Kan die niet rondjes rijden op de vuilniswagen of zo? Een Lego vuilniswagen dan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Mschol - Kluizenaar. Tot we een goede baan voor hem hebben gevonden
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Overleef je Covid-19 heb je voortaan tieten en een instabiel humeur.
https://edition.cnn.com/v(...)ts/coronavirus-intl/
Geweldig ideequote:Op dinsdag 28 april 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Overleef je Covid-19 heb je voortaan tieten en een instabiel humeur.
https://edition.cnn.com/v(...)ts/coronavirus-intl/
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal zou ik tot half zeven in de zon gana liggen en dan tot 8 uur BBQen, maar dat wordt hem nu niet. Dus ik ga maar weer een stukje lopen
Ik geloof dat ik iets te oud ben voor zulke schijtquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Normaal zou ik tot half zeven in de zon gana liggen en dan tot 8 uur BBQen, maar dat wordt hem nu niet. Dus ik ga maar weer een stukje lopen
met zijn muziek heb ik niks maar vind hem wel erg grappigquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets te oud ben voor zulke schijt
Zijn collega Rapper Sjors dan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets te oud ben voor zulke schijt
Zou mooi zijn als er een virus was dat dat soort figuren zou uitroeienquote:
Rapper Sjors is nog grappig tenminste en doet geen vlieg kwaad, beter een virus tegen die gangster rappers.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als er een virus was dat dat soort figuren zou uitroeien
is dat volgens ome Trump het nieuwe medicijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie allemaal al wel netjes een fles bleekmiddel gedronken?
gedronken? Ik heb het gesnoven?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Je moest het toch injecteren?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ja,quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is dat volgens ome Trump het nieuwe medicijn?
Wat een dom volk is het toch ookquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja,
en dan lees je dit: https://www.ad.nl/dossier(...)akmiddelen~a29c9a70/
Ditquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
laat die mensen zichzelf alsjeblieft injecteren met allerlei meuk
Als je zo hersenloos dat soort acties uitvoert ben je de zuurstof die je consumeert niet eens waard
waarschijnlijk gaat het daar wel in eindigenquote:
Wat ga je eten?quote:
Bedoel jij niet vasteloavond?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat het daar wel in eindigen
Eens.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:14 schreef Koen66 het volgende:
laat die mensen zichzelf alsjeblieft injecteren met allerlei meuk
Als je zo hersenloos dat soort acties uitvoert ben je de zuurstof die je consumeert niet eens waard
Ja dat dus preciesquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat, maar... Alaaf!
Gewoon stiekem doenquote:
Bwooh het wordt steeds langer. Nu al een goed half uur weggeweest. 2700 stappenquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh het wordt steeds langer. Nu al een goed half uur weggeweest. 2700 stappenWel meteen alle losse straatjes van een hele hoek van de wijk dichtgekleurd
#Goebezigikke
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier! Hard gewerkt vandaag en net even gaan hardlopen in de regen
De laatste tijd zo tegen de 6000 welquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er per dag gemiddeld?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bwooh het wordt steeds langer. Nu al een goed half uur weggeweest. 2700 stappenWel meteen alle losse straatjes van een hele hoek van de wijk dichtgekleurd
#Goebezigikke
Misschien is ze ook nog wel vrijgezel Hosselbudaquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi!
Zei je nou gisteren dat je een bos hebt tegenover je huis?
Een goed begin dusquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De laatste tijd zo tegen de 6000 wel![]()
Vanaf het begin net boven de 4000 nu. Toen ik in Kwiwitserland was heb ik een keertje 13000 op 1 dag gelopen
Budadonis, casabuda, hosselbuda: het regent bijnamen de laatste dagenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien is ze ook nog wel vrijgezel Hosselbuda
Ja man, aanmoedigingquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budadonis, casabuda, hosselbuda: het regent bijnamen de laatste dagen
Nou wie weetquote:
Vooral mee doorgaan dan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wie weetTot op heden bevalt het me wel
Heb je weer geblowd?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Halve middag geslapen en nu wakker. Liefste zou ik gewoon pas morgen weer wakker worden.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kwiwi!
Zei je nou gisteren dat je een bos hebt tegenover je huis?
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De laatste tijd zo tegen de 6000 wel![]()
Vanaf het begin (half februari) net boven de 4000 nu. Toen ik in Kwiwitserland was heb ik een keertje 13000 op 1 dag gelopen
Ik heb blijkbaar heel wat gemist de laatste dagen budalicious.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budadonis, casabuda, hosselbuda: het regent bijnamen de laatste dagen
kan je nu vannacht nog wel slapen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Halve middag geslapen en nu wakker. Liefste zou ik gewoon pas morgen weer wakker worden.
Zelf maken is zo gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
En ik koop echt nooit meer kant-en-klare champignonsaus en zeker niet van Knorr
Straks gaan bitterbal ook nog soppen op Badrpestenariquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar heel wat gemist de laatste dagen budalicious.
Jawel, doe sowieso altijd elke dag een dutje. Beetje spreiding van de hoeveelheid prikkels die ik aan kan dus ben het wel gewend.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nu vannacht nog wel slapen?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik blow sowieso nooit overdag. Nee was verdrietig. Of ben verdrietig.
oke gelukkigquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel, doe sowieso altijd elke dag een dutje. Beetje spreiding van de hoeveelheid prikkels die ik aan kan dus ben het wel gewend.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sterkte!quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Weet ik tochquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo’n hosselcasadonis ben ik niet hoor.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks gaan bitterbal ook nog soppen op Badrpestenari
Knufffel terug. Was wel goed om even op het werk te zijn, eigenlijk niets in de tuin gedaan maar wat gekletst met wat collega's maar heb niemand geknuffeld. Houd ik normaal al niet zo van dus wat dat betreft zijn dit wel fijne tijden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]knuffel. Ik ook vanochtend, dus kon de knuffel zelf ook wel gebruiken
Ik ben fan van deze.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vervelende dag gehad?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]knuffel. Ik ook vanochtend, dus kon de knuffel zelf ook wel gebruiken
Ik zie dan zo'n behaarde dikke homo voor mequote:Op dinsdag 28 april 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik had al de bijnaam budabeertje.
Thanks. Ook al weet je dat het er aan zit te komen ben je toch soort van in shock als het dan zo ver is.quote:
Ook wel fijn om even wat mensen te zien en te kletsen. Niet meer zo vanzelfsprekend numquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knufffel terug. Was wel goed om even op het werk te zijn, eigenlijk niets in de tuin gedaan maar wat gekletst met wat collega's maar heb niemand geknuffeld. Houd ik normaal al niet zo van dus wat dat betreft zijn dit wel fijne tijden.
Die bijnaam had ik te danken aan Samzz en daarna tot vervelends toe geretweet door MCHquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zie dan zo'n behaarde dikke homo voor me
Bearforce one
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Knufffel terug. Was wel goed om even op het werk te zijn, eigenlijk niets in de tuin gedaan maar wat gekletst met wat collega's maar heb niemand geknuffeld. Houd ik normaal al niet zo van dus wat dat betreft zijn dit wel fijne tijden.
Iedereen snapte ook helemaal dat ik even langs kwam. Op zulk soort momenten is het toch wel wat lastig als je alleen woont.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook wel fijn om even wat mensen te zien en te kletsen. Niet meer zo vanzelfsprekend num
Vooral een vervelende nacht, met nachtmerries waardoor ik moe en overstuur wakker werd. Daarna gekut op het werkquote:
Virtuele hug voor Liesjequote:Op dinsdag 28 april 2020 18:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks. Ook al weet je dat het er aan zit te komen ben je toch soort van in shock als het dan zo ver is.
Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan zo'n awkward-ik-haat-knuffelen-knuffel.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral een vervelende nacht, met nachtmerries waardoor ik moe en overstuur wakker werd. Daarna gekut op het werkMan man.. Hopelijk morgen beter
Hmm, van nachtmerries kun je raar wakker worden. Ook wel een aantal keer gehad de afgelopen maanden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vooral een vervelende nacht, met nachtmerries waardoor ik moe en overstuur wakker werd. Daarna gekut op het werkMan man.. Hopelijk morgen beter
Met van die klapzoenen in de lucht ook?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koppeltekengenotquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |