Irmaquote:Op maandag 27 april 2020 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een gebarentolk zou wel leuk zijn.. gebarentolken schijnen hót te zijn nu ...
Je wordt er mee dood gegooid niet om aan te horenquote:
Nou eens kijken hoe lang hij dit keer blijft, 5 minutenquote:Op maandag 27 april 2020 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens FB is Johan weer live , maar ook daar werkt de stream blijkbaar niet ( meer)
[ afbeelding ]
Ik ben klaar met het Vlemmix-Debâcle , ik zoek me overal de tyfus of Meneer wel of niet online is, en hoelang of het de moeite is..quote:Op maandag 27 april 2020 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou eens kijken hoe lang hij dit keer blijft, 5 minuten
Gelijk heb je, was al niet meer aan het zoeken.quote:Op maandag 27 april 2020 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben klaar met het Vlemmix-Debâcle , ik zoek me overal de tyfus of Meneer wel of niet online is, en hoelang of het de moeite is..
Klaar ermee
Oh, dus ik ben er en iedereen blijft wegquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja hè, ach het is maar net wat er op afkomt en hoe sfeerbepalend dat is...toch???
Nee hoor, ik ben er nog.quote:Op woensdag 17 juni 2020 10:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, dus ik ben er en iedereen blijft weg
Tante Ongeduld...quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tante Ongeduld...
Resultaten uit het verleden bieden helemaal nix, alleen maar nostalgische sentimenten die zoals het er nu uitziet nooit meer terugkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |