Als die Joram van Klaveren het gered had, dan was het nu een moslimpartij geweest.quote:
wel grappig dat ie zich heeft bekeerdtquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als die Joram van Klaveren het gered had, dan was het nu een moslimpartij geweest.
bekeerdtquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wel grappig dat ie zich heeft bekeerdt
Mastje in de fik gestoken?quote:
Hij heeft mij na een simpele vraag geblokkeerd op Twitter. Jankbek.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen enorme paupers zijn fan van Jan Roos.
Valt wel mee.quote:
Had voorkomen kunnen worden als je CCTV camera's had net zoals in Zuid-Koreaquote:
"vraag"quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij heeft mij na een simpele vraag geblokkeerd op Twitter. Jankbek.
twitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:34:16@LavieJanRoos Zelf heb je niet eens één zetel gehaald. Lekker roepen vanaf de zijlijn hè. reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
als ik vanavond begin te hoesten en hoofdpijn krijg steek ik zo'n mast in de fik
Yep, mijn tip. Is wel iets waar je dan om kan lachen ook al zit je zelf niet helemaal lekker in je velquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:11 schreef PicoMMP het volgende:
Eerste aflevering van After Life gekeken na een tip van (ik dacht) @:fetx
Geniaal
Heb je niks te doen morgen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:14 schreef KingRoland het volgende:
rond middernacht better call saul kijken
Oh sorry, jouw tip inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Yep, mijn tip. Is wel iets waar je dan om kan lachen ook al zit je zelf niet helemaal lekker in je vel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |