Dat is bijna de paars die hier ook op de muur zit. Een tintje lichter.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:19 schreef Phaidra het volgende:
@:Burdie hierbij de foto. Niet alles is in deze kleuren hoor, alleen bij de keuken en eetkamertafel. Bij de zithoek bij tv aan de andere kant van de kamer zijn de muren heel licht zandkleurig.
[ afbeelding ]
Dat is ook als je op bezoek komt bij mensen. Sommigen hebben zo’n persoonlijkheid in huis. De sfeer klopt direct.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:06 schreef exode het volgende:
Een vriendin van mij heeft in haar woonkamer paarse muren, ze heeft een knalrode bank, er hangen posters van Madonna en X files. Er staan Funko poppen etc. Absoluut niet mijn stijl, maar I love it, het ademt tot elke vezel haar, zo persoonlijk en wars van trends, heerlijk.
Mooi hoor Phaidra!
Ik houd gewoon van huizen en inrichtingen die kloppen met de mensen zeg maar.
Ook wel grappig dat echt iedereen van ons huidige huis zei: ja dit klopt! Dit zijn jullie. Ons vorige huis klopte gewoon niet, dat kregen we ook niet kloppend. Volledig verbouwd, meerdere keren van meubels gewijzigd maar het bleef ongezellig voelen. Gek he, hoe dat kan. Hier voelde het meteen goed en warm.
Ja dat is het lastige van samen beslissenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is ook als je op bezoek komt bij mensen. Sommigen hebben zo’n persoonlijkheid in huis. De sfeer klopt direct.
Maar dat mis ik zelfs in mijn eigen huis. Vroeger was mijn kamertje echt mijn plek met alles waar ik van hield, tot in de kleinste details.
Mijn man houdt van hele andere dingen dan ik en in bepaalde mate komen we elkaar wel tegemoet, zoals die groene muur of een groot schilderij met een pauw en fel gekleurde steentjes erop.
Als ik het alleen voor het zeggen had, hingen alle muren vol en had ik overal tierelantijntjes.
With you on het paars. Toen we hier kwamen wonen was alles knaloranje en paars. Zo verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:31 schreef SQ het volgende:
En ik kan vrijwel alle interieurkleuren wel waarderen maar met paars heb ik dus echt heel veel moeitezo te lezen ben ik een van de weinige
En van die 50 shades of grey inrichtingen met de hele woonkamer uit dezelfde meubelserie![]()
Strak zal het hier nooit worden iddquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:19 schreef Amsel het volgende:
Wat leuk om bij iedereen binnen te kijken! En ook dat het allemaal niet van die strakke VT-wonen huizen zijn. Dat kan ik supermooi vinden op het plaatje, maar bij ons past het gewoon niet. Vroeger was mijn inrichting neutraler, maar mijn man houdt van kleur en ik ben inmiddels ook om. Het is warm en gezellig en ik word er blij van. Geen kleur op de muur, maar wel in de inrichting.
En speelgoed, overal speelgoedEn kinderkunst aan de muur
Wat een geweldig behang is dat!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:25 schreef SQ het volgende:
Meesten zullen het al wel eens gezien hebben, wat ik in mijn woonkamer heb:
Op de foto oogt het drukker dan in het echt, het is helemaal niet zo heel hysterischquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Wat een geweldig behang is dat!
Ik zou er alleen hopeloos overprikkeld van worden.
Wel eens over volledig grijze interieurs. Die foto's op Funda die evengoed in zwartwit kunnen zijn
Je kast!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Strak zal het hier nooit worden idd.
Ik ben wel enorm blij met deze fabrieksladekast. Eigenlijk bedoeld voor naaispulletjes op mijn werkkamer, maar hij past het trapgat niet door. In de huiskamer misstaat hij ook niet (speciaal voor Amsel andere foto met meer kindertekeningen
).
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |