SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Naast online festivals zijn er ook kleinere muzikale initiatieven van BN'ers op Koningsdag. Een overzicht.
Davina Michelle en Snelle: optreden vanuit Rijksmuseum
Davina Michelle en Snelle, die momenteel een nummer 1-hit hebben met 17 Miljoen Mensen, verzorgen op Koningsdag een optreden vanuit het Rijksmuseum in Amsterdam. Het optreden is vanaf 9.00 uur te volgen via YouTube.
Ali B: de Ali B Vrienden Tour voor ouderen
Ali B treedt met de Ali B Vrienden Tour op voor ouderen, om hun eenzaamheid te verlichten. Onder anderen Glen Faria, Gerard Joling, Wolter Kroes en Ronnie Flex doen mee met het initiatief van de rapper, die op Goede Vrijdag 150.000 bloemboeketten rondbracht bij ouderen.
De optredens vinden plaats op de stoep bij woonzorgcentra door heel Nederland en beginnen om 15.00 uur.
Jeangu Macrooy: balkonconcert op geheime locatie
Jeangu Macrooy en zijn band geven maandag een balkonconcert op een geheime locatie in Nederland. Het optreden is vanaf 16.00 uur te volgen via de Facebook-pagina van de Staatsloterij.
René Froger: Koningsdag Launch Party
René Froger organiseert een Koningsdag Launch Party op het mede door hem opgezette platform NLmuziek.nl. Van 16.00 tot 19.00 uur zijn via het platform liveoptredens en eerder opgenomen shows te zien van de zanger en onder anderen Dries Roelvink, Edsilia Rombley, Snollebollekes, Tino Martin, Kenny B., Anita Meyer en Gerard Joling.
Niks daarvan!quote:
quote:Dit jaar wordt #Koningsdag thuis gevierd. Ook door de Koning en zijn gezin. Kort na 10.00 uur spreekt de Koning een korte boodschap uit via o.a. NPO1 en daarna ook via Koningsdagthuis.nl en de socialmediakanalen van het Koninklijk Huis.
Voorafgaand wordt door heel Nederland het Wilhelmus gezongen en meegespeeld met het Koninklijk Concertgebouworkest. De Koninklijke Familie sluit gedurende de dag bij verschillende online activiteiten aan. Om 16.00 uur wordt de dag afgesloten met de Nationale Toost. #koningsdagthuis
Volg vandaag de #Koningsdagthuis van de Koninklijke Familie via de socialmediakanalen van het Koninklijk Huis en koningsdagthuis.nl.
quote:
Ik doe zo wel de traditionele oranje Tom Pouce en ga vanmiddag een stuk fietsen...quote:Op maandag 27 april 2020 09:33 schreef just me het volgende:
[..]wel leuk dit soort initiatieven
![]()
je hoeft er geen gebruik van te maken maar het kan wel
Zo te zien gaan ze om 10 uur bij mij voor de deur staan te toeteren.quote:Op maandag 27 april 2020 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Om 10.00 uur klikken:
https://www.nu.nl/280443/(...)e-op-koningsdag.html
Vul de emmers!quote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo te zien gaan ze om 10 uur bij mij voor de deur staan te toeteren.
De trompetters staan al klaar.
quote:Op maandag 27 april 2020 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph zou op zijn orgel spelen, maar krabbelt nu terug
Het begint nu al.quote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
We doen op afstand meequote:Op maandag 27 april 2020 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe zo wel de traditionele oranje Tom Pouce en ga vanmiddag een stuk fietsen...
quote:Op maandag 27 april 2020 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |