Kan die niet rondjes rijden op de vuilniswagen of zo? Een Lego vuilniswagen dan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Mschol - Kluizenaar. Tot we een goede baan voor hem hebben gevonden
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Overleef je Covid-19 heb je voortaan tieten en een instabiel humeur.
https://edition.cnn.com/v(...)ts/coronavirus-intl/
Geweldig ideequote:Op dinsdag 28 april 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Overleef je Covid-19 heb je voortaan tieten en een instabiel humeur.
https://edition.cnn.com/v(...)ts/coronavirus-intl/
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal zou ik tot half zeven in de zon gana liggen en dan tot 8 uur BBQen, maar dat wordt hem nu niet. Dus ik ga maar weer een stukje lopen
Ik geloof dat ik iets te oud ben voor zulke schijtquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal zou ik tot half zeven in de zon gana liggen en dan tot 8 uur BBQen, maar dat wordt hem nu niet. Dus ik ga maar weer een stukje lopen
met zijn muziek heb ik niks maar vind hem wel erg grappigquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets te oud ben voor zulke schijt
Zijn collega Rapper Sjors dan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets te oud ben voor zulke schijt
Zou mooi zijn als er een virus was dat dat soort figuren zou uitroeienquote:
Rapper Sjors is nog grappig tenminste en doet geen vlieg kwaad, beter een virus tegen die gangster rappers.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er een virus was dat dat soort figuren zou uitroeien
is dat volgens ome Trump het nieuwe medicijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie allemaal al wel netjes een fles bleekmiddel gedronken?
gedronken? Ik heb het gesnoven?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Je moest het toch injecteren?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ja,quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat volgens ome Trump het nieuwe medicijn?
Wat een dom volk is het toch ookquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja,
en dan lees je dit: https://www.ad.nl/dossier(...)akmiddelen~a29c9a70/
Ditquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
laat die mensen zichzelf alsjeblieft injecteren met allerlei meuk
Als je zo hersenloos dat soort acties uitvoert ben je de zuurstof die je consumeert niet eens waard
waarschijnlijk gaat het daar wel in eindigenquote:
Wat ga je eten?quote:
Bedoel jij niet vasteloavond?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het daar wel in eindigen
Eens.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
laat die mensen zichzelf alsjeblieft injecteren met allerlei meuk
Als je zo hersenloos dat soort acties uitvoert ben je de zuurstof die je consumeert niet eens waard
Ja dat dus preciesquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar... Alaaf!
Gewoon stiekem doenquote:
Bwooh het wordt steeds langer. Nu al een goed half uur weggeweest. 2700 stappenquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh het wordt steeds langer. Nu al een goed half uur weggeweest. 2700 stappenWel meteen alle losse straatjes van een hele hoek van de wijk dichtgekleurd
#Goebezigikke
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier! Hard gewerkt vandaag en net even gaan hardlopen in de regen
De laatste tijd zo tegen de 6000 welquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er per dag gemiddeld?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh het wordt steeds langer. Nu al een goed half uur weggeweest. 2700 stappenWel meteen alle losse straatjes van een hele hoek van de wijk dichtgekleurd
#Goebezigikke
Misschien is ze ook nog wel vrijgezel Hosselbudaquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi!
Zei je nou gisteren dat je een bos hebt tegenover je huis?
Een goed begin dusquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De laatste tijd zo tegen de 6000 wel![]()
Vanaf het begin net boven de 4000 nu. Toen ik in Kwiwitserland was heb ik een keertje 13000 op 1 dag gelopen
Budadonis, casabuda, hosselbuda: het regent bijnamen de laatste dagenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien is ze ook nog wel vrijgezel Hosselbuda
Ja man, aanmoedigingquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budadonis, casabuda, hosselbuda: het regent bijnamen de laatste dagen
Nou wie weetquote:
Vooral mee doorgaan dan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wie weetTot op heden bevalt het me wel
Heb je weer geblowd?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Halve middag geslapen en nu wakker. Liefste zou ik gewoon pas morgen weer wakker worden.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi!
Zei je nou gisteren dat je een bos hebt tegenover je huis?
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De laatste tijd zo tegen de 6000 wel![]()
Vanaf het begin (half februari) net boven de 4000 nu. Toen ik in Kwiwitserland was heb ik een keertje 13000 op 1 dag gelopen
Ik heb blijkbaar heel wat gemist de laatste dagen budalicious.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budadonis, casabuda, hosselbuda: het regent bijnamen de laatste dagen
kan je nu vannacht nog wel slapen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Halve middag geslapen en nu wakker. Liefste zou ik gewoon pas morgen weer wakker worden.
Zelf maken is zo gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik koop echt nooit meer kant-en-klare champignonsaus en zeker niet van Knorr
Straks gaan bitterbal ook nog soppen op Badrpestenariquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar heel wat gemist de laatste dagen budalicious.
Jawel, doe sowieso altijd elke dag een dutje. Beetje spreiding van de hoeveelheid prikkels die ik aan kan dus ben het wel gewend.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nu vannacht nog wel slapen?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik blow sowieso nooit overdag. Nee was verdrietig. Of ben verdrietig.
oke gelukkigquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, doe sowieso altijd elke dag een dutje. Beetje spreiding van de hoeveelheid prikkels die ik aan kan dus ben het wel gewend.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo’n hosselcasadonis ben ik niet hoor.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks gaan bitterbal ook nog soppen op Badrpestenari
Knufffel terug. Was wel goed om even op het werk te zijn, eigenlijk niets in de tuin gedaan maar wat gekletst met wat collega's maar heb niemand geknuffeld. Houd ik normaal al niet zo van dus wat dat betreft zijn dit wel fijne tijden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]knuffel. Ik ook vanochtend, dus kon de knuffel zelf ook wel gebruiken
Ik ben fan van deze.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vervelende dag gehad?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]knuffel. Ik ook vanochtend, dus kon de knuffel zelf ook wel gebruiken
Ik zie dan zo'n behaarde dikke homo voor mequote:Op dinsdag 28 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik had al de bijnaam budabeertje.
Thanks. Ook al weet je dat het er aan zit te komen ben je toch soort van in shock als het dan zo ver is.quote:
Ook wel fijn om even wat mensen te zien en te kletsen. Niet meer zo vanzelfsprekend numquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knufffel terug. Was wel goed om even op het werk te zijn, eigenlijk niets in de tuin gedaan maar wat gekletst met wat collega's maar heb niemand geknuffeld. Houd ik normaal al niet zo van dus wat dat betreft zijn dit wel fijne tijden.
Die bijnaam had ik te danken aan Samzz en daarna tot vervelends toe geretweet door MCHquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie dan zo'n behaarde dikke homo voor me
Bearforce one
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knufffel terug. Was wel goed om even op het werk te zijn, eigenlijk niets in de tuin gedaan maar wat gekletst met wat collega's maar heb niemand geknuffeld. Houd ik normaal al niet zo van dus wat dat betreft zijn dit wel fijne tijden.
Iedereen snapte ook helemaal dat ik even langs kwam. Op zulk soort momenten is het toch wel wat lastig als je alleen woont.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook wel fijn om even wat mensen te zien en te kletsen. Niet meer zo vanzelfsprekend num
Vooral een vervelende nacht, met nachtmerries waardoor ik moe en overstuur wakker werd. Daarna gekut op het werkquote:
Virtuele hug voor Liesjequote:Op dinsdag 28 april 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Ook al weet je dat het er aan zit te komen ben je toch soort van in shock als het dan zo ver is.
Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan zo'n awkward-ik-haat-knuffelen-knuffel.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral een vervelende nacht, met nachtmerries waardoor ik moe en overstuur wakker werd. Daarna gekut op het werkMan man.. Hopelijk morgen beter
Hmm, van nachtmerries kun je raar wakker worden. Ook wel een aantal keer gehad de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral een vervelende nacht, met nachtmerries waardoor ik moe en overstuur wakker werd. Daarna gekut op het werkMan man.. Hopelijk morgen beter
Met van die klapzoenen in de lucht ook?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koppeltekengenotquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
Laten we vooral de day after niet vergeten: Bluda
Vooral zo kort mogelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met van die klapzoenen in de lucht ook?
Als je moeilijk lopend uit je slaapkamer strompelt, is daar ook niet veel charmants aan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die bijnaam vind ik wat minder charmant.
Doorgaans houd ik dergelijke klachten niet over aan boekje lezen en slapenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je moeilijk lopend uit je slaapkamer strompelt, is daar ook niet veel charmants aan.
Geenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Maarre. Wat is de status van je thuiswerkdate?
el als je werkdate de voorbinder uit de tas haaltquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doorgaans houd ik dergelijke klachten niet over aan boekje lezen en slapen
Godver, moet jij geen ijsberg ontwijken of zoquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
W
[..]
el als je werkdate de voorbinder uit de tas haalt
Nee ben klaar voor vandaagquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godver, moet jij geen ijsberg ontwijken of zo
Ja absoluut, meh, vreselijk zoietsquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Ook al weet je dat het er aan zit te komen ben je toch soort van in shock als het dan zo ver is.
Weer 14?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
Wat een slecht plan om met zulk kutweer zoveel te lopen zeg
18+quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik had al de bijnaam budabeertje.
Via de provinciale weg lang het station in jouw ouwe dorp en daarna langs het gemeentehuis langs het centrum weer terugquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ben je helemaal heengelopen?
Fikse wandelingquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Via de provinciale weg lang het station in jouw ouwe dorp en daarna langs het gemeentehuis langs het centrum weer terug
Die bouwput bedoel jequote:Op dinsdag 28 april 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fikse wandelingNieuwe haven nog aanschouwd?
Die alleen maar veel gemeenschapsgeld kost maar per saldo eigenlijk geen ene kut oplevertquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die kitscherige nepgreppel
Ja, hoewel deels gefinancierd met geld van de overheid in het kader van waterberging. Sinds ik weet dat er geen bootjes kunnen varen, ben ik er gelijk klaar mee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die alleen maar veel gemeenschapsgeld kost maar per saldo eigenlijk geen ene kut oplevert
Zal het niet meer herhalen, beloofdquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bijnaam had ik te danken aan Samzz en daarna tot vervelends toe geretweet door MCH
Ja het is zo'n kansloos project waarmee ze denken zich op de kaart te zetten, een idee dat ze 'opeens' hadden bedacht nadat Breda de haven weer had uitgegravenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hoewel deels gefinancierd met geld van de overheid in het kader van waterberging. Sinds ik weet dat er geen bootjes kunnen varen, ben ik er gelijk klaar mee.
Wat ga je niet meer herhalen?quote:
Allemaal de schuld van 5G!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-landelijke-intocht
O jee
kappen we dan eindelijk met zwarte piet?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
Die heet Piet en heeft alleen roetvegenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kappen we dan eindelijk met zwarte piet?
Heb je ook al een rivier?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hij mag wel hier aankomen op de rivier naast m'n huis.
Alle cadeautjes en snoepgoed voor mij
ja bedoel ook zwarte piet :pquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heet Piet en heeft alleen roetvegen
Jij zou wel een leuk zwart Pietje zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kappen we dan eindelijk met zwarte piet?
waarom datquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zou wel een leuk zwart Pietje zijn.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
quote:
en stroopwafels en oude kaas of zo toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heet Piet en heeft alleen roetvegen
Dat lijkt me echt een waanzinnig smerige combinatie, stroopwafels met oude kaasquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en stroopwafels en oude kaas of zo toch?
Dat is een woord. En klinkt als een mooi plekjequote:Op dinsdag 28 april 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Woon tussen een rivier en beboste (is dat een woord?) heuvels
Oude kaas Piet?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en stroopwafels en oude kaas of zo toch?
Vraag anders om een fotoquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een woord. En klinkt als een mooi plekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja die boomknuffelige gutmenschenpieten van een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een waanzinnig smerige combinatie, stroopwafels met oude kaas
Godsamme, is in november pasquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
O jee
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag anders om een fotoPics van je alpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, klinkt fout hoor![]()
Is een truckchauffeur.quote:
https://9gag.com/gag/an4eP0oquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pics van je alpen?
Hmm, klinkt fout hoor
Kan prima qua smaakcombinatie eigenlijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een waanzinnig smerige combinatie, stroopwafels met oude kaas
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pics van je alpen?
Hmm, klinkt fout hoor
Dit zijn geen beboste heuvels maar gewoon bergen.quote:
quote:
Bebossingquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn geen beboste heuvels maar gewoon bergen.
En Pasenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we dan gelijk kerstmis afgelasten.
Straks even luisteren, wel benieuwd naarquote:
jezus.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme de zoveelste fout in het huurcontract ontdekt. We weten op dit punt niet eens wat onze postcode gaat zijn en kunnen dus geen enkele aansluiting nemen of abonnement overzetten.
Morgen maar boos bellen en dan ook meteen over de sleutel vragen.
Wat zijn dat voor domme fouten in het contractquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme de zoveelste fout in het huurcontract ontdekt. We weten op dit punt niet eens wat onze postcode gaat zijn en kunnen dus geen enkele aansluiting nemen of abonnement overzetten.
Oh ja, nu dus potentieel ook aangifte van verhuizing gedaan op het verkeerde adres.
Staat de postcode ook niet op www.postcode.nl?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja, nu dus potentieel ook aangifte van verhuizing gedaan op het verkeerde adres.
Het mooiste hieraan? We hebben godsamme al eens gebeld voor dat adres omdat geen enkel bedrijf ons adres herkende. Maar het zou allemaal goed zijn hoor, gewoon eventjes wachten. Nu net deden meerdere bedrijven dat trucje van "bedoelt u misschien: [adres]", dus ik ons adres nog eens natrekken in het kadaster, staat er een compleet andere postcode bijquote:
Ja en het is niet de eerstequote:Op dinsdag 28 april 2020 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor domme fouten in het contract
Zelfde resultaten als bij het kadaster. Bij de genoemde postcode horen andere huisnummers en bij straatnaam + huisnummer hoort dus een andere postcode.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat de postcode ook niet op www.postcode.nl?
wat een ahum verhuurder danquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zelfde resultaten als bij het kadaster. Bij de genoemde postcode horen andere huisnummers en bij straatnaam + huisnummer hoort dus een andere postcode.
hoe ben je aan dat huis gekomen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het mooiste hieraan? We hebben godsamme al eens gebeld voor dat adres omdat geen enkel bedrijf ons adres herkende. Maar het zou allemaal goed zijn hoor, gewoon eventjes wachten. Nu net deden meerdere bedrijven dat trucje van "bedoelt u misschien: [adres]", dus ik ons adres nog eens natrekken in het kadaster, staat er een compleet andere postcode bij.
[..]
Ja en het is niet de eerste. Dat contract is inmiddels ook niet meer geldig denk ik, zo veel kritieke fouten dat erin zitten.
Ik ken meer mensen die bij ze huren en zij vinden het een prima verhuurder, ze zijn gewoon een grote chaos nu met deze oplevering van nieuwbouw tijdens corona. Ik weet dat het allemaal wel goedkomt, maar verdomme wat is dit frustrerend en irritantquote:
Via de website van het project/gebouw.quote:
Nieuwbouw zeker?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zelfde resultaten als bij het kadaster. Bij de genoemde postcode horen andere huisnummers en bij straatnaam + huisnummer hoort dus een andere postcode.
ah dus wel legit. Dan zal het vast opgelost kunnen worden. vervelend is het wel jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ken meer mensen die bij ze huren en zij vinden het een prima verhuurder, ze zijn gewoon een grote chaos nu met deze oplevering van nieuwbouw tijdens corona. Ik weet dat het allemaal wel goedkomt, maar verdomme wat is dit frustrerend en irritant.
[..]
Via de website van het project/gebouw.
Gerenoveerd kantoorpand maar voor dit soort zaken dus eigenlijk gewoon nieuwbouw jaquote:
Ja, dat gelukkig wel! Als het via een shady verhuurder was waren we nu kotsmisselijk geweest. Nu is het vooral gewoon irritant en heel erg vermoeiendquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dus wel legit. Dan zal het vast opgelost kunnen worden. vervelend is het wel ja
Ambtenaren lopen geheid minimaal een halfjaar achterquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gerenoveerd kantoorpand maar voor dit soort zaken dus eigenlijk gewoon nieuwbouw ja.
Matig, al dat witte tuinbouwplasticafval daar op de bergquote:
Hoe dan? Je hebt toch een straatnaam en een nummer?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop dat je een grapje maakt want dan kunnen we ons een halfjaar lang nergens inschrijven, niets bestellen en zitten we al die tijd zonder elektriciteit, water en internet en kan de nieuwe bewoner van mijn huidige woning zich niet inschrijven waar ik nu woon. Om nog niet te spreken over abonnementen en zaken als huisarts, tandarts en apotheek die op het verkeerde adres staan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ambtenaren lopen geheid minimaal een halfjaar achter
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt toch een straatnaam en een nummer?![]()
www.postcode.nl (je verwacht het niet)
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
spuit 11quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe dan? Je hebt toch een straatnaam en een nummer?![]()
www.postcode.nl (je verwacht het niet)
Tettn, tettn, tettn, tettn, tettn, tettn, bier!quote:
Dat wordt een half jaar op straat leven met de straatdokterquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt want dan kunnen we ons een halfjaar lang nergens inschrijven, niets bestellen en zitten we al die tijd zonder elektriciteit, water en internet en kan de nieuwe bewoner van mijn huidige woning zich niet inschrijven waar ik nu woon. Om nog niet te spreken over abonnementen en zaken als huisarts, tandarts en apotheek die op het verkeerde adres staan.
Dit zou echt het uiterste rampscenario zijn.
[..]
[..]
Ik kende dit fenomeen nog nietquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tettn, tettn, tettn, tettn, tettn, tettn, bier!
Hoop dat jullie snelle ambtenaren hebben die het over een week of wat snappenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt want dan kunnen we ons een halfjaar lang nergens inschrijven, niets bestellen en zitten we al die tijd zonder elektriciteit, water en internet en kan de nieuwe bewoner van mijn huidige woning zich niet inschrijven waar ik nu woon. Om nog niet te spreken over abonnementen en zaken als huisarts, tandarts en apotheek die op het verkeerde adres staan.
Dit zou echt het uiterste rampscenario zijn.
[..]
[..]
Er heerst keroonaaj dus reken maar op week of vier extraquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat jullie snelle ambtenaren hebben die het over een week of wat snappen
oh ja dat is ineens OVERAL schuldig aan hequote:Op dinsdag 28 april 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Er heerst keroonaaj dus reken maar op week of vier extra
Kende je 't Hof van Commerce nietquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat jullie snelle ambtenaren hebben die het over een week of wat snappen
Ik hoop nog steeds maar dat dit een grapje is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Er heerst keroonaaj dus reken maar op week of vier extra
Ik sla vanavond even overquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, zo toch even een rondje maken, ondanks mijn middagwandeling
Tuuk!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja dat is ineens OVERAL schuldig aan he
Iets met een steenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kende je 't Hof van Commerce nietDie zijn toch al best wel een tijdje bezig
Ja het komt vast wel goed @Nijnerquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Tuuk!
Nee maar thuiswerken is wel op sommige vlakken wat vertragend, dat snap ik dan wel
Al was dit natuurlijk gekscherend en zulks
Wat wil je met een jurist dan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop nog steeds maar dat dit een grapje is.
Mja, morgen bellen dus. Hopelijk is het een dom foutje vanuit hen en geven ze ons de juiste postcode door. Als dat niet zo is en jullie blijken gelijk te hebben dan toch maar iets van een jurist inschakelen want dat is natuurlijk niet helemaal volgens de Nederlandse leefstandaard.
geeft niet, buiten België kent bijna niemand zequote:
Afhankelijk van de mogelijkheden: een bestaand adres afdwingen ķf de verhuurder verplicht stellen ons toegang te geven tot basisbehoeften (water en elektriciteit) tot we zelf iets kunnen regelen.quote:
Hoi, ik ben je nicht, stuur geld.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zal wel onder een steen leven maar kreeg een behoorlijk brutaal Appje van een nichtje die ik noooit spreek en toevallig een nieuw nummer heeft.
Waar ben je?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
Watervalgeluid, vogels, zwakke wind in de bomen, uitzicht vanuit mijn hangmat, wijn erbij. Ik hou het wel uit hier
Hoiquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben je nicht, stuur geld.
Maar het is wel een verrekkes fijne website. Gebruik hem voor mijn werk regelmatig..quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zal wel onder een steen leven maar kreeg een behoorlijk brutaal Appje van een nichtje die ik noooit spreek en toevallig een nieuw nummer heeft.
Ja, dat zeg ik toggggquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi
Hoi
Hoi
Ben je druk?
Heb een nieuw nr.
Twee dagen later, mobiel bankieren werkt ff niet, wil jij de bestelling voor mij doen?
Betaal je met rente terug winkwink
het was een gehakt/preischotel, met uit en roomkaas en gewone kaasquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ik lekker simpel spaghetti met tomatensaus, basilicum en buffelmozzarella
Lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
Watervalgeluid, vogels, zwakke wind in de bomen, uitzicht vanuit mijn hangmat, wijn erbij. Ik hou het wel uit hier
Het hoort daar koud te zijn. Kouder dan hier nog.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
Seems legitquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Succes met de rechtzaak. Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Afhankelijk van de mogelijkheden: een bestaand adres afdwingen ķf de verhuurder verplicht stellen ons toegang te geven tot basisbehoeften (water en elektriciteit) tot we zelf iets kunnen regelen.
Ik ben onderweg!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:47 schreef Fogel het volgende:
Brutaaaaaal!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi
Hoi
Hoi
Ben je druk?
Heb een nieuw nr.
Twee dagen later, mobiel bankieren werkt ff niet, wil jij de bestelling voor mij doen?
Betaal je met rente terug winkwink
Lekkah!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was een gehakt/preischotel, met uit en roomkaas en gewone kaas
Gewoon melk jonge.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is dat veganistisch of doe je daar gewoon melk bij?
Selectief lezen is ook een vak.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Succes met de rechtzaak. Hoe oud was jij ook alweer?
Een gewoon belletje of paar belletjes plegen op vriendelijke toon zijn constructiever denk ik
Trust me, als je met een jurist aan gaat komen gaat het echt niet sneller goedkomen en is de relatie meteen goed verziekt ookquote:
Kort rondje vanavond op mijn Adidas Terrex die na een paar km mijn hielen ontvellen. Maar dat viel vanavond meequote:
Daarom zeg ik, selectief lezen is ook een vak, ik ben dat helemaal niet van plan. Morgen gaat er gebeld worden en als we dan in de steek gelaten worden en het rampscenario potentieel gaat gebeuren wilde ik graag advies en eventueel een eventuele rechtshulp vragen bij het juridisch loket. Dit is me zelfs aangeraden door iemand uit de KSC.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Trust me, als je met een jurist aan gaat komen gaat het echt niet sneller goedkomen en is de relatie meteen goed verziekt ook
yep, dus een mengsel van gehakt/prei/ui bakken, roomkaas erbij, kaas er op en dan een tijd in de ovenquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkah!
Was dat veganistisch of doe je daar echt gehakt, roomkaas en kaas bij?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kort rondje vanavond op mijn Adidas Terrex die na een paar km mijn hielen ontvellen. Maar dat viel vanavond mee
Lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, dus een mengsel van gehakt/prei/ui bakken, roomkaas erbij, kaas er op en dan een tijd in de oven
Daarom: mensenquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
Corona heerst. Demonstraties en lange rijen voor winkels gebeuren. 'Volwassenen' maken ruzie om Prinses Ariane. Ja nee ok prima.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
'Volwassenen' maken ruzie om Prinses Ariane .
Echt hoor. Dan klinkt het "laat dat meisje met rust" terwijl ze niet doorhebben dat zij juist degenen zijn die het meisje niet met rust latenquote:
Je kent vast wel dat beeld uit het praatje van Willem-Alexander dat viral is gegaan omdat Ariane haar ogen zo wijd open heeft omdat de hond geluid begint te maken? Daar heeft Arjen Lubach dus een super mild grapje over gemaakt en nu kotsen mensen hem uitquote:
juridisch loket kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, selectief lezen is ook een vak, ik ben dat helemaal niet van plan. Morgen gaat er gebeld worden en als we dan in de steek gelaten worden en het rampscenario potentieel gaat gebeuren wilde ik graag advies en eventueel een eventuele rechtshulp vragen bij het juridisch loket. Dit is me zelfs aangeraden door iemand uit de KSC.
Ik heb wat gemist..quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:47 schreef RockNijntje het volgende:
'Volwassenen' maken ruzie om Prinses Ariane. Ja nee ok prima.
Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig gaat zijn, ik kom er liever gewoon samen met de verhuurder uit! Maar het kan inderdaad heel nuttig zijn als dat even niet lukt. Ik ben er een paar jaar geleden ook al eens geweest toen mijn werkgever van die tijd me na meerdere meldingen nog steeds niet wilde uitbetalen.quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)f-rondom-ariane-grapquote:
meh, ik ben zeker niet koningsgezind, maar aan Lubach heb ik echt de pest, irritante gastquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt hoor. Dan klinkt het "laat dat meisje met rust" terwijl ze niet doorhebben dat zij juist degenen zijn die het meisje niet met rust laten. Waar zal ze zich stommer door voelen, een onschuldig grapje of dat heel Nederland ruzie door haar heeft
.
[..]
Je kent vast wel dat beeld uit het praatje van Willem-Alexander dat viral is gegaan omdat Ariane haar ogen zo wijd open heeft omdat de hond geluid begint te maken? Daar heeft Arjen Lubach dus een super mild grapje over gemaakt en nu kotsen mensen hem uit. Het nieuws kan het vast beter vertellen dan ik: https://www.rtlnieuws.nl/(...)f-rondom-ariane-grap
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet vindenquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik ben zeker niet koningsgezind, maar aan Lubach heb ik echt de pest, irritante gast
Nou ja dat dus, de media dikt het weer lekker aanquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond het op TV toen ik het zag gebeuren best wel grappig, dat screenshot heb ik gisteren ook hier gepost. Nog voordat ik wist dat er een hond bij betrokken was...
Lubach zelf kan ik wel hebben. Alleen die Tex de Wit die met zijn programma meedoet.. die vind ik pas iritantquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, ik ben zeker niet koningsgezind, maar aan Lubach heb ik echt de pest, irritante gast
Wie vind jij niet irritant?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tja. het gaat om het koningshuis he. Als je ook maar 1 woord verkeerd zegt over die familie, dan heb je het al gedaan...quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van hem moet vinden. Soms slaat hij de spijker op z'n kop en weet hij mijn mening precies te verwoorden, maar soms vind ik hem ook best wel een irritante nitwit.
[..]
Nou ja dat dus, de media dikt het weer lekker aan.
Komt vast goedquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, selectief lezen is ook een vak, ik ben dat helemaal niet van plan. Morgen gaat er gebeld worden en als we dan in de steek gelaten worden en het rampscenario potentieel gaat gebeuren wilde ik graag advies en eventueel een eventuele rechtshulp vragen bij het juridisch loket. Dit is me zelfs aangeraden door iemand uit de KSC.
Was inside joke :#quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, dus een mengsel van gehakt/prei/ui bakken, roomkaas erbij, kaas er op en dan een tijd in de oven
Ik ook. Soms heeft hij wel een punt, maar hij brengt het op een irritante manier m.i.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat erom dat het een weerloos kind is in een positie die ze niet zelf kan kiezenquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja. het gaat om het koningshuis he. Als je ook maar 1 woord verkeerd zegt over die familie, dan heb je het al gedaan...
Mooi mooi!quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmiddag in Kinderdijk was het nat, vanavond in Dordt droog
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi mooi!
Koos wil morgen samen gaan lunchwandelen
Ik ga mooi alleen. Alleen wandelen is heerlijk![]()
![]()
![]()
Ik zie het niet eens als aanval op de prinses. Maar dat zal wel aan mij en mijn autisme liggen..quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat erom dat het een weerloos kind is in een positie die ze niet zelf kan kiezen
Ophef om niks weer. 40 jaar geleden riep haar vader ‘Nederlandse pers opgerot’. En nu buitelen we over elkaar heen omdat het kind even grote ogen opzetquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat erom dat het een weerloos kind is in een positie die ze niet zelf kan kiezen
Ik hoop dat we tijd hebben om samen te wandelen als we B&B Bergglück geopend hebben...quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Alleen kun je wel lekker je eigen tempo aanhouden. Maar samen is wel gezellig
Daar maken we tijd voor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoop dat we tijd hebben om samen te wandelen als we B&B Bergglück geopend hebben...
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar maken we tijd voor.Minimaal één Ruhetag per week.
Dat zijn wel twee verschillende dingen, of zie ik dat nu verkeerd? Maar SOAD lijkt me wel supertofquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
Dus ik had al goed nieuws dat mijn Defqon 2020 kaartje geldig is voor 2021, maar ik ontvang net ook een mailtje dat er naar een nieuwe datum gezocht wordt voor System of a Down. Al mijn muziekevenementen gered.
Als ik ga om te ontspannen tussen de middag wil ik gewoon lekker alleen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Alleen kun je wel lekker je eigen tempo aanhouden. Maar samen is wel gezellig
Oh die foto heb ik wel gezien ja. Geen idee dat er "ophef" over wasquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
Je kent vast wel dat beeld uit het praatje van Willem-Alexander dat viral is gegaan omdat Ariane haar ogen zo wijd open heeft omdat de hond geluid begint te maken? Daar heeft Arjen Lubach dus een super mild grapje over gemaakt en nu kotsen mensen hem uit. Het nieuws kan het vast beter vertellen dan ik: https://www.rtlnieuws.nl/(...)f-rondom-ariane-grap
Ja, twee verschillende dingenquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn wel twee verschillende dingen, of zie ik dat nu verkeerd? Maar SOAD lijkt me wel supertof
Die conclusie lijkt me nog wat voorbarigquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
Dus ik had al goed nieuws dat mijn Defqon 2020 kaartje geldig is voor 2021, maar ik ontvang net ook een mailtje dat er naar een nieuwe datum gezocht wordt voor System of a Down. Al mijn muziekevenementen gered.
Ik heb Lubach niet gezien trouwensquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het niet eens als aanval op de prinses. Maar dat zal wel aan mij en mijn autisme liggen..
Vooral ophef om niks iddquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ophef om niks weer. 40 jaar geleden riep haar vader ‘Nederlandse pers opgerot’. En nu buitelen we over elkaar heen omdat het kind even grote ogen opzet
Positief blijven. Ik hoor liever dit dan dat ze nu al beiden geannuleerd worden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die conclusie lijkt me nog wat voorbarig
Gevalletje gras aan de overkant.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik ga om te ontspannen tussen de middag wil ik gewoon lekker alleen.
Samen is gezellig, zeker, maar niet tijdens mijn lunchpauze
Fijne partner ben ik eigenlijk wel ja
Nee, ik ga niet naar SOAD. ik wist niet eens dat ze op zouden treden..quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, twee verschillende dingen. Ga je ook?
Ik ben zelf erg benieuwd naar hoe het concert gaat zijn, het is jaren geleden dat ik naar een rock-/metalconcert geweest ben.
Ik Columbia, maar dat vroeg je heul nietquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welk merk wandelschoenen heb jij?
was ook alleen een tweet, zijn programma is al met zomerstop..quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb Lubach niet gezien trouwens
[..]
Vooral ophef om niks idd
Laat gaan, zijn belangrijker zaken aan de gang iig
I try I try...quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Positief blijven. Ik hoor liever dit dan dat ze nu al beiden geannuleerd worden.
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn vrienden en ik al meerdere keren vergeten zijn dat we kaartjes hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar SOAD. ik wist niet eens dat ze op zouden treden..![]()
![]()
Ik ben nog wel steeds een rock/metalliefhebber al ben ik de laatste tijd al een paar keer naar het theater geweest en dat beviel me uitstekend...
Ik ga potentieel iets gevaarlijks vragen nu, maar heb je je reisgeld al terug?quote:
Geen wandelclubje?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gevalletje gras aan de overkant.Ik wandel vrijwel altijd alleen dus mij lijkt samen veel gezelliger/waardevoller.
Nee, maar ik ben er altijd wel nieuwsgierig naar. Ik heb een paar Adidas Terrex en als ik slecht weer of veel modder verwacht heb ik een paar schoenen van Hanwag. Die lopen heerlijk op onverhard terrein, maar je gaat dood op asfaltquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik Columbia, maar dat vroeg je heul niet
Nopequote:Op dinsdag 28 april 2020 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen wandelclubje?
Langere afstanden vind ik heel fijn wandelen mét mensen. IJs en Arch Indar samen, zelfde looptempo en domme fokhumor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |