Ik ookquote:Op woensdag 29 april 2020 08:51 schreef _I het volgende:
[..]
Daarom heb ik het over zakelijk vliegen. Niet dat het anders vliegen is, maar werkgevers betalen sneller een hogere prijs.
Eerdere verklaring was dat het lichaam van kinderen heel lang kunnen vechten tegen een virus als corona, maar uiteindelijk toch klachten kunnen krijgen.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch komen kinderen in de meeste landen na amper terug in de statistieken.
Tot 20 sowieso zelden.
Daarom vind ik het dus te vroeg om scholen blind open te gooien. Laat eerst maar eens meer info bekend worden over het virus.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:55 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerdere verklaring was dat het lichaam van kinderen heel lang kunnen vechten tegen een virus als corona, maar uiteindelijk toch klachten kunnen krijgen.
Meer onderzoek is nodig waarom juist deze kinderen overleden zijn aan "deze zeldzame ontsteking".
Het is zeker belangrijk dit onder de aandacht te brengen of verder te onderzoeken.
Moet je eens kijken wat het allemaal gaat inhouden voor bijvoorbeeld zorginstellingen om zo zorg te gaan verlenen, of bejaardenhuizen zo in te regelen (voor zover die er nog zijn).quote:Op woensdag 29 april 2020 08:49 schreef _I het volgende:
[..]
Wat is niet haalbaar? En vanwaar je weerstand?
Het is extra en is geen harde eis. Waarom heb je er bezwaar tegen dat er onderzocht wordt wat er aan de luchtkwaliteit gedaan kan worden in restaurants of verzorgingstehuizen?
En als het mogelijk is een raam open te doen om te luchten is toch niet onhaalbaar?
LOLquote:Op woensdag 29 april 2020 08:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarop zou je die voedselpakketten omgooien?
Ik zou er maar niet al te hard op rekenen:quote:Op woensdag 29 april 2020 07:17 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
NL gaat volgende week ook afbouwen neem ik aan. Ze willen natuurlijk wel die app er door heen jassen, dus de angst moet groot blijven ook met 3 cases per dag.
https://nos.nl/liveblog/2(...)orlopig-niet-in.htmlquote:Grapperhaus: we zijn er nog lang niet, we moeten blijven volhouden
Minister Ferd Grapperhaus van Justitie vindt dat de Nederlanders zich afgelopen weekeinde en op Koningsdag "voorbeeldig hebben gedragen". Dat zei hij na afloop van de wekelijkse bijeenkomst met burgemeesters in Utrecht tegen journalisten. "Wij zien wel dat mensen meer naar buiten gaan, maar zij hielden zich wel overwegend aan de hygiëneregels en de anderhalve meter afstand. Zij nemen de regels heel serieus. Ik heb er vertrouwen in dat dit zo blijft."
De ministers en de burgemeesters denken wel dat mensen meer de grenzen opzoeken. Grapperhaus waarschuwt dat een verdere versoepeling van de maatregelen er voorlopig niet inzit. "Dit zijn de maatregelen zoals ze zijn. Het is duidelijk dat wij inmiddels een heel eind zijn gekomen, maar we zijn er nog lang niet. Het is een lang traject en dat weten wij ook. We moeten blijven volhouden."
Grapperhaus krijgt steun van de burgemeesters, zei de Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls. "Wij moeten waakzaam blijven. We zien nog steeds dat mensen ziek worden en doodgaan. Er is een verbetering, maar die gaat langzaam. We moeten beheersbare stappen zetten."
Ik snap dat hij het roept, maar het is echt een papierenwerkelijkheid aan het worden.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:57 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet al te hard op rekenen:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)orlopig-niet-in.html
Haha, ik zou het niet zo groot maken.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat het allemaal gaat inhouden voor bijvoorbeeld zorginstellingen om zo zorg te gaan verlenen, of bejaardenhuizen zo in te regelen (voor zover die er nog zijn).
Dat is niet te doen.
Qua tijd, ruimte, faciliteiten en personeel wat je ervoor nodig hebt.
Heel lullig, ik ervaar weerstand omdat ik denk 'jezus man, dat is niet te doen, neem dat risico dan maar gewoon'.
Want als je het wel gaat doorvoeren kun je drie keer zoveel personeel gaan inzetten, nieuwe gebouwen optuigen etc etc
Ramen open om te luchten lijkt me overigens t.a.t. een handig idee, ook buiten coronatijd
Ik ben dan ook benieuwd of hier ook wordt naar gekeken in Nederland.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Daarom vind ik het dus te vroeg om scholen blind open te gooien. Laat eerst maar eens meer info bekend worden over het virus.
Politici zullen in deze tijden ook altijd voorzichting zijn zodat ze niet de schuld kunnen krijgen straks. Dat gaat ons veel geld kosten.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik snap dat hij het roept, maar het is echt een papierenwerkelijkheid aan het worden.
Mensen hebben en krijgen er schijt aan. Dat zal niet minder worden met de tijd.
Dat hoeft helemaal niet. Als je bij alle plekken waar je naar binnen wil, zoals treinen, winkels en openbare gebouwen, verplicht bent om je app te laten zien dan heb je het probleem in een keer opgelost.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:10 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dan moet je het al heul actief gaan controleren of iemand z'n telefoon wel bij zich heeft, daar is de capaciteit niet voor. Ik mag hopen de wil ook niet.
Wat!?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:01 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Als je bij alle plekken waar je naar binnen wil, zoals treinen, winkels en openbare gebouwen, verplicht bent om je app te laten zien dan heb je het probleem in een keer opgelost.
Zeker nu je van landen om je heen, ook die zwaarder getroffen zijn, exitplannen hoort. Hier blijft het angstvallig stil, wat zou daar toch de reden van zijn? Niet dat ze per direct moeten versoepelen, maar iets van een plan communiceren zou het volhouden voor velen makkelijker makenquote:Op woensdag 29 april 2020 08:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik snap dat hij het roept, maar het is echt een papierenwerkelijkheid aan het worden.
Ik garandeer je dat als Jaap dit voorgelegd het afgewimpeld wordt in 1 zin.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook benieuwd of hier ook wordt naar gekeken in Nederland.
Of komen we weer over 3 maanden dat er ook een probleem speelt onder kinderen ineens.
nee. Dan ga je maar in china wonen met je 'app verplicht tonen'quote:Op woensdag 29 april 2020 09:01 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Als je bij alle plekken waar je naar binnen wil, zoals treinen, winkels en openbare gebouwen, verplicht bent om je app te laten zien dan heb je het probleem in een keer opgelost.
Eerst maar eens de gevolgen afwachten van het heropenen van de scholen en de sportverenigingen, denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:04 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zeker nu je van landen om je heen, ook die zwaarder getroffen zijn, exitplannen hoort. Hier blijft het angstvallig stil, wat zou daar toch de reden van zijn? Niet dat ze per direct moeten versoepelen, maar iets van een plan communiceren zou het volhouden voor velen makkelijker maken
als je alleen maar casus patient bent als je voldoet aan hoesten, niezen, koorts e.d. dan tellen ze je niet mee als je alleen maar opgezwollen aderen hebt natuurlijk.. dan kom je niet in het lijstjequote:Op woensdag 29 april 2020 08:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Toch komen kinderen in de meeste landen na amper terug in de statistieken.
Tot 20 sowieso zelden.
Papieren werkelijkheid of niet, we moeten nog wel een aantal maanden door.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Hij zegt dat in dit filmpje.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:48 schreef _I het volgende:
[..]
Ah, joh, dacht dat je sarcastisch was.![]()
Hm, klinkt wel mysterieus en interessant. Mag hopen dat het niet zo is.
Zeker als er alleen maar holle frazen uit de politiek blijven komen.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Als het aan de bedrijven zelf ligt komt straks iedereen weer naar kantoor idd.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoop wel dat er meer thuis gewerkt mag worden. Dat het werkt (voor de meeste mensen) is wel duidelijk. Wel merk ik dat sommigen het er wel moeilijk mee hebben, omdat ze afgeleid raken, lastiger vragen kunnen stellen dan snel de collega naast je even aanschieten of zich gewoon alleen voelen. Voor mijzelf scheelt het weer een plek in de trein, het gedoe met altijd de tijd in de gaten houden om die trein te halen, vroeg op ivm reistijd van anderhalf uur enkele reis.
Door deze situatie zie ik wel in dat het best veel van je vraagt dat naar kantoor gaan. Ik ben nu veel minder gehaast, meer slapen en qua productie/werkomgeving is het thuis ook prima.
Zal vast nog even duren want mag hopen dat zorgpersoneel wat ook met de trein moet voorrang krijgt met zo'n reserveringsapp t.o.v. iemand als ik, een ambtenaar die zijn werk gewoon prima thuis kan doen (met voor mij ook nog eens veel voordelen).
En toch vrees ik dat de manager of het hoger echelon iedereen zo snel mogelijk weer het kantoor in wil slepen
Bdjesus, Tesssssssss, das niet best!quote:Op woensdag 29 april 2020 09:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hij zegt dat in dit filmpje.
Hij zegt dat dat virus in je cellen wacht.
Dus als het niet klopt, moet je hem bellen.
Leuk verhaal, klopt alleen niks van.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat virus heeft een soort van vetlaagje om zichzelf te beschermen. Dat vetlaagje smelt in de zomer. Dat wil dat virus niet dus het zoekt een gastheer om in te verblijven.
Tenminste dat heeft iemand mij wijsgemaakt
Dan zou er oversterfte onder kinderen zijn en dat is nergens gerapporteerd toch?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:06 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
als je alleen maar casus patient bent als je voldoet aan hoesten, niezen, koorts e.d. dan tellen ze je niet mee als je alleen maar opgezwollen aderen hebt natuurlijk.. dan kom je niet in het lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |