Dat is niet zo netjes.quote:Op maandag 27 april 2020 10:23 schreef wielrennerdt het volgende:
@osodevo volgens mij heb je een aantal keer aangeven dat je wel kán werken, maar dit niet wilt omdat het je te weinig oplevert.
Ik ben zoals veel mensen nogal conflictontwijkend en wil niet de confrontatie aangaan om zo ruzie te krijgen. Ruzie maken is niet mijn sterkste punt, omdat je van zo'n iemand toch niet kan winnen. Vergeet niet dat ik geen sterke positie binnen de groep heb.quote:Op maandag 27 april 2020 10:19 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Als jij niet wilt uitleggen waarom je niet kunt werken aan iemand die jou mede met waarschijnlijk tegenzin onderhoud, hoe kun je dan ooit begrip op dat gebied verwachten?
Hoezo niet?quote:Op maandag 27 april 2020 10:24 schreef osodevo het volgende:
Ruzie maken is niet mijn sterkste punt, omdat je van zo'n iemand toch niet kan winnen.
Waarom zou je ruzie maken als je uitlegt waardoor je niet kan werken? Het zou tot een discussie kunnen komen, maar dat is niet erg.quote:Op maandag 27 april 2020 10:24 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik ben zoals veel mensen nogal conflictontwijkend en wil niet de confrontatie aangaan om zo ruzie te krijgen. Ruzie maken is niet mijn sterkste punt, omdat je van zo'n iemand toch niet kan winnen. Vergeet niet dat ik geen sterke positie binnen de groep heb.
Nee hoorquote:Op maandag 27 april 2020 10:23 schreef wielrennerdt het volgende:
@:osodevo volgens mij heb je een aantal keer aangeven dat je wel kán werken, maar dit niet wilt omdat het je te weinig oplevert. Dat vind ik eerlijk gezegd ook een rare redenatie. Als je kan werken, dan hoor je ook te werken naar mijn mening.
Als je echt niet kan werken, is het natuurlijk een ander verhaal.
Omdat ik introvert ben versus iemand die heel expressief en en verbaal aardig kan uithalen. Veel mensen kiezen liever voor de tactiek om stil te zitten als je geschoren wordt dan de confrontatie aangaan.quote:
Hoe is dit nog mogelijk in Nederland tegenwoordig? Via de legale weg dan.quote:Op maandag 27 april 2020 10:23 schreef wielrennerdt het volgende:
@:osodevo volgens mij heb je een aantal keer aangeven dat je wel kán werken, maar dit niet wilt omdat het je te weinig oplevert.
Je hebt dat letterlijk een aantal keer gezegd. Dat het minder op zou leveren dan een uitkering en dat je daarom niet werkt. Of omdat het naar je bewindvoerder zou gaan en je er zelf niet van kan profiteren.quote:Op maandag 27 april 2020 10:28 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Omdat ik introvert ben versus iemand die heel expressief en en verbaal aardig kan uithalen. Veel mensen kiezen liever voor de tactiek om stil te zitten als je geschoren wordt dan de confrontatie aangaan.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:08 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, al het inkomen gaat naar de bewindvoerder. Daarnaast moet ik ook eten en als het weekgeld niet op tijd gestort wordt heeft dat grote gevolgen.
Dat zou best wel in het plaatje passen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Je hebt dat letterlijk een aantal keer gezegd. Dat het minder op zou leveren dan een uitkering en dat je daarom niet werkt. Of omdat het naar je bewindvoerder zou gaan en je er zelf niet van kan profiteren.
[..]
En nu komt de aap uit de mouw.quote:Op maandag 27 april 2020 10:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Je hebt dat letterlijk een aantal keer gezegd. Dat het minder op zou leveren dan een uitkering en dat je daarom niet werkt. Of omdat het naar je bewindvoerder zou gaan en je er zelf niet van kan profiteren.
[..]
Niet teveel energie in duwen vriend.quote:Op maandag 27 april 2020 10:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoelde ik meer in algemene zin. Je inkomen of dat nou uit werk is of uitkering gaat naar de bewindvoerder inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2020 10:34 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
[..]
Gozer, je hebt echt vaker gezegd dat je niet werkt om die reden. Heb geen zin om een citaat te zoeken maar weet 95% zeker dat je dat gezegd hebt.quote:Op maandag 27 april 2020 10:37 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik meer in algemene zin. Je inkomen of dat nou uit werk is of uitkering gaat naar de bewindvoerder inderdaad.
Dat staat los van deze discussie. Dit gaat over mensen die oordelen zonder het dossier te kennen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:38 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Gozer, je hebt echt vaker gezegd dat je niet werkt om die reden. Heb geen zin om een citaat te zoeken maar weet 95% zeker dat je dat gezegd hebt.
Die mensen zul je altijd hebben, deal ermee.quote:Op maandag 27 april 2020 10:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat staat los van deze discussie. Dit gaat over mensen die oordelen zonder het dossier te kennen.
Staat helemaal niet los van de discussie chef. Je vindt het vervelend als mensen oordelen over mensen die niet werken (terwijl ze het wel kunnen). Vervolgens werk je zelf niet en zit je te klagen over iets terwijl je deze hele discussie kon vermijden door wel gewoon te werken (ondanks dat het geld dan naar je bewindvoerder zou gaan).quote:Op maandag 27 april 2020 10:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dat staat los van deze discussie. Dit gaat over mensen die oordelen zonder het dossier te kennen.
Als mensen wel het dossier kennen, namelijk dat je ervoor kiest om niet te werken "want het heeft geen zin", zouden ze precies hetzelfde oordelen. En terecht deze keer.quote:Op maandag 27 april 2020 10:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, want ik oordeel naar aanleiding van eigen ervaringen. Dat is fout.quote:Op maandag 27 april 2020 10:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Die mensen zul je altijd hebben, deal ermee.
Bovendien maak je jezelf ook volop schuldig aan ongefundeerde oordelen, zeker als het vrouwen betreft
En wie weet oordeelt de persoon uit de OP ook wel op basis van eigen ervaring met werkschuwe personen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, want ik oordeel naar aanleiding van eigen ervaringen. Dat is fout.
Dat kan, maar om dat zo direct te uiten vind ik nogal respectloos.quote:Op maandag 27 april 2020 10:58 schreef Chia het volgende:
[..]
En wie weet oordeelt de persoon uit de OP ook wel op basis van eigen ervaring met werkschuwe personen.
Dat doet ie niet direct. Jij hebt daar om gezeurd bij je andere vrienden.quote:Op maandag 27 april 2020 10:44 schreef osodevo het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, want ik oordeel naar aanleiding van eigen ervaringen. Dat is fout.
Hoe weet jij dat nou? Ik hem 'm amper.quote:Op maandag 27 april 2020 11:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat doet ie niet direct. Jij hebt daar om gezeurd bij je andere vrienden.
Maar het zou trouwens zomaar kunnen dat die kerel in kwestie wel weet dat jij liever niet werkt omdat dat je minder zou opleveren. Dan snap ik zijn mening wel.quote:Op maandag 27 april 2020 10:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |