Dat doe je inderdaad, dingen in twijfel trekken.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is simpel , mensen die zeggen dat bnw zaken niet bestaan hebben nooit diep in zichzelf gekeken of hun wereldbeeld aan de kaak gesteld .
Dit draait om de persoonlijke ongemakkelijkheid om naar je eigen kennis te kijken en die te evalueren vanaf kleins af aan . ( dus niet die van andere mensen )
Dit gaat om ben je bereid om toe te geven dat je je hele leven bent voorgelogen ? Ben je sterk genoeg om je vertrouwde wereldbeeld los te laten op basis van nieuwe informatie . Dit gaat niet alleen om rationeel denken en informatie verwerken maar ben je bereid om jezelf te transformeren . Ben je bereid je ego opzij te zetten , ben je bereid om je wereldbeeld los te laten en weer opnieuw op te bouwen . Ben je bereid om waarheid bovenaan te zetten , boven andersmans goedkeuring , buiten de kudde te grazen , ben je bereid om alleen met die waarheid te staan .
Zoals je leest is het geen groepsding maar iets wat je zelf moet en kan doen en niemand kan je daarbij helpen . Niemand kan je het antwoord aanreiken of dat innerlijk proces . Iemand kan een richting aanwijzen maar meer ook niet , dit is iets wat je alleen zelf kan doen .
Naar een ander wijzen is dus nutteloos want alleen jij bepaald of je er klaar voor bent om de waarheid te weten en om het vertrouwde wereldbeeld los te laten die je vanaf de wieg hebt gekend . Het is waarschijnlijk het moeilijkste wat je ooit gedaan hebt en niemand heeft je voorbereid op dit proces .
Wij compleet denkers hebben dit ook allemaal zelf moeten doen en moeten doorlopen and there is no short cut . Voor de rest weet iedereen kritisch na te denken maar dat is wel het gemakkelijkste gedeelte uit dit hele proces .
Ligt eraan wat het is . Sommige zaken waaien niet over maar worden normaalquote:Op zondag 3 mei 2020 02:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was gabber house ook, eens.
Waait wel weer over.
Propaganda...quote:Op zondag 3 mei 2020 02:17 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Jij gelooft toch wel in de climatechange leugens, de corona leugens, de russen hebben het gedaan-leugens, Assad gebruikte (zogenaamd) gifgas tegen zijn eigen bevolking etcetera? Die propaganda noem jij feiten en pik je wel zeker?
What ever zoals ik al zei ik ben tevreden met de weg die ik bewandel of dat nou wel of niet jouw goedkeuring kan dragen .quote:Op zondag 3 mei 2020 02:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad, dingen in twijfel trekken.
Op basis van de beschikbare bronnen.
Niet op basis van batsh*t insane insinuaties en dubieuze websites.
En daar zijn complotters heel goed in. Intellectuele luiheid + sensatiezucht = BNW.
Wees gerust: een Pizzagate wordt nooit mainstream. De meeste mensen zijn gelukkig nog in staat enigszins feit van fictie te onderscheiden.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:20 schreef Summers het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het is . Sommige zaken waaien niet over maar worden normaal
Je gaat je gang maar... zodra je weer met bronnen loopt te rotzooien breng ik dat gewoon weer ter tafel. Over waarheid lopen prediken en zelf de boel bij elkaar liegen... hypocriet gedoe.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:21 schreef Summers het volgende:
[..]
What ever zoals ik al zei ik ben tevreden met de weg die ik bewandel of dat nou wel of niet jouw goedkeuring kan dragen .
Wij ( het volk ) zijn het nieuws en niet meer de msm , wij bepalen wat main stream word .quote:Op zondag 3 mei 2020 02:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wees gerust: een Pizzagate wordt nooit mainstream. De meeste mensen zijn gelukkig nog in staat enigszins feit van fictie te onderscheiden.
Dit geeft wel aan hoe je het graag wil hebben ja... Niet de feiten zijn het nieuws, maar wat jullie (een klein deel van het volk) nieuws maken...quote:Op zondag 3 mei 2020 02:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Wij ( het volk ) zijn het nieuws en niet meer de msm , wij bepalen wat main stream word .
Ach die nah sayers draaien wel bijquote:Op zondag 3 mei 2020 02:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit geeft wel aan hoe je het graag wil hebben ja... Niet de feiten zijn het nieuws, maar wat jullie (een klein deel van het volk) nieuws maken...
Ofwel, een Bill Gates die iedereen kapotdood wil maken en een Hillary met bloedoffers en zo.
Hou
toch
op
met
je
bullsh*t
Jefrey Pedostein-gate.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wees gerust: een Pizzagate wordt nooit mainstream. De meeste mensen zijn gelukkig nog in staat enigszins feit van fictie te onderscheiden.
Dat is een beetje jullie tactiek ja: alles en iedereen afschilderen als duivelaanbiddende, bloedspetterende satanskinderen.quote:
Feit is dit doen zij ook. De elite komen bijeen in gewaden op een plek waar een grote uil staat. Dan kun je blijven wegkijken wat je wilt. Maar je zult toch echt eens bij jezelf te raden moeten gaan Wat je denkt te weten en of dat echt waar is. Vroeg of laat.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is een beetje jullie tactiek ja: alles en iedereen afschilderen als duivelaanbiddende, bloedspetterende satanskinderen.
Kun je je zo fijn moreel verheven bij voelen.
Dat moet ook wel, want bronnen en feiten hebben jullie verder niet.
Heeft iets pervers, die neiging van jullie.
Tuurlijk, hoofdkraker, en de eerste christenen "bakten brood van kidz verkregen uit massale orgies", aldus de heidense Romeinen.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:31 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Feit is dit doen zij ook. De elite komen bijeen in gewaden op een plek waar een grote uil staat. Dan kun je blijven wegkijken wat je wilt maar je zult toch echt eens bij jezelf te raden moeten gaan. Vroeg of laat.
Begin eens met het unlearnen van die bulls*t websites die je bezocht hebt de afgelopen tijd...quote:
Weet ik veel. Ik heb geen theologie gestudeerd want ik doe niet aan pretstudies. Jij weet daar kennelijk veel meer van op academisch niveau. Feit blijft dat Bohemian Grove en die bijeenkomsten daar van elite duivelaanbiddende mensen in gewaren. Dat is allemaal waar. Hoe wil je daar omheen praten als je zelf zegt over feiten te willen gaan?quote:Op zondag 3 mei 2020 02:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoofdkraker, en de eerste christenen "bakten brood van kidz verkregen uit massale orgies", aldus de heidense Romeinen.
Word volwassen.
... dat is geen theologiequote:Op zondag 3 mei 2020 02:36 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb geen theologie gestudeerd want ik doe niet aan pretstudies. Jij weet daar kennelijk veel meer van op academisch niveau. Feit blijft dat Bohemian Grove en die bijeenkomsten daar van elite duivelaanbiddende mensen in gewaren. Dat is waar. Hoe wil je daar omheen praten als je zelf zegt over feiten te gaan?
Je weet best waar ik het over heb maar je blijft maar afleiden en wijzen op spelfouten. Er zit ergens een kink in je hoofd. Los dat eerst op.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... dat is geen theologie![]()
Duivelaanbiddende mensen in gewa(r)en in Bohemian Grove...
Ik herhaal: word eens volwassen
Ja ik weet inderdaad waar je het over hebt. Een luxueuze mannenclub voor politici, eens door Nixon 'faggy' genoemd en waar Kissinger een jazz-concert en vogelkijken wel kon waarderen.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:39 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Je weet best waar ik het over heb maar je blijft maar afleiden rn wijzen op spelfouten. Er zit ergens een kink in je hoofd los dat op.
Nu wil ik daar foto’s en filmpjes van zien.quote:Op zondag 3 mei 2020 02:31 schreef Hoofdkraker_ het volgende:
[..]
Feit is dit doen zij ook. De elite komen bijeen in gewaden op een plek waar een grote uil staat. Dan kun je blijven wegkijken wat je wilt. Maar je zult toch echt eens bij jezelf te raden moeten gaan Wat je denkt te weten en of dat echt waar is. Vroeg of laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |