Het zal niet lang duren of ieder huishouden heeft een schuur hulp stok schranier plank in huis.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:50 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoef dat filmpje niet te kijken om een mening te vormen over Jan Roos.
hij werd volgens mij ook keihard afgemaakt door Jinek enige tijd geleden. ik vraag me af wie hier in de sc hem support na zijn optreden toen. keihard schamenquote:
Jan is Ajacied. Stukje pauper.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen enorme paupers zijn fan van Jan Roos.
Toen werd hij er met een vooropgezet plan ingeluisd!!!quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hij werd volgens mij ook keihard afgemaakt door Jinek enige tijd geleden. ik vraag me af wie hier in de sc hem support na zijn optreden toen. keihard schamen
Was gewoon terecht. Andere de maat nemen en zelf ook bizar gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen werd hij er met een vooropgezet plan ingeluisd!!!
-Jan Roos
Geen idee, ik kijk nooit naar Jinek.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was gewoon terecht. Andere de maat nemen en zelf ook bizar gedrag vertonen.
Ik 4x waarvan ik 3x Jaap heb genoemd en niet mag blijkbaarquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:30 schreef JanCees het volgende:
3 nieuwe COR notes zijn uit!!!!!!!
@:zipportal @:caland @:doublepain
Ik ben daar iets van 6-7 keer geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:29 schreef KingRoland het volgende:
@:donraja @:tarado @:lange_lans @:lenny_leonard is een van jullie ooit naar praag geweest?
De Jaap trein dendert ook wel voort zonder COR.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik 4x waarvan ik 3x Jaap heb genoemd en niet mag blijkbaar
JAAPEDquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oei, nog steeds woedend.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe VBL note is uit.
JanCees vrij wensen. Daar ga ik nooit meer een nieuwe note voor krijgen.
Ze hebben daar zeker een getatoeëerde aap als mod.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben daar zeker een getatoeëerde aap als mod.De notes van vandaag zijn de reden voor je ban vorige weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer triest iig
Stop eens met deze actquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie elke note als een zonde
1 note = 1 zonde
probeer dat minimaal te houden
Als je in Nederland zoals Jaapquote:
@janceesquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe VBL note is uit.
Triest gedoe weer in CORquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb vorige week dus een ban van 3 dagen gekregen, heb vandaag mijn notes binnen ervan.
Dus omdat ik Jaap benoem krijg je hier 3 dagen ban, graag duidelijkheid waarom ik geen Jaap mag noemen.
@JanCeesquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:jancees
Hier roddelen we niet als een wijf
Ah daar is de huisnazi weerquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe VBL note is uit.
Waarom mention je random mensen???quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf ik word hier gedemoniseerd @:skysherrif
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als er zo naar tegen mij wordt gedaan roep ik de beste moderator van VBL erbij
@guitarist is al gestoptquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als er zo naar tegen mij wordt gedaan roep ik de beste moderator van VBL erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |