Cover zoeken, raak schieten en weer naar de volgende spot om cover te zoeken.quote:Op maandag 27 april 2020 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt weinig te sluipen in chapter 18 in dat huis.
Zorgen dat jij de tegenstander raakt zonder dat ze jou raken. Johan zou het gezegd kunnen hebben.quote:Op maandag 27 april 2020 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Cover zoeken, raak schieten en weer naar de volgende spot om cover te zoeken.
Platinum gehaald en drie keer uitgespeeld, pijn is fijn.quote:Op maandag 27 april 2020 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zorgen dat jij de tegenstander raakt zonder dat ze jou raken. Johan zou het gezegd kunnen hebben.
quote:Op maandag 27 april 2020 21:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Cover zoeken, raak schieten en weer naar de volgende spot om cover te zoeken.
Je begint achter een paal en dan komen er honderd miljoen miljard mensen op je af! Eentje met een minigunquote:Op maandag 27 april 2020 21:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat erin chapter 18 gebeurd. Vast iets op dat duivelse eiland.
Is dat bij die soort van boot en dat je kan slingeren ?quote:Op maandag 27 april 2020 21:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je begint achter een paal en dan komen er honderd miljoen miljard mensen op je af! Eentje met een minigun
Neequote:Op maandag 27 april 2020 21:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is dat bij die soort van boot en dat je kan slingeren ?
Granaten spammen op die lul zou ik zeggen.
Ah ja, moeilijkste stukje van het spel imo.quote:
Makkelijk is anders inderdaad. Die autolift vond ik ook niet echt makkelijk.quote:Op maandag 27 april 2020 21:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah ja, moeilijkste stukje van het spel imo.
Dat is precies het stuk waar het over gaat.quote:Op maandag 27 april 2020 22:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik herinner me vooral ergens aan het einde, een koloniaal huis wat al een stukken was geschoten en de enemies echt overal vandaan kwamen.
Daarom forever Easyquote:
Wat een ontzettende klapmongool om dan maar die hele game te gaan spoilen. Doe dan in de bureaula van je baas schijten ofzo.quote:Op maandag 27 april 2020 10:56 schreef Aurelius het volgende:
Bron lijkt trouwens een voormalige medewerker te zijn die ruzie heeft over zijn ontslagvergoeding.
Daar lijkt het zo wel opquote:
Ik kijk zelf eigenlijk ook meer uit naar Ghost of Tjoeketjoek dan naar TLOU 2.quote:Op maandag 27 april 2020 19:16 schreef DKUp het volgende:
Onpopulaire mening: Ik verwacht dat ik Ghost of Tsushima beter ga vinden dan TLOU Part II of die game moet vijf uur duren als hun (Sucker Punch) vorige games.
quote:Op maandag 27 april 2020 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school zat was het verhaal van de Odyssee gewoon lesmateriaal.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 27 april 2020 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Today I Learned: Dying Light mag niet verkocht worden in Duitsland
Dat wordt Knack 1
Opzeker dat Ghost of Tsushima beter zal zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 08:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kijk zelf eigenlijk ook meer uit naar Ghost of Tjoeketjoek dan naar TLOU 2.
Wie is die jongedame uit jouw UI, en is zij daar aan het doen wat ik denk dat ze aan het doen is?
Te veel geweld.quote:
Bizarquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Te veel geweld.
Je mag het alleen verkopen vanachter de toonbank. Niet aan kinderen onder de 18 en je mag geen reclame maken. Dus in de praktijk neemt bijna niemand de moeite om die dingen in te kopen. Importeren kan wel. Staat ook niet op PSN of Steam in Duitsland want dan zouden ze leeftijd moeten verifiëren en daar hebben ze geen zin in.
Duitsers
VlinderGODIN, Billy Bakker. Applaudisseren natuurlijk niet iets andersquote:Op dinsdag 28 april 2020 08:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kijk zelf eigenlijk ook meer uit naar Ghost of Tjoeketjoek dan naar TLOU 2.
Wie is die jongedame uit jouw UI, en is zij daar aan het doen wat ik denk dat ze aan het doen is?
De wereld is ook dood en leeg. Opgevuld door npcs waar je niet mee kan interacten.quote:Op maandag 27 april 2020 11:50 schreef Drankster het volgende:
Ik vond Odyssey eigenlijk niet zo boeiend. De voice acting was tenenkrommend en de wereld was veel te groot en leeg.
Yakuza nooit gespeeld.
Teveel geweld geloof ik nietquote:Op dinsdag 28 april 2020 09:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Te veel geweld.
Je mag het alleen verkopen vanachter de toonbank. Niet aan kinderen onder de 18 en je mag geen reclame maken. Dus in de praktijk neemt bijna niemand de moeite om die dingen in te kopen. Importeren kan wel. Staat ook niet op PSN of Steam in Duitsland want dan zouden ze leeftijd moeten verifiëren en daar hebben ze geen zin in.
Duitsers
yikes ugly alertquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
VlinderGODIN, Billy Bakker. Applaudisseren natuurlijk niet iets anders
[ afbeelding ]
Niet je eigen gemoedstoestand projecteren op games aub. De game is verre van leeg, anders steek ik er geen 100+ uur in. Sure, het is geen Breath of the Wild, maar geen enkele game is dat.quote:
Kan deze gast niet weer eens geband worden?quote:
Het is wel leeg en zielloos. De npcs zijn useless, je kan niet tegen ze praten, ze reageren bijna niet eens op je aanwezigheid.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet je eigen gemoedstoestand projecteren op games aub. De game is verre van leeg, anders steek ik er geen 100+ uur in. Sure, het is geen Breath of the Wild, maar geen enkele game is dat.
Ja sgoe, ga even bannen, moment.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan deze gast niet weer eens geband worden?
@:2dope
@:speknek
@:yvonne
@:iemand
?
Pff, je bent geen mod meer! Proletariër.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:31 schreef Pheno het volgende:
Ja, zullen we nu eens stoppen met spoilers neer te plempen over een game die nog niet uit is? Leuk dat sommige mensen hier The Last of Us overrated vinden, Naughty Dog stout vinden door alle meldingen over hoe ze daar met medewerkers om gaan etc etc, maar er zijn gewoon bezoekers die de game straks willen spelen zonder van alles al te willen weten. Dan hebben ze ook vast een mening die ze hier of in een eigen TLOU2-topic willen neer plempen. Wat dan, na release, prima kan. Nu nog niet. Dank.
Games in juli releasen is ook opeens hip.quote:
GENOTquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:31 schreef Pheno het volgende:
Ja, zullen we nu eens stoppen met spoilers neer te plempen over een game die nog niet uit is? Leuk dat sommige mensen hier The Last of Us overrated vinden, Naughty Dog stout vinden door alle meldingen over hoe ze daar met medewerkers om gaan etc etc, maar er zijn gewoon bezoekers die de game straks willen spelen zonder van alles al te willen weten. Dan hebben ze ook vast een mening die ze hier of in een eigen TLOU2-topic willen neer plempen. Wat dan, na release, prima kan. Nu nog niet. Dank.
quote:PS5 DualSense Controller Could Be 'One of the Best in History'
Dying Light 2 designer weighs in
If it isn't already obvious, Sony's PlayStation 5 DualSense controller has both the gaming and development community very excited. With haptic feedback and adaptive triggers, the Japanese giant is taking a genuinely big step forward with the pad's feature set and design rather than iterating upon what it has done in the past. The proof will be in the pudding when we get hands on time with the controller, of course, but it's clear that the hardware manufacturer is doing something right.
Speaking of which, to learn more of what developers think of the PS5 DualSense controller, we reached out to Dying Light 2 developer Techland to see what it thought of the innovation. Lead game designer Tymon Smektala told Push Square that he thinks the controller looks fantastic. "I absolutely love it. It's an amazing design, as futuristic as we should expect in 2020 - the sci-fi times we already live in. As for the shape, we need to see how it will fit in the hands, but looking at it I get very good vibes - I think it has a chance to be one of the best in history, just big enough but neat & funky at the same time."
Smektala then went on to discuss just some of the features which set the PS5 DualSense controller apart. "I also think that the haptic feedback and adaptive triggers can be real game-changers, way more than people expect right now. I'm curious about the overall sturdiness of the thing. It looks so sleek I wonder if it will survive accidental falls and rage quits. But all in all, even though I know the initial opinions were varied, for me it's absolutely fantastic."
Following the recent outpour of love for the next-generation controller from those working on PS5 games, including Tymon Smektala himself, we think it's clear that the features it's packing won't be quickly abandoned. The likes of adaptive triggers and haptic feedback seem to be here to stay, and Dying Light 2 may well take advantage of them. While the game no longer has a release window following its indefinite delay, Techland has confirmed that a PS5 version is in the works.
https://www.pushsquare.co(...)_the_best_in_history
Komt er ook een Corona Edition?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Games in juli releasen is ook opeens hip.
Geen idee, ben net Snowrunner aan het schrijven, daarna heb ik geloof ik even niets meer. Eens kijken of ik iets ga platten, een game uit de ps plus backlog ga pakken, of gewoon weer naar FFXIV ga. 1500+ uur daarin, maar nu even niet 'and counting' deze maand. En niet eens eens platinum, bedenk ik me netquote:
Ik ben blij met Final Fantasy VII Remake en zit in Chapter 8. Daarna backlog, The Last Of Us Part II (quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ben net Snowrunner aan het schrijven, daarna heb ik geloof ik even niets meer. Eens kijken of ik iets ga platten, een game uit de ps plus backlog ga pakken, of gewoon weer naar FFXIV ga. 1500+ uur daarin, maar nu even niet 'and counting' deze maand. En niet eens eens platinum, bedenk ik me net
Is er veel vlees zichtbaar?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
Er zitten lesbies in tlou 1 dus pas op zware sjw shit
Altijd zo'n lekker gevoel als je een spel vanuit je backlog kunt verwijderen omdat hij uitgespeeld isquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ben net Snowrunner aan het schrijven, daarna heb ik geloof ik even niets meer. Eens kijken of ik iets ga platten, een game uit de ps plus backlog ga pakken, of gewoon weer naar FFXIV ga. 1500+ uur daarin, maar nu even niet 'and counting' deze maand. En niet eens eens platinum, bedenk ik me net
Water is natquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:15 schreef DKUp het volgende:
FIFA en NFL zijn aangekondigd, nou ja uhmmmm.
Walmart Canada twee jaar geledenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef Pheno het volgende:
Ach, komt vanzelf. E3 komt er (aangepast) aan, al ben ik benieuwd of er weer lekken zijn, nu iedereen thuis zit. Geen dronken PR of developers die tegen de oom van de moeder van de schoonmaakster zeggen dat Horizon: Zero Dawn 2 er tof uit ziet.
Ja, die was ook wel geniaal. Gewoon alle covers er al op zettenquote:
Maar dat is het niet.quote:
Zeg dat maar tegen mijn droogmolenquote:
De enige die ik dat toevertrouw zijn bezig met Baldurs Gate 3. BioWare, not so much. Die zijn compleet EA-ED.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop op een remaster van Neverwinter Nights 2.
Heb Baldurs Gate 1 en 2 uitgeleend, maar wil me wel voorbereiden op BG 3. Dus ga maar Original Sin spelen als ik klaar ben met Ultimate Alliance.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige die ik dat toevertrouw zijn bezig met Baldurs Gate 3.
Dice hebben ze ook helemaal naar de tyfus geholpen. Visceral, Ghost Games en nog veel meer inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige die ik dat toevertrouw zijn bezig met Baldurs Gate 3. BioWare, not so much. Die zijn compleet EA-ED.
Need for Greedquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dice hebben ze ook helemaal naar de tyfus geholpen.
MicrotransactiesGODEN, Heat is niet eens slecht maar ja die game had nog wel een jaartje de tijd mogen hebben met die schijt graphics overdag.quote:
Van mij mag BF2 wel eens in de plus komen. Zo’n typische game die ik wel een keer wil proberen maar niet wil kopen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:09 schreef DKUp het volgende:
Final Update en Battlefield V klaar met updates bijna.
DICE gaat weer aan de Battlefield in 2021
Het eerste deel vond ik een stuk leuker. BF2 is wel aardig en nu een stuk beter dan drie jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Van mij mag BF2 wel eens in de plus komen. Zo’n typische game die ik wel een keer wil proberen maar niet wil kopen.
100% waarheid, alsnog goty.quote:
Die komt echt niet dit jaar nogquote:
welquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die komt echt niet dit jaar nog
Ze ontkennen nog allemaal, ook de consolebakkers, maar er is echt wel vertraging. Ook bij het maken van een spel. In de laatste statusupdate van Final Fantasy XIV wordt het goed uitgelegd. Japan is geen thuiswerkland. Even afgezien van technische problemen hebben ze nog te maken met kleine woonruimtes, dus geen aparte kamer om werken en ze willen hun familie niet tot last zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
wel
eind dit jaar om de next gen launches tegen te zitten
RIP Knack 3quote:Op woensdag 29 april 2020 07:42 schreef Pheno het volgende:
En dan heb je de launchgames van de nieuwe consoles nog. Het kan wel zijn dat Sony en Microsoft door willen gaan met launch, maar er moeten wel games zijn. Ik denk dat er een paar de launch niet gaan halen
Als het kon had ik hem 2 weken geleden al gekocht.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:04 schreef 2dope het volgende:
Streets of Rage 4 is fenomenaal jongons, allemaal kopen morgen
twitter:StormYorha twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 23:53:09YokoTaro FINALLY dropped new NieR Replicant infos!
-It's "much more" than a remaster
-Gameplay has been reworked to please Automata fans
-PlatinumGames staff helping
-They want everything to feel "new" and more polished
-Camera work stays the same
-New VAs performances https://t.co/9bJXxcH2ZU reageer retweet
twitter:StormYorha twitterde op woensdag 29-04-2020 om 00:10:27-Clarifying that VAs are the same, (for the main characters at least) they are just re-recording
-As previously said, 2B and 9S' VAs are involved
-New characters will be added
-Possibly a new ending
Source: https://t.co/hpd6HABVS9 reageer retweet
Maniacquote:Op woensdag 29 april 2020 09:04 schreef 2dope het volgende:
Streets of Rage 4 is fenomenaal jongons, allemaal kopen morgen
Oeh dat is wel beste een uitdaging ja. Ik loop er als SoR-veteraan redelijk makkelijk doorheen, maar het is zeker niet dumbed down. Al een paar flink lastige boss fights gehad. Maar man man man wat speelt 't heerlijk, gameplay 9,5/10 muziek 9,5/10quote:Op woensdag 29 april 2020 09:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Maniac
Get an S-Rank on all stages on Hard difficulty or higher.
Challenge accepted
Slow news day.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:22 schreef KennyPowers het volgende:
Rumour: Assassin's Creed PS5 Reveal Coming Later Today
http://www.pushsquare.com(...)l_coming_later_today
Heerlijk artikels schrijven op basis van een post van 3 letters van iemand met een Newton UI
quote:Op woensdag 29 april 2020 09:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oeh dat is wel beste een uitdaging ja. Ik loop er als SoR-veteraan redelijk makkelijk doorheen, maar het is zeker niet dumbed down. Al een paar flink lastige boss fights gehad. Maar man man man wat speelt 't heerlijk, gameplay 9,5/10 muziek 9,5/10
Ik post er ook weer over dus tja ...quote:
Wil je iets specifieks weten? Je moet goed opletten met die Star Stones want als je niet goed oplet ben je bij endgame je de tyfus aan het zoeken.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog tips voor Divinity Original Sin?
Wat er makkelijk speelt, waar ik op moet letten zodat ik mezelf niet genaaid heb idd.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wil je iets specifieks weten? Je moet goed opletten met die Star Stones want als je niet goed oplet ben je bij endgame je de tyfus aan het zoeken.
Het leuke aan Divinity is dat je van alles kunt proberen, qua builds en qua oplossingen. Of zoek je een OP-buildquote:Op woensdag 29 april 2020 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat er makkelijk speelt, waar ik op moet letten zodat ik mezelf niet genaaid heb idd.
Oké. In bijvoorbeeld NWN kun je jezelf hard naaien door bijvoorbeeld een Blackguard te spelen.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het leuke aan Divinity is dat je van alles kunt proberen, qua builds en qua oplossingen. Of zoek je een OP-build
quote:Op woensdag 29 april 2020 09:31 schreef Aurelius het volgende:
twitter:StormYorha twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 23:53:09YokoTaro FINALLY dropped new NieR Replicant infos!
-New VAs performances https://t.co/9bJXxcH2ZU reageer retweettwitter:StormYorha twitterde op woensdag 29-04-2020 om 00:10:27-Clarifying that VAs are the same, (for the main characters at least) they are just re-recording
-Possibly a new ending
quote:Op woensdag 29 april 2020 09:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oeh dat is wel beste een uitdaging ja. Ik loop er als SoR-veteraan redelijk makkelijk doorheen, maar het is zeker niet dumbed down. Al een paar flink lastige boss fights gehad. Maar man man man wat speelt 't heerlijk, gameplay 9,5/10 muziek 9,5/10
Naja, de eerste Nier was helemaal niet zo goed. Dus ze moeten er wel meer mee doen dan enkel een remaster.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:31 schreef Aurelius het volgende:
-New VAs performances https://t.co/9bJXxcH2ZU reageer retweettwitter:StormYorha twitterde op woensdag 29-04-2020 om 00:10:27-Clarifying that VAs are the same, (for the main characters at least) they are just re-recording
-Possibly a new ending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |