Ik wacht tot het klaar is eigenlijk vooral.quote:
Ja, ik had al gekekenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef sigme het volgende:
Oh, het lifelinesonderzoek (wat behalve mij hier ook @:Isabeau en @:uniekhoorn uitvraagt) heeft nu een pagina gemaakt met wat uitslagen/ontwikkelingen.
https://coronabarometer.nl/
We krijgen elke week dezelfde vragen voorgelegd, net als een paar duizend (ik gok wat hoor, het zijn er veel) anderen. Vandaag kreeg ik mijn vijfde keer de vragenlijst.
Edit: 50.000 volwassenen uit Noord-Nederland.
Denk je? Ik denk dat de mensen die last van benauwdheid hebben gehad (ik ken er best een aantal) niet gewoon verkouden waren of gewoon griep hadden. (Ik vind griep ook niet zo gewoon eigenlijk.)quote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik had al gekekenVeel mensen met een zelf-diagnose corona. Terwijl dat hoogstwaarschijnlijk gewoon verkoudheid of griep is geweest.
6% maar toch? In het noorden zullen de percentages besmettingen anders zijn, maar ik vind het niet bizar hoog eigenlijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik had al gekekenVeel mensen met een zelf-diagnose corona. Terwijl dat hoogstwaarschijnlijk gewoon verkoudheid of griep is geweest.
Mooi glanzende puddinkies !quote:Op woensdag 29 april 2020 19:38 schreef sigme het volgende:
CUL-dagje vandaag:
• 10 kilo ham opgehaald
• groot boodschappen gedaan in Duitsland.
Ik was net onderweg appte m'n lief of het de bedoeling was dat er een tas met 12 pakjes lamsvlees náást de vriezer stond. Nou nee dus.
• 20 meter varkensdarm gehaald
• 4 kilo lamsworstjes gemaakt
Oh, en op koningsdag had ik oranjepuddinkjes gemaakt, maar toen hebben we ze niet gegeten want dingen, maar ze waren eigenlijk nog wel een foto'tje waard, vond ik.
[ afbeelding ]
Geslaagd voor alle boodschappen in D? Vond de schappen best leeg de laatste keer.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:38 schreef sigme het volgende:
CUL-dagje vandaag:
• 10 kilo ham opgehaald
• groot boodschappen gedaan in Duitsland.
Ik was net onderweg appte m'n lief of het de bedoeling was dat er een tas met 12 pakjes lamsvlees náást de vriezer stond. Nou nee dus.
• 20 meter varkensdarm gehaald
• 4 kilo lamsworstjes gemaakt
Oh, en op koningsdag had ik oranjepuddinkjes gemaakt, maar toen hebben we ze niet gegeten want dingen, maar ze waren eigenlijk nog wel een foto'tje waard, vond ik.
[ afbeelding ]
Ben best ziek geweest, incl. benauwdheid, hele helse hoofdpijn...quote:Op woensdag 29 april 2020 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Denk je? Ik denk dat de mensen die last van benauwdheid hebben gehad (ik ken er best een aantal) niet gewoon verkouden waren of gewoon griep hadden. (Ik vind griep ook niet zo gewoon eigenlijk.)
Wat fijn dat het beter gaat. Ik geloof graag dat je echt echt ziek bent geweest. En ik weet dat het lang duurt voor jij überhaupt toegeeft dat je ziek bent.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben best ziek geweest, incl. benauwdheid, hele helse hoofdpijn...
5 weken geleden.... daarna weken ontzettend duizelig, volgens de huisarts door een virus... gelukkig gaat het pas sinds zaterdag beter... Ja ben echt erg ziek geweest
Wat fijn dat je je eindelijk beter voelt, durfde er eigenlijk niet meer naar te vragen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben best ziek geweest, incl. benauwdheid, hele helse hoofdpijn...
5 weken geleden.... daarna weken ontzettend duizelig, volgens de huisarts door een virus... gelukkig gaat het pas sinds zaterdag beter... Ja ben echt erg ziek geweest
Grote lol hier nu.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je je eindelijk beter voelt, durfde er eigenlijk niet meer naar te vragen.
Oh en mensen, er is een leuke fb/instagram pagina: yorkshire.silly.walks. Mensen hebben een bordje opgehangen dat daar een pad voor silly walks is en ze hebben een camera erop staan. Zo leuk
Heb 2 week beneden op de bank geslapen, kon gewoon niet naar bovenlllquote:Op woensdag 29 april 2020 21:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn dat het beter gaat. Ik geloof graag dat je echt echt ziek bent geweest. En ik weet dat het lang duurt voor jij überhaupt toegeeft dat je ziek bent.
Ben je al een beetje thuis in je nieuwe huis?
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb 2 week beneden op de bank geslapen, kon gewoon niet naar bovenlll
Ja sinds zaterdag gaat best elke dag beter. Eindelijk.. ben best wanhopig geweest. Echt als ik ik er op terug kijk dan was het niet best
Maar onkruid vergaat niet"
Vandaag had ik samen dienst met mijn ex.. en dat gaat gewoon goed, leuk om elkaar te spreken en te zien..Ja ik mis hem, ik hou nog van hem maar het is niet anders.
En ik ben enorm trots op mijn eigen huisje, voel mij er ook helemaal vertrouwd in... Ja, goed zo
en nu moet iedereen gezond blijven
Ja Uniek, dit was er wel eentje.. flink ziek! Maar je bent er weerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb 2 week beneden op de bank geslapen, kon gewoon niet naar bovenlll
Ja sinds zaterdag gaat best elke dag beter. Eindelijk.. ben best wanhopig geweest. Echt als ik ik er op terug kijk dan was het niet best
Maar onkruid vergaat niet"
Vandaag had ik samen dienst met mijn ex.. en dat gaat gewoon goed, leuk om elkaar te spreken en te zien..Ja ik mis hem, ik hou nog van hem maar het is niet anders.
En ik ben enorm trots op mijn eigen huisje, voel mij er ook helemaal vertrouwd in... Ja, goed zo
en nu moet iedereen gezond blijven
Hier twijfelen we of het muggen of vlooien zijnquote:Op donderdag 30 april 2020 09:32 schreef Candaasje het volgende:
Gewekt worden door 2 muggen is matig.
Nu even teruglezen.
Oh.quote:
Oh, da's minder. Snel een nieuwe halen want geen koffiequote:
Jeetje, dat is best substantieel meer. Enig idee waar dat door komt? Je woont toch al veel langer dan een jaar niet meer in de caravan?quote:Op donderdag 30 april 2020 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eindafrekening Eneco, 504 euro bijbetalenNiet onverwacht maar toch hoopten we op een lager bedrag.
We hebben ons contract laten verlopen. Daardoor kregen we 8 maanden een variabel tarief en dat is veel hoger dan met contract. En toen kwam de elektrische auto ook nog.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, dat is best substantieel meer. Enig idee waar dat door komt? Je woont toch al veel langer dan een jaar niet meer in de caravan?
Hier zoemde ze vooral heel hinderlijk. Zo vlak bij je oor opeensquote:Op donderdag 30 april 2020 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier twijfelen we of het muggen of vlooien zijn![]()
Dus iig vlooienspul besteld
Oh, natuurlijk, de auto ook nog! Dit is ipv benzine natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben ons contract laten verlopen. Daardoor kregen we 8 maanden een variabel tarief en dat is veel hoger dan met contract. En toen kwam de elektrische auto ook nog.
Oef, minderquote:Op donderdag 30 april 2020 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eindafrekening Eneco, 504 euro bijbetalenNiet onverwacht maar toch hoopten we op een lager bedrag.
Zo'n variabel tarief scheelt toch al snel 10 cent per kuub en kwh. Dat tikt best aan hoor op ons verbruik.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, de auto ook nog! Dit is ipv benzine natuurlijk.
Zou dat variabele tarief nou zo enorm veel uitmaken? Nee, toch? Ik bneem aan dat het meeste van de auto is. Alhoewel, dat was ook pas de afgelopen paar maanden.
Ja, nu nog uitzoeken wat en hoe. En online bestellen. Zal een heel weekeind zonder koffie moeten. Alhoewel we nog wel een filter en wat oude filterkoffie hebben. Ouderwets opgegoten koffie in een thermos...quote:Op donderdag 30 april 2020 10:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, da's minder. Snel een nieuwe halen want geen koffie
Ik maak altijd op die manier koffie, je moet wat geduld hebben maar het wordt wel lekkerquote:Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitzoeken wat en hoe. En online bestellen. Zal een heel weekeind zonder koffie moeten. Alhoewel we nog wel een filter en wat oude filterkoffie hebben. Ouderwets opgegoten koffie in een thermos...
Ik ben redelijk gesteld op mijn capuccino met dubbele (soms trippel) espresso....quote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik maak altijd op die manier koffie, je moet wat geduld hebben maar het wordt wel lekker
Ik ook. Het helpt dat wij ook een kokend water kraan hebben. Dus koffie heb je redelijk snel gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik maak altijd op die manier koffie, je moet wat geduld hebben maar het wordt wel lekker
Hmm toen me dat gebeurde bleek er een cafetiere in de kast te staan.. dat werkt helemaal prima.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitzoeken wat en hoe. En online bestellen. Zal een heel weekeind zonder koffie moeten. Alhoewel we nog wel een filter en wat oude filterkoffie hebben. Ouderwets opgegoten koffie in een thermos...
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:28 schreef derLudolf het volgende:
https://www.facebook.com/434630759926489/videos/2915533645149442/
Zijn nieuwe medicijnen (en veel minder optreden) doen wonderenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Benny ziet er goed uit! Fijn om te zien.
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Even mijn ontbijt delen hoor.
Echt lekker zo.
[ afbeelding ]
Croissantdeeg uit zo’n “blikje”.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]dit ziet er lekker uit. Recept?
Dat klinkt alsof ik dat moet kunnenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Croissantdeeg uit zo’n “blikje”.
Uitrollen, randjes opzetten zodat het er niet uitloopt
Eitje er in.. kaas/bacon erbij.
En kwartiertje in de oven op 200 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |