Da's wel het voordeel. Ook 28.53 per uur als je slaapt.quote:Op maandag 27 april 2020 10:58 schreef Barreltje het volgende:
Da's maar 28.8 per uur daar kon ik mn bed niet voor uit hoor
Had hem in mijn hoofd gezongen en ik ken hem. Zo ook het 13e couplet? Waarom? Geen ideequote:Op maandag 27 april 2020 10:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit net te bedenken of ik het überhaupt zou kunnen, zonder spiekbriefje, ik denk het niet
Netto. 24/7. 365 dagen per jaar. Heerlijk. Ik doe het ervoor.quote:Op maandag 27 april 2020 11:44 schreef Candaasje het volgende:
28.8 euro per uur... nah, dat is toch (meer dan) 3x zoveel als ik verdiende als paraveterinair, dus ik doe het ervoor hoor
![]()
Hier ontbijt met crackers met zoete hummusspread, die is oranje. Tot zover de koningsgezindheid vandaag.
En je kunt er gewoon heel de dag bij in de zon liggen/Netflixen/wandelen met je hond/knuffelen met je lama's/alpca's..... enzovoorts enzoverder.quote:Op maandag 27 april 2020 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Netto. 24/7. 365 dagen per jaar. Heerlijk. Ik doe het ervoor.
quote:Op maandag 27 april 2020 12:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en we hebben natuurlijk even de snollebollekes gedraaid. Tot groot plezier van de benedenburen vermoed ik.
Mja ik stelde voor een spelletje met wat lekkers... dat werd een heel parcours.quote:Op maandag 27 april 2020 12:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk dat jullie er echt iets van maken
Ik draag altijd van die witte schilders handschoentjes. Zweten ook niet. Ideaal!quote:Op maandag 27 april 2020 12:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben maar gewoon verder gegaan met de kozijnen schilderen. Ik kan alleen echt boos normaal :’) waarom zitten mijn handen altijd helemaal onder.
Teveel verf op de kwast of de verf te dun?quote:Op maandag 27 april 2020 12:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben maar gewoon verder gegaan met de kozijnen schilderen. Ik kan alleen echt boos normaal :’) waarom zitten mijn handen altijd helemaal onder.
Als je verf op waterbasis gebruikt heb je al die troep niet nodigquote:Op maandag 27 april 2020 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Teveel verf op de kwast of de verf te dun?
Echt gezond is het niet, maar thinner is al ideaal om de handen schoon te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Gebruik ik nooit.quote:Op maandag 27 april 2020 13:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Als je verf op waterbasis gebruikt heb je al die troep niet nodig
Onze professionele schilder wel. En met de restanten doen wij nu nog.quote:
Zou ik ook moeten doen hahaquote:Op maandag 27 april 2020 13:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik draag altijd van die witte schilders handschoentjes. Zweten ook niet. Ideaal!
Nee hoor ik kan er gewoon niet mee omgaan. Heb alles met terpentine er af gekregenquote:Op maandag 27 april 2020 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Teveel verf op de kwast of de verf te dun?
Echt gezond is het niet, maar thinner is al ideaal om de handen schoon te maken
Die moeten wel als ze binnen schilderenquote:Op maandag 27 april 2020 13:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Onze professionele schilder wel. En met de restanten doen wij nu nog.
Leuk om jou over broekies en jonge handhavers te zien posten, terwijl je voor mijn gevoel zelf net uit het ei bent.quote:Op maandag 27 april 2020 14:18 schreef derLudolf het volgende:
Zag net twee jonge handhavers in de bosjes lopen waar ik nu zit te vissen. Ik hoopte eindelijk na 15 jaar vissen eens controle te krijgen op m'n papieren.
Maar ze bleven in de bosjes, na verkoop van tijd maar even gekeken. Ze waren inderdaad van plan om te controleren, maar zagen condooms liggen.
De broekies wisten blijkbaar niet dat het ook als homoparkeerplaats bekend staat hier. Dacht dat dat wel algemeen bekend was.
Had je al een kist uitgezocht?quote:Op maandag 27 april 2020 14:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk om jou over broekies en jonge handhavers te zien posten, terwijl je voor mijn gevoel zelf net uit het ei bent.
Ja. Ik ben voorbereid. En jij?quote:
Misschien vooral binnen bepaalde kringen bekend.quote:Op maandag 27 april 2020 14:18 schreef derLudolf het volgende:
Zag net twee jonge handhavers in de bosjes lopen waar ik nu zit te vissen. Ik hoopte eindelijk na 15 jaar vissen eens controle te krijgen op m'n papieren.
Maar ze bleven in de bosjes, na verkoop van tijd maar even gekeken. Ze waren inderdaad van plan om te controleren, maar zagen condooms liggen.
De broekies wisten blijkbaar niet dat het ook als homoparkeerplaats bekend staat hier. Dacht dat dat wel algemeen bekend was.
heerlijk!quote:Op maandag 27 april 2020 14:27 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Best prima plekje om te zitten
Pun intended?quote:Op maandag 27 april 2020 14:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Misschien vooral binnen bepaalde kringen bekend.
Ja, kwartiers gezaagd essen met een wengé bies. Gekheid, ik denk niet dat ik ooit iets uit zoek doe maar gewoon standaard/de goedkoopste.quote:
2 keer liggen?quote:Op maandag 27 april 2020 14:45 schreef derLudolf het volgende:
Over kisten gesproken, heb je die aflevering gezien van Alberto Stegeman over oplichting met zelfmoord medicatie?![]()
Er was een man twee keer opgelicht (als in, hij kreeg niets opgestuurd). Alberto kwam langs bij die man en vertelde dat hij inmiddels wel iets had gekregen.
Maar die man vertelde dus dat ie zijn pak aan deed, in de kist ging liggen en dan in de kist ging liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |