abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2020 @ 20:49:16 #226
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_192897841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 20:19 schreef Phaidra het volgende:
@:Burdie hierbij de foto. Niet alles is in deze kleuren hoor, alleen bij de keuken en eetkamertafel. Bij de zithoek bij tv aan de andere kant van de kamer zijn de muren heel licht zandkleurig.

[ afbeelding ]
Dat is bijna de paars die hier ook op de muur zit. Een tintje lichter.

En deze klok op de lichte muur
https://www.pinterest.fr/pin/49680402120825622/
pi_192898122
Een vriendin van mij heeft in haar woonkamer paarse muren, ze heeft een knalrode bank, er hangen posters van Madonna en X files. Er staan Funko poppen etc. Absoluut niet mijn stijl, maar I love it, het ademt tot elke vezel haar, zo persoonlijk en wars van trends, heerlijk.

Mooi hoor Phaidra!

Ik houd gewoon van huizen en inrichtingen die kloppen met de mensen zeg maar.
Ook wel grappig dat echt iedereen van ons huidige huis zei: ja dit klopt! Dit zijn jullie. Ons vorige huis klopte gewoon niet, dat kregen we ook niet kloppend. Volledig verbouwd, meerdere keren van meubels gewijzigd maar het bleef ongezellig voelen. Gek he, hoe dat kan. Hier voelde het meteen goed en warm.
pi_192898190
Wij hebben (op onze witte muren :6 ) lijsten met zelfgemaakte (natuur/landschap)foto's hangen. O+
pi_192898292
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 21:06 schreef exode het volgende:
Een vriendin van mij heeft in haar woonkamer paarse muren, ze heeft een knalrode bank, er hangen posters van Madonna en X files. Er staan Funko poppen etc. Absoluut niet mijn stijl, maar I love it, het ademt tot elke vezel haar, zo persoonlijk en wars van trends, heerlijk.

Mooi hoor Phaidra!

Ik houd gewoon van huizen en inrichtingen die kloppen met de mensen zeg maar.
Ook wel grappig dat echt iedereen van ons huidige huis zei: ja dit klopt! Dit zijn jullie. Ons vorige huis klopte gewoon niet, dat kregen we ook niet kloppend. Volledig verbouwd, meerdere keren van meubels gewijzigd maar het bleef ongezellig voelen. Gek he, hoe dat kan. Hier voelde het meteen goed en warm.
Dat is ook als je op bezoek komt bij mensen. Sommigen hebben zo’n persoonlijkheid in huis. De sfeer klopt direct.
Maar dat mis ik zelfs in mijn eigen huis. Vroeger was mijn kamertje echt mijn plek met alles waar ik van hield, tot in de kleinste details.
Mijn man houdt van hele andere dingen dan ik en in bepaalde mate komen we elkaar wel tegemoet, zoals die groene muur of een groot schilderij met een pauw en fel gekleurde steentjes erop.
Als ik het alleen voor het zeggen had, hingen alle muren vol en had ik overal tierelantijntjes. :P
pi_192898409
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 21:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is ook als je op bezoek komt bij mensen. Sommigen hebben zo’n persoonlijkheid in huis. De sfeer klopt direct.
Maar dat mis ik zelfs in mijn eigen huis. Vroeger was mijn kamertje echt mijn plek met alles waar ik van hield, tot in de kleinste details.
Mijn man houdt van hele andere dingen dan ik en in bepaalde mate komen we elkaar wel tegemoet, zoals die groene muur of een groot schilderij met een pauw en fel gekleurde steentjes erop.
Als ik het alleen voor het zeggen had, hingen alle muren vol en had ik overal tierelantijntjes. :P
Ja dat is het lastige van samen beslissen ;) Wij hebben wel aardig dezelfde smaak maar het komt zeker niet 100% overheen.
Vooral in de tuin wijken af, ik hou van warrig, gras veel planten. Mijn vriendin wil het ook praktisch en zeker geen gras. Ik ben de tuinier in huis dus de planten kies ik wel allemaal uit (dus we hebben nogal wat paars in de tuin)
pi_192899164
Ik heb geen talent voor inrichting. Ik heb na 10 jaar nog steeds niet het idee dat alles ‘klopt’. Het helpt niet dat ons huis een aparte indeling heeft (het is een vide-woning) en de 3 mannen in huis echte sloddervossen zijn...

Qua smaak zitten we wel in dezelfde hoek gelukkig.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 1 mei 2020 @ 22:19:23 #232
344469 Amsel
zonder t
pi_192899211
Wat leuk om bij iedereen binnen te kijken! En ook dat het allemaal niet van die strakke VT-wonen huizen zijn. Dat kan ik supermooi vinden op het plaatje, maar bij ons past het gewoon niet. Vroeger was mijn inrichting neutraler, maar mijn man houdt van kleur en ik ben inmiddels ook om. Het is warm en gezellig en ik word er blij van. Geen kleur op de muur, maar wel in de inrichting.

En speelgoed, overal speelgoed :') En kinderkunst aan de muur O+
  vrijdag 1 mei 2020 @ 22:25:02 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_192899292
Meesten zullen het al wel eens gezien hebben, wat ik in mijn woonkamer heb:

Momenteel dus in gordijnenconclaaf en we moeten nog veel afwerken ;)

Ons vorige huis was eerst wit met wit en wit. Met witte gordijnen. Ik sla nu een beetje door naar de andere kant :')

Slaapkamert, die is wel wat serener dan mijn oude, want die was zwart met zwart en rood :P

disclaimer
  vrijdag 1 mei 2020 @ 22:31:21 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_192899387
En ik kan vrijwel alle interieurkleuren wel waarderen maar met paars heb ik dus echt heel veel moeite _O- zo te lezen ben ik een van de weinige ;)
En van die 50 shades of grey inrichtingen met de hele woonkamer uit dezelfde meubelserie :@ :')
disclaimer
pi_192899640
Jouw boekenkast. O+
pi_192899779
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:31 schreef SQ het volgende:
En ik kan vrijwel alle interieurkleuren wel waarderen maar met paars heb ik dus echt heel veel moeite _O- zo te lezen ben ik een van de weinige ;)
En van die 50 shades of grey inrichtingen met de hele woonkamer uit dezelfde meubelserie :@ :')
With you on het paars. Toen we hier kwamen wonen was alles knaloranje en paars. Zo verschrikkelijk. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_192899810
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:19 schreef Amsel het volgende:
Wat leuk om bij iedereen binnen te kijken! En ook dat het allemaal niet van die strakke VT-wonen huizen zijn. Dat kan ik supermooi vinden op het plaatje, maar bij ons past het gewoon niet. Vroeger was mijn inrichting neutraler, maar mijn man houdt van kleur en ik ben inmiddels ook om. Het is warm en gezellig en ik word er blij van. Geen kleur op de muur, maar wel in de inrichting.

En speelgoed, overal speelgoed :') En kinderkunst aan de muur O+
Strak zal het hier nooit worden idd :P.

Ik ben wel enorm blij met deze fabrieksladekast. Eigenlijk bedoeld voor naaispulletjes op mijn werkkamer, maar hij past het trapgat niet door :'). In de huiskamer misstaat hij ook niet (speciaal voor Amsel andere foto met meer kindertekeningen *) ).

[ Bericht 8% gewijzigd door Phaidra op 01-05-2020 23:00:47 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_192900010
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:25 schreef SQ het volgende:
Meesten zullen het al wel eens gezien hebben, wat ik in mijn woonkamer heb:

Wat een geweldig behang is dat!
Ik zou er alleen hopeloos overprikkeld van worden.
Wel eens over volledig grijze interieurs. Die foto's op Funda die evengoed in zwartwit kunnen zijn :{
  vrijdag 1 mei 2020 @ 23:08:40 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_192900188
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:00 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Wat een geweldig behang is dat!
Ik zou er alleen hopeloos overprikkeld van worden.
Wel eens over volledig grijze interieurs. Die foto's op Funda die evengoed in zwartwit kunnen zijn :{
Op de foto oogt het drukker dan in het echt, het is helemaal niet zo heel hysterisch ;)
disclaimer
  zaterdag 2 mei 2020 @ 00:22:00 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192901205
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Strak zal het hier nooit worden idd :P.

Ik ben wel enorm blij met deze fabrieksladekast. Eigenlijk bedoeld voor naaispulletjes op mijn werkkamer, maar hij past het trapgat niet door :'). In de huiskamer misstaat hij ook niet (speciaal voor Amsel andere foto met meer kindertekeningen *) ).

[ afbeelding ]
Je kast! O+ _O_
pi_192902700
Wow, wat ontzettend gaaf SQ! Juist door de grote kast, het licht en de donkergroene muur zijn de bloemen niet druk. Tegen wit zou het veel drukker zijn geweest.

Knus hoekje Phaidra!
pi_192903050
Mooi hoor, Phaidra!

Ik zag eens hoe Peter van de Vorst langsging bij Menno Buch. Die man had alles in een paar vaste tinten grijs.
Verder was de enige kleur een plantje hier en daar. De bouwmarkt wist precies wat ze moesten hebben als hij weer een potje verf moest halen.
Menno vond dat de bewoners en bezoekers de kleur in huis haalden. :D
pi_192903195
Dan ga ik onze witte woonkamer delen ook :D
Ik wilde best wel een opgeruimde foto delen, maar de laatste keer dat ons huis opgeruimd was, was toen hij we net de sleutel hadden. _O-

In spoilers omdat onze kiddies erop staan, alles was nog in Paasstemming. Bij ons komt de aankleding van mijn creabea vriendin. Onze woonkamer gaat met de seizoenen mee O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 09:14:13 #244
56471 pinquit
oh my lama!
pi_192903293
Hier ook wit. Kleurtjes vind ik heerlijk, maar ik hou zo van het licht dat het wit brengt.
En ook hier is genoeg gekleurde meuk in huis om het niet saai te laten worden :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 2 mei 2020 @ 09:40:19 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_192903549
Ja ons huis ligt vol op het zuiden en we hebben geen overburen maar een dwarsstraat, de ramen eindigen op 3 meter hoogte dus licht komt er hoe dan ook genoeg binnen, ik moet op zonnige dagen overdag de gordijnen dicht doen zeg maar :')
In ons oude huis had zo veel donker ook niet gewerkt.

Ik vind overigens ook dat kleuren een huis niet druk maken maar de hoeveelheid speelgoed, frutjes en prutjes die rondslingeren wel. Of uitpuilende kasten. Het is een soort dagelijks gevecht :')
disclaimer
  zaterdag 2 mei 2020 @ 09:42:15 #246
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_192903566
Team wit *O* . Maar wel een blauwe bank, gele stoelen, multicolor vloerkleed voor kleur.
  zaterdag 2 mei 2020 @ 09:43:08 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_192903575
Kijk, ook wel lichte muren ;)
En véél licht.

(Nog niet onze eindinrichting hoor, bijna alle meubels op deze foto gaan er nog uit, maar vooruit :+ en alle ramen zijn nog onafgewerkt etc)
disclaimer
  Moderator zaterdag 2 mei 2020 @ 09:47:03 #248
5428 crew  miss_sly
pi_192903613
Mooi, sfeervol plaatje zo, SQ.

Ik vind de vrijwel helemaal witte kamers ook wel erg mooi, heeft toch wel wat.

Wij hebben onze hele woonkamer/keuken volledig groen. Drie kleuren. De woonkamer met de bank en tv is erg donker, juist om een knusse sfeer te maken. De keuken/eetkamer zijn dan weer heel erg licht. We zijn er erg blij mee O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 2 mei 2020 @ 09:51:38 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192903655
Als puinhoop mag doe ik mee! *O*

Die dekens op de bank... }:| -O- Every bloody day... -O-

Er moet nog steeds iets boven de bank, maar we weten nog niet wat.
Ik dacht aan de lepel-op-oranje-tafelkleed die ik ooit eens hier van een FOKker kocht en als mega foto boven de bank hing, maar dan moet ik even op zoek naar die file.
De foto zelf heeft jaren op zolder gestaan maar is beschadigd geraakt.

Ik weet niet meer welke fokker dat was. :+
  zaterdag 2 mei 2020 @ 10:04:58 #250
327807 Mariposas
יה&#14
pi_192903795
Mooi SQ, ik weet niet wat het rustig maakt, maar het ziet er wel heel rustig uit. Daar houd ik van! Foto van zithoek bedoel ik trouwens, andere minder mijn smaak. Ik vind kinderspeelgoed in de woonkamer echt vreselijk, maar ja... je ontkomt er niet echt aan met kinderen. Op zich kan je dat ook nog wel een beetje etaleren, Grimm’s enzo, maar dan krijg je dus ineens een Zoef Zoef dieren boomhuis en zit je 8 weken thuis met de kinderen, waardoor je woonkamer een soort van veredeld kinderdagverblijf wordt. :')
Mijn droomhuis heeft een soort van zijkamer in de woonkamer met deuren wat dan de speelkamer van de kinderen is. O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Mariposas op 02-05-2020 11:35:17 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')