SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Flora & Fauna idd, vanwege het tuinieren!![]()
![]()
Stiekem wist ik dit natuurlijk welquote:Op woensdag 29 april 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Flora & Fauna idd, vanwege het tuinieren!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Aha!quote:Op woensdag 29 april 2020 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dit natuurlijk wel
Ja dit weekend misschien ff met mevrouw en mini-ToT naar een tuincentrum om nog een paar plantjes te kopen.![]()
![]()
Ik moet nog steeds naar de growshop voor speciale aarde voor mijn wietquote:Op woensdag 29 april 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Aha!
Ja dit weekend misschien ff met mevrouw en mini-ToT naar een tuincentrum om nog een paar plantjes te kopen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds naar de growshop voor speciale aarde voor mijn wiet![]()
![]()
![]()
Dan maar op een tandenborstel verder?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:21 schreef ToT het volgende:
Zo, het eten is weer op, dus:
[ afbeelding ]![]()
Ooooohhh myyyy ghuaaaaddddd!!quote:Op woensdag 29 april 2020 15:21 schreef ToT het volgende:
Zo, het eten is weer op, dus:
[ afbeelding ]![]()
Weer thuis! 🤗quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@Amee
Ben toch barbarian gegaan kan nu rifts 75 - 85 solo doen. Heb ook al met eeng groepje een greater rift gedaan. Een Duitser heeft me geholpen mijn barbaar te gearen.Gelieve verwijderen![]()
Pics?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallootje in mijn blootje , groetjons.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Heb je al gezien boefje!!!
![]()
![]()
Meer meer meer...... schurkjequote:Op woensdag 29 april 2020 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Heb je al gezien boefje![]()
![]()
![]()
Behalve bungelen en rechtop staan, wat wil je dan nog meer zien?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meer meer meer...... schurkje![]()
Dat-ie spuugt?
![]()
Als ik morgenochtend een dikke odol heb, deel ik hem met jequote:Op woensdag 29 april 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meer meer meer...... schurkje![]()
Ook in moeilijke tijden.![]()
Oeh verheug me alquote:Op woensdag 29 april 2020 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als ik morgenochtend een dikke odol heb, deel ik hem met je![]()
![]()
Misschien is spugen niet helemaal het goede woordquote:Op woensdag 29 april 2020 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve bungelen en rechtop staan, wat wil je dan nog meer zien?Dat-ie spuugt?
![]()
![]()
![]()
Haha! Cool! Dat is mijn favo character. Dat is dan wel best hoog dat je al 85 solo kan! Heb je je set al compleet?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:32 schreef Fernweh het volgende:
@:Amee
Ben toch barbarian gegaan kan nu rifts 75 - 85 solo doen. Heb ook al met eeng groepje een greater rift gedaan. Een Duitser heeft me geholpen mijn barbaar te gearen.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien is spugen niet helemaal het goede woord![]()
Joh!
![]()
Yes die gast die me hielp was een barb en heeft me items gegeven die ook voor hem dropte zo ging het 2x zo snel. Op 4 uur tijd was ik volledig gegeared.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Cool! Dat is mijn favo character. Dat is dan wel best hoog dat je al 85 solo kan! Heb je je set al compleet?
Gelieve verwijderen![]()
Damn!quote:Op woensdag 29 april 2020 17:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Yes die gast die me hielp was een barb en heeft me items gegeven die ook voor hem dropte zo ging het 2x zo snel. Op 4 uur tijd was ik volledig gegeared.
Speel je seizoen dan?
En zo ja, alle quests?![]()
Ik moet slayer even afmaken en dan nog wat erna komt maar nu ik solo rift 85 kan is dat appeltje eitje denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Damn!
Speel je seizoen dan?
En zo ja, alle quests?En mijn Duitse vriend kan helpen.
Gelieve verwijderen![]()
Mjaa, weet zo zeker niet of je alle quests in je eentje kan doen, hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik moet slayer even afmaken en dan nog wat erna komt maar nu ik solo rift 85 kan is dat appeltje eitje denk ik.En mijn Duitse vriend kan helpen.
Ik heb wel hulp nodig iig.![]()
Deze week begonnen.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah tof! Wel Diablo I en II gespeeld, maar aan III ben ik nooit begonnen.We kunnen het samen proberen.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Mjaa, weet zo zeker niet of je alle quests in je eentje kan doen, hoor.
Ik heb wel hulp nodig iig.
Gelieve verwijderen![]()
Als ik het goed begrijp van de anderen is III de slechtste. Haha! Heb de andere twee delen nog nooit gespeeld. De vierde is in aantocht en als we de triller mogen geloven wordt die weer beter. Haha!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah tof! Wel Diablo I en II gespeeld, maar aan III ben ik nooit begonnen.![]()
Ja. Dat zal vanaf het weekend dan zijn!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Deze week begonnen.
[..]
We kunnen het samen proberen.![]()
1 was het beste maar dat is ook wel de nostalgie. III vind ik best mager heb het verhaal niet gevolgd. Maar ik vond 1 wel een stuk grimmiger qua sfeer. Maar ze zijn ook niet echt te vergelijken in 1 had je niet eens echt skills of classes geloof ik. Tenminste zeker geen spin to win.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp van de anderen is III de slechtste. Haha! Heb de andere twee delen nog nooit gespeeld. De vierde is in aantocht en als we de triller mogen geloven wordt die weer beter. Haha!Yo prima de witch doctor en de barb.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja. Dat zal vanaf het weekend dan zijn!Gelieve verwijderen![]()
Ja toen deel 3 uit kwam, waren er nog steeds mensen die deel 2 speelden, en ik neem aan dat je wel weet hoe veel tijd er tussen heeft gezeten?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp van de anderen is III de slechtste. Haha! Heb de andere twee delen nog nooit gespeeld. De vierde is in aantocht en als we de triller mogen geloven wordt die weer beter. Haha!
Ik zat net ff een bepaalde meme er over te zoeken van een bejaarde die deel 1 als kind had gespeeld, deel 2 als tiener/jong volwassene en nu tegen deel 3 zegt: "Hello, old friend."
Kan 'm helaas ff niet vinden.![]()
![]()
Toen ik Diablo 1 speelde was ik vrij jong en 2 kwam vrij snel 3 heeft inderdaad lang op zich laten wachten.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen deel 3 uit kwam, waren er nog steeds mensen die deel 2 speelden, en ik neem aan dat je wel weet hoe veel tijd er tussen heeft gezeten?
Ik zat net ff een bepaalde meme er over te zoeken van een bejaarde die deel 1 als kind had gespeeld, deel 2 als tiener/jong volwassene en nu tegen deel 3 zegt: "Hello, old friend."
Kan 'm helaas ff niet vinden.
Enige echte game waar ik lang op gewacht heb en die echt teleurstelde was:
Gelieve verwijderen![]()
Haha okee dan!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Toen ik Diablo 1 speelde was ik vrij jong en 2 kwam vrij snel 3 heeft inderdaad lang op zich laten wachten.
Enige echte game waar ik lang op gewacht heb en die echt teleurstelde was:
[ afbeelding ]
Ja deze meme zag ik ook van Diablo 3.
Duke Nukem vond ik wel geinig, maar in die tijd had je best veel van die Doom-achtige games.
Rise of the triad was ook geinig; zeer beperkt, maar je kon elkaar afknallen als je het op een netwerk speelde, en je kon allerlei geluidjes laten horen: "Behind you!" en dat soort dingen.
Ik werkte toen net in een computerwinkel, en mijn collega's hielden ook wel van een spelletje!
Lekker onder werktijd in de winkel gamen!![]()
![]()
Da's wel tof!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja deze meme zag ik ook van Diablo 3.
Duke Nukem vond ik wel geinig, maar in die tijd had je best veel van die Doom-achtige games.
Rise of the triad was ook geinig; zeer beperkt, maar je kon elkaar afknallen als je het op een netwerk speelde, en je kon allerlei geluidjes laten horen: "Behind you!" en dat soort dingen.
Ik werkte toen net in een computerwinkel, en mijn collega's hielden ook wel van een spelletje!
Lekker onder werktijd in de winkel gamen!Gelieve verwijderen![]()
Haha zeker!quote:
Was echt een leuke baan.
Ultra religieuze bedrijfsleider met een ehhhhhhh NOGAL pittige vrouw die af en toe binnen kwam vallen.
Ze hadden thuis geen tv (zogenaamd "omdat dat kastje ons toch niks te vertellen heeft"), maar toen we een tv-kaart in een pc daar gebouwd hadden, was hij er niet van weg te slaan........tot zijn vrouw ineens onverwacht achter hem stond. Hij dacht een moment dat het een klant was en probeerde haar af te wimpelen omdat hij aan de buis gekluisterd was!Hij schrok zich de tering toen hij zich omdraaide en wist niet hoe gauw hij ons de schuld moest geven!
![]()
![]()
![]()
Haha ach ja zolang het huwelijk er niet aan onderdoor is gegaan. Maja natuurlijk roepen ze dat ze het niet hoeven, niemand heeft zo'n ding maar als je zoiets eenmaal hebt gehad is het lastig zonder te moeten gaan...quote:Op woensdag 29 april 2020 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zeker!
Was echt een leuke baan.
Ultra religieuze bedrijfsleider met een ehhhhhhh NOGAL pittige vrouw die af en toe binnen kwam vallen.
Ze hadden thuis geen tv (zogenaamd "omdat dat kastje ons toch niks te vertellen heeft"), maar toen we een tv-kaart in een pc daar gebouwd hadden, was hij er niet van weg te slaan........tot zijn vrouw ineens onverwacht achter hem stond. Hij dacht een moment dat het een klant was en probeerde haar af te wimpelen omdat hij aan de buis gekluisterd was!Hij schrok zich de tering toen hij zich omdraaide en wist niet hoe gauw hij ons de schuld moest geven!
Gelieve verwijderen![]()
Ja nee, van die Biblebelt-figuren die geloven dat de duivel in radio's en televisies schuilt.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ach ja zolang het huwelijk er niet aan onderdoor is gegaan. Maja natuurlijk roepen ze dat ze het niet hoeven, niemand heeft zo'n ding maar als je zoiets eenmaal hebt gehad is het lastig zonder te moeten gaan...
Van meneer pastoor mag je geen tv in huis hebben, en veel mensen hebben er dus maar eentje in de garage staan!Dan gehoorzamen ze meneer pastoor, maar kunnen ze nog wel elke avond gezellig samen GTST kijken met een bakkie thee terwijl de auto op de oprit staat.
![]()
Een rare manier van leven... Blij dat ik katholiek ben opgevoed. Die hebben toch wat meer vrijheid genoten.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, van die Biblebelt-figuren die geloven dat de duivel in radio's en televisies schuilt.
Van meneer pastoor mag je geen tv in huis hebben, en veel mensen hebben er dus maar eentje in de garage staan!Dan gehoorzamen ze meneer pastoor, maar kunnen ze nog wel elke avond gezellig samen GTST kijken met een bakkie thee terwijl de auto op de oprit staat.
Gelieve verwijderen![]()
Ik ben ook katholiek opgevoed. Als kleuter had ik er al echt helemaal niks mee!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Een rare manier van leven... Blij dat ik katholiek ben opgevoed. Die hebben toch wat meer vrijheid genoten.
Sprookjes vond ik wel geinig, maar ik vond Roodkapje nog geloofwaardiger dan de Bijbel!![]()
![]()
Haha ja ze doen ook niet zo hun best hoor die katholieke. Ik had geen angst voor meneer pastoor. Achteraf gezien had ik dat misschien wel moeten hebbenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook katholiek opgevoed. Als kleuter had ik er al echt helemaal niks mee!
Sprookjes vond ik wel geinig, maar ik vond Roodkapje nog geloofwaardiger dan de Bijbel!maar gelukkig was die van ons wel gewoon een man met het hart op de goeie plek. Van de religie kun je zeggen wat je wil maar hij was altijd correct en zeer net met kinderen. Gelukkig maar.
Gelieve verwijderen![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ja ze doen ook niet zo hun best hoor die katholieke. Ik had geen angst voor meneer pastoor. Achteraf gezien had ik dat misschien wel moeten hebbenmaar gelukkig was die van ons wel gewoon een man met het hart op de goeie plek. Van de religie kun je zeggen wat je wil maar hij was altijd correct en zeer net met kinderen. Gelukkig maar.
Okee dan!
Ja ik ben zelfs misdienaar geweest. Mij is verder ook niks overkomen!
En ja; als misdienaar geloofde ik ook helemaal niks van die hele Bijbel!Maar ik moest van mijn ouders.
![]()
4 wordt ook weer grimmig, naar de thriller te zien!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
1 was het beste maar dat is ook wel de nostalgie. III vind ik best mager heb het verhaal niet gevolgd. Maar ik vond 1 wel een stuk grimmiger qua sfeer. Maar ze zijn ook niet echt te vergelijken in 1 had je niet eens echt skills of classes geloof ik. Tenminste zeker geen spin to win.
[..]
Yo prima de witch doctor en de barb.![]()
Dat is wel lame... Als ooit het leger van satan komt kan je misschien wel beter tegen ze ten strijde trekken.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ja ik ben zelfs misdienaar geweest. Mij is verder ook niks overkomen!
En ja; als misdienaar geloofde ik ook helemaal niks van die hele Bijbel!Maar ik moest van mijn ouders.
Nog niet gekeken ik ben niet zo'n fan van blizard. Zeker niet na dat activision gedoe en warcraft 3 remastered. Ik wacht even af.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef Amee het volgende:
[..]
4 wordt ook weer grimmig, naar de thriller te zien!
Gelieve verwijderen![]()
3 is nu ook al 5 of 6 jaar oud. Haha! En 4 komt zeker dit jaar nog niet. Moet nog zien of het ook volgend jaar isquote:Op woensdag 29 april 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen deel 3 uit kwam, waren er nog steeds mensen die deel 2 speelden, en ik neem aan dat je wel weet hoe veel tijd er tussen heeft gezeten?
Kan 'm helaas ff niet vinden.![]()
Ze doen er iig wel erg lang over ja! Haha!![]()
Ik zou meer zoiets hebben van: "Verrek, besta je dan toch? En wie is nou eigenlijk ÉCHT de goeie en wie is de slechterik?" Want de winnaar schildert zichzelf altijd af als de goeierik, maar hij heeft wel de meeste moorden op z'n geweten terwijl de duivel in de Bijbel volgens mij niet 1 persoon gedood heeft.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is wel lame... Als ooit het leger van satan komt kan je misschien wel beter tegen ze ten strijde trekken.![]()
Het is jammer dat het een slang was in de tuin en niet een worm, wormen zitten in appels. Ach ja het zij zo, ik ga er niet wakker over liggen. Zo meteen maar naar de winkel bah geen zin. Maar ja gist nodig en ik durf te wedden dat het uitverkocht gaat zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou meer zoiets hebben van: "Verrek, besta je dan toch? En wie is nou eigenlijk ÉCHT de goeie en wie is de slechterik?" Want de winnaar schildert zichzelf altijd af als de goeierik, maar hij heeft wel de meeste moorden op z'n geweten terwijl de duivel in de Bijbel volgens mij niet 1 persoon gedood heeft.Achterlijke klootzakken die het gist bij de vleet afnemen.
Gelieve verwijderen![]()
"En op de twaalfde dag sloeg Adam Eva voor de kont met enkele suikerbieten."quote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is jammer dat het een slang was in de tuin en niet een worm, wormen zitten in appels. Ach ja het zij zo, ik ga er niet wakker over liggen.
En @ gist: goed voorbereid zijn. Ik las laatst iets over dat er een wereldwijde hongersnood zou komen vanwege de corona.![]()
Zuiveringquote:Op woensdag 29 april 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"En op de twaalfde dag sloeg Adam Eva voor de kont met enkele suikerbieten."
En @ gist: goed voorbereid zijn. Ik las laatst iets over dat er een wereldwijde hongersnood zou komen vanwege de corona.![]()
Ja hoiquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nog een keer goedemorgen voor een extra goede morgenquote:![]()
Morguh CDquote:
Lief!quote:Op donderdag 30 april 2020 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een keer goedemorgen voor een extra goede morgen![]()
![]()
![]()
Samen met miniquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh lol niet die... Ofja mag ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oei! Krullenbol toch niet ziek ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
< 2 uur geslapen. Misschien 1 enkel uurtje.![]()
Ik denk eerder een ontwikkelingssprongetje; hij ontdekt allemaal nieuwe dingen in het leven en wordt daar helemaal hyperdehyper van.quote:
Daarbij komt dat hij de afgelopen tijd steeds bij ons in bed geslapen heeft en als hij diep in slaap was, weer in zijn eigen bedje gelegd werd. Als hij dan tussendoor ff wakker werd, was het steeds weer dikke paniek omdat wij niet bij hem waren.
Nu valt hij alleen in slaap als hij in de armen van mij of mevrouw ToT ligt.
Bij mij ligt hij dan wel rustig, maar mevrouw ToT knijpt hij steeds enorm hard in de arm om er zeker van te zijn dat ze er nog is.
En zo ineens kan hij ook keihard meppen of een kopstoot geven terwijl je ligt te slapen.![]()
![]()
Oeh! Moest lachen om dat knijpen, maar zal voor jullie vast minder grappig zijn. Haha!quote:Op donderdag 30 april 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk eerder een ontwikkelingssprongetje; hij ontdekt allemaal nieuwe dingen in het leven en wordt daar helemaal hyperdehyper van.
Daarbij komt dat hij de afgelopen tijd steeds bij ons in bed geslapen heeft en als hij diep in slaap was, weer in zijn eigen bedje gelegd werd. Als hij dan tussendoor ff wakker werd, was het steeds weer dikke paniek omdat wij niet bij hem waren.
Nu valt hij alleen in slaap als hij in de armen van mij of mevrouw ToT ligt.
Bij mij ligt hij dan wel rustig, maar mevrouw ToT knijpt hij steeds enorm hard in de arm om er zeker van te zijn dat ze er nog is.
En zo ineens kan hij ook keihard meppen of een kopstoot geven terwijl je ligt te slapen.
Ow, sorry.![]()
![]()
En nu blijft hij bitchen!quote:Op donderdag 30 april 2020 09:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Oeh! Moest lachen om dat knijpen, maar zal voor jullie vast minder grappig zijn. Haha!
Ow, sorry.Hij wil de hele tijd rondgedragen worden.
![]()
Een echte koning!quote:Op donderdag 30 april 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu blijft hij bitchen!Hij wil de hele tijd rondgedragen worden.
![]()
Haha!quote:Hee man!
Nou hij is met ongelooflijk veel moeite eindelijk in slaap gevallen.
Ik zou nu ook wel wat willen gaan slapen, maar verwacht zo nog een pakketje en dan kan ik sowieso niet slapen.
Dan maar gewoon ff relaxen.
Hoestie daar?![]()
![]()
Haha, ik had dat gisteren. Toen viel ik halverwege de middag in slaap achter mijn werkbureau.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Hee man!
Nou hij is met ongelooflijk veel moeite eindelijk in slaap gevallen.
Ik zou nu ook wel wat willen gaan slapen, maar verwacht zo nog een pakketje en dan kan ik sowieso niet slapen.
Dan maar gewoon ff relaxen.
Hoestie daar?
Hier gaat ie zoals gewoonlijk. Zo meteen maar even naar buiten. Het zonnetje schijnt al een tijdje hier nadat de ochtend grauw en bewolkt was.![]()
Hier hebben we een enorm twijfelend en schuchter zonnetje, en veel wind.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, ik had dat gisteren. Toen viel ik halverwege de middag in slaap achter mijn werkbureau.
Hier gaat ie zoals gewoonlijk. Zo meteen maar even naar buiten. Het zonnetje schijnt al een tijdje hier nadat de ochtend grauw en bewolkt was.
Op zich wel lekker om ff naar buiten te kijken enzo, maar buiten zitten lijkt me nu absoluut niet fijn hier.![]()
![]()
![]()
Godsamme, ik wil dit huis!
Als mevrouw ToT een vast contract zou krijgen, valt-ie binnen ons budget. (2,5 ton.)![]()
Leuk huisje zo aan de buitenkant.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Als mevrouw ToT een vast contract zou krijgen, valt-ie binnen ons budget. (2,5 ton.)![]()
Geen achtertuin?quote:Op donderdag 30 april 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Als mevrouw ToT een vast contract zou krijgen, valt-ie binnen ons budget. (2,5 ton.)En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Klein nadeel wel als je in je bikini wil gaan liggenquote:
Liever niet, we willen onze ogen gezond houden dan ToT in bikini te zienquote:Op donderdag 30 april 2020 11:53 schreef engine het volgende:
[..]
Klein nadeel wel als je in je bikini wil gaan liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is wel ff kut, maar ff een hekkie om de voor- en zijtuin en dan kun je lekker een half varken op de BBQ lazeren terwijl je in je blote bast zit te zonnen!quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Liever niet, we willen onze ogen gezond houden dan ToT in bikini te zien![]()
![]()
![]()
!
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Liever niet, we willen onze ogen gezond houden dan ToT in bikini te zien![]()
![]()
![]()
Ik lees wel eens dat er ook een mevrouw ToT is
Ja is wel wat aan te doen opzich...en kut roepen naar voorbijgangers heeft ook wel watquote:Op donderdag 30 april 2020 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is wel ff kut, maar ff een hekkie om de voor- en zijtuin en dan kun je lekker een half varken op de BBQ lazeren terwijl je in je blote bast zit te zonnen!
Moet je aan de straatkant wel wat beschutting neerzetten, anders geniet iedereen mee.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is wel ff kut, maar ff een hekkie om de voor- en zijtuin en dan kun je lekker een half varken op de BBQ lazeren terwijl je in je blote bast zit te zonnen!![]()
Lege Schultenbräu-blikjes over de schutting pleuren als er weer een oud vrouwtje met de rollator voorbij komt lopen. "Hee, KUT! Voor jou blijven we thuis, ja!"quote:Op donderdag 30 april 2020 12:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik lees wel eens dat er ook een mevrouw ToT is
[..]
Ja is wel wat aan te doen opzich...en kut roepen naar voorbijgangers heeft ook wel wat![]()
![]()
Laten hij en Amee het maar niet horen dat je mevrouw ToT in bikini wilt zienquote:Op donderdag 30 april 2020 12:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik lees wel eens dat er ook een mevrouw ToT is![]()
![]()
![]()
Grapjeee![]()
Ja da's wat ik bedoel!quote:Op donderdag 30 april 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je aan de straatkant wel wat beschutting neerzetten, anders geniet iedereen mee.
Paar jaar geleden ook een lomp groot herenhuis gezien voor weinig geld, maar die had alleen een voortuintje van 1 bij 3 meter of zo.![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 30 april 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Laten hij en Amee het maar niet horen dat je mevrouw ToT in bikini wilt zien![]()
![]()
![]()
Grapjeee![]()
Wil @Amee wel in een bikini zien
Niet zonder?quote:Op donderdag 30 april 2020 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Haha![]()
Wil @:Amee wel in een bikini zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja da's wat ik bedoel!
Paar jaar geleden ook een lomp groot herenhuis gezien voor weinig geld, maar die had alleen een voortuintje van 1 bij 3 meter of zo.![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst met. Is spannenderquote:
Ja en het was in een piepklein Overijssels gehuchtje waar ze volgens mij nog aan heksenverbranding doen als je niet 3x per dag naar de kerk gaat of zo!quote:![]()
![]()
Een gehucht waar iedereen elkaar kent zo te horen.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het was in een piepklein Overijssels gehuchtje waar ze volgens mij nog aan heksenverbranding doen als je niet 3x per dag naar de kerk gaat of zo!![]()
quote:
Dat is ook weer een beetje teveel van het goedeVind het meestal wel leuk om iemand nog te herkennen
Dit was die opoe van een tijdje terug die geld inzamelde voor die Coronagedoe. Hij liep rondjes in de tuin met zijn rollator en mensen konden hem sponseren.
Blijkt ie nu te zijn bevorderd tot kolonel... https://www.ad.nl/buitenl(...)00-kaarten~a3d7badb/
![]()
![]()
![]()
LUNCHGENOTEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je gaat het toch missen..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heb ik iets van gezien ja. Vond het wel een baasjequote:Op donderdag 30 april 2020 12:17 schreef stokj het volgende:
Dit was die opoe van een tijdje terug die geld inzamelde voor die Coronagedoe. Hij liep rondjes in de tuin met zijn rollator en mensen konden hem sponseren.
Blijkt ie nu te zijn bevorderd tot kolonel... https://www.ad.nl/buitenl(...)00-kaarten~a3d7badb/
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 12:16 schreef stokj het volgende:
[..]
En dan langzaam uitkleden om te zien dat het @:Haags_kwartiertje is die daar onder zit.![]()
![]()
![]()
Broodje komijnkaas en tomatensoepquote:
En daar?quote:
Gebakken ei altijd goedquote:Op donderdag 30 april 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier gebakken ei met salami en zongedroogde tomaatjes gevroten.
Als dat al niet meer kanquote:
Heb je toch al gezien? Haha!quote:Op donderdag 30 april 2020 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Haha![]()
Wil @:Amee wel in een bikini zien![]()
![]()
Jij denkt dat 1x wel voldoende is?quote:
Pooh kon dit weekend verlof nog inlaten trekken..dacht eerst al waarom heb ik verlof gevraagd dan....
Oja 5 mei had ik ook vrij, bevrijdingsfestival dit dat natuurlijk, pak ik 2/3 mei er ook bij zoiets zal het wel geweest zijn..
Maja toch geen feesten..beter werkenIk zwaai naar dieren.![]()
Naja werk-ze dan maarquote:Op donderdag 30 april 2020 13:33 schreef Geerd het volgende:
Pooh kon dit weekend verlof nog inlaten trekken..dacht eerst al waarom heb ik verlof gevraagd dan....
Oja 5 mei had ik ook vrij, bevrijdingsfestival dit dat natuurlijk, pak ik 2/3 mei er ook bij zoiets zal het wel geweest zijn..
Maja toch geen feesten..beter werken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Toch een beetje hebben van de onregelmatigheid en weekenden werkenquote:![]()
Anders wordt het toch weer bierdrinken etc..
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ook niets mis mee....zo nu en danquote:Op donderdag 30 april 2020 13:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toch een beetje hebben van de onregelmatigheid en weekenden werken![]()
Anders wordt het toch weer bierdrinken etc..![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vorig weekend al gedaan...en de vrijdag, had ik eigenljk gewoon dienst 1630 tot 0045 ofzo..toen ineens om 1300 een uurtje werkoverleg via microsoft teams..nog even hardgelopen toen alleen maar bier tot en met zondagmiddagquote:Op donderdag 30 april 2020 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook niets mis mee....zo nu en dan![]()
Deze week ff geen bier (behalve vandaag want vrij) en lekker hardlopen enzo..Ik zwaai naar dieren.![]()
Lekker bezig geweest!!quote:Op donderdag 30 april 2020 13:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vorig weekend al gedaan...en de vrijdag, had ik eigenljk gewoon dienst 1630 tot 0045 ofzo..toen ineens om 1300 een uurtje werkoverleg via microsoft teams..nog even hardgelopen toen alleen maar bier tot en met zondagmiddag![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Niks met zuipen.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toch een beetje hebben van de onregelmatigheid en weekenden werken![]()
Anders wordt het toch weer bierdrinken etc..Gelieve verwijderen![]()
Precies.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik voel me leeg maar kan niet tanken., ik lees het
Gelieve verwijderen![]()
Geerdje, mag jij nu gaan proefdraaien met die anderhalve meter treinen?quote:Op donderdag 30 april 2020 14:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik voel me leeg maar kan niet tanken., ik lees het![]()
Kort treintjequote:Op donderdag 30 april 2020 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geerdje, mag jij nu gaan proefdraaien met die anderhalve meter treinen?
Vast wel jaquote:Op donderdag 30 april 2020 16:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja jahij snapt best wat ik bedoel
Ik hoorde dat ze idd al rijden tussen Zwolle en Groningen.. ik heb de afgelopen 3 dagen alleen oproep diensten gehad...dinsdag alleen een trein gezien..dus nog geen idee verder...quote:Op donderdag 30 april 2020 16:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geerdje, mag jij nu gaan proefdraaien met die anderhalve meter treinen?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja daarom dacht ik aan jou......maar lijkt me echt niet te doen.......quote:Op donderdag 30 april 2020 16:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze idd al rijden tussen Zwolle en Groningen.. ik heb de afgelopen 3 dagen alleen oproep diensten gehad...dinsdag alleen een trein gezien..dus nog geen idee verder...![]()
Wat denk je zelf over deze maatregel eigenlijk?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze idd al rijden tussen Zwolle en Groningen.. ik heb de afgelopen 3 dagen alleen oproep diensten gehad...dinsdag alleen een trein gezien..dus nog geen idee verder...![]()
![]()
Onzin....kost veel geld..net als alle terrassen dichtzitten etc..pleur gewoon de helft open ofzo..quote:Op donderdag 30 april 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat denk je zelf over deze maatregel eigenlijk?
In een bioscoop kun je toch gewoon 33% ofzo toelaten ..
Het is toch niet dat je elkaar in de bek zit te tuffen![]()
Ik ben er ook helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Onzin....kost veel geld..net als alle terrassen dichtzitten etc..pleur gewoon de helft open ofzo..
Wel studenten op eigen balkon bekeuren maar hier voor de jumbo bang zijn voor 10 Marokkanen
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Mja ik denk wel dat treinen enzo een ideale plek zijn om het virus te verspreiden, maar ik vind dit ook wel weer wat ver gaan zo.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Onzin....kost veel geld..net als alle terrassen dichtzitten etc..pleur gewoon de helft open ofzo..
Ik denk dat alleen zittende passagiers toelaten genoeg zou moeten zijn. Geen staanplaatsen meer. Goed compromis.![]()
Echt heyquote:Op donderdag 30 april 2020 16:55 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal klaar mee.
Wel studenten op eigen balkon bekeuren maar hier voor de jumbo bang zijn voor 10 Marokkanen![]()
![]()
![]()
Mensen hebben er zelf ook schijt aan, genoeg ruimte om wel 2 meter van elkaar te zitten in de trein..zitten ze nog naast elkaar..heb je het nog niet over dat tuig wat er allemaal rondlooptquote:Op donderdag 30 april 2020 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik denk wel dat treinen enzo een ideale plek zijn om het virus te verspreiden, maar ik vind dit ook wel weer wat ver gaan zo.
Ik denk dat alleen zittende passagiers toelaten genoeg zou moeten zijn. Geen staanplaatsen meer. Goed compromis.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:55 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik ben er ook helemaal klaar mee.
Wel studenten op eigen balkon bekeuren maar hier voor de jumbo bang zijn voor 10 Marokkanenidd ja!
Ik denk dat ze met dat bekeuren van die studenten heel veel goodwill verloren hebben bij het volk.
En er zijn wel meer rare voorbeelden. En dat terwijl het echte hangtuig juist aangepakt zou moeten worden.![]()
Haha!quote:Op donderdag 30 april 2020 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mensen hebben er zelf ook schijt aan, genoeg ruimte om wel 2 meter van elkaar te zitten in de trein..zitten ze nog naast elkaar..heb je het nog niet over dat tuig wat er allemaal rondloopt![]()
Ja maar in deze speciale treinen hebben ze papiertjes opgehangen he!
Dat maakt wel een enorm verschil!
![]()
![]()
Uhmzz de helft van de reizigers kan dat niet lezen ben ik bangquote:Op donderdag 30 april 2020 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Ja maar in deze speciale treinen hebben ze papiertjes opgehangen he!
Dat maakt wel een enorm verschil!
Het doet ze zeker geen goed hier ook in de stad man echt tyfusdruk gewoon. Geen agent te bekennen.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]idd ja!
Ik denk dat ze met dat bekeuren van die studenten heel veel goodwill verloren hebben bij het volk.
En er zijn wel meer rare voorbeelden. En dat terwijl het echte hangtuig juist aangepakt zou moeten worden.Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz de helft van de reizigers kan dat niet lezen ben ik bang![]()
![]()
![]()
Ja sorry hoor.quote:
Ik heb echt geen hekel aan de politie in het algemeen maar wat een badslippers lopen daar soms tussen.Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ik heb 1 kant van het verhaal gehoord...hele verhaal weet ik zo niet ...hoe zijn ze nou binnengekomen dan ?quote:Op donderdag 30 april 2020 17:03 schreef RTR het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.
Ik heb echt geen hekel aan de politie in het algemeen maar wat een badslippers lopen daar soms tussen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Wel grappig dat ze met die demonstranten tegen de corona-regels alleen van die achterlijke gekkies op tv hebben laten zien!quote:Op donderdag 30 april 2020 17:02 schreef RTR het volgende:
[..]
Het doet ze zeker geen goed hier ook in de stad man echt tyfusdruk gewoon. Geen agent te bekennen.Nieuwssites gaven nog wel aan dat ZZP'ers demonstreerden omdat ze dreigden failliet te gaan, anderen demonstreerden omdat hun vader of moeder in alle eenzaamheid overleden was omdat ze door de regels niet bij hen mochten komen en zo waren er nog wel meer valide redenen om tegen deze regels te zijn, maar ze lieten een raar verklede schreeuwlelijkerd zien en een nichterige veganist die in zijn intuïtie en in zijn god geloofde.
Ik blijf er bij dat we sowieso wel door moeten gaan met de "intelligente lockdown", maar dan wel op een intelligente manier. Optreden waar moet, beetje goodwill tonen waar het kan, en idd her en der de boel voorzichtig weer op gang laten komen zoals ze van plan zijn. Maar je kunt de boel onmogelijk de hele tijd potdicht houden.![]()
Die studenten? Die woonden daar gewoon zelf.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb 1 kant van het verhaal gehoord...hele verhaal weet ik zo niet ...hoe zijn ze nou binnengekomen dan ?
De agenten? Ik neem aan dat ze ff aangebeld hebben.![]()
Zelf open gedaan wss. Ze dachten dat ze een boete voor geluidsoverlast zouden krijgenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb 1 kant van het verhaal gehoord...hele verhaal weet ik zo niet ...hoe zijn ze nou binnengekomen dan ?
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Ja uuh, die mogen niet zomaar binnenkomen he ..ja op vrijwillige basis...anders niet je kunt mensen ook je huis uit vorderen ..na 2 x zijn ze gewoon strafbaar voor huisvredebreuk, mag ook bij de politie of ze moeten echt een bevel tot binnentrden hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die studenten? Die woonden daar gewoon zelf.
De agenten? Ik neem aan dat ze ff aangebeld hebben.Ik zwaai naar dieren.![]()
Dan mag je ze gewoon eruit kankeren ..quote:Op donderdag 30 april 2020 17:10 schreef RTR het volgende:
[..]
Zelf open gedaan wss. Ze dachten dat ze een boete voor geluidsoverlast zouden krijgenIk zwaai naar dieren.![]()
Ik ben ook wel een keer ergens op bezoek geweest bij kennissen die muziek nogal hard hadden staan. Vlak nadat ik binnen kwam, kwam de politie en die kwamen gewoon zo binnen lopen.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja uuh, die mogen niet zomaar binnenkomen he ..ja op vrijwillige basis...anders niet je kunt mensen ook je huis uit vorderen ..na 2 x zijn ze gewoon strafbaar voor huisvredebreuk, mag ook bij de politie of ze moeten echt een bevel tot binnentrden hebben
Wilden meteen de namen van alle aanwezigen noteren!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja dat kan dus niet hequote:Op donderdag 30 april 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een keer ergens op bezoek geweest bij kennissen die muziek nogal hard hadden staan. Vlak nadat ik binnen kwam, kwam de politie en die kwamen gewoon zo binnen lopen.
Wilden meteen de namen van alle aanwezigen noteren!![]()
maja wie weet daarnou wat van...
quote:Op donderdag 30 april 2020 17:14 schreef Geerd het volgende:
Daar houden ze zich veelal niet zo aan (er zijn uitzonderingen natuurlijk). Sommigen gaan zelfs in bepaalde huisjes naar binnen als agent i.p.v. burger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien hebben ze bevel van binnentreden wel standaard bij zich bij zulke adresjes... geen ideequote:Op donderdag 30 april 2020 17:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar houden ze zich veelal niet zo aan (er zijn uitzonderingen natuurlijk). Sommigen gaan zelfs in bepaalde huisjes naar binnen als agent i.p.v. burger.Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat zou kunnen. Zou wel wat zijn om je overal geoorloofd toegang te geven door zo een briefje op zak te hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 17:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien hebben ze bevel van binnentreden wel standaard bij zich bij zulke adresjes... geen idee![]()
![]()
https://www.ad.nl/show/re(...)in-de-oven~a781b550/quote:Rens Kroes: Ik heb een kleine in de oven
![]()
![]()
Alsof je baby een gerecht is![]()
Achterlijk vertaalde achterlijke Amerikaanse uitdrukking: a bun in the oven.quote:Op donderdag 30 april 2020 17:58 schreef stokj het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/re(...)in-de-oven~a781b550/
![]()
![]()
Alsof je baby een gerecht is![]()
Heb je goed bijgeslapen?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Achterlijk vertaalde achterlijke Amerikaanse uitdrukking: a bun in the oven.![]()
Stokkiequote:![]()
Hmm kan beter. En hoe is het met jou?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Mwah het is weer een van die dagen zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stokkie![]()
Hmm kan beter. En hoe is het met jou?
Waarom kan het beter bij jou? Geen goed nieuws?![]()
![]()
Nawh, komt goedquote:Op donderdag 30 april 2020 18:18 schreef stokj het volgende:
Mwah het is weer een van die dagen zoals gewoonlijk.
Waarom kan het beter bij jou? Geen goed nieuws?![]()
Heb op het werk iemand laten huilenMoet vanaf maandag terug naar mijn team en wil echt niet.. En daarbij heb ik niets meer gehoord van die huurwoning dus dat gaat niet door neem ik aan. Kijk elke dag, maar alles is te duur of te klein. Word er gek van. Weet gewoon niet hoe ik aan een woning moet komen. Misschien eens kijken of ik een hypotheek kan krijgen, maar met mijn inkomen en zonder vast contract lijkt mij dat vrijwel onmogelijk..
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Jeetje, dat maak je ook niet elke dag mee.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nawh, komt goed![]()
Heb op het werk iemand laten huilenMoet vanaf maandag terug naar mijn team en wil echt niet.. En daarbij heb ik niets meer gehoord van die huurwoning dus dat gaat niet door neem ik aan. Kijk elke dag, maar alles is te duur of te klein. Word er gek van. Weet gewoon niet hoe ik aan een woning moet komen. Misschien eens kijken of ik een hypotheek kan krijgen, maar met mijn inkomen en zonder vast contract lijkt mij dat vrijwel onmogelijk..
Kan je bij je leidinggevende niet aangeven dat je niet wilt en een beetje pushen dat hij je op een plek zet waar je het wel fijn hebt?
Wat jammer van je woning, hopelijk krijg je toch nog positief nieuws! En anders kijken we verder.![]()
Hij weet hoe ik erover denk, maar hij wil mij per se terug hebben in het team. Heb er niks over te zeggen he. Vind het echt heel erg, want zit op mijn plek daar. Dat zat ik toen al gelijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:31 schreef stokj het volgende:
Jeetje, dat maak je ook niet elke dag mee.
Kan je bij je leidinggevende niet aangeven dat je niet wilt en een beetje pushen dat hij je op een plek zet waar je het wel fijn hebt?
Wat jammer van je woning, hopelijk krijg je toch nog positief nieuws! En anders kijken we verder.
Verder kijken wordt lastig. Alleen maar studentenkamers, of anders is het te duur. Zie gewoon even geen mogelijkheid om aan een woning te komen..'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Kijk het even aan met dat team, wie weet valt het mee. En anders gaat die leidinggevende zelf een dagje met dat team zittenquote:Op donderdag 30 april 2020 18:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij weet hoe ik erover denk, maar hij wil mij per se terug hebben in het team. Heb er niks over te zeggen he. Vind het echt heel erg, want zit op mijn plek daar. Dat zat ik toen al gelijk.
Verder kijken wordt lastig. Alleen maar studentenkamers, of anders is het te duur. Zie gewoon even geen mogelijkheid om aan een woning te komen..
Kan je geen urgentie voor een woning of iets krijgen?![]()
Ik ken dat team, is een oké team en het werk is oké. Maar dat andere team ben ik de operator geworden die ik nu ben. Die collega's zijn speciaal voor mij, dat is nou eenmaal zo.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:43 schreef stokj het volgende:
Kijk het even aan met dat team, wie weet valt het mee. En anders gaat die leidinggevende zelf een dagje met dat team zitten
Kan je geen urgentie voor een woning of iets krijgen?
Ik werk fulltime en woon bij mijn ouders, als er iemand geen urgentie krijgt ben ik het wel
Ja, ik ken dat. Ik heb ook speciale mensen of favorieten. Maar soms ontkom ik er niet aan om van de diensten van een ander gebruik te moeten maken helaas.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ken dat team, is een oké team en het werk is oké. Maar dat andere team ben ik de operator geworden die ik nu ben. Die collega's zijn speciaal voor mij, dat is nou eenmaal zo.
Ik werk fulltime en woon bij mijn ouders, als er iemand geen urgentie krijgt ben ik het wel
Is er in een nagelegen dorpje niet iets of een hospita bij wie je terecht kan?![]()
Heb heel de omgeving al uitgekamd, overal hetzelfde liedjequote:Op donderdag 30 april 2020 19:04 schreef stokj het volgende:
Ja, ik ken dat. Ik heb ook speciale mensen of favorieten. Maar soms ontkom ik er niet aan om van de diensten van een ander gebruik te moeten maken helaas.
Is er in een nagelegen dorpje niet iets of een hospita bij wie je terecht kan?
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb heel de omgeving al uitgekamd, overal hetzelfde liedjevervelend. Ken dat wel, dat er niks voor handen ligt terwijl je behoefte aan iets hebt.
![]()
Zie het gewoon al helemaal voor me, katje erbijquote:Op donderdag 30 april 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
vervelend. Ken dat wel, dat er niks voor handen ligt terwijl je behoefte aan iets hebt.
Lekker warmpjes met de kachel hoog terwijl het buiten grauw en vies weer is.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zie het gewoon al helemaal voor me, katje erbij![]()
Kachel hoeft niet eens hoog, kan daar niet tegenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:27 schreef stokj het volgende:
Lekker warmpjes met de kachel hoog terwijl het buiten grauw en vies weer is.![]()
Kopje thee, fleecedeken, Netflix op
I sleep when I'm dead!quote:Op donderdag 30 april 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ah joh, die slaap haal je wel in als mini-ToT het huis uit is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Donker in de kamer, Batman en Harry Potter op Netflix kijkenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kachel hoeft niet eens hoog, kan daar niet tegen![]()
Kopje thee, fleecedeken, Netflix op![]()
![]()
Dit zijn echt nog van die jonge jongens die schijten 7 kleuren stront manquote:Op donderdag 30 april 2020 17:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan mag je ze gewoon eruit kankeren ..
Jammer dat je het niet gekregen hebt.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kachel hoeft niet eens hoog, kan daar niet tegen![]()
Kopje thee, fleecedeken, Netflix opOp zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.![]()
Tegen die tijd kun je niet meer slapen hoor......quote:Op donderdag 30 april 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ah joh, die slaap haal je wel in als mini-ToT het huis uit is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Harry Potter danquote:Op donderdag 30 april 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
Donker in de kamer, Batman en Harry Potter op Netflix kijken
Niets meer gehoord, dus is een aanname. Maar ik denk een zeer terechtequote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Jawel!quote:Op donderdag 30 april 2020 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tegen die tijd kun je niet meer slapen hoor......Eeuwig!
![]()
Echt niet.....nu wNu (precoronatijd dan) hoor ik hem tenminste nog binnen stommelen....al dan niet midden in de nacht....straks weet ik echt niet meer wat ie allemaal uitspookt....quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Echt niet.....nu w
[..]
Nu (precoronatijd dan) hoor ik hem tenminste nog binnen stommelen....al dan niet midden in de nacht....straks weet ik echt niet meer wat ie allemaal uitspookt....![]()
Ah!
Fijn!
Voor je het weet hangt er bij schoon vrouwelijk bezoek ineens een opvallende rode sok aan de deurklink van zijn gesloten slaapkamerdeur!![]()
![]()
Oh dat heb ik al meegemaaktquote:Op donderdag 30 april 2020 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Fijn!
Voor je het weet hangt er bij schoon vrouwelijk bezoek ineens een opvallende rode sok aan de deurklink van zijn gesloten slaapkamerdeur!![]()
![]()
Bij je zoon ? Wat een baasquote:Op donderdag 30 april 2020 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat heb ik al meegemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat heb ik al meegemaakt![]()
![]()
![]()
Harry Potter it is. En dan moet het buiten echt regenen en waaien.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Harry Potter dan
[..]
Niets meer gehoord, dus is een aanname. Maar ik denk een zeer terechte![]()
Jij snapt het!quote:Op donderdag 30 april 2020 21:27 schreef stokj het volgende:
Harry Potter it is. En dan moet het buiten echt regenen en waaien.
Is er nu wel perfect weer voor
quote:Op donderdag 30 april 2020 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tegen die tijd kun je niet meer slapen hoor......quote:Op donderdag 30 april 2020 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tegen die tijd kun je niet meer slapen hoor......![]()
![]()
wat zou je dan nog wel kunnen doen
![]()
![]()
![]()
Zeker, zou dat ook zo willen. Hele filmmarathon in het donker etc.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Is er nu wel perfect weer voor
Wordt eigenlijk weer eens tijd voor dat. Nu het zo perfect weer is er voor.![]()
Laten we Harry Potter kijkenquote:Op donderdag 30 april 2020 21:30 schreef stokj het volgende:
Zeker, zou dat ook zo willen. Hele filmmarathon in het donker etc.
Wordt eigenlijk weer eens tijd voor dat. Nu het zo perfect weer is er voor.
Maatje!quote:
Alles lekker?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja hoorquote:
Xdquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
VOOR DE DUIDELIJKHEID; DIT WORDT EEN GAZON, GEEN BOUWTERREIN!Zonder wrijving geen glans![]()
Whehe!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het grahassss is groener aan de ooooverkant
Ja ik hoop echt dat dit een beetje gaat lukken!Ik heb er in ieder geval genoeg moeite voor gedaan!
Hoestie daar?![]()
![]()
Het ziet er voor nu toch best groen uitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja ik hoop echt dat dit een beetje gaat lukken!Ik heb er in ieder geval genoeg moeite voor gedaan!
Hoestie daar?![]()
![]()
Lekker bezig geweest dus![]()
Geen idee hoe het weer trouwens is,maar als ik uit het raam kijk krijg ik al kippenveldat wordt weer een lekker dagje in huis... en ik moet heel veel doen...waar ik geen zin in heb
Mijn hele schuur staat vol met spul uit het huis van mijn moeder
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ziet er voor nu toch best groen uit![]()
![]()
Lekker bezig geweest dus![]()
Geen idee hoe het weer trouwens is,maar als ik uit het raam kijk krijg ik al kippenveldat wordt weer een lekker dagje in huis... en ik moet heel veel doen...waar ik geen zin in heb
Mijn hele schuur staat vol met spul uit het huis van mijn moeder
Ah fijn!
En hoezo spullen van je moeder? Is ze naar een verzorgingstehuis gegaan, of.....?![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ah fijn!
En hoezo spullen van je moeder? Is ze naar een verzorgingstehuis gegaan, of.....?Ze gaat over 2,5 maanden verhuizen naar Brabant
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
NeeZe gaat over 2,5 maanden verhuizen naar Brabant
Ahhhh okee!
![]()
![]()
Verzorgingshuisquote:![]()
Grapjas![]()
Ik kan ook niet echt zeggen dat ze kleiner gaat wonen![]()
Haar nieuwe woning is ook best heul groot
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ow ja weet ik veel hoe oud ze is!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verzorgingshuis![]()
Grapjas![]()
Ik kan ook niet echt zeggen dat ze kleiner gaat wonen![]()
Haar nieuwe woning is ook best heul groot![]()
![]()
Je zou haar nog geen 60 gevenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh okee dan!Tikkeltje jonger dan mijn moeder dus!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, ja mijn moeder wordt ook al tijdenlang een jaar of 20 jonger ingeschat dan ze is!![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]Toen mijn vader nog leefde (maar wel op sterven lag), waren er nog kerels verliefd op haar!
Jeetje
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee daar kan ik me wat bij voorstellen als je vader op dat moment op sterven lagquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar zij moest echt geen polonaise meer aan d'r lijf hebben hoor!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mijn vader heeft het zelfs nog behoorlijk lang volgehouden daarna.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee daar kan ik me wat bij voorstellen als je vader op dat moment op sterven lagIedereen dacht dat hij ieder moment de geest kon geven en hij zei ook herhaaldelijk vol trots: "Nadat ik hier kwam wonen, kwam een VEEL jongere vent hier ook in het verzorgingstehuis met COPD. Hij had veel meer longinhoud dan ik maar zat de hele dag door zijn temperatuur op te nemen en zich zorgen te maken enzo, en hij was binnen de kortste keren dood en ik leef nog!"
Daarna weer verhuisd naar het dorp waar hij altijd gewoond had, heeft het daar nog best een tijdje volgehouden, maar uiteindelijk werd er toch voor euthanasie gekozen (wat helaas erg naar uitpakte.).
![]()
Hé wat een verdrietig verhaal tussen de regels doorquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het zelfs nog behoorlijk lang volgehouden daarna.Iedereen dacht dat hij ieder moment de geest kon geven en hij zei ook herhaaldelijk vol trots: "Nadat ik hier kwam wonen, kwam een VEEL jongere vent hier ook in het verzorgingstehuis met COPD. Hij had veel meer longinhoud dan ik maar zat de hele dag door zijn temperatuur op te nemen en zich zorgen te maken enzo, en hij was binnen de kortste keren dood en ik leef nog!"
Daarna weer verhuisd naar het dorp waar hij altijd gewoond had, heeft het daar nog best een tijdje volgehouden, maar uiteindelijk werd er toch voor euthanasie gekozen (wat helaas erg naar uitpakte.).
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Sowieso.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hé wat een verdrietig verhaal tussen de regels door
Hij is uiteindelijk gestikt in z'n eigen slijm dat hij door de morfine niet meer weg kon hoesten.
Maar ik ben echt trots op hem hoe hij zich in deze situatie heeft gehouden!![]()
![]()
![]()
Alleen is er in die periode echt ontzettend veel narigheid gebeurd.![]()
![]()
Aww ToTquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso.
Hij is uiteindelijk gestikt in z'n eigen slijm dat hij door de morfine niet meer weg kon hoesten.
Maar ik ben echt trots op hem hoe hij zich in deze situatie heeft gehouden!![]()
![]()
![]()
Alleen is er in die periode echt ontzettend veel narigheid gebeurd.![]()
Gestikt in zijn eigen slijm ...wat een vreselijk verhaal![]()
![]()
Maar mooi om te lezen dat je trots op je vader was/ bent .
Dat moet een ware lijdensweg zijn geweest in de periode voorafgaand op zijn overlijden![]()
Mijn oma ligt op de begraafplaats naast de boerderij van mijn moeder, was er al meer dan 20 jaar niet meer geweest . Afgelopen weekend zijn mijn moeder en ik naar haar graf geweest, konden het heul niet vinden , maar we hebben een hoop lol gehad op de begraafplaats. Mijn oma had dat wel mooi gevonden ..![]()
Ja narigheid ...dat is kut
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aww ToT![]()
Gestikt in zijn eigen slijm ...wat een vreselijk verhaal![]()
![]()
Maar mooi om te lezen dat je trots op je vader was/ bent .
Dat moet een ware lijdensweg zijn geweest in de periode voorafgaand op zijn overlijden![]()
Mijn oma ligt op de begraafplaats naast de boerderij van mijn moeder, was er al meer dan 20 jaar niet meer geweest . Afgelopen weekend zijn mijn moeder en ik naar haar graf geweest, konden het heul niet vinden , maar we hebben een hoop lol gehad op de begraafplaats. Mijn oma had dat wel mooi gevonden ..![]()
Ja narigheid ...dat is kutLol op de begraafplaats?
Ach zo heb ik dikke lol gehad op een begrafenis van een oud buurvrouwtje; er kwamen allemaal verhalen over haar over de tafel.
Zoals toen een buurman zijn huissleutel vergeten was en over zijn eigen schutting klom omdat de achterdeur nog wel open stond.
Hij zat net bovenop de schutting of het kleine oude buurvrouwtje stond al met de bezem klaar hem er van af te meppen, omdat ze dacht dat hij een inbreker was!![]()
![]()
Als kind liep ik altijd op die begraafplaats rond ...maar toen was onze boerderij nog helemaal vrij tussen de weilanden ...nu is het compleet ingebouwd tussen de nieuwbouw en flink uitgebouwd ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]Lol op de begraafplaats?
Ach zo heb ik dikke lol gehad op een begrafenis van een oud buurvrouwtje; er kwamen allemaal verhalen over haar over de tafel.
Zoals toen een buurman zijn huissleutel vergeten was en over zijn eigen schutting klom omdat de achterdeur nog wel open stond.
Hij zat net bovenop de schutting of het kleine oude buurvrouwtje stond al met de bezem klaar hem er van af te meppen, omdat ze dacht dat hij een inbreker was!Mijn oom en Pilipino tante wonen op een boerderijtje naast mijn moeder
Toen mijn oma overleed hebben we besloten om haar op de begraafplaats naast de boerderijen te begraven. Die is klein en mooi
![]()
In het kader van afscheid nemen van alles wat met Deventer te maken heeft (want ook ik zal straks nooit meer in Deventer komen hebben we vorige week maar eens mijn oma's graf bezocht
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Okee dan!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als kind liep ik altijd op die begraafplaats rond ...maar toen was onze boerderij nog helemaal vrij tussen de weilanden ...nu is het compleet ingebouwd tussen de nieuwbouw en flink uitgebouwd ookMijn oom en Pilipino tante wonen op een boerderijtje naast mijn moeder
Toen mijn oma overleed hebben we besloten om haar op de begraafplaats naast de boerderijen te begraven. Die is klein en mooi
![]()
In het kader van afscheid nemen van alles wat met Deventer te maken heeft (want ook ik zal straks nooit meer in Deventer komen hebben we vorige week maar eens mijn oma's graf bezocht
Wel zonde dat het nu zo ingebouwd is!
En echt NOOIT meer naar Deventer?
Ook niet ff tijdens het Dickens festival of zo, of om weer eens ff te snuffelen in de leuke winkeltjes daar, of te eten in een leuk restaurantje of zo?![]()
Deventer is mijn geboortestad , maar ik woon zelf al meer dan 20 jaar in Zwollie. Nu mijn moeder gaat verhuizen , en Deventer dus gaat verlaten zal ik ook nooit meer in Deventer komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Wel zonde dat het nu zo ingebouwd is!
En echt NOOIT meer naar Deventer?
Ook niet ff tijdens het Dickens festival of zo, of om weer eens ff te snuffelen in de leuke winkeltjes daar, of te eten in een leuk restaurantje of zo?
dat Dickens gedoe vond ik sowieso al vreselijk , al ken ik de oorspronkelijke organisatoren van dat festijn wel , mijn ouders hadden vroeger een stomerij in de stadEn de familie die dat Dickens gedoe al jaren doen ken ik wel vanaf mijn 2e jaar zoiets . Daar ga ik niet veel aan missen wat dat betreft
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ah!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deventer is mijn geboortestad , maar ik woon zelf al meer dan 20 jaar in Zwollie. Nu mijn moeder gaat verhuizen , en Deventer dus gaat verlaten zal ik ook nooit meer in Deventer komen.
dat Dickens gedoe vond ik sowieso al vreselijk , al ken ik de oorspronkelijke organisatoren van dat festijn wel , mijn ouders hadden vroeger een stomerij in de stadEn de familie die dat Dickens gedoe al jaren doen ken ik wel vanaf mijn 2e jaar zoiets . Daar ga ik niet veel aan missen wat dat betreft
Ja wij willen er af en toe nog wel eens komen.![]()
![]()
Dat Dickens festijn heb ik altijd gemeden ... veuls te druk en geen reet aan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ja wij willen er af en toe nog wel eens komen.
Deventer is prachtig, en de komende 2,5 mnd zal ik er nog veel tijd doorbrengen, alleen niet meer op terrasjes denk ik
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heerlijk niemand in de treinquote:zou kunnen gaan liggen zoveel ruimte
Ik ben 1x naar dat festival gegaan. Afgelopen jaar wilden we weer gaan, tot we lazen hoe druk het tegenwoordig is!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat Dickens festijn heb ik altijd gemeden ... veuls te druk en geen reet aan.
Deventer is prachtig, en de komende 2,5 mnd zal ik er nog veel tijd doorbrengen, alleen niet meer op terrasjes denk ik
Hier in de stad hebben ze er een piepkeine eigen versie er van. Ook wel aardig met die paar figuranten.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 1x naar dat festival gegaan. Afgelopen jaar wilden we weer gaan, tot we lazen hoe druk het tegenwoordig is!
Hier in de stad hebben ze er een piepkeine eigen versie er van. Ook wel aardig met die paar figuranten.![]()
De allereerste keer dat Dickens werd georganiseerd zou ik ook figurant zijn ...maar dat liep allemaal anders ...toen was het overigens ook nog niet zo druk als dat het tegenwoordig is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha ja ik ben er een keer in mijn studententijd geweest. Was echt wel gezellig!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haha![]()
De allereerste keer dat Dickens werd georganiseerd zou ik ook figurant zijn ...maar dat liep allemaal anders ...toen was het overigens ook nog niet zo druk als dat het tegenwoordig is.![]()
![]()
Rond de kerst?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja ik ben er een keer in mijn studententijd geweest. Was echt wel gezellig!
Ik ging wel altijd uit naar de SAAM soos in Deventer... DE studenten tent destijds wat tot in de late uurtjes doorging ..![]()
Geen idee of dat nog bestaat, maar goed , ik heb de leeftijd van de gemiddelde student dan ook niet meer![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Probeer nog maar een keerquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Yup!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rond de kerst?
Ik ging wel altijd uit naar de SAAM soos in Deventer... DE studenten tent destijds wat tot in de late uurtjes doorging ..![]()
Geen idee of dat nog bestaat, maar goed , ik heb de leeftijd van de gemiddelde student dan ook niet meer![]()
Zelf ging ik in mijn studententijd niet zo heel gek veel stappen, maar in het Burgerweeshuis ben ik wel eens geweest. Within Temptation daar gezien, voordat ze bekend werden. Waren maar een stuk of 100 mensen binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
De vrijdagmiddag borrel is vroeg vandaagquote:
Broodje gezond
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd lekker !!. Beetje roomboter erop geen saus en je hebt zo al lekker wat eiwitten vetten en vitaminen binnen voor de dag
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:57 schreef engine het volgende:
[..]
De vrijdagmiddag borrel is vroeg vandaag
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik was een jaar of 12 toen ik in voor het eerst in het BWH kwam. toen was het net gekraakt door punkersquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup!
Zelf ging ik in mijn studententijd niet zo heel gek veel stappen, maar in het Burgerweeshuis ben ik wel eens geweest. Within Temptation daar gezien, voordat ze bekend werden. Waren maar een stuk of 100 mensen binnen.![]()
![]()
Vanaf dat moment nooit meer weggeweest , heb er wekelijks vele bands zien spelen en later kwam ik met mijn band in de oefenruimtes terecht![]()
BWH was een hele toffe tent in die tijd. Geen idee meer hoe het er nu is , vond het wel heel erg tof toen ik een jaar of 10 geleden door het BWH werd uitgenodigd voor het feest van hun 25 jarig bestaan
Veel meegemaakt daar![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha, leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 12 toen ik in voor het eerst in het BWH kwam. toen was het net gekraakt door punkers![]()
![]()
Vanaf dat moment nooit meer weggeweest , heb er wekelijks vele bands zien spelen en later kwam ik met mijn band in de oefenruimtes terecht![]()
BWH was een hele toffe tent in die tijd. Geen idee meer hoe het er nu is , vond het wel heel erg tof toen ik een jaar of 10 geleden door het BWH werd uitgenodigd voor het feest van hun 25 jarig bestaan
Veel meegemaakt daar![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: