Kan die niet rondjes rijden op de vuilniswagen of zo? Een Lego vuilniswagen dan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Mschol - Kluizenaar. Tot we een goede baan voor hem hebben gevonden
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Overleef je Covid-19 heb je voortaan tieten en een instabiel humeur.
https://edition.cnn.com/v(...)ts/coronavirus-intl/
Geweldig ideequote:Op dinsdag 28 april 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Overleef je Covid-19 heb je voortaan tieten en een instabiel humeur.
https://edition.cnn.com/v(...)ts/coronavirus-intl/
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal zou ik tot half zeven in de zon gana liggen en dan tot 8 uur BBQen, maar dat wordt hem nu niet. Dus ik ga maar weer een stukje lopen
Ik geloof dat ik iets te oud ben voor zulke schijtquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal zou ik tot half zeven in de zon gana liggen en dan tot 8 uur BBQen, maar dat wordt hem nu niet. Dus ik ga maar weer een stukje lopen
met zijn muziek heb ik niks maar vind hem wel erg grappigquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets te oud ben voor zulke schijt
Zijn collega Rapper Sjors dan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets te oud ben voor zulke schijt
Zou mooi zijn als er een virus was dat dat soort figuren zou uitroeienquote:
Rapper Sjors is nog grappig tenminste en doet geen vlieg kwaad, beter een virus tegen die gangster rappers.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er een virus was dat dat soort figuren zou uitroeien
is dat volgens ome Trump het nieuwe medicijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie allemaal al wel netjes een fles bleekmiddel gedronken?
gedronken? Ik heb het gesnoven?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie allemaal al wel netjes een fles bleekmiddel gedronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |