Op z'n Alsido'squote:Op zondag 26 april 2020 22:48 schreef tonja het volgende:
Wat een geweldige bagger weer![]()
![]()
OBS is best lastig
Maar echt. Als je serieus wil gaan streamen dan kijk je toch even rond op the interwebz om te kijken wat er zoal mogelijk is.quote:
Goffer je bent me voorquote:Op zondag 26 april 2020 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Ds. Schuitemaker gaat voor![]()
We zingen Psalm 43 Zend HEER, Uw licht en waarheid neder.![]()
[ afbeelding ]
Alweerquote:Op zondag 26 april 2020 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Kon je op wachten:YT en copyrights.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 27 april 2020 05:49 schreef Pearlbitch het volgende:
En wie denkt dat het opmerkelijk is dat Johan gaat slapen met een camera op zich gericht kan gerust zijn: het opmerkelijke is dat Johan dat doet in een gewoon bed.Jou lang niet gezien, alles goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja hoor, alles chill hier.quote:
Sommige dingen veranderen nooit, ook niet tien jaar later.quote:Op maandag 27 april 2020 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie hem nog steeds in bed liggen. Hij is aan de telefoon
Heeft al heel wat telefoontjes en berichtjes gehad.quote:Op maandag 27 april 2020 08:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sommige dingen veranderen nooit, ook niet tien jaar later.
Hij ging naar bed met telefoon en wordt ermee wakker.![]()
quote:
Ik hoop dat we de komende tijd nog wat oude bekenden tegenkomen. Marian 'Waterkoker', Neef Harrie, etc.quote:Op maandag 27 april 2020 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft al heel wat telefoontjes en berichtjes gehad.
Wat dat betreft niets veranderd
En ik zag op zijn FB dat hij zijn teen ook heeft gebroken.
We zijn weer terug bij af met alles zo te zien.
Ik ben benieuwd voor vandaag
Ik denk niet dat Marian daar is, die heeft het druk met allerlei andere dingenquote:Op maandag 27 april 2020 08:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat we de komende tijd nog wat oude bekenden tegenkomen. Marian 'Waterkoker', Neef Harrie, etc.
Tja, wanneer heeft Marian het niet druk. Was 10 jaar geleden al zo, met twee zaken, een gezin en het doen van haar eigen inkopen in Turkije en nog verder weg.quote:Op maandag 27 april 2020 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marian daar is, die heeft het druk met allerlei andere dingen
Ja echt he, en alles wat ze aanpakt loopt goed. Alleen nu een dikke strop net een nieuwe zaak willen openen en moet alles dichtquote:Op maandag 27 april 2020 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, wanneer heeft Marian het niet druk. Was 10 jaar geleden al zo, met twee zaken, een gezin en het doen van haar eigen inkopen in Turkije en nog verder weg.
Die is geen duizendpoot, maar een miljoenpoot.
Hij gaat zich ffkes omkleden. Zijn oranje pakkie denk ik.quote:Op maandag 27 april 2020 09:39 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal keike hé?
[ afbeelding ]
https://www.dailymotion.com/video/x7tjvwa
Istie al "op"?quote:Op maandag 27 april 2020 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij gaat zich ffkes omkleden. Zijn oranje pakkie denk ik.
Ja, hij is al een tijdje op. Is eerst een paar keer gebeld en berichtjes gehadquote:Op maandag 27 april 2020 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Istie al "op"?
http://www.studio-vlemmix.nl/
Toch raar dattie de hele dag daar in zijn eentje gaat showen tussen zijn "modellen"quote:Op maandag 27 april 2020 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij is al een tijdje op. Is eerst een paar keer gebeld en berichtjes gehad
Ik weet niet of hij dat in zijn eentje gaat doen.quote:Op maandag 27 april 2020 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch raar dattie de hele dag daar in zijn eentje gaat showen tussen zijn "modellen"
Nieuwe Kruknegert?quote:Op maandag 27 april 2020 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat in zijn eentje gaat doen.
Ik hoor hem nu al praten met ene Jens?
De tech guy jaquote:Op maandag 27 april 2020 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij dat in zijn eentje gaat doen.
Ik hoor hem nu al praten met ene Jens?
quote:
Lelijke bakquote:
Ik vind het geen mooie eerlijk gezegd, van die slagschepen. 6.50 geef ik er voorquote:
Is dat niet die DJ van gisteren avond, die eerste?quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet die DJ van gisteren avond, die eerste?
Leuk voor die 15 volgers.quote:Op maandag 27 april 2020 10:11 schreef Dotteke het volgende:
Ouwe beelden van voorafgaande jaren van Koningsdag.
Ja, wat hadden anders verwacht he
Ja, het loopt niet echt, gisteren keek ik ook ff waren er maar 4quote:
Hij gaat om 12h weer verder, geen idee met watquote:Op maandag 27 april 2020 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Nou dit hoef ik niet te zien al die ouwe meuk. Jammer weer dit het is het weer niet niet. O nee het is het helemaal niet
Ik heb ook geen idee, een veiling en hoog bezoek heb ik hem horen zeggen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat om 12h weer verder, geen idee met wat
Dat kan ook niet in zijn eentje, hij heeft totaal geen sociale feedback alleen chatbox, en dat leeft ook niet echtquote:Op maandag 27 april 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, een veiling en hoog bezoek heb ik hem horen zeggen.
De hele dag live streams zei hij. Ja zo kan ik het ook
Hij had mensen in kunnen schakelen toch. Marian. Alsido was ook wel leuk of Peterquote:Op maandag 27 april 2020 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan ook niet in zijn eentje, hij heeft totaal geen sociale feedback alleen chatbox, en dat leeft ook niet echt
Jahh gezelli 1½meter uitelkaar...quote:Op maandag 27 april 2020 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had mensen in kunnen schakelen toch. Marian. Alsido was ook wel leuk of Peterff de oude bende weer samen
O ja, dat moet ook nog, was ik ff vergetenquote:Op maandag 27 april 2020 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh gezelli 1½meter uitelkaar...
https://www.facebook.com/johan.vlemmixquote:Op maandag 27 april 2020 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
Het lijkt erop dat het YT geluid suckt
Live op FB werkt wel met geluid
Ja het is drie x niksquote:Op maandag 27 april 2020 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
Nah.. ik ben er inmiddels wel klaar mee met die mini streams
[ afbeelding ]
https://www.dailymotion.com/video/x7tk0c4
Is niet erg als ze samenwonenquote:Op maandag 27 april 2020 13:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is geen anderhalve meter..
[ afbeelding ]
Gisteren avond ook al.quote:
Ben al gestopt met kijken. Op fb is ook niets. Jammer, maar we hadden he kunnen weten.quote:Op maandag 27 april 2020 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tis zo'n beetje afgelopen begrijp ik, geen YT meer en rest vd dag FB aanklikken is geen doen
Jammer, ik had gehoopt op wat meer van Johans chaotische livestream gekeuvel en gedrentel.. maar ja we kennen 'm inderdaad, zo istie er, zo istie pleitte..quote:Op maandag 27 april 2020 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al gestopt met kijken. Op fb is ook niets. Jammer, maar we hadden he kunnen weten.
Ze zouden nog terug komen. Maar verwacht niets meer duurt te lang. Het had zo mooi kunnen zijn. Alleen te veel muziek en te weing chaosquote:Op maandag 27 april 2020 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt op wat meer van Johans chaotische livestream gekeuvel en gedrentel.. maar ja we kennen 'm inderdaad, zo istie er, zo istie pleitte..
Als hij van de zomer echt gaat beginnen zal hij wel een professionele streampartner in de arm nemen, want YT heeft een zero-tolerance beleid als het gaat om copyrights. Of je nu Buma/Sena betaalt of niet.quote:Op maandag 27 april 2020 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
De link van Johans site is kapot, moeten we elke keer gaan zoeken waar 'ie zit
YT is paranoia geworden, het wordt tijd voor een vers stream platformquote:Op maandag 27 april 2020 16:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als hij van de zomer echt gaat beginnen zal hij wel een professionele streampartner in de arm nemen, want YT heeft een zero-tolerance beleid als het gaat om copyrights. Of je nu Buma/Sena betaalt of niet.
Er zijn momenteel zo veel dj's op Youtbe om hun kunnen te laten horenquote:Op maandag 27 april 2020 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
YT is paranoia geworden, het wordt tijd voor een vers stream platform
Onherkenbare bagger dat niet door de software herkend wordt.. dan mag het , één regel van iemand anders, ook al is het 100 jaar oud dan mag je oprotten met je Showquote:Op maandag 27 april 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn momenteel zo veel dj's op Youtbe om hun kunnen te laten horen
Dat die allemaal wel door mogen gaan snap ik dan weer niet
Johan moet dat ondertussen toch ook wetenquote:Op maandag 27 april 2020 16:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Onherkenbare bagger dat niet door de software herkend wordt.. dan mag het , één regel van iemand anders, ook al is het 100 jaar oud dan mag je oprotten met je Show
Een gebarentolk zou wel leuk zijn.. gebarentolken schijnen hót te zijn nu ...quote:Op maandag 27 april 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Johan moet dat ondertussen toch ook weten
Nu hebben we een fijne dj aan het draaien, die maakt tenminste niet van die pokkherrie
Silent disco
Eigen meuk.quote:Op maandag 27 april 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn momenteel zo veel dj's op Youtbe om hun kunnen te laten horen
Dat die allemaal wel door mogen gaan snap ik dan weer niet
Of Leontien die gaat dansen voor de draaitafel.quote:Op maandag 27 april 2020 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een gebarentolk zou wel leuk zijn.. gebarentolken schijnen hót te zijn nu ...
Irmaquote:Op maandag 27 april 2020 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een gebarentolk zou wel leuk zijn.. gebarentolken schijnen hót te zijn nu ...
Je wordt er mee dood gegooid niet om aan te horenquote:
Nou eens kijken hoe lang hij dit keer blijft, 5 minutenquote:Op maandag 27 april 2020 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens FB is Johan weer live , maar ook daar werkt de stream blijkbaar niet ( meer)
[ afbeelding ]
Ik ben klaar met het Vlemmix-Debâcle , ik zoek me overal de tyfus of Meneer wel of niet online is, en hoelang of het de moeite is..quote:Op maandag 27 april 2020 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou eens kijken hoe lang hij dit keer blijft, 5 minuten
Gelijk heb je, was al niet meer aan het zoeken.quote:Op maandag 27 april 2020 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben klaar met het Vlemmix-Debâcle , ik zoek me overal de tyfus of Meneer wel of niet online is, en hoelang of het de moeite is..
Klaar ermee
Oh, dus ik ben er en iedereen blijft wegquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja hè, ach het is maar net wat er op afkomt en hoe sfeerbepalend dat is...toch???
Nee hoor, ik ben er nog.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben er en iedereen blijft weg
Tante Ongeduld...quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tante Ongeduld...
Resultaten uit het verleden bieden helemaal nix, alleen maar nostalgische sentimenten die zoals het er nu uitziet nooit meer terugkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |