Die moet ik dus echt nog STEEDS kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Eindelijk een keer the usual suspects gekeken wat een toffe film. Het kan zijn dat ik hem al eerder gezien heb maar dan niet erg bewust, het kan ook zijn dat ik het plot min of meer al kende vanwege allerhande spoilers die je overal meekrijgt. Maar klassieker en top film!
Beetje zelfde verhaal hier, moet 'm ook nog steeds eens goed kijken. Je reactie geeft waarschijnlijk de doorslag, denk dat ik hem vanavond even ga opzetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Eindelijk een keer the usual suspects gekeken wat een toffe film. Het kan zijn dat ik hem al eerder gezien heb maar dan niet erg bewust, het kan ook zijn dat ik het plot min of meer al kende vanwege allerhande spoilers die je overal meekrijgt. Maar klassieker en top film!
Witte gevangenissen denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
Escape from Pretoria.
Meeehhh.
Zuid-Afrika had heeeul slechte bewakers in haar gevangenissen.
Natuurlijk, in zwarte gevangenissen zaten de echte sadistische bewakers.quote:
Zat totaal geen spanning in. Doe mij Escape from Alcatraz maar.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
Escape from Pretoria.
Meeehhh.
Ok. Klinkt als wat ik leuk zou vinden. Maar eens poging geven,.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Yesterday
[ afbeelding ]
Leuke feelgood movie over een singer songwriter die na een wereldwijde blackout ontdekt dat hij de enige op de aarde is die de beatles nog kent. Hij maakt daar gebruik van om een wereldwijd bekende artiest te worden. Het is een zoete leuke film zonder veel pretenties maar wel met een leuk gegeven
Google: movie yesterday beatlesquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ok. Klinkt als wat ik leuk zou vinden. Maar eens poging geven,.
Btw ff jaar erbij als je wil? Kan namelijk heel veel vinden met dezelfde titel.
2019quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ok. Klinkt als wat ik leuk zou vinden. Maar eens poging geven,.
Btw ff jaar erbij als je wil? Kan namelijk heel veel vinden met dezelfde titel.
Ik vond het ook vrij aardig totdatquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Yesterday
Leuke feelgood movie over een singer songwriter die na een wereldwijde blackout ontdekt dat hij de enige op de aarde is die de beatles nog kent. Hij maakt daar gebruik van om een wereldwijd bekende artiest te worden. Het is een zoete leuke film zonder veel pretenties maar wel met een leuk gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Thanks ga hem er effe bij zetten in het Trakt film lijstje van mijquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het ook vrij aardig totdatTja de romance plotlijn is niet het sterkst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Geweldige film, fantastisch einde juist.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:42 schreef Tyr80 het volgende:
The Mist
Dat einde!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Regisseur ins shredder bitte!!
Ga je schamen. Een happy end had het hele punt juist onderuit gehaald.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:42 schreef Tyr80 het volgende:
The Mist
Dat einde!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Regisseur ins shredder bitte!!
Net gezien, vond hem wel aardig, vrouwlief zat zich op te vreten van de spanningquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
Escape from Pretoria.
Meeehhh.
Precies!quote:Op woensdag 29 juli 2020 01:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ga je schamen. Een happy end had het hele punt juist onderuit gehaald.
Ik wist helemaal niet dat Cronenberg hier een remake van had gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 19:24 schreef Cockwhale het volgende:
Rabid (2018)
Soort van remake van Cronenberg's Rabid uit de jaren 70/80(?). Horror/thriller met aardig wat practical effects, wat ik wel kan waarderen, en wat ook wel past bij een Cronenberg remake. Mysterieuze sfeer en soms spannend. De kills zijn wel enigzins braaf. Aan de ene kant kent de film wel wat gelijkenissen met vampier- en zombiefilms, maar tegelijkertijd zijn er ook wat Lovecraftian invloeden aanwezig.
3,5/5
Cronenberg heeft de remake niet gemaakt. Het origineel was van Cronenberg. Toch vind ik, vanwege de sfeer en de practical effects, het toch aardig in de buurt komen van Cronenberg's collectie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Cronenberg hier een remake van had gemaakt.Maar ik volg de nieuwe films niet meer zo intensief. Wel tof om te lezen; meteen op zoek.
Ah, ik las het verkeerd. Nou ja, toch maar even opzoeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:06 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Cronenberg heeft de remake niet gemaakt. Het origineel was van Cronenberg. Toch vind ik, vanwege de sfeer en de practical effects, het toch aardig in de buurt komen van Cronenberg's collectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Mike op 25-08-2020 12:23:04 ]Ze moeten ook altijd mij hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |