SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Flora & Fauna idd, vanwege het tuinieren!![]()
![]()
Stiekem wist ik dit natuurlijk welquote:Op woensdag 29 april 2020 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Flora & Fauna idd, vanwege het tuinieren!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Aha!quote:Op woensdag 29 april 2020 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stiekem wist ik dit natuurlijk wel
Ja dit weekend misschien ff met mevrouw en mini-ToT naar een tuincentrum om nog een paar plantjes te kopen.![]()
![]()
Ik moet nog steeds naar de growshop voor speciale aarde voor mijn wietquote:Op woensdag 29 april 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Aha!
Ja dit weekend misschien ff met mevrouw en mini-ToT naar een tuincentrum om nog een paar plantjes te kopen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds naar de growshop voor speciale aarde voor mijn wiet![]()
![]()
![]()
Dan maar op een tandenborstel verder?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:21 schreef ToT het volgende:
Zo, het eten is weer op, dus:
[ afbeelding ]![]()
Ooooohhh myyyy ghuaaaaddddd!!quote:Op woensdag 29 april 2020 15:21 schreef ToT het volgende:
Zo, het eten is weer op, dus:
[ afbeelding ]![]()
Weer thuis! 🤗quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
@Amee
Ben toch barbarian gegaan kan nu rifts 75 - 85 solo doen. Heb ook al met eeng groepje een greater rift gedaan. Een Duitser heeft me geholpen mijn barbaar te gearen.Gelieve verwijderen![]()
Pics?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hallootje in mijn blootje , groetjons.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Heb je al gezien boefje!!!
![]()
![]()
Meer meer meer...... schurkjequote:Op woensdag 29 april 2020 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Heb je al gezien boefje![]()
![]()
![]()
Behalve bungelen en rechtop staan, wat wil je dan nog meer zien?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meer meer meer...... schurkje![]()
Dat-ie spuugt?
![]()
Als ik morgenochtend een dikke odol heb, deel ik hem met jequote:Op woensdag 29 april 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meer meer meer...... schurkje![]()
Ook in moeilijke tijden.![]()
Oeh verheug me alquote:Op woensdag 29 april 2020 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als ik morgenochtend een dikke odol heb, deel ik hem met je![]()
![]()
Misschien is spugen niet helemaal het goede woordquote:Op woensdag 29 april 2020 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve bungelen en rechtop staan, wat wil je dan nog meer zien?Dat-ie spuugt?
![]()
![]()
![]()
Haha! Cool! Dat is mijn favo character. Dat is dan wel best hoog dat je al 85 solo kan! Heb je je set al compleet?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:32 schreef Fernweh het volgende:
@:Amee
Ben toch barbarian gegaan kan nu rifts 75 - 85 solo doen. Heb ook al met eeng groepje een greater rift gedaan. Een Duitser heeft me geholpen mijn barbaar te gearen.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 17:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien is spugen niet helemaal het goede woord![]()
Joh!
![]()
Yes die gast die me hielp was een barb en heeft me items gegeven die ook voor hem dropte zo ging het 2x zo snel. Op 4 uur tijd was ik volledig gegeared.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Haha! Cool! Dat is mijn favo character. Dat is dan wel best hoog dat je al 85 solo kan! Heb je je set al compleet?
Gelieve verwijderen![]()
Damn!quote:Op woensdag 29 april 2020 17:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Yes die gast die me hielp was een barb en heeft me items gegeven die ook voor hem dropte zo ging het 2x zo snel. Op 4 uur tijd was ik volledig gegeared.
Speel je seizoen dan?
En zo ja, alle quests?![]()
Ik moet slayer even afmaken en dan nog wat erna komt maar nu ik solo rift 85 kan is dat appeltje eitje denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Damn!
Speel je seizoen dan?
En zo ja, alle quests?En mijn Duitse vriend kan helpen.
Gelieve verwijderen![]()
Mjaa, weet zo zeker niet of je alle quests in je eentje kan doen, hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik moet slayer even afmaken en dan nog wat erna komt maar nu ik solo rift 85 kan is dat appeltje eitje denk ik.En mijn Duitse vriend kan helpen.
Ik heb wel hulp nodig iig.![]()
Deze week begonnen.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah tof! Wel Diablo I en II gespeeld, maar aan III ben ik nooit begonnen.We kunnen het samen proberen.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Mjaa, weet zo zeker niet of je alle quests in je eentje kan doen, hoor.
Ik heb wel hulp nodig iig.
Gelieve verwijderen![]()
Als ik het goed begrijp van de anderen is III de slechtste. Haha! Heb de andere twee delen nog nooit gespeeld. De vierde is in aantocht en als we de triller mogen geloven wordt die weer beter. Haha!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah tof! Wel Diablo I en II gespeeld, maar aan III ben ik nooit begonnen.![]()
Ja. Dat zal vanaf het weekend dan zijn!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Deze week begonnen.
[..]
We kunnen het samen proberen.![]()
1 was het beste maar dat is ook wel de nostalgie. III vind ik best mager heb het verhaal niet gevolgd. Maar ik vond 1 wel een stuk grimmiger qua sfeer. Maar ze zijn ook niet echt te vergelijken in 1 had je niet eens echt skills of classes geloof ik. Tenminste zeker geen spin to win.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp van de anderen is III de slechtste. Haha! Heb de andere twee delen nog nooit gespeeld. De vierde is in aantocht en als we de triller mogen geloven wordt die weer beter. Haha!Yo prima de witch doctor en de barb.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja. Dat zal vanaf het weekend dan zijn!Gelieve verwijderen![]()
Ja toen deel 3 uit kwam, waren er nog steeds mensen die deel 2 speelden, en ik neem aan dat je wel weet hoe veel tijd er tussen heeft gezeten?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp van de anderen is III de slechtste. Haha! Heb de andere twee delen nog nooit gespeeld. De vierde is in aantocht en als we de triller mogen geloven wordt die weer beter. Haha!
Ik zat net ff een bepaalde meme er over te zoeken van een bejaarde die deel 1 als kind had gespeeld, deel 2 als tiener/jong volwassene en nu tegen deel 3 zegt: "Hello, old friend."
Kan 'm helaas ff niet vinden.![]()
![]()
Toen ik Diablo 1 speelde was ik vrij jong en 2 kwam vrij snel 3 heeft inderdaad lang op zich laten wachten.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen deel 3 uit kwam, waren er nog steeds mensen die deel 2 speelden, en ik neem aan dat je wel weet hoe veel tijd er tussen heeft gezeten?
Ik zat net ff een bepaalde meme er over te zoeken van een bejaarde die deel 1 als kind had gespeeld, deel 2 als tiener/jong volwassene en nu tegen deel 3 zegt: "Hello, old friend."
Kan 'm helaas ff niet vinden.
Enige echte game waar ik lang op gewacht heb en die echt teleurstelde was:
Gelieve verwijderen![]()
Haha okee dan!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Toen ik Diablo 1 speelde was ik vrij jong en 2 kwam vrij snel 3 heeft inderdaad lang op zich laten wachten.
Enige echte game waar ik lang op gewacht heb en die echt teleurstelde was:
[ afbeelding ]
Ja deze meme zag ik ook van Diablo 3.
Duke Nukem vond ik wel geinig, maar in die tijd had je best veel van die Doom-achtige games.
Rise of the triad was ook geinig; zeer beperkt, maar je kon elkaar afknallen als je het op een netwerk speelde, en je kon allerlei geluidjes laten horen: "Behind you!" en dat soort dingen.
Ik werkte toen net in een computerwinkel, en mijn collega's hielden ook wel van een spelletje!
Lekker onder werktijd in de winkel gamen!![]()
![]()
Da's wel tof!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja deze meme zag ik ook van Diablo 3.
Duke Nukem vond ik wel geinig, maar in die tijd had je best veel van die Doom-achtige games.
Rise of the triad was ook geinig; zeer beperkt, maar je kon elkaar afknallen als je het op een netwerk speelde, en je kon allerlei geluidjes laten horen: "Behind you!" en dat soort dingen.
Ik werkte toen net in een computerwinkel, en mijn collega's hielden ook wel van een spelletje!
Lekker onder werktijd in de winkel gamen!Gelieve verwijderen![]()
Haha zeker!quote:
Was echt een leuke baan.
Ultra religieuze bedrijfsleider met een ehhhhhhh NOGAL pittige vrouw die af en toe binnen kwam vallen.
Ze hadden thuis geen tv (zogenaamd "omdat dat kastje ons toch niks te vertellen heeft"), maar toen we een tv-kaart in een pc daar gebouwd hadden, was hij er niet van weg te slaan........tot zijn vrouw ineens onverwacht achter hem stond. Hij dacht een moment dat het een klant was en probeerde haar af te wimpelen omdat hij aan de buis gekluisterd was!Hij schrok zich de tering toen hij zich omdraaide en wist niet hoe gauw hij ons de schuld moest geven!
![]()
![]()
![]()
Haha ach ja zolang het huwelijk er niet aan onderdoor is gegaan. Maja natuurlijk roepen ze dat ze het niet hoeven, niemand heeft zo'n ding maar als je zoiets eenmaal hebt gehad is het lastig zonder te moeten gaan...quote:Op woensdag 29 april 2020 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zeker!
Was echt een leuke baan.
Ultra religieuze bedrijfsleider met een ehhhhhhh NOGAL pittige vrouw die af en toe binnen kwam vallen.
Ze hadden thuis geen tv (zogenaamd "omdat dat kastje ons toch niks te vertellen heeft"), maar toen we een tv-kaart in een pc daar gebouwd hadden, was hij er niet van weg te slaan........tot zijn vrouw ineens onverwacht achter hem stond. Hij dacht een moment dat het een klant was en probeerde haar af te wimpelen omdat hij aan de buis gekluisterd was!Hij schrok zich de tering toen hij zich omdraaide en wist niet hoe gauw hij ons de schuld moest geven!
Gelieve verwijderen![]()
Ja nee, van die Biblebelt-figuren die geloven dat de duivel in radio's en televisies schuilt.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ach ja zolang het huwelijk er niet aan onderdoor is gegaan. Maja natuurlijk roepen ze dat ze het niet hoeven, niemand heeft zo'n ding maar als je zoiets eenmaal hebt gehad is het lastig zonder te moeten gaan...
Van meneer pastoor mag je geen tv in huis hebben, en veel mensen hebben er dus maar eentje in de garage staan!Dan gehoorzamen ze meneer pastoor, maar kunnen ze nog wel elke avond gezellig samen GTST kijken met een bakkie thee terwijl de auto op de oprit staat.
![]()
Een rare manier van leven... Blij dat ik katholiek ben opgevoed. Die hebben toch wat meer vrijheid genoten.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, van die Biblebelt-figuren die geloven dat de duivel in radio's en televisies schuilt.
Van meneer pastoor mag je geen tv in huis hebben, en veel mensen hebben er dus maar eentje in de garage staan!Dan gehoorzamen ze meneer pastoor, maar kunnen ze nog wel elke avond gezellig samen GTST kijken met een bakkie thee terwijl de auto op de oprit staat.
Gelieve verwijderen![]()
Ik ben ook katholiek opgevoed. Als kleuter had ik er al echt helemaal niks mee!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Een rare manier van leven... Blij dat ik katholiek ben opgevoed. Die hebben toch wat meer vrijheid genoten.
Sprookjes vond ik wel geinig, maar ik vond Roodkapje nog geloofwaardiger dan de Bijbel!![]()
![]()
Haha ja ze doen ook niet zo hun best hoor die katholieke. Ik had geen angst voor meneer pastoor. Achteraf gezien had ik dat misschien wel moeten hebbenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook katholiek opgevoed. Als kleuter had ik er al echt helemaal niks mee!
Sprookjes vond ik wel geinig, maar ik vond Roodkapje nog geloofwaardiger dan de Bijbel!maar gelukkig was die van ons wel gewoon een man met het hart op de goeie plek. Van de religie kun je zeggen wat je wil maar hij was altijd correct en zeer net met kinderen. Gelukkig maar.
Gelieve verwijderen![]()
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Haha ja ze doen ook niet zo hun best hoor die katholieke. Ik had geen angst voor meneer pastoor. Achteraf gezien had ik dat misschien wel moeten hebbenmaar gelukkig was die van ons wel gewoon een man met het hart op de goeie plek. Van de religie kun je zeggen wat je wil maar hij was altijd correct en zeer net met kinderen. Gelukkig maar.
Okee dan!
Ja ik ben zelfs misdienaar geweest. Mij is verder ook niks overkomen!
En ja; als misdienaar geloofde ik ook helemaal niks van die hele Bijbel!Maar ik moest van mijn ouders.
![]()
4 wordt ook weer grimmig, naar de thriller te zien!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
1 was het beste maar dat is ook wel de nostalgie. III vind ik best mager heb het verhaal niet gevolgd. Maar ik vond 1 wel een stuk grimmiger qua sfeer. Maar ze zijn ook niet echt te vergelijken in 1 had je niet eens echt skills of classes geloof ik. Tenminste zeker geen spin to win.
[..]
Yo prima de witch doctor en de barb.![]()
Dat is wel lame... Als ooit het leger van satan komt kan je misschien wel beter tegen ze ten strijde trekken.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Ja ik ben zelfs misdienaar geweest. Mij is verder ook niks overkomen!
En ja; als misdienaar geloofde ik ook helemaal niks van die hele Bijbel!Maar ik moest van mijn ouders.
Nog niet gekeken ik ben niet zo'n fan van blizard. Zeker niet na dat activision gedoe en warcraft 3 remastered. Ik wacht even af.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef Amee het volgende:
[..]
4 wordt ook weer grimmig, naar de thriller te zien!
Gelieve verwijderen![]()
3 is nu ook al 5 of 6 jaar oud. Haha! En 4 komt zeker dit jaar nog niet. Moet nog zien of het ook volgend jaar isquote:Op woensdag 29 april 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen deel 3 uit kwam, waren er nog steeds mensen die deel 2 speelden, en ik neem aan dat je wel weet hoe veel tijd er tussen heeft gezeten?
Kan 'm helaas ff niet vinden.![]()
Ze doen er iig wel erg lang over ja! Haha!![]()
Ik zou meer zoiets hebben van: "Verrek, besta je dan toch? En wie is nou eigenlijk ÉCHT de goeie en wie is de slechterik?" Want de winnaar schildert zichzelf altijd af als de goeierik, maar hij heeft wel de meeste moorden op z'n geweten terwijl de duivel in de Bijbel volgens mij niet 1 persoon gedood heeft.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is wel lame... Als ooit het leger van satan komt kan je misschien wel beter tegen ze ten strijde trekken.![]()
Het is jammer dat het een slang was in de tuin en niet een worm, wormen zitten in appels. Ach ja het zij zo, ik ga er niet wakker over liggen. Zo meteen maar naar de winkel bah geen zin. Maar ja gist nodig en ik durf te wedden dat het uitverkocht gaat zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou meer zoiets hebben van: "Verrek, besta je dan toch? En wie is nou eigenlijk ÉCHT de goeie en wie is de slechterik?" Want de winnaar schildert zichzelf altijd af als de goeierik, maar hij heeft wel de meeste moorden op z'n geweten terwijl de duivel in de Bijbel volgens mij niet 1 persoon gedood heeft.Achterlijke klootzakken die het gist bij de vleet afnemen.
Gelieve verwijderen![]()
"En op de twaalfde dag sloeg Adam Eva voor de kont met enkele suikerbieten."quote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is jammer dat het een slang was in de tuin en niet een worm, wormen zitten in appels. Ach ja het zij zo, ik ga er niet wakker over liggen.
En @ gist: goed voorbereid zijn. Ik las laatst iets over dat er een wereldwijde hongersnood zou komen vanwege de corona.![]()
Zuiveringquote:Op woensdag 29 april 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
"En op de twaalfde dag sloeg Adam Eva voor de kont met enkele suikerbieten."
En @ gist: goed voorbereid zijn. Ik las laatst iets over dat er een wereldwijde hongersnood zou komen vanwege de corona.![]()
Ja hoiquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nog een keer goedemorgen voor een extra goede morgenquote:![]()
Morguh CDquote:
Lief!quote:Op donderdag 30 april 2020 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nog een keer goedemorgen voor een extra goede morgen![]()
![]()
![]()
Samen met miniquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh lol niet die... Ofja mag ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oei! Krullenbol toch niet ziek ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2020 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
< 2 uur geslapen. Misschien 1 enkel uurtje.![]()
Ik denk eerder een ontwikkelingssprongetje; hij ontdekt allemaal nieuwe dingen in het leven en wordt daar helemaal hyperdehyper van.quote:
Daarbij komt dat hij de afgelopen tijd steeds bij ons in bed geslapen heeft en als hij diep in slaap was, weer in zijn eigen bedje gelegd werd. Als hij dan tussendoor ff wakker werd, was het steeds weer dikke paniek omdat wij niet bij hem waren.
Nu valt hij alleen in slaap als hij in de armen van mij of mevrouw ToT ligt.
Bij mij ligt hij dan wel rustig, maar mevrouw ToT knijpt hij steeds enorm hard in de arm om er zeker van te zijn dat ze er nog is.
En zo ineens kan hij ook keihard meppen of een kopstoot geven terwijl je ligt te slapen.![]()
![]()
Oeh! Moest lachen om dat knijpen, maar zal voor jullie vast minder grappig zijn. Haha!quote:Op donderdag 30 april 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk eerder een ontwikkelingssprongetje; hij ontdekt allemaal nieuwe dingen in het leven en wordt daar helemaal hyperdehyper van.
Daarbij komt dat hij de afgelopen tijd steeds bij ons in bed geslapen heeft en als hij diep in slaap was, weer in zijn eigen bedje gelegd werd. Als hij dan tussendoor ff wakker werd, was het steeds weer dikke paniek omdat wij niet bij hem waren.
Nu valt hij alleen in slaap als hij in de armen van mij of mevrouw ToT ligt.
Bij mij ligt hij dan wel rustig, maar mevrouw ToT knijpt hij steeds enorm hard in de arm om er zeker van te zijn dat ze er nog is.
En zo ineens kan hij ook keihard meppen of een kopstoot geven terwijl je ligt te slapen.
Ow, sorry.![]()
![]()
En nu blijft hij bitchen!quote:Op donderdag 30 april 2020 09:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Oeh! Moest lachen om dat knijpen, maar zal voor jullie vast minder grappig zijn. Haha!
Ow, sorry.Hij wil de hele tijd rondgedragen worden.
![]()
Een echte koning!quote:Op donderdag 30 april 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
En nu blijft hij bitchen!Hij wil de hele tijd rondgedragen worden.
![]()
Haha!quote:Hee man!
Nou hij is met ongelooflijk veel moeite eindelijk in slaap gevallen.
Ik zou nu ook wel wat willen gaan slapen, maar verwacht zo nog een pakketje en dan kan ik sowieso niet slapen.
Dan maar gewoon ff relaxen.
Hoestie daar?![]()
![]()
Haha, ik had dat gisteren. Toen viel ik halverwege de middag in slaap achter mijn werkbureau.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!Hee man!
Nou hij is met ongelooflijk veel moeite eindelijk in slaap gevallen.
Ik zou nu ook wel wat willen gaan slapen, maar verwacht zo nog een pakketje en dan kan ik sowieso niet slapen.
Dan maar gewoon ff relaxen.
Hoestie daar?
Hier gaat ie zoals gewoonlijk. Zo meteen maar even naar buiten. Het zonnetje schijnt al een tijdje hier nadat de ochtend grauw en bewolkt was.![]()
Hier hebben we een enorm twijfelend en schuchter zonnetje, en veel wind.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, ik had dat gisteren. Toen viel ik halverwege de middag in slaap achter mijn werkbureau.
