Hier in de buurt zie ik ze dat helemaal niet doen (hoop ik).quote:Op zondag 26 april 2020 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
Als ze maar niet om 10.00 in de buurt allemaal het Wilhelmus gaan zingen, dan hoop ik toch mijn dan opgelopen kater uit te slapen.
Dat dacht ik laatst ook met dat lawaai maken voor de zorg, maar toen ik buiten ging staan bleek dat toch tegen te vallen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt zie ik ze dat helemaal niet doen (hoop ik).
#INJAAPWETRUSTquote:
Heb ik hier ook helemaal niets van gemerkt, met dat klappen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat dacht ik laatst ook met dat lawaai maken voor de zorg, maar toen ik buiten ging staan bleek dat toch tegen te vallen.
Hier dito. Ik zou wel niet goed zijn in mijn bovenkamer als ik voor de deur ga staan juichen. Wie heeft dit idioots verzonnen? Die koning lacht zich een krul in zijn lul koninklijke staart.quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt zie ik ze dat helemaal niet doen (hoop ik).
Ik zag ook weer iets met de vlag ondersteboven hangen wat is dat nou voor onzin johquote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier dito. Ik zou wel niet goed zijn in mijn bovenkamer als ik voor de deur ga staan juichen. Wie heeft dit idioots verzonnen? Die koning lacht zich een krul in zijn lul koninklijke staart.
alleen omdat je wat 'jaaaap' en jaapgod' zei op het verkeerde moment?quote:Op zondag 26 april 2020 19:41 schreef Caland het volgende:
Kan niet reageren DP
@:ggmm heeft me een CORban aangenaaid
Mensen die dit soort onzin verzinnen sporen niet helemaalquote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ook weer iets met de vlag ondersteboven hangen wat is dat nou voor onzin joh
het zal wel op feestboek gestaan hebbenquote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mensen die dit soort onzin verzinnen sporen niet helemaal
Hij gooit ook liever met wc-potten.quote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier dito. Ik zou wel niet goed zijn in mijn bovenkamer als ik voor de deur ga staan juichen. Wie heeft dit idioots verzonnen? Die koning lacht zich een krul in zijn lul koninklijke staart.
Ik heb je nog even in COR genoemd!quote:
Je moet eens naar posts van mede mods in COR kijken. Daar kom je soortgelijke idiote theorieen tegen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou al uren moeten zoeken om die vlag nog ergens te vinden.quote:Op zondag 26 april 2020 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag ook weer iets met de vlag ondersteboven hangen wat is dat nou voor onzin joh
Het lijkt me niet dat hiervoor ooit een verkeerd moment bestaat.quote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
alleen omdat je wat 'jaaaap' en jaapgod' zei op het verkeerde moment?
Ik heb er niet eens een, laat staan een stok om hem op te hangen.quote:Op zondag 26 april 2020 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou al uren moeten zoeken om die vlag nog ergens te vinden.
Welke sport?quote:Op zondag 26 april 2020 21:31 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jojoortje
Ik hou van jouquote:Op zondag 26 april 2020 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |