

Wordt dat niet een beetje vreemd? :@
Rivella is lekker hoor :9
  donderdag 30 april 2020 @ 23:12:51 #288
370431 drakin
vurig typje
pi_192883265
quote:

Ik droomde het weekend nog over een cartoon hond in het dashboardkastje van mijn oude auto waar ik in mijn jaren 50 jurk en lelijke plateauzolen in reed.

Ideetje?

[ Bericht 4% gewijzigd door drakin op 30-04-2020 23:29:51 ]
Freaks like me drink tea
  donderdag 30 april 2020 @ 23:14:19 #289
370431 drakin
vurig typje
pi_192883287
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:31 schreef Kreator het volgende:
Soms snap ik het ook niet. Zeldzaam? Ja. Mooi? Nee.

Vanaf 2750 euro:

[ afbeelding ]
Gaaf! En koopje, zie ik daar real diamonds in de zolen zitten O+
Freaks like me drink tea
pi_192883338
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef Blues het volgende:

[..]

Leuk ik heb ook wel zin om weer een paar te kopen om af te wisselen met mijn nikes.
Vind het géén rommel en ze lopen hardstikke lekker.
De enige schoenen waar ik destijds met een hardnekkige hielspoor wél goed op liep.
Mja hier hetzelfde dus.
Durf ook niet meer zo goed “dtevige winterschoenen” aan.
Wat een drama was dat...
  Moderator donderdag 30 april 2020 @ 23:19:40 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192883377
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja hier hetzelfde dus.
Durf ook niet meer zo goed “dtevige winterschoenen” aan.
Wat een drama was dat...
Hehe, stevige schoenen... Hoe zou je kisten noemen dan? :P
pi_192883399
quote:

[..]

[ afbeelding ]
O+
pi_192883443
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hehe, stevige schoenen... Hoe zou je kisten noemen dan? :P
Ook stevige schoenen maar niet oer definitie voor de winter :)
Heb er jaren op gelopen.
Daarna op iets dat er op leek van Van Haren..
die waren goedkoop, zaten lekker en de dump was weg dus tja.

Maar sinds dat hielspoor “akkefietje”. (nadat ik eens een ander merk kocht omdat het vaste model op was maar ik nauwelijks nog zolen had...

enige voordeel is dat er in kisten geen voetbed zit dat je hielspoor kan veroorzaken :)
  donderdag 30 april 2020 @ 23:24:14 #294
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192883455
Ik kan denk ik een dagje geen schoenen aan.

Iets met een smalle rvs poot van de bank. En mijn tenen.
pi_192883472
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2020 22:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja. Maar ja. Dan loop je in de wereld van Sneakerfans natuurlijk wel voor lul. 8-).

Voor mij is er maar 1 merk met sneakers.
Mijn Skechers zijn toevallig wel de schoenen waar ik de meeste complimenten mee krijg B-)

SPOILER
pi_192883478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:24 schreef fietsie het volgende:

Hele brede schoenen aan!!
  donderdag 30 april 2020 @ 23:26:38 #297
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192883485
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Hele brede schoenen aan!!
Ik moet niet aan schoenen denken op het moment.

Heb op zolder buisisolatie van cv leiding staan snijden, en die met tywraps om die poot van de bank gedaan, zodat het niet nog een keer...
pi_192883491
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik moet niet aan schoenen denken op het moment.

Heb op zolder buisisolatie van cv leiding staan snijden, en die met tywraps om die poot van de bank gedaan, zodat het niet nog een keer...
  donderdag 30 april 2020 @ 23:30:18 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192883524
Wel grappig die posts vanmiddag over Candaasje-dorp. Toen mijn vader klein was ging ie logeren bij een oom op de boerderij, daar waar de weg dubbel is met water ertussen.
SPOILER
pi_192883568
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 23:24 schreef fietsie het volgende:

ouch :X pijnlijk! beterschap voor je tenen :*
  donderdag 30 april 2020 @ 23:38:32 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192883615
Thnx :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')