Hier gaat ie zoals gewoonlijk. Zo meteen maar even naar buiten. Het zonnetje schijnt al een tijdje hier nadat de ochtend grauw en bewolkt was.
Op zich wel lekker om ff naar buiten te kijken enzo, maar buiten zitten lijkt me nu absoluut niet fijn hier.![]()
![]()
![]()
Godsamme, ik wil dit huis!
Als mevrouw ToT een vast contract zou krijgen, valt-ie binnen ons budget. (2,5 ton.)![]()
Leuk huisje zo aan de buitenkant.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Als mevrouw ToT een vast contract zou krijgen, valt-ie binnen ons budget. (2,5 ton.)![]()
Geen achtertuin?quote:Op donderdag 30 april 2020 11:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Als mevrouw ToT een vast contract zou krijgen, valt-ie binnen ons budget. (2,5 ton.)En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Klein nadeel wel als je in je bikini wil gaan liggenquote:
Liever niet, we willen onze ogen gezond houden dan ToT in bikini te zienquote:Op donderdag 30 april 2020 11:53 schreef engine het volgende:
[..]
Klein nadeel wel als je in je bikini wil gaan liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat is wel ff kut, maar ff een hekkie om de voor- en zijtuin en dan kun je lekker een half varken op de BBQ lazeren terwijl je in je blote bast zit te zonnen!quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Liever niet, we willen onze ogen gezond houden dan ToT in bikini te zien![]()
![]()
![]()
!
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Liever niet, we willen onze ogen gezond houden dan ToT in bikini te zien![]()
![]()
![]()
Ik lees wel eens dat er ook een mevrouw ToT is
Ja is wel wat aan te doen opzich...en kut roepen naar voorbijgangers heeft ook wel watquote:Op donderdag 30 april 2020 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is wel ff kut, maar ff een hekkie om de voor- en zijtuin en dan kun je lekker een half varken op de BBQ lazeren terwijl je in je blote bast zit te zonnen!
Moet je aan de straatkant wel wat beschutting neerzetten, anders geniet iedereen mee.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is wel ff kut, maar ff een hekkie om de voor- en zijtuin en dan kun je lekker een half varken op de BBQ lazeren terwijl je in je blote bast zit te zonnen!![]()
Lege Schultenbräu-blikjes over de schutting pleuren als er weer een oud vrouwtje met de rollator voorbij komt lopen. "Hee, KUT! Voor jou blijven we thuis, ja!"quote:Op donderdag 30 april 2020 12:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik lees wel eens dat er ook een mevrouw ToT is
[..]
Ja is wel wat aan te doen opzich...en kut roepen naar voorbijgangers heeft ook wel wat![]()
![]()
Laten hij en Amee het maar niet horen dat je mevrouw ToT in bikini wilt zienquote:Op donderdag 30 april 2020 12:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik lees wel eens dat er ook een mevrouw ToT is![]()
![]()
![]()
Grapjeee![]()
Ja da's wat ik bedoel!quote:Op donderdag 30 april 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je aan de straatkant wel wat beschutting neerzetten, anders geniet iedereen mee.
Paar jaar geleden ook een lomp groot herenhuis gezien voor weinig geld, maar die had alleen een voortuintje van 1 bij 3 meter of zo.![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 30 april 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Laten hij en Amee het maar niet horen dat je mevrouw ToT in bikini wilt zien![]()
![]()
![]()
Grapjeee![]()
Wil @Amee wel in een bikini zien
Niet zonder?quote:Op donderdag 30 april 2020 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Haha![]()
Wil @:Amee wel in een bikini zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja da's wat ik bedoel!
Paar jaar geleden ook een lomp groot herenhuis gezien voor weinig geld, maar die had alleen een voortuintje van 1 bij 3 meter of zo.![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst met. Is spannenderquote:
Ja en het was in een piepklein Overijssels gehuchtje waar ze volgens mij nog aan heksenverbranding doen als je niet 3x per dag naar de kerk gaat of zo!quote:![]()
![]()
Een gehucht waar iedereen elkaar kent zo te horen.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en het was in een piepklein Overijssels gehuchtje waar ze volgens mij nog aan heksenverbranding doen als je niet 3x per dag naar de kerk gaat of zo!![]()
quote:
Dat is ook weer een beetje teveel van het goedeVind het meestal wel leuk om iemand nog te herkennen
Dit was die opoe van een tijdje terug die geld inzamelde voor die Coronagedoe. Hij liep rondjes in de tuin met zijn rollator en mensen konden hem sponseren.
Blijkt ie nu te zijn bevorderd tot kolonel... https://www.ad.nl/buitenl(...)00-kaarten~a3d7badb/
![]()
![]()
![]()
LUNCHGENOTEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Je gaat het toch missen..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heb ik iets van gezien ja. Vond het wel een baasjequote:Op donderdag 30 april 2020 12:17 schreef stokj het volgende:
Dit was die opoe van een tijdje terug die geld inzamelde voor die Coronagedoe. Hij liep rondjes in de tuin met zijn rollator en mensen konden hem sponseren.
Blijkt ie nu te zijn bevorderd tot kolonel... https://www.ad.nl/buitenl(...)00-kaarten~a3d7badb/
![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 12:16 schreef stokj het volgende:
[..]
En dan langzaam uitkleden om te zien dat het @:Haags_kwartiertje is die daar onder zit.![]()
![]()
![]()
Broodje komijnkaas en tomatensoepquote:
En daar?quote:
Gebakken ei altijd goedquote:Op donderdag 30 april 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier gebakken ei met salami en zongedroogde tomaatjes gevroten.
Als dat al niet meer kanquote:
Heb je toch al gezien? Haha!quote:Op donderdag 30 april 2020 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Haha![]()
Wil @:Amee wel in een bikini zien![]()
![]()
Jij denkt dat 1x wel voldoende is?quote:
Pooh kon dit weekend verlof nog inlaten trekken..dacht eerst al waarom heb ik verlof gevraagd dan....
Oja 5 mei had ik ook vrij, bevrijdingsfestival dit dat natuurlijk, pak ik 2/3 mei er ook bij zoiets zal het wel geweest zijn..
Maja toch geen feesten..beter werkenIk zwaai naar dieren.![]()
Naja werk-ze dan maarquote:Op donderdag 30 april 2020 13:33 schreef Geerd het volgende:
Pooh kon dit weekend verlof nog inlaten trekken..dacht eerst al waarom heb ik verlof gevraagd dan....
Oja 5 mei had ik ook vrij, bevrijdingsfestival dit dat natuurlijk, pak ik 2/3 mei er ook bij zoiets zal het wel geweest zijn..
Maja toch geen feesten..beter werken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Toch een beetje hebben van de onregelmatigheid en weekenden werkenquote:![]()
Anders wordt het toch weer bierdrinken etc..
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ook niets mis mee....zo nu en danquote:Op donderdag 30 april 2020 13:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toch een beetje hebben van de onregelmatigheid en weekenden werken![]()
Anders wordt het toch weer bierdrinken etc..![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vorig weekend al gedaan...en de vrijdag, had ik eigenljk gewoon dienst 1630 tot 0045 ofzo..toen ineens om 1300 een uurtje werkoverleg via microsoft teams..nog even hardgelopen toen alleen maar bier tot en met zondagmiddagquote:Op donderdag 30 april 2020 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook niets mis mee....zo nu en dan![]()
Deze week ff geen bier (behalve vandaag want vrij) en lekker hardlopen enzo..Ik zwaai naar dieren.![]()
Lekker bezig geweest!!quote:Op donderdag 30 april 2020 13:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vorig weekend al gedaan...en de vrijdag, had ik eigenljk gewoon dienst 1630 tot 0045 ofzo..toen ineens om 1300 een uurtje werkoverleg via microsoft teams..nog even hardgelopen toen alleen maar bier tot en met zondagmiddag![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Niks met zuipen.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Toch een beetje hebben van de onregelmatigheid en weekenden werken![]()
Anders wordt het toch weer bierdrinken etc..Gelieve verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |