Netflix en ducktape is een gouden combinatie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:23 schreef silliegirl het volgende:
Hoe verven jullie met kinderen thuis? Als ik dat doe zit alles wat niet geschilderd moet ook onder de verf.
Moet alleen niet te lang kijken, dan word je scheel. ;-)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:40 schreef lunapuella het volgende:
Mooi zeg @:amaranta, dat behang![]()
Verven hebben we hier vooral gedaan wanneer de kinderen bij de gastouder waren
Als ze spelen of slapen of tv kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:23 schreef silliegirl het volgende:
Hoe verven jullie met kinderen thuis? Als ik dat doe zit alles wat niet geschilderd moet ook onder de verf.
Me gusta. Waar?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:38 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde eigenlijk bloemenbehang. Maar het werd dit:
https://www.praxis.nl/ver(...)-chic-groen/10017845
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 april 2020 20:53 schreef Vicky het volgende:
Tegenbod gehad op ons bod..
Tegenbod geaccepteerd 🥳🎉🥳🎉🥳🎉🥳
Eindelijk naar een grote mensen huis!
Ik ga erover nadenken 😁quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik hoop dat je een klus/verbouw topic maakt in K&W, dat is mijn stiekeme lurkverslaving
Google op "imgur upload" en alles wijst zichzelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet dus niet meer hoe ik een foto moet uploaden..
Fijn dat dat weer voorzichtig kan! En grappig, hoe iedereen binnen een huishouden zo zijn eigen specialiteit heeft. Bij ons is mijn man juist meestal verantwoordelijk voor de boodschappen (en het koken). Laat mij de was dan maar doen, want dat kan ik dus beter niet aan hem over latenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:04 schreef Gaoxing het volgende:
Jee, gefeliciteerd Vicky! Heel erg fijn voor jullie. Blijf je in dezelfde stad?
[..]
Ik hou van geel op de muurIk denk dat als wij nog lang thuis blijven, mijn man ook nog wel gaat schilderen.
[..]
Ze was vandaag in een erg goede bui. Ze was blij dat ze weer boodschappen mocht doen met haar vaderWe zijn echt nog extreem voorzichtig, want mijn witte bloedcellen hebben het moeilijk, dus we doen maar 1 keer per week boodschappen. Maar als we mijn man alleen laten gaan zoals de afgelopen weken moest, is het altijd een gokje wat we krijgen ;-)
Heftig hoor! Klinkt als een goed idee om halverwege even een pitstop te houden voor extra vocht. Ik kan me voorstellen dat je je grenzen verlegt... Je beroerd voelen in cyclus 1 zal vast heel anders voelen dan die van cyclus 6. Je lichaam krijgt het elke ronde een tikje zwaarder lijkt me. En mentaal ook, je weet helemaal niks idd of het ook echt resultaat heeft.quote:En met mij gaat het best goed, dank je. Ik heb iedere twee weken chemotherapie, en dat heeft zich nu redelijk gesetteld in 1 week allerlei bijwerkingen, en dan de tweede week opknappen, met aan het einde daarvan vier echt goede dagen. Afgelopen week ging het niet helemaal goed op eigen kracht, en ben ik even vocht gaan bijtanken in het ziekenhuis. Ik denk dat ik zondag ga voorstellen dat we dat in het vervolg gewoon standaard halverwege de cyclus doen. Ik vind het moeilijk om m'n grenzen niet te blijven verleggen voordat ik aan de bel trek. Komende zondag nummer 4 van de 8. En nu maar hopen dat het z'n werk doet...
Mijn man wilde aan 1 muur een diepe auberginekleur. Toen vond ik dat daar zachtroze tegenover moest staan. Het pakte echt heel tof uit!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:56 schreef Burdie het volgende:
Onze vorige keuken was geel. Nu twijfel ik over de kleur "okergoud" van Flexa voor in het toilet. Denk dat ik het per ongeluk gewoon maar ga doen. In de keuken wil ik eigenlijk een oudroze muur, maar m'n man veto't dat
.
Niet. Mijn schoonvader bood aan om de muren te verven toen wij vorig jaar op vakantie warenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:23 schreef silliegirl het volgende:
Foto? Ik vind paars meestal niet mooi op een muur, maar dat komt denk ik doordat ik dat eens gezien heb bij iemand die haar appartement helemaal paars en zwart had geschilderd. Met als aankleding doodshoofden, batik, zwart fluweel en posters met wicca en satanssterren.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn man wilde aan 1 muur een diepe auberginekleur. Toen vond ik dat daar zachtroze tegenover moest staan. Het pakte echt heel tof uit!
Bij friends waren ook alle muren paars, toch? Zag er wel cool uitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Foto? Ik vind paars meestal niet mooi op een muur, maar dat komt denk ik doordat ik dat eens gezien heb bij iemand die haar appartement helemaal paars en zwart had geschilderd. Met als aankleding doodshoofden, batik, zwart fluweel en posters met wicca en satanssterren.
Ja, dat blauwe heb je toen volgens mij foto’s van geplaatst.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:08 schreef Vicky het volgende:
Onze woonkamer was 3 tinten blauw maar is nu wit
Slaapkamer van ons heeft 1 donkere grijze muur en de overige muren zin licht grijs.
De muren van A zijn 2 kleuren licht groenig.
Die van T 2 kleuren blauw en 1 muur is wit.
De rest van de muren, kozijnen en muren zijn wit. De gezamenlijke opgang met de buurvrouw is gebroken wit.
Mijn man zei, smeer het ermaar op. Dan kies ik later wel een echte kleur.. Inmiddels 5 jaar later was het zijn voorstel om die kleur in de slaapkamer te gebruiken.. Er is hoopquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:19 schreef lunapuella het volgende:
Ik wil onze trapgang/overloop nog graag een donkerpaarse of aubergine make-over geven. Denk dat dat juist voor zo'n kleine ruimte waar je niet lang bent mooi kan werken. Moet alleen mijn man nog overtuigen, want die associeert paars nog iets te veel met zijn moeder.
Hier ook. Hadden de vorige bewoners gedaan vlak voor we het huis van ze kochten. Ik vind het wel mooi (we hadden deze kleur zelf nooit gedurfd denk ik).quote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:50 schreef GotC het volgende:
Alle muren in onze slaapkamer zijn donkerblauw trouwens![]()
. Best avontuurlijk voor velen, maar het ziet er prachtig uit.
Ik zal straks even proberen een foto te maken!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Foto? Ik vind paars meestal niet mooi op een muur, maar dat komt denk ik doordat ik dat eens gezien heb bij iemand die haar appartement helemaal paars en zwart had geschilderd. Met als aankleding doodshoofden, batik, zwart fluweel en posters met wicca en satanssterren.
Ik zou daar 30 jaar voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:58 schreef vencodark het volgende:
Over muren gesproken.
Dit ordinaire, kamperding hangt ook aan de muur. Het is van mijn man en ik zeg weleens gekscherend dat het niet zou misstaan in een bordeel of bij zigeuners.
Toch ga je je er na 10 jaar wel aan hechten.![]()
https://imgur.com/gallery/khdkqLF
Verder hebben we een keurig huis.
quote:
Oke. Smaken verschillen zeg maar ;-)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Niemand zegt er ooit wat over dus ik ga ervan uit dat iedereen het afzichtelijk vindt.![]()
Er was in de familie nog een versie maar dan was de panter wit en de achtergrond zwart. Die is verdwenen.
Nais!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
https://imgur.com/a/pw3tcUn
Onze vloer en muur sinds vandaag. Ik ben blij.
Dat groen heeft mijn buurvrouw ook. Is niet zo mijn stijl want ik hou meer van heldere of meer felle kleuren. De vloer vind ik wel leuk!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig maar. Ik had vroeger op mijn kamer Jack Sparrow, Jim Morrison en Johnny Depp hangen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke. Smaken verschillen zeg maar ;-)
Er zijn ook mensen die Rocky Balboa of the Godfather hebben hangen.
Op je slaapkamer ja. Niet in je woonkamer toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik had vroeger op mijn kamer Jack Sparrow, Jim Morrison en Johnny Depp hangen.
Fijne combinatiequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi! Heel rustig maar niet saai.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, slaapkamer bij mijn ouders nog thuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op je slaapkamer ja. Niet in je woonkamer toch?
Smaken verschillen. Ik zou dat soort foto’s niet in mn woonkamer hangen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, slaapkamer bij mijn ouders nog thuis.![]()
En al was het wel in de woonkamer, wat dan nog.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:50 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Mooi! Heel rustig maar niet saai.
Nou doe ik ook mee met foto's. Woonkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapkamer:Mooie kleur in je slaapkamer. Ik ben itt veel mensen hier geen liefhebber van gele muren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:50 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Mooi! Heel rustig maar niet saai.
Nou doe ik ook mee met foto's. Woonkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaapkamer:Die blauw vind ik echt mooi. Ongeveer de tint die ik bij de jongste wilde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geel kan ik echt niks mee. Die en oranje zijn echt de twee kleuren die ik nooit op de muur wil..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is onze slaapkamermuur♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Heeeeel mooi!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben ongeveer dat roze in de slaapkamerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:19 schreef Phaidra het volgende:
@:Burdie hierbij de foto. Niet alles is in deze kleuren hoor, alleen bij de keuken en eetkamertafel. Bij de zithoek bij tv aan de andere kant van de kamer zijn de muren heel licht zandkleurig.
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is bijna de paars die hier ook op de muur zit. Een tintje lichter.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:19 schreef Phaidra het volgende:
@:Burdie hierbij de foto. Niet alles is in deze kleuren hoor, alleen bij de keuken en eetkamertafel. Bij de zithoek bij tv aan de andere kant van de kamer zijn de muren heel licht zandkleurig.
[ afbeelding ]
Dat is ook als je op bezoek komt bij mensen. Sommigen hebben zo’n persoonlijkheid in huis. De sfeer klopt direct.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:06 schreef exode het volgende:
Een vriendin van mij heeft in haar woonkamer paarse muren, ze heeft een knalrode bank, er hangen posters van Madonna en X files. Er staan Funko poppen etc. Absoluut niet mijn stijl, maar I love it, het ademt tot elke vezel haar, zo persoonlijk en wars van trends, heerlijk.
Mooi hoor Phaidra!
Ik houd gewoon van huizen en inrichtingen die kloppen met de mensen zeg maar.
Ook wel grappig dat echt iedereen van ons huidige huis zei: ja dit klopt! Dit zijn jullie. Ons vorige huis klopte gewoon niet, dat kregen we ook niet kloppend. Volledig verbouwd, meerdere keren van meubels gewijzigd maar het bleef ongezellig voelen. Gek he, hoe dat kan. Hier voelde het meteen goed en warm.
Ja dat is het lastige van samen beslissenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is ook als je op bezoek komt bij mensen. Sommigen hebben zo’n persoonlijkheid in huis. De sfeer klopt direct.
Maar dat mis ik zelfs in mijn eigen huis. Vroeger was mijn kamertje echt mijn plek met alles waar ik van hield, tot in de kleinste details.
Mijn man houdt van hele andere dingen dan ik en in bepaalde mate komen we elkaar wel tegemoet, zoals die groene muur of een groot schilderij met een pauw en fel gekleurde steentjes erop.
Als ik het alleen voor het zeggen had, hingen alle muren vol en had ik overal tierelantijntjes.
With you on het paars. Toen we hier kwamen wonen was alles knaloranje en paars. Zo verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:31 schreef SQ het volgende:
En ik kan vrijwel alle interieurkleuren wel waarderen maar met paars heb ik dus echt heel veel moeitezo te lezen ben ik een van de weinige
En van die 50 shades of grey inrichtingen met de hele woonkamer uit dezelfde meubelserie![]()
Strak zal het hier nooit worden iddquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:19 schreef Amsel het volgende:
Wat leuk om bij iedereen binnen te kijken! En ook dat het allemaal niet van die strakke VT-wonen huizen zijn. Dat kan ik supermooi vinden op het plaatje, maar bij ons past het gewoon niet. Vroeger was mijn inrichting neutraler, maar mijn man houdt van kleur en ik ben inmiddels ook om. Het is warm en gezellig en ik word er blij van. Geen kleur op de muur, maar wel in de inrichting.
En speelgoed, overal speelgoedEn kinderkunst aan de muur
Wat een geweldig behang is dat!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:25 schreef SQ het volgende:
Meesten zullen het al wel eens gezien hebben, wat ik in mijn woonkamer heb:
Op de foto oogt het drukker dan in het echt, het is helemaal niet zo heel hysterischquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Wat een geweldig behang is dat!
Ik zou er alleen hopeloos overprikkeld van worden.
Wel eens over volledig grijze interieurs. Die foto's op Funda die evengoed in zwartwit kunnen zijn
Je kast!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Strak zal het hier nooit worden idd.
Ik ben wel enorm blij met deze fabrieksladekast. Eigenlijk bedoeld voor naaispulletjes op mijn werkkamer, maar hij past het trapgat niet door. In de huiskamer misstaat hij ook niet (speciaal voor Amsel andere foto met meer kindertekeningen
).
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |