Ik vind het geen mooie eerlijk gezegd, van die slagschepen. 6.50 geef ik er voorquote:
Is dat niet die DJ van gisteren avond, die eerste?quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet die DJ van gisteren avond, die eerste?
Leuk voor die 15 volgers.quote:Op maandag 27 april 2020 10:11 schreef Dotteke het volgende:
Ouwe beelden van voorafgaande jaren van Koningsdag.
Ja, wat hadden anders verwacht he
Ja, het loopt niet echt, gisteren keek ik ook ff waren er maar 4quote:
Hij gaat om 12h weer verder, geen idee met watquote:Op maandag 27 april 2020 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Nou dit hoef ik niet te zien al die ouwe meuk. Jammer weer dit het is het weer niet niet. O nee het is het helemaal niet
Ik heb ook geen idee, een veiling en hoog bezoek heb ik hem horen zeggen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij gaat om 12h weer verder, geen idee met wat
Dat kan ook niet in zijn eentje, hij heeft totaal geen sociale feedback alleen chatbox, en dat leeft ook niet echtquote:Op maandag 27 april 2020 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, een veiling en hoog bezoek heb ik hem horen zeggen.
De hele dag live streams zei hij. Ja zo kan ik het ook
Hij had mensen in kunnen schakelen toch. Marian. Alsido was ook wel leuk of Peterquote:Op maandag 27 april 2020 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan ook niet in zijn eentje, hij heeft totaal geen sociale feedback alleen chatbox, en dat leeft ook niet echt
Jahh gezelli 1½meter uitelkaar...quote:Op maandag 27 april 2020 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij had mensen in kunnen schakelen toch. Marian. Alsido was ook wel leuk of Peterff de oude bende weer samen
O ja, dat moet ook nog, was ik ff vergetenquote:Op maandag 27 april 2020 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh gezelli 1½meter uitelkaar...
https://www.facebook.com/johan.vlemmixquote:Op maandag 27 april 2020 12:25 schreef 5thencounter het volgende:
Het lijkt erop dat het YT geluid suckt
Live op FB werkt wel met geluid
Ja het is drie x niksquote:Op maandag 27 april 2020 12:35 schreef 5thencounter het volgende:
Nah.. ik ben er inmiddels wel klaar mee met die mini streams
[ afbeelding ]
https://www.dailymotion.com/video/x7tk0c4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |