In ieder geval een persoon in de distributieketen. Maar ja, het kan ook al bij een winkel binnen zijn gekomen. Dat ze nog moeten wachten voordat ie in de verkoop mag, maar de palletsorteerder neemt alvast een kopietje mee.quote:Op maandag 27 april 2020 10:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Soony gaat wel zorgen dat mensen hun baan kwijtraken![]()
Nou dat is het ding, in al die beelden zijn een soort van code te zien van de levels en de personages die in beeld komen. Testers met devkits?quote:Op maandag 27 april 2020 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval een persoon in de distributieketen. Maar ja, het kan ook al bij een winkel binnen zijn gekomen. Dat ze nog moeten wachten voordat ie in de verkoop mag, maar de palletsorteerder neemt alvast een kopietje mee.
Of reviewers.quote:Op maandag 27 april 2020 10:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou dat is het ding, in al die beelden zijn een soort van code te zien van de levels en de personages die in beeld komen. Testers met devkits?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naughty Dog is echt heel, heel ver hun eigen aars ingekropen.![]()
quote:Op maandag 27 april 2020 10:56 schreef Aurelius het volgende:
Nog meer spoilers. Bron lijkt trouwens een voormalige medewerker te zijn die ruzie heeft over zijn ontslagvergoeding.Oke bedankt. Doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naughty Dog is echt heel, heel ver hun eigen aars ingekropen.
nou nou