Het is hard maar zo gaan die dingen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is nou leuker, wij of dat liedjesfestein?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:32 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Ik was sowieso niet zo actief in de SC. Kom toch echt voor het songfestival![]()
Hopelijk wordt het de week voor Europe: shine a light alsnog wel druk hier. Blijft een uniek event, uitgezonden vanuit NL.
Oei da's niet zo mooiquote:Op woensdag 29 april 2020 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spanning en sensatie, mogelijk ben ik gisteren mijn pinpas vergeten in de supermarkt
Uit voorzorg geblokkeerd, er is geen geld van m'n rekening af wat niet zou moeten. Straks even zoeken en bellen naar de supermarkt of hij bij de klantenservice is afgegeven
Goed bezig, eindelijk weer reuring in het topicquote:Op woensdag 29 april 2020 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spanning en sensatie, mogelijk ben ik gisteren mijn pinpas vergeten in de supermarkt
Uit voorzorg geblokkeerd, er is geen geld van m'n rekening af wat niet zou moeten. Straks even zoeken en bellen naar de supermarkt of hij bij de klantenservice is afgegeven
Er had prima iets gekund, maar dan had de EBU geen uitkering van de verzekering gekregen.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel gek gaat zijn als we tegen die tijd meer dingen weer mogen, en dat we ons dan toch af gaan vragen of het echt niet had gekund op één of andere manier, dat ESF.
Maar nee, dat kan echt niet.
Er zijn ook mensen die hun kunstgebit of beenprothese in de trein vergeten, dus wat dat betreft verbaast niets me.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig, eindelijk weer reuring in het topic
Nee, mooi balen. Dit soort dingen komt altijd wel weer goed maar je hebt er zoveel gedoe mee. Maar... hoe vergeet je je pinpas, je houdt dat ding toch altijd vast, je legt hem toch niet ergens neer? Of moest je hem in een apparaat steken?
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is hard maar zo gaan die dingen!Weet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun kunstgebit of beenprothese in de trein vergeten, dus wat dat betreft verbaast niets me.
De week waarin het ESF zou zijn had ik vrij geregeld van werk. Die vrije dagen heb ik laten staan. Dat kan ook nog wel eens confronterend wordenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb al vrij snel het idee losgelaten dat het ESF dit jaar door zou gaan. Ik ben er momenteel heel gelaten onder. Maar ik denk wel dat ik in De Week het heel confronterend ga vinden.
Dat heb ik nu ook gedaanquote:Op woensdag 29 april 2020 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei da's niet zo mooi
ik ben tijdens deze crisis begonnen met betalen via m'n mobiel (NFC). Noodgedwongen omdat ik laatst m'n portemonnee vergeten was, maar werkt prima!
De chip voor contactloos had het bij mij vrij snel begeven. Dus steek ik hem altijd in dat apparaat, want ik vond het wat onzinnig om alleen daarvoor een nieuwe pas aan te vragen. Gisteren heb ik betaald bij een zelfscan. Meestal scan ik daar alles, betaal ik, pak daarna in, bon uit de automaat en wegwezen. Nu denk ik dat ik gisteren de pas wel iets uit de lezer heb gehaald om geen gepiep te krijgen, maar daarna niet in de portemonnee heb gedaanquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig, eindelijk weer reuring in het topic
Nee, mooi balen. Dit soort dingen komt altijd wel weer goed maar je hebt er zoveel gedoe mee. Maar... hoe vergeet je je pinpas, je houdt dat ding toch altijd vast, je legt hem toch niet ergens neer? Of moest je hem in een apparaat steken?
Ja preciesquote:Op woensdag 29 april 2020 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook gedaanIk gebruik die optie zelden (vind pasje toch makkelijker) maar het is wel erg handig als je om een of andere reden de pas niet bij je hebt
Nu je het zegt...quote:Op woensdag 29 april 2020 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Ik hoop dat @:Hawaii_Tim nog wel al zijn ledematen heeft, niet dat hij er opeens achterkomt dat hij naast zijn bankpas ook zijn onderarm is verloren ofzo
Hoe weet jij datquote:Op woensdag 29 april 2020 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]Dan ben ik die lange.
Hoewel, veel mannen in dit topic zijn lang
Dat is hier allemaal besproken!quote:
Nee haha eerder de blondequote:Op woensdag 29 april 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is hier allemaal besproken!
Jou stel ik me een beetje voor als die brunette op de voorgrond.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:02 schreef Em31 het volgende:
Oh blijkbaar was er een persconferentiewaarom doen ze dat ineens snel om 6 uur.
Ik stel me Em31 voor als ongeveer 1 meter 75quote:Op woensdag 29 april 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is hier allemaal besproken!
Jou stel ik me een beetje voor als die brunette op de voorgrond.
Hahaha wat grappig, helemaal een verkeerd beeld van mijquote:Op woensdag 29 april 2020 19:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah
*gaat deze informatie even verwerken, want dat beeld had zich toch vrij sterk genesteld.
Bijna. 7 cm minder.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik stel me Em31 voor als ongeveer 1 meter 75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |