Zei ik ook al , hij zal het wel moeilijk hebben dat de wereld nooit meer hetzelfde zal zijn .quote:Op zondag 3 mei 2020 02:39 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Je weet best waar ik het over heb maar je blijft maar afleiden en wijzen op spelfouten. Er zit ergens een kink in je hoofd. Los dat eerst op.
'een luxueuze mannenclub'. Dat waren de pr-praatjes inderdaad. Die jij weer klakkeloos napapegaait. Snap je wat ik bedoel. Je hebt het kennelijk echt niet door. Zo vreemd.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ik weet inderdaad waar je het over hebt. Een luxueuze mannenclub voor politici, eens door Nixon 'faggy' genoemd en waar Kissinger een jazz-concert en vogelkijken wel kon waarderen.
Vertel eens: waar zit het satanische precies? Heb je enig idee wat satan en satanisme uberhaupt inhouden of is dat teveel voor een 'pretstudie' en ben je opgeleid 'via internet'?
Dat is al meerdere keren gebeurd.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Zei ik ook al , hij zal het wel moeilijk hebben dat de wereld nooit meer hetzelfde zal zijn .
Aannemelijker is inderdaad dat het een club is waar men 'in gewaden' een uil aanbidt en allerlei satanische rituelen uitvoert, EN... uiteraard, dat ook nog eens makkelijk laat infiltreren door mensen met camera's en zo, want zo zijn de supergeheime elite.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:44 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
'een luxueuze mannenclub'. Dat waren de pr-praatjes inderdaad. Die jij weer klakkeloos napapagaait. Snap je wat ik bedoel. Je hebt het kennelijk echt niet door. Zo vreemd.
Alles is best wel veel..quote:Op zondag 3 mei 2020 02:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alles liever dan de hersenspinsels van complotters met internet.
Alles liever dan het main stream wereldbeeld , been there done thatquote:
De NSB'ers conformeerden zich destijds ook rap aan hun nieuwe leider en zijn wensen. We kennen de gevolgen. En jij bent in deze huidige tijd ook pro Corona lockdown en al die wettelijke opstapjes naar een fascistische politiestaat van a tot z. Hoe kritisch ben je eigenlijk, werkelijk?quote:Op zondag 3 mei 2020 02:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is al meerdere keren gebeurd.
Dat is namelijk wat plaatsvindt wanneer je écht kritisch bent en onderzoek doet.
Waag het eens.
Bohemian Grove, Hoofdkraker... waar komt de naam vandaan?quote:Op zondag 3 mei 2020 02:50 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
De NSB'ers conformeerden zich destijds ook rap aan hun nieuwe leider en zijn wensen. We kennen de gevolgen. En jij bent in deze huidige tijd ook pro Corona lockdown en al die wettelijke opstapjes naar een fascistische politiestaat van a tot z. Hoe kritisch ben je in werkelijkheid?
Ach jee, Justice is coming, ja?quote:
Figuren zoals jij blijven maar in rondjes draaien en zinloze vragen stellen om afteleiden van de kern van de discussie. Dat houdt nooit op. Dat is wat je hebt geleerd op de universiteit. Je bent een bruikbare idioot geworden. Zonde.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bohemian Grove, Hoofdkraker... waar komt de naam vandaan?
Anti-intellectualisme en complot denken gaan inderdaad hand in hand.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:53 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Figuren zoals jij blijven maar in rondjes draaien en zinloze vragen stellen om afteleiden van de kern van de discussie. Dat houdt nooit op. Dat is wat je hebt geleerd op de universiteit. Je bent een bruikbare idioot geworden. Zonde.
Maar je bent toch voor de onnodige coronalockdowns. Je beschuldigt de russen ook zonder enige bewijs. Je denkt toch ook dat assad het allemaal heeft gedaan of beter Trump (dat wisselt mekaar af net waar jullie slinksen zin hebben). Jij gelooft toch zelf in al die soundbites.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Anti-intellectualisme en complot denken gaan inderdaad hand in hand.
Maar je hebt dus opnieuw geen idee, hetgeen weer aantoont dat je hele riedel op soundbites van internet geplukt berust, je nog nooit een onderzoek hebt gedaan naar de materie en gewoon nablaat wat een Alex Jones of David Icke je influistert.
En dan anderen sheeple noemen...
lol
mooie term : Unlearnenquote:Op zondag 3 mei 2020 02:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Begin eens met het unlearnen van die bulls*t websites die je bezocht hebt de afgelopen tijd...
Wat geweldig dat je dat allemaal kunt opmaken uit het feit dat ik weiger jullie batsh*t insane theorieën aan te hangen, laat staan jullie geschiedvervalsing.quote:Op zondag 3 mei 2020 03:02 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Maar je bent toch voor de onnodige coronalockdowns. Je beschuldigt de russen ook zonder enige bewijs. Je denkt toch ook dat assad het allemaal heeft gedaan of beter Trump (dat wisselt mekaar af net waar jullie slinksen zin hebben). Jij gelooft toch zelf in al die soundbites.
Hoppakeequote:Op zondag 3 mei 2020 03:02 schreef Orwell het volgende:
[..]
mooie term : Unlearnen
straight from Smith's Ministry of Truth.
... je weet dat ik je maatje Summers quote?quote:Op zondag 3 mei 2020 03:02 schreef Orwell het volgende:
[..]
mooie term : Unlearnen
straight from Smith's Ministry of Truth.
Die toont goed aan wat mis is met linksche denkkronkelsquote:Op maandag 27 april 2020 14:09 schreef illusions het volgende:
Post hier bnw strips , plaatjes en quotes.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |