quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:04 schreef heracles het volgende:
[..]
Dacht dat je een wat molligere vrouw was
Die vibe kreeg ik gewoon van jequote:
Ah ok.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
![]()
Kom vechten dan, zoals ze dat nu zeggenquote:
Jouw gevoel en vibes zijn zo slecht.quote:
Ze laten me nooit steek. Heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jouw gevoel en vibes zijn zo slecht.
Als ik je zo lees dan denk ik soms ja en soms nee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:17 schreef heracles het volgende:
[..]
Ze laten me nooit steek. Heb altijd gelijk
Zeg hier niet zoveel. Je moet wel heel ver terug lezen. Lol.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als ik je zo lees dan denk ik soms ja en soms nee.
Ow, ik heb jou wel degelijk gelezen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:20 schreef heracles het volgende:
[..]
Zeg hier niet zoveel. Je moet wel heel ver terug lezen. Lol.
Mijn vibes bedoel jequote:Op dinsdag 28 april 2020 03:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow, ik heb jou wel degelijk gelezen.
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:04 schreef heracles het volgende:
[..]
Dacht dat je een wat molligere vrouw was
Aaaahhh. Die heb je gelezen.quote:
Dat mag, maar ik ben al fan van die man sinds 1983, dus, daar kan je moeilijk aan komenquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:24 schreef heracles het volgende:
Hahaha. Mja. Ik vind prince echt kattegejank
Ik heb altijd de haat richting Dinand onredelijk gevonden. Die man verloor 2 van 'n exen aan kanker op jonge leeftijd.quote:
ok. En heden ten dagen nog wat leuks ontdekt. Iets van nuquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik ben al fan van die man sinds 1983, dus, daar kan je moeilijk aan komen
Waarom is dat zo belangrijk voor je, laat me genieten van muziek van toen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:27 schreef heracles het volgende:
[..]
ok. En heden ten dagen nog wat leuks ontdekt. Iets van nu
Ja. Botte ellende.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb altijd de haat richting Dinand onredelijk gevonden. Die man verloor 2 van 'n exen aan kanker op jonge leeftijd.
Omdat het nou duizend keer toch wel verfrissend is om even wat anders te horenquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk voor je, laat me genieten van muziek van toen.
Is dit vaagquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:28 schreef IxCalypso het volgende:
Voor nieuwe vage muziek praat maar met Puzzie.
quote:
Dan zoek je maar op YT, daar ben ik niet hier voor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:30 schreef heracles het volgende:
[..]
Omdat het nou duizend keer toch wel verfrissend is om even wat anders te horen
Ik hou niet zo van vage muziekquote:
Haagse held.quote:
Dat weten we. Nu zonder bot.quote:
Deze opmerking heb je wel vaker gepost ... dat zegt dan ook meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 28 april 2020 04:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets met Prince
Dat zegt alles over jouquote:Op dinsdag 28 april 2020 04:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deze opmerking heb je wel vaker gepost ... dat zegt dan ook meer over jou dan over mij![]()
Deelder.quote:
Nou ......niet echt neequote:
Jij bent degene die alles invult voor mij, zoals zovelen, maar jij bent echt de allerergste.quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ......niet echt nee![]()
Jij plaatst deze opmerking als reactie op mijn Prince post .dat zegt alles van jou.
Jij weet helemaal niets van mijn muzieksmaak, dat komt omdat jij graag invult voor anderen en barst van de aannames. Ik zit er niet mee
Blijkbaar raak ik iets in jou ... ik snap dat welquote:Op dinsdag 28 april 2020 04:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij bent degene die alles invult voor mij, zoals zovelen, maar jij bent echt de allerergste.
Maar goed, je kijkt ook naar shit als Utopia dus ja.
Ik denk eerder dat het andersom is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijkbaar raak ik iets in jou ... ik snap dat wel
Ah daarom moest je ff reageren op mij...je wil zo graag mijn aandacht ..quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is.
Dit soort shit kan je beter zeggen tegen Killem, die gaat daar op in op de manier die je wilquote:Op dinsdag 28 april 2020 04:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah daarom moest je ff reageren op mij...je wil zo graag mijn aandacht ..
Gelukkig ziet Stray jou wel goedquote:Op dinsdag 28 april 2020 04:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dit soort shit kan je beter zeggen tegen Killem, die gaat daar op in op de manier die je wil
Tot aan m’n ballen erin.quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:48 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dit soort shit kan je beter zeggen tegen Killem, die gaat daar op in op de manier die je wil
Deed je dat maar.quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:49 schreef IxCalypso het volgende:
Ga lekker door met waar jullie mee bezig waren![]()
En laat mij lekker muziek posten
Mijn notes kloppen echt niet, de helft komt van Greys.quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deed je dat maar.
Straks weer huilie huilie doen als je een note of van hebt.
Reageer dan gewoon niet meer op mij domme mutsquote:Op dinsdag 28 april 2020 04:51 schreef IxCalypso het volgende:
Doe wat jullie willen doen, en laat mij met rust
Als jij nou eens ophield.quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet meer op mij domme muts![]()
Maar negatieve aandacht is ook aandacht
Ik negeer je zoveel mogelijk, maar elke keer als ik er ben moet je toch iets zeggen tegen mijquote:Op dinsdag 28 april 2020 04:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lees anders ff terug ...aandachtsorgel
quote:Op dinsdag 28 april 2020 04:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik negeer je zoveel mogelijk, maar elke keer als ik er ben moet je toch iets zeggen tegen mij
Ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 04:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets met Prince
Jij bent een grote fake ...quote:
Stop dan met reageren op mequote:Op dinsdag 28 april 2020 05:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent een grote fake ...
Je bent vergroeid met dat bord voor je hoofd
Ergens wel treurig ...maar gelukkig niet mijn probleem![]()
quote:
Rot anders gewoon een end op met dat vreselijke gedram van jequote:Op dinsdag 28 april 2020 05:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb die hetze niet tegen jullie, jullie hebben dat tegen mij
Ga lekker verder met Puzzie
quote:Op dinsdag 28 april 2020 05:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rot anders gewoon een end op met dat vreselijke gedram van je
Jij loopt hier om aandacht te jengelen als een kleine kleuter...
Ik kom al bewust niet meer op de vrijdagen omdat ik geen zin heb in dat gemanipuleer van je . Ik heb jou feilloos door . Jij bent een hele nare energiezuiger ..
Je ging me toch negeren? Waarom ben je zo boos op me elke keer?quote:Op dinsdag 28 april 2020 05:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rot anders gewoon een end op met dat vreselijke gedram van je
Jij loopt hier om aandacht te jengelen als een kleine kleuter...
Ik kom al bewust niet meer op de vrijdagen omdat ik geen zin heb in dat gemanipuleer van je . Ik heb jou feilloos door . Jij bent een hele nare energiezuiger ..
Precies dit!!quote:
Die zit in een of ander begeleid wonen project. Haar favoriete begeleider heeft doorgaans maar 1x per week nachtdienst en dan mag zij d’r gang gaan op de computer. Uiteraard in ruil voor een matige pijpbeurt oid.quote:Op dinsdag 28 april 2020 05:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dit!!![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat ze nu niet ineens ook doordeweeks hier gaat posten ..
Oeeeeh creepy, wat als ik besluit dat te doenquote:Op dinsdag 28 april 2020 05:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dit!!![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat ze nu niet ineens ook doordeweeks hier gaat posten ..
Omg, jij kan zo slecht tegen je verlies. Al die roddels die je uit je mouw schudt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 05:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die zit in een of ander begeleid wonen project. Haar favoriete begeleider heeft doorgaans maar 1x per week nachtdienst en dan mag zij d’r gang gaan op de computer. Uiteraard in ruil voor een matige pijpbeurt oid.
Jij bent echt vreselijk Killem. Echt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 05:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Omg, jij kan zo slecht tegen je verlies. Al die roddels die je uit je mouw schudt.
Big lies here everywhere.quote:
Haagsiebeeb ...quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 05:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haagsiebeeb ...![]()
'They say: don't burn bridges you may have to cross later.
I say: I don't mind swimming if the bridge was fucked up to begin with'
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 06:04 schreef puzziepie het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 28 april 2020 05:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vooral treurig als mensen om aandacht schreeuwen en dat dat voor hun alleen maar kan door mensen te ziekenquote:Op dinsdag 28 april 2020 05:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die zit in een of ander begeleid wonen project. Haar favoriete begeleider heeft doorgaans maar 1x per week nachtdienst en dan mag zij d’r gang gaan op de computer. Uiteraard in ruil voor een matige pijpbeurt oid.
Niet wijzigen, das niet netjes.quote:
Pardon??quote:Op dinsdag 28 april 2020 06:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vooral treurig als mensen om aandacht schreeuwen en dat dat voor hun alleen maar kan door mensen te zieken
[..]
Niet wijzigen, das niet netjes.
Soms wel soms niet. Tijd is relatief.quote:Op dinsdag 28 april 2020 06:33 schreef IxCalypso het volgende:
Jij bent er altijd rond deze tijd toch?
Google Ixquote:Op dinsdag 28 april 2020 06:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Soms wel soms niet. Tijd is relatief.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Kom vechten dan, zoals ze dat nu zeggen
Huts! De eerste stoten zijn uitgedeeldquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jouw gevoel en vibes zijn zo slecht.
Je kent vast wel meer niet van alles wat hier gepost wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
Lol ik ken deze niet? Die clip is wel eng trouwens hahaha
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:54 schreef maily het volgende:
Klaar met "La Processo" ..... verder met "After Life"
problemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |