SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Naast online festivals zijn er ook kleinere muzikale initiatieven van BN'ers op Koningsdag. Een overzicht.
Davina Michelle en Snelle: optreden vanuit Rijksmuseum
Davina Michelle en Snelle, die momenteel een nummer 1-hit hebben met 17 Miljoen Mensen, verzorgen op Koningsdag een optreden vanuit het Rijksmuseum in Amsterdam. Het optreden is vanaf 9.00 uur te volgen via YouTube.
Ali B: de Ali B Vrienden Tour voor ouderen
Ali B treedt met de Ali B Vrienden Tour op voor ouderen, om hun eenzaamheid te verlichten. Onder anderen Glen Faria, Gerard Joling, Wolter Kroes en Ronnie Flex doen mee met het initiatief van de rapper, die op Goede Vrijdag 150.000 bloemboeketten rondbracht bij ouderen.
De optredens vinden plaats op de stoep bij woonzorgcentra door heel Nederland en beginnen om 15.00 uur.
Jeangu Macrooy: balkonconcert op geheime locatie
Jeangu Macrooy en zijn band geven maandag een balkonconcert op een geheime locatie in Nederland. Het optreden is vanaf 16.00 uur te volgen via de Facebook-pagina van de Staatsloterij.
René Froger: Koningsdag Launch Party
René Froger organiseert een Koningsdag Launch Party op het mede door hem opgezette platform NLmuziek.nl. Van 16.00 tot 19.00 uur zijn via het platform liveoptredens en eerder opgenomen shows te zien van de zanger en onder anderen Dries Roelvink, Edsilia Rombley, Snollebollekes, Tino Martin, Kenny B., Anita Meyer en Gerard Joling.
Niks daarvan!quote:
quote:Dit jaar wordt #Koningsdag thuis gevierd. Ook door de Koning en zijn gezin. Kort na 10.00 uur spreekt de Koning een korte boodschap uit via o.a. NPO1 en daarna ook via Koningsdagthuis.nl en de socialmediakanalen van het Koninklijk Huis.
Voorafgaand wordt door heel Nederland het Wilhelmus gezongen en meegespeeld met het Koninklijk Concertgebouworkest. De Koninklijke Familie sluit gedurende de dag bij verschillende online activiteiten aan. Om 16.00 uur wordt de dag afgesloten met de Nationale Toost. #koningsdagthuis
Volg vandaag de #Koningsdagthuis van de Koninklijke Familie via de socialmediakanalen van het Koninklijk Huis en koningsdagthuis.nl.
quote:
Ik doe zo wel de traditionele oranje Tom Pouce en ga vanmiddag een stuk fietsen...quote:Op maandag 27 april 2020 09:33 schreef just me het volgende:
[..]wel leuk dit soort initiatieven
![]()
je hoeft er geen gebruik van te maken maar het kan wel
Zo te zien gaan ze om 10 uur bij mij voor de deur staan te toeteren.quote:Op maandag 27 april 2020 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Om 10.00 uur klikken:
https://www.nu.nl/280443/(...)e-op-koningsdag.html
Vul de emmers!quote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo te zien gaan ze om 10 uur bij mij voor de deur staan te toeteren.
De trompetters staan al klaar.
quote:Op maandag 27 april 2020 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zou op zijn orgel spelen, maar krabbelt nu terug
Het begint nu al.quote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
We doen op afstand meequote:Op maandag 27 april 2020 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe zo wel de traditionele oranje Tom Pouce en ga vanmiddag een stuk fietsen...
quote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat Ariane ‘m ook om had, maar dat het hangertje net in haar jurk vielquote:Op maandag 27 april 2020 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
Amalia met een vergeet me nietje om haar nek, van de Alzheimer Stichting![]()
ow dat had ik niet gezien... maar ik vind het tof!quote:Op maandag 27 april 2020 10:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ariane ‘m ook om had, maar dat het hangertje net in haar jurk viel
quote:Op maandag 27 april 2020 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Na jaren pure kunst aan de gevel van cafe De Blaffende Vis in de Jordaan op Koningsdag dit keer noodgedwongen een digitale variant...
https://www.parool.nl/ps/(...)alve-meter~bcc68110/
Heb je de versies van voorgaande jaren gezien op de webpagina?quote:Op maandag 27 april 2020 10:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wow.... die zijn wel creatief zeg. Leuk gedaan.
Ik zag ze in het filmpje voorbij komen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de versies van voorgaande jaren gezien op de webpagina?
Altijd een happening op zichzelf met de officiële onthulling om middernacht...
Wow! 😍🤩quote:Op maandag 27 april 2020 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Na jaren pure kunst aan de gevel van cafe De Blaffende Vis in de Jordaan op Koningsdag dit keer noodgedwongen een digitale variant...
https://www.parool.nl/ps/(...)alve-meter~bcc68110/
Dan gold mijn wens kennelijk niet voor jouquote:
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 27 april 2020 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Op facebook zag ik een vroegere buurvrouw voorbij komen, dus ik ging eens even kijken. Ze heeft zich helemaal in de online gezondheidsbusiness gestort, oftewel: overpriced vitaminezooi verkopen met een hoog sekte-gehalte. Ik krijg daar echt zo ontzettende jeuk van. Vroeger deed dat soort type aan thuisparty’s met cosmetica en Tupperware enzo, brrrr.
Ik heb er genoeg aan om mijn eigen soul te seeken maar wellicht andere mensen welquote:Op maandag 27 april 2020 17:16 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Hallo iedereen, ik ben weer eens teruggekeerd
Ik vroeg mij af of er op dit topic ook Soulseek gebruikers aanwezig zijn...?
Hihihiquote:Op maandag 27 april 2020 17:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg aan om mijn eigen soul te seeken maar wellicht andere mensen wel
Net als van die afslankcoaches, eentje uit de vriendenlijst van een vriendin had voor het gemak maar even de hele vriendenlijst een vriendschapsverzoek gestuurd. Sodemieter op met je spam en hou op met mensen oplichten.quote:
Ik heb het vroeger weleens gebruikt, maar al jaren niet meer. Het kan zijn dat Naatje er nog gebruik van maakt.quote:Op maandag 27 april 2020 17:16 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
Hallo iedereen, ik ben weer eens teruggekeerd
Ik vroeg mij af of er op dit topic ook Soulseek gebruikers aanwezig zijn...?
Koningsgezind hoorquote:Op maandag 27 april 2020 17:54 schreef Rafeiro het volgende:
Zo de vogels allemaal maar een oranje fruitkuipje gegeven, toch nog wat met oranjes op deze koningsdag. Oh ja en met een tas van de Blokker boodschappen gedaan
Nou, vreelijk dat soort mensenquote:Op maandag 27 april 2020 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net als van die afslankcoaches, eentje uit de vriendenlijst van een vriendin had voor het gemak maar even de hele vriendenlijst een vriendschapsverzoek gestuurd. Sodemieter op met je spam en hou op met mensen oplichten.
Nope, ik heb het wel even opgezochtquote:Op maandag 27 april 2020 17:19 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
HihihiMaar ben je wel bekend met het programma?
quote:Op maandag 27 april 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb mijn Amerikaanse vriendin een fijne Koningsdag gewenst. Haar antwoord was dat ze het komende jaar het tot haar topprioriteit maakt om iets oranjes te kopen om dat volgend jaar aan te trekken.
Langzaam maar zeker zullen we de VS weer veroveren.
Seattle - Zaandijk het heeft wel iets weg van elkaarquote:Op maandag 27 april 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb mijn Amerikaanse vriendin een fijne Koningsdag gewenst. Haar antwoord was dat ze het komende jaar het tot haar topprioriteit maakt om iets oranjes te kopen om dat volgend jaar aan te trekken.
Langzaam maar zeker zullen we de VS weer veroveren.
New York was natuurlijk New Amsterdam.quote:Op maandag 27 april 2020 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Seattle - Zaandijk het heeft wel iets weg van elkaar
Houtmijt?quote:Op maandag 27 april 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
We zijn niet allemaal Multatuli, maar als je iemand dit ziet schrijven als reactie op een post van haar vriendin:
Om te janken mijt
dan weet ik niet of ik moet lachen of huilen...
Ik las vandaag als reactie ‘ik heb medeleiden’quote:Op maandag 27 april 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
We zijn niet allemaal Multatuli, maar als je iemand dit ziet schrijven als reactie op een post van haar vriendin:
Om te janken mijt
dan weet ik niet of ik moet lachen of huilen...
Wat ben je streng voor jezelf Raf...vertrouw je de 1,5 meter niet ?quote:Op maandag 27 april 2020 20:15 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen moeders even over de vloer. Wel op afstand, maar dan kan ik haar belastingaangifte even doen. Ze mag niet binnen 3 meter van mij komen dan (mijn regel), maar ze wil het zo graag tijdig gedaan hebben. En er zit weinig spannends in, dus toch maar even doen. Vind het ook wel leuk om haar even te zien weer.
Ik kan rustig achter of eigenlijk naast de PC zitten en dan de vooringevulde aangiftes te checken (jaaropgaves weet ze niet te vinden, denkt ze, maar die zijn online ook wel te downloaden) en dan de paar dingen ik er die extra in zal moeten zetten. En zij zit dan aan de andere kamer maar op de bank.
Is toch weer een paar honderd euro voor ze en voor mij weer even contact.
Soms moet je moeite doen om te begrijpen wat iemand schrijft...quote:Op maandag 27 april 2020 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik las vandaag als reactie ‘ik heb medeleiden’
Hoi mijtsje!quote:Op maandag 27 april 2020 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
Wat ben je streng voor jezelf Raf...vertrouw je de 1,5 meter niet ?
en niet reageren met hoi mijt
Correct.quote:Op dinsdag 28 april 2020 06:24 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, maar 2 gaapjes dus redelijk geslapen?
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:29 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren werd onverwacht een leuke andere dag dan verwacht...
quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:29 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisteren werd onverwacht een leuke andere dag dan verwacht...
Ze hebben de Staatsloterij gewonnen!quote:
dat zou jij toch gaan doenquote:Op dinsdag 28 april 2020 08:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hebben de Staatsloterij gewonnen!
Niet gelukt dus ?quote:
Ik ga meteen kijken.quote:
dan doe je het via je pcquote:Op dinsdag 28 april 2020 08:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga meteen kijken.
Maar de app heeft weer eens kuren.
Volgende keer beter en je zou het Diaan toch ook gunnenquote:
Ja hoor..... maar mezelf nog net iets meer.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:40 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende keer beter en je zou het Diaan toch ook gunnen
quote:
Dat klinkt ook goed.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
Nee hoor geen loterij gewonnen maar dat is logisch want we deden niet mee.![]()
We gingen even bij de buren een borrel drinken en dat was erg gezellig en duurde wat langer dan verwacht en hadden we bedacht om ook maar samen eten te gaan bestellen en te laten bezorgen. De zaak waar we wilden bestellen, was echter gesloten. Toen zijn peaceman en de buurman op de fiets naar de supermarkt gegaan om eten te kopen voor een bbq. Uiteindelijk waren we pas rond 21:00 uur thuisIk
dit soort spontane acties.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
Nee hoor geen loterij gewonnen maar dat is logisch want we deden niet mee.![]()
We gingen even bij de buren een borrel drinken en dat was erg gezellig en duurde wat langer dan verwacht. We hadden bedacht om dan ook maar samen eten te gaan bestellen en te laten bezorgen. De zaak waar we wilden bestellen, was echter gesloten. Toen zijn peaceman en de buurman op de fiets naar de supermarkt gegaan om eten te kopen voor een bbq. Uiteindelijk waren we pas rond 21:00 uur thuisIk
dit soort spontane acties.
Succes met de klusquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
De 165 plantjes zijn bezorgd.... in totaal gaan we zo'n 200 plantjes planten vrijdag in deze tuin:
[ afbeelding ]
Thnx. Het was ook al een hele klus... de tuin zat vol met klimop en coniferen. Dat is allemaal verwijderd, daarna tuin gevuld met compost. Dat moest een week liggen blijven... vanaf nu ongeveer mogen en kunnen we gaan planten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Succes met de klus, zal wel wat tijd in gaan zitten.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Plantjesik ben zo blij dat er ook nog mensen bestaan die gewoon plantjes planten ipv een paar grote grijze tegels neer te leggen
Vind ik ook goedquote:
In de helft van de wereld is het ochtend.quote:
Niet in deze helft.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de helft van de wereld is het ochtend.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Prijs gewonnen bij de Bankgiroloterij: een doosje met drie smaken https://www.hagelswag.com/
Ja, het is allemaal te sneu voor woorden, die hele marketing. Maar goed, het zal vast erg lekker zijnquote:
In dat geval.... laat het smaken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal te sneu voor woorden, die hele marketing. Maar goed, het zal vast erg lekker zijn
Zo, die hebben wel lef. ¤12,50 durven vragen voor 500 gram hagelslag.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Prijs gewonnen bij de Bankgiroloterij: een doosje met drie smaken https://www.hagelswag.com/
Hagelswag, let nou eens opquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo, die hebben wel lef. ¤12,50 durven vragen voor 500 gram hagelslag.
Jouw maand is weer goedquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hagelswag, let nou eens opmaar het gaat inderdaad helemaal nergens over. Ik kreeg geld toe bij de bankgiroloterij (¤11) en toen won ik ook nog eens een prijs
Ik ben begonnen maar het boeit me niet, misschien moet ik wel doorzettenquote:
Laat maar lekker draaien.....quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben begonnen maar het boeit me niet, misschien moet ik wel doorzetten
Nu eerst wachten op de wasmachine en dan vanavond veel kleine wasjes, grote wasjes in de wasmachine
Misschien is de film beter te doen. In elk geval Sean Connery om te bekijken. Ik heb me ooit door een deel van een ander boek van Umberto Eco heen geworsteld, tijdens werkcolleges gingen we dat vertalen, vlak voordat de Nederlandse vertaling uitkwam. Wat een ellende en we hebben de beste man nog op wat historische fouten betrapt ook. Leuk hoor, dat je in je boeken wilt etaleren dat je zo erudiet bent, maar maak er dan wel iets leesbaars van en gebruik de juiste termen. Brrrquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben begonnen maar het boeit me niet, misschien moet ik wel doorzetten
Nu eerst wachten op de wasmachine en dan vanavond veel kleine wasjes, grote wasjes in de wasmachine
Joepie!quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, maandagmiddag mag ik naar de tandarts voor de wortelkanaalbehandeling.
Nog in de file gestaan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Einde werkdag, ik ga naar huis.
...
Zo, ik ben weer thuis...
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:24 schreef livelink het volgende:
Dit was gisteren de koningsdag in ons dorpje
Mijn man zei 's ochtends dat hij ook wel even tompoucen ging halen, maar is (terecht) omgedraaid toen hij de rij zag.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/utrecht(...)E66wFfq3fvOJD_0pZhMI
Dan maar geen tompouce hoor.
Toch vind ik het mooie beelden, mensen hebben in alle rust iets over voor een traktatie.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:24 schreef livelink het volgende:
Mijn man zei 's ochtends dat hij ook wel even tompoucen ging halen, maar is (terecht) omgedraaid toen hij de rij zag.
[ afbeelding ]
Beetje te laat voor een polonaise. En ook wat statisch.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:24 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit je ook nooit mee hè?quote:
Ja, jij.quote:
In dat geval....quote:
quote:19.00 - 21.00 Melting - Hits, hits, hits
Ik niet, ik moet vanavond om 20.00 uur een test doen voor een online whisky proeverij morgen.quote:
Welkom.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Benderook
Moest nog even wat koffie grillen.
Succes met de testquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet vanavond om 20.00 uur een test doen voor een online whisky proeverij morgen.
Voor de afwisseling dit keer via Google Meet, die had ik nog niet gehad...
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:04 schreef MadMaster het volgende:
Sparks - This Town Aint Big Enough For The Both Of Us
Is alleen maar een connectiviteits test, het echte werk is morgen pas.quote:
Via welk platform ging het afgelopen weekend dan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is alleen maar een connectiviteits test, het echte werk is morgen pas.
Afgelopen weekend had ik een online pubquiz, maar daar weigerde camera en microfoon totaal.
Dus maar weer even checken met iets, voor mij, nieuws...
Ah, een technische test of alles werkt. Ja, dat kan best slim zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is alleen maar een connectiviteits test, het echte werk is morgen pas.
Afgelopen weekend had ik een online pubquiz, maar daar weigerde camera en microfoon totaal.
Dus maar weer even checken met iets, voor mij, nieuws...
Via de website van Gall & Gall, in mijn geval via Google Chrome.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Via welk platform ging het afgelopen weekend dan?
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via de website van Gall & Gall, in mijn geval via Google Chrome.
Ik hoorde en zag alles, maar niemand zag of hoorde mij.
Niet erg dus...
Zeer geslaagdquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via de website van Gall & Gall, in mijn geval via Google Chrome.
Ik hoorde en zag alles, maar niemand zag of hoorde mij.
Niet erg dus...
Zal eens kijken of er animo voor is.... wel leuk om een keer te spelen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Voor de liefhebbers:
https://quiz.gall.nl/
Ik ben aan het wassen geslagen maar kon het knopje eco niet vinden dus het wordt een lange was, morgen maar het boekje lezenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
Ben je al aan het wassen?
PS. Ik kan het boek van 'Ik Ali' niet vinden...
Wel eerst je webbrowser permissie geven voor camera- en microfoon gebruik voordat je start...quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal eens kijken of er animo voor is.... wel leuk om een keer te spelen.
Alles meer dan schoon, ook fijn!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben aan het wassen geslagen maar kon het knopje eco niet vinden dus het wordt een lange was, morgen maar het boekje lezen![]()
![]()
Mw. MM heeft gezocht, om eerlijk te zijn...quote:Dank voor het zoeken jij Mad
dat is lief van haarquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles meer dan schoon, ook fijn!
[..]
Mw. MM heeft gezocht, om eerlijk te zijn...
Het is haar opbergsysteem, dus het leek haar beter dat ik niet de hele boel overhoop zou halen...quote:
Nope dan gooi je alles door de warquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is haar opbergsysteem, dus het leek haar beter dat ik niet de hele boel overhoop zou halen...
Ach, dan heeft ze weer iets te doen..quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is haar opbergsysteem, dus het leek haar beter dat ik niet de hele boel overhoop zou halen...
Deze herkende ik bij de 1e muziektonenquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
Deze herkende ik bij de 1e muziektonen
#memories dansles
lekker slijpenquote:
Die herhalen ze dan ook het godganse nummer...quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:16 schreef just me het volgende:
[..]
Deze herkende ik bij de 1e muziektonen
Dansles met dit?quote:#memories dansles
en dan kwam de verkeerde jongen op je afquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
en dan kwam de verkeerde jongen op je af
Ik heb 1 jaar dansles gehad, omdat ik een klasgenootje, dat op dansen zat, wel leuk vond en ze hadden jongens tekort. Bleek ik 1 van de 3 jongens te zijn met daarnaast zo'n 20 meiden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
Love hurts.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar dansles gehad, omdat ik een klasgenootje, dat op dansen, zat wel leuk vond en ze hadden jongens tekort. Bleek ik 1 van de 3 jongens te zijn met daarnaast zo'n 20 meiden.
Ik heb nooit afgedanst, ik vond het een hel...
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar dansles gehad, omdat ik een klasgenootje, dat op dansen zat, wel leuk vond en ze hadden jongens tekort. Bleek ik 1 van de 3 jongens te zijn met daarnaast zo'n 20 meiden.
Ik wel. Dansles met de hele klas van de basisschool. Was een soort van traditie. Eigenlijk meer een moetje, anders werd je raar aangekeken in het dorp. Net als bij alles wat je deed trouwens. Kutdorp.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar dansles gehad, omdat ik een klasgenootje, dat op dansen, zat wel leuk vond en ze hadden jongens tekort. Bleek ik 1 van de 3 jongens te zijn met daarnaast zo'n 20 meiden.
Nee, we zijn nog wel vrienden via Facebook...quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En uiteindelijk ben je nog steeds samen met dat klasgenootje?
Some guys have all the luck...quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wel. Dansles met de hele klas van de basisschool. Was een soort van traditie. Eigenlijk meer een moetje, anders werd je raar aangekeken in het dorp. Net als bij alles wat je deed trouwens. Kutdorp.
Dat is misschien maar het beste wat je eraan over kon houden dan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, we zijn nog wel vrienden via Facebook...
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wel. Dansles met de hele klas van de basisschool. Was een soort van traditie. Eigenlijk meer een moetje, anders werd je raar aangekeken in het dorp. Net als bij alles wat je deed trouwens. Kutdorp.
Ach, zij is gelukkig en ik ook.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is misschien maar het beste wat je eraan over kon houden dan.
Heb je heel, heel goed gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, zij is gelukkig en ik ook.![]()
Maar mw. MM was wel ook een klasgenootje...
Je weet maar nooit. Misschien was hij met het andere klasgenootje nog wel beter af geweest?quote:
Precies. Misschien had dat klasgenootje wel een beter boekensysteem gehad waardoor hij het boek wél had kunnen vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Misschien was hij met het andere klasgenootje nog wel beter af geweest?
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Misschien had dat klasgenootje wel een beter boekensysteem gehad waardoor hij het boek wél had kunnen vinden.
Kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Misschien was hij met het andere klasgenootje nog wel beter af geweest?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies. Misschien had dat klasgenootje wel een beter boekensysteem gehad waardoor hij het boek wél had kunnen vinden.
@Just me, zal ik even kijken?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ola!
Ben je al aan het wassen?
PS. Ik kan het boek van 'Ik Ali' niet vinden...
Hoe minder boeken, des te groter de kans dat, mits zij het boek in de collectie heeft, het gevonden gaat worden!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik betwijfel of zij iets met boeken heeft tegenwoordig...
Heeft geen haast hoorquote:
If, Then, Else.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe minder boeken, des te groter de kans dat, mits zij het boek in de collectie heeft, het gevonden gaat worden!
Klopt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Grace Jones - het heet niet Strange
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Grace Jones - Ive Seen That Face Before (Libertango)
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook even meeluisteren... net een niet zo'n leuk bericht gekregen over mijn schoonzus.
oh bah, wil je het vertellen of liever niet ?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook even meeluisteren... net een niet zo'n leuk bericht gekregen over mijn schoonzus.
Goedenavond trouwens![]()
Welkom en goedenavondquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:35 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond trouwens![]()
Ik ga even thee zetten en dan vertel ik er zo even over...quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
oh bah, wil je het vertellen of liever niet ?
Je hebt toch geen wasbord gekocht met een toeter er aan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:42 schreef just me het volgende:
Ik moet echt wennen aan de nieuwe geluiden van de wasmachine
Je hoort hem amper zeker?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:42 schreef just me het volgende:
Ben je zo aan gewend.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:42 schreef just me het volgende:
Jawel, maar dan om er zelf muziek op te makenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt toch geen wasbord gekocht met een toeter er aan?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Jawel, maar dan om er zelf muziek op te maken
Nikkele Just me...quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Jawel, maar dan om er zelf muziek op te maken
doorhalen wat niet van toepassing isquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
doorhalen wat niet van toepassing is
Jep ik zit nu boven achter de pc en de wasmachine staat in de badkamer, zo'n 3 meter bij me vandaanquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
Staat de wasmachine dicht in de buurt dat je hem hoort? Ik snap het wel, dat had ik met de vaatwasser.
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Weet je zeker dat dit een hit was, Melting?
Aha dat is dan wel logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
Jep ik zit nu boven achter de pc en de wasmachine staat in de badkamer, zo'n 3 meter bij me vandaan
Melting heeft alle exemplaren gekocht. Hij lag in zijn slaapzak voor de deur om middernacht.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Weet je zeker dat dit een hit was, Melting?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Melting heeft alle exemplaren gekocht. Hij lag in zijn slaapzak voor de deur om middernacht.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Radio49 live in het bos.
Watervalgeluid en vogels als Achtergrondkoor.
Life is good!
Nice!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Radio49 live in het bos.
Life is good!
Wow!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Radio49 live in het bos.
Life is good!
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Radio49 live in het bos.
Life is good!
Mooi Bob Ross schilderij.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Radio49 live in het bos.
Life is good!
Vervelend zeg. Gelukkig is ze in goede handen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Maarre voor wat betreft mijn schoonzus...(...)
Wow... dat is inderdaad heftig, Diaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Maarre voor wat betreft mijn schoonzus...Zij heeft 1,5 jaar geleden een nieuwe hartklep gekregen en had problemen met haar hartritme. Dat heb ik hier wel verteld volgens mij. Ze voelt zich al een tijdje (nog voor corona) niet lekker, ze vond het lijken op vorig jaar in het ziekenhuis en is daarvoor 2x bij de huisarts geweest. De huisarts gooide het op haar zenuwen en schreef medicijnen voor.
Vanmiddag is ze flauw gevallen in de winkel en is meteen door een arts naar de cardioloog gestuurd en vervolgens naar het ziekenhuis. Daar bleek al binnen een half uur dat haar hartritme veel te laag was. Ze krijgt nu medicijnen voor haar hartritme, vanavond een CT scan (ze is op haar hoofd gevallen) en één dezer dagen krijgt ze een pacemaker. Best wel heftig in reguliere situatie, maar nu helemaal. Kinderen mogen niet naar haar toe, alleen mij broer mag 1x per dag een uurtje komen.
Getver, dat wil je nu inderdaad niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Maarre voor wat betreft mijn schoonzus...Zij heeft 1,5 jaar geleden een nieuwe hartklep gekregen en had problemen met haar hartritme. Dat heb ik hier wel verteld volgens mij. Ze voelt zich al een tijdje (nog voor corona) niet lekker, ze vond het lijken op vorig jaar in het ziekenhuis en is daarvoor 2x bij de huisarts geweest. De huisarts gooide het op haar zenuwen en schreef medicijnen voor.
Vanmiddag is ze flauw gevallen in de winkel en is meteen door een arts naar de cardioloog gestuurd en vervolgens naar het ziekenhuis. Daar bleek al binnen een half uur dat haar hartritme veel te laag was. Ze krijgt nu medicijnen voor haar hartritme, vanavond een CT scan (ze is op haar hoofd gevallen) en één dezer dagen krijgt ze een pacemaker. Best wel heftig in reguliere situatie, maar nu helemaal. Kinderen mogen niet naar haar toe, alleen mij broer mag 1x per dag een uurtje komen.
Heftig, Diaan. Hopelijk geen enge dingen uit de CT-scan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Moet toch ergens hangen...quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi Bob Ross schilderij.
Jammer van die blauwe punt vooraan...
Oh, dat ziet er inderdaad goed uit. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Radio49 live in het bos.
Life is good!
Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Do That To Me One More Time - Captain & Tenille
De laatste voor nu, ik ga even testen.
Laterz!
quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Do That To Me One More Time - Captain & Tenille
De laatste voor nu, ik ga even testen.
Laterz!
Het is inderdaad beter om te doen. Ik heb begrepen dat het een relatief kleine ingreep is van ong. 2 uur, maar het klinkt niet zo.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wow... dat is inderdaad heftig, Diaan.
Maar dan is een pacemaker wellicht wel de beste oplossing. Nu maar hopen dat ze snel opknapt, want dat zal wel een zware operatie zijn.
Sterkte hiermee.
Dat is noch de titel, noch de uitvoerende artiest.quote:
oh wat een zorgen weer Diaan, wat een "blunder" van de huisarts, ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
Dat wist ik wel. Maar ik moest eerst de film typen voordat ik op nummer en artiest kwam.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is noch de titel, noch de uitvoerende artiest.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wist ik wel. Maar ik moest eerst de film typen voordat ik op nummer en artiest kwam.
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat wist ik wel. Maar ik moest eerst de film typen voordat ik op nummer en artiest kwam.
Mag er bij jullie al geknuffeld worden of nog steeds alles op afstand ?quote:
Die dingen heb ik ook genoeg gezien toen ik in .no was. Beetje het "oh, look, another amazing waterfall in dramatic landscape"-overkillgevoelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |