Hmm, misschien toch maar wel kijken. Was een beetje bang dat het flauwe grappen zouden zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 09:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, tragikomedie dan, denk ik. Niet zo keihard komedie als bijv. 40 year old virgin of Knocked up.
Woensdag nog naar de bios geweest?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmm, misschien toch maar wel kijken. Was een beetje bang dat het flauwe grappen zouden zijn.
Ja leuke film wel, vond het niet zozeer over apartheid gaan als speelde zich het natuurlijk wel in die context af. Verder vond ik het een wat rommelige film waar ook veel onduidelijk was. Opzich wel een beetje spannend maar geen echt hoogstandje daarvoor was het gewoon teveel een simpele ontsnappingsfilm.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:07 schreef dick_laurent het volgende:
Gisteren "Escape from Pretoria" gezien, waargebeurde film over de apartheid in Zuid Afrika en twee politieke strijders die in de gevangenis gegooid worden omdat ze zich tegen het regime verzetten.
Erg goed neergezet en ook behoorlijk spannend vond ik!
[ afbeelding ]
Die moet ik dus echt nog STEEDS kijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Eindelijk een keer the usual suspects gekeken wat een toffe film. Het kan zijn dat ik hem al eerder gezien heb maar dan niet erg bewust, het kan ook zijn dat ik het plot min of meer al kende vanwege allerhande spoilers die je overal meekrijgt. Maar klassieker en top film!
Beetje zelfde verhaal hier, moet 'm ook nog steeds eens goed kijken. Je reactie geeft waarschijnlijk de doorslag, denk dat ik hem vanavond even ga opzetten.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Eindelijk een keer the usual suspects gekeken wat een toffe film. Het kan zijn dat ik hem al eerder gezien heb maar dan niet erg bewust, het kan ook zijn dat ik het plot min of meer al kende vanwege allerhande spoilers die je overal meekrijgt. Maar klassieker en top film!
Witte gevangenissen denk ik.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
Escape from Pretoria.
Meeehhh.
Zuid-Afrika had heeeul slechte bewakers in haar gevangenissen.
Natuurlijk, in zwarte gevangenissen zaten de echte sadistische bewakers.quote:
Zat totaal geen spanning in. Doe mij Escape from Alcatraz maar.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
Escape from Pretoria.
Meeehhh.
Ok. Klinkt als wat ik leuk zou vinden. Maar eens poging geven,.quote:Op woensdag 22 juli 2020 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Yesterday
[ afbeelding ]
Leuke feelgood movie over een singer songwriter die na een wereldwijde blackout ontdekt dat hij de enige op de aarde is die de beatles nog kent. Hij maakt daar gebruik van om een wereldwijd bekende artiest te worden. Het is een zoete leuke film zonder veel pretenties maar wel met een leuk gegeven
Google: movie yesterday beatlesquote:Op woensdag 22 juli 2020 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ok. Klinkt als wat ik leuk zou vinden. Maar eens poging geven,.
Btw ff jaar erbij als je wil? Kan namelijk heel veel vinden met dezelfde titel.
2019quote:Op woensdag 22 juli 2020 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ok. Klinkt als wat ik leuk zou vinden. Maar eens poging geven,.
Btw ff jaar erbij als je wil? Kan namelijk heel veel vinden met dezelfde titel.
Ik vond het ook vrij aardig totdatquote:Op woensdag 22 juli 2020 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Yesterday
Leuke feelgood movie over een singer songwriter die na een wereldwijde blackout ontdekt dat hij de enige op de aarde is die de beatles nog kent. Hij maakt daar gebruik van om een wereldwijd bekende artiest te worden. Het is een zoete leuke film zonder veel pretenties maar wel met een leuk gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Thanks ga hem er effe bij zetten in het Trakt film lijstje van mijquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2020 09:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond het ook vrij aardig totdatTja de romance plotlijn is niet het sterkst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Geweldige film, fantastisch einde juist.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:42 schreef Tyr80 het volgende:
The Mist
Dat einde!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Regisseur ins shredder bitte!!
Ga je schamen. Een happy end had het hele punt juist onderuit gehaald.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:42 schreef Tyr80 het volgende:
The Mist
Dat einde!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Regisseur ins shredder bitte!!
Net gezien, vond hem wel aardig, vrouwlief zat zich op te vreten van de spanningquote:Op dinsdag 14 juli 2020 11:57 schreef PippenScottie het volgende:
Escape from Pretoria.
Meeehhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |