quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Columns over boer zoekt vrouw, heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:27 schreef matthijst het volgende:
Waar is dit wijf bekend van?
Van die suffe kutcolumns?
Ga je logeren bij Jort Kelder?quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Texel, daar ga ik in Juli heen, komt steeds dichterbij dit
lekker spulletjes uit de containers rapenquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Texel, daar ga ik in Juli heen, komt steeds dichterbij dit
Was het maar zo'n feest.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:31 schreef dvdfreak het volgende:
ik ga liever naar bali dan naar appelscha
Die wil ik niet meer in Appelscha hebben neequote:
Ingeruild voor zo'n lekkere slurpende BMW waar al je kinderen in kunt plantenquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Klaver heeft z’n fiets verkocht!?!?!?
Veenhuizenquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:33 schreef Monolith het volgende:
Vroeger werd je voor straf naar Drenthe gestuurd.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:33 schreef Monolith het volgende:
hoezo vroeger?quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:33 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij heb ik er een keer een rondtour gehad in zo'n echte gevangenissen bus. 15 jaar geleden ofzo. Best leuk, als ik er zo op terug kijk. Toen vond ik het niets aan.quote:
Door wie? Moet ik terugkijken?quote:
Terugkijken waard?quote:
quote:
Supernigerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:36 schreef superniger het volgende:
Lillian heeft ooit zaad van Jan Slagter geslikt.
Dank.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Eerste item was het. Economen en journalisten.
Mooi, hoef dus alleen de aflevering morgen op Videoland in te starten.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Eerste item was het. Economen en journalisten.
Het is groene Jasmijn thee met een chocolate chip cookie gewordenquote:
Vind haar de laatste tijd wel meevallen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:41 schreef tompsv18 het volgende:
Lillian vind ik nog irritanter dan Jesse Klaver
Communistenpartijquote:Op woensdag 29 april 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Enige op wie ik zou stemmen bij de SP is Peter Kwint god.
Harrie Jekkers was ook kritisch vroeger.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De huidige oppositie bestaat vooral uit klaagpartijen als SP, PVV en FvD. Echt heel concrete ideeën komen er niet in die debatten. Alleen maar eisen om "garanties", wat niet meer dan een slap politiek spelletje is.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Lillian is zo'n naroeper en altijd klagen zonder echt met ideeën te komen, is mijn indruk vaak.
'ik ben het met haar eens' zegt ze netquote:Op woensdag 29 april 2020 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Zie die arts nee schudden, totaal geen idee van de werkelijkheid dus.
Wat een melkers zeg.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Kooten ook. Maar die hedde wel uiers.
Ging specifiek over dat mensen zonder mondkapjes hun werk moeten doen omdat er niet genoeg zijn, daar ging het daarna niet over.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'ik ben het met haar eens' zegt ze net
Dit ga ik even factchecken.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Kooten ook. Maar die hedde wel uiers.
Dat is waar. De FvD draagt wel meer ideeën bij dan de SP, en de PVV is in deze gehele pandemie het meest concreet in wat ze willen, of je het ermee eens bent of niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
De huidige oppositie bestaat vooral uit klaagpartijen als SP, PVV en FvD. Echt heel concrete ideeën komen er niet in die debatten. Alleen maar eisen om "garanties", wat niet meer dan een slap politiek spelletje is.
Wat was het ook alweer, smeergeld betalen?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat is waar. De FvD draagt wel meer ideeën bij dan de SP, en de PVV is in deze gehele pandemie het meest concreet in wat ze willen, of je het ermee eens bent of niet.
FvD is echt all over the place op dit moment. Maar inderdaad wel veel ideeën.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat is waar. De FvD draagt wel meer ideeën bij dan de SP, en de PVV is in deze gehele pandemie het meest concreet in wat ze willen, of je het ermee eens bent of niet.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Alexia moet Willy opvolgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de docenten.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:49 schreef matthijst het volgende:
Blabla. Zorgpersoneel is straks gewoon weer vergeten.
Ja dat smeergeld sloeg nergens op, maar dat is de halfjaarlijkse tic van Thierry om dit soort uitspraken te doen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, smeergeld betalen?
Daar komt een serie overquote:Op woensdag 29 april 2020 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Deed die kerel in Ruinerwold ook.
Ach Wilders riep net als Baudet om veel meer lockdown. Ik betwijfel of dat nodig en / of effectief geweest was.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:52 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja dat smeergeld sloeg nergens op, maar dat is de halfjaarlijkse tic van Thierry om dit soort uitspraken te doen.
Maar Wilders wilde al in een vroeg stadium een lockdown en bepleitte voor de opening van de horeca op afstand, met een soort afhaal. Dat laatste idee vond ik niet eens onaardig.
Er was in b&h een politieke babes topic, kan hem niet meer vinden.quote:
Dat was jouw topic toch?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Er was in b&h een politieke babes topic, kan hem niet meer vinden.
Giftige spinnen en slangen, krokodillen, hitte... Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:57 schreef dvdfreak het volgende:
ik zou het niet erg vinden om in Australië te mogen wonen
B&H / Politieke babesquote:Op woensdag 29 april 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Er was in b&h een politieke babes topic, kan hem niet meer vinden.
duiken in de Great Barrier Reef maakt het goedquote:Op woensdag 29 april 2020 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Giftige spinnen en slangen, krokodillen, hitte... Verschrikkelijk.
Ja Wilders wilde oa terrasjes openen, met afhaal, die ze daar met afstand en verantwoorde maatregelen kunnen nuttigen. Maar nogmaals of je eens bent of niet, je kan hem in ieder geval niet verwijten niet concreet te zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach Wilders riep net als Baudet om veel meer lockdown. Ik betwijfel of dat nodig en / of effectief geweest was.
Ik weet niet precies wat "horeca op afstand, met afhaal" inhoudt. Dus ik kan ook niet oordelen over de vraag of de een goed idee is.
Haaienquote:Op woensdag 29 april 2020 23:03 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
duiken in de Great Barrier Reef maakt het goed
quote:
quote:Er is al 308 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
quote:
Ja dat is heel schattig, maar dat is vooral het soort kneuterigheid waar de kamer zich lekker verre van moet houden. De sector kan zelf prima verzinnen hoe ze de boel moeten inrichten en dat hebben ze ook al wel gedaan. Belangrijkste is gewoon dat het rendabel moet zijn en dat is in veel gevallen met een strikte 1,5 meter afstand niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja Wilders wilde oa terrasjes openen, met afhaal, die ze daar met afstand en verantwoorde maatregelen kunnen nuttigen. Maar nogmaals of je eens bent of niet, je kan hem in ieder geval niet verwijten niet concreet te zijn.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat is heel schattig, maar dat is vooral het soort kneuterigheid waar de kamer zich lekker verre van moet houden. De sector kan zelf prima verzinnen hoe ze de boel moeten inrichten en dat hebben ze ook al wel gedaan. Belangrijkste is gewoon dat het rendabel moet zijn en dat is in veel gevallen met een strikte 1,5 meter afstand niet.
Mensen van 100 zijn niet van de boomergeneratie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:47 schreef Oostblokkert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de lange termijn weer Britannia rules the waves maatquote:Op woensdag 29 april 2020 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Eerst de brexit en daarna corona. Ze gaan naar de tyfus economisch gezien
Vrijdag.quote:
Alleen van hun eigen badkuip.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:14 schreef JanCees het volgende:
Op de lange termijn weer Britannia rules the waves maat
Zo zo.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:26 schreef superniger het volgende:
Ik zie liever beelden van Verona van der Leur.
ZIJ LIGTquote:Op woensdag 29 april 2020 23:26 schreef superniger het volgende:
Ik zie liever beelden van Verona van der Leur.
@monkyyytwitter:koryoinleiden twitterde op donderdag 30-04-2020 om 09:34:49Niet iedereen komt mooier uit de lockdown immers. Met als gevolg dat we vandaag dan maar een ingelaste K-Pod Express aflevering opnemen over wat er zou kunnen gebeuren als Kim Jong Un sterft. Heb je vragen? Stuur ze door aan @annettevansoest @freekewals of ondergetekende. https://t.co/yerg2EJIFM reageer retweet
Ouwe snoeperd onze Abquote:Op donderdag 30 april 2020 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
Presentatrice en columnist Catherine Keyl is best bereid om haar bewegingsvrijheid op te offeren ten behoeve van de jongeren én de economie. Viroloog Ab Osterhaus vindt dat plan onverantwoord.
(lol)
Jongens jongens jongensquote:Op donderdag 30 april 2020 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
Presentatrice en columnist Catherine Keyl is best bereid om haar bewegingsvrijheid op te offeren ten behoeve van de jongeren én de economie. Viroloog Ab Osterhaus vindt dat plan onverantwoord.
(lol)
twitter:NDikkeboom twitterde op donderdag 30-04-2020 om 20:29:52@CoffeePatch @op1npo Osterhaus is kundig. Blij met een ander geluid dan telkens een lid van het OMT of RIVM aan tafel. De mensen die Osterhaus afbranden kijken dan toch lekker niet? Opgelost. #zeikerds #benjeviroloogdan #zomakkelijk #coronanederland reageer retweet
twitter:NDikkeboom twitterde op donderdag 30-04-2020 om 20:27:13@NWOforum @op1npo Osterhaus is kundig en zijn verleden wordt totaal uit z’n verband gerukt. Blij met een ander geluid dan telkens een lid van het OMT of RIVM aan tafel. De mensen die Osterhaus afbranden kijken dan toch lekker niet? Opgelost. #zeikerds #benjeviroloogdan #coronanederland reageer retweet
twitter:NDikkeboom twitterde op donderdag 30-04-2020 om 20:27:36@KraakErik @op1npo Osterhaus is kundig en zijn verleden wordt totaal uit z’n verband gerukt. Blij met een ander geluid dan telkens een lid van het OMT of RIVM aan tafel. De mensen die Osterhaus afbranden kijken dan toch lekker niet? Opgelost. #zeikerds #benjeviroloogdan #coronanederland reageer retweet
twitter:NDikkeboom twitterde op donderdag 30-04-2020 om 20:27:49@backinflow @op1npo Osterhaus is kundig en zijn verleden wordt totaal uit z’n verband gerukt. Blij met een ander geluid dan telkens een lid van het OMT of RIVM aan tafel. De mensen die Osterhaus afbranden kijken dan toch lekker niet? Opgelost. #zeikerds #benjeviroloogdan #zomakkelijk reageer retweet
twitter:NDikkeboom twitterde op donderdag 30-04-2020 om 20:28:04@pedroxxx @op1npo Osterhaus is kundig en zijn verleden wordt totaal uit z’n verband gerukt. Blij met een ander geluid dan telkens een lid van het OMT of RIVM aan tafel. De mensen die Osterhaus afbranden kijken dan toch lekker niet? Opgelost. #zeikerds #benjeviroloogdan #zomakkelijk reageer retweet
Tv-gevecht op komst: Catherine Keyl vs Ab Osterhausquote:Op donderdag 30 april 2020 17:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jongens jongens jongens.
Flutredactie.
Wtfquote:Op donderdag 30 april 2020 17:12 schreef El-Stinho het volgende:
(lol)
Prima atje van Welmoedquote:Op donderdag 30 april 2020 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En nog even naborrelen straks, hoop ik.
[ afbeelding ]
Hij zit er ook voor zijn expertisequote:Op donderdag 30 april 2020 22:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik hoor hem alleen maar zeggen: ik denk dit, ik denk dat.
Ja maar ze wonen alsnog in dichtbevolkte steden voornamelijk toch?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:36 schreef Gehrman het volgende:
Zweden heeft maar 6 miljoen inwoners en is 5x zo groot.
vzmh Aartquote:
ripquote:
Abemloos.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Ab gaat wel volledig los, allemaal zinnen zonder adem te halen.
Zijn er al vier miljoen overleden aan corona dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:36 schreef Gehrman het volgende:
Zweden heeft maar 6 miljoen inwoners en is 5x zo groot.
Vrede zij met hem. Aart was voor mij een profeet.quote:
Aha. Bekende afkorting blijkbaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
Vrede zij met hem. Aart was voor mij een profeet.
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 22:54 schreef 3rr0r het volgende:
politie heeft van die vleermuis een mondkapje gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |