quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:04 schreef heracles het volgende:
[..]
Dacht dat je een wat molligere vrouw was
Die vibe kreeg ik gewoon van jequote:
Ah ok.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[ afbeelding ]
![]()
Kom vechten dan, zoals ze dat nu zeggenquote:
Jouw gevoel en vibes zijn zo slecht.quote:
Ze laten me nooit steek. Heb altijd gelijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jouw gevoel en vibes zijn zo slecht.
Als ik je zo lees dan denk ik soms ja en soms nee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:17 schreef heracles het volgende:
[..]
Ze laten me nooit steek. Heb altijd gelijk
Zeg hier niet zoveel. Je moet wel heel ver terug lezen. Lol.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als ik je zo lees dan denk ik soms ja en soms nee.
Ow, ik heb jou wel degelijk gelezen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:20 schreef heracles het volgende:
[..]
Zeg hier niet zoveel. Je moet wel heel ver terug lezen. Lol.
Mijn vibes bedoel jequote:Op dinsdag 28 april 2020 03:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow, ik heb jou wel degelijk gelezen.
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:04 schreef heracles het volgende:
[..]
Dacht dat je een wat molligere vrouw was
Aaaahhh. Die heb je gelezen.quote:
Dat mag, maar ik ben al fan van die man sinds 1983, dus, daar kan je moeilijk aan komenquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:24 schreef heracles het volgende:
Hahaha. Mja. Ik vind prince echt kattegejank
Ik heb altijd de haat richting Dinand onredelijk gevonden. Die man verloor 2 van 'n exen aan kanker op jonge leeftijd.quote:
ok. En heden ten dagen nog wat leuks ontdekt. Iets van nuquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik ben al fan van die man sinds 1983, dus, daar kan je moeilijk aan komen
Waarom is dat zo belangrijk voor je, laat me genieten van muziek van toen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:27 schreef heracles het volgende:
[..]
ok. En heden ten dagen nog wat leuks ontdekt. Iets van nu
Ja. Botte ellende.quote:Op dinsdag 28 april 2020 03:26 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb altijd de haat richting Dinand onredelijk gevonden. Die man verloor 2 van 'n exen aan kanker op jonge leeftijd.
Omdat het nou duizend keer toch wel verfrissend is om even wat anders te horenquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk voor je, laat me genieten van muziek van toen.
Is dit vaagquote:Op dinsdag 28 april 2020 03:28 schreef IxCalypso het volgende:
Voor nieuwe vage muziek praat maar met Puzzie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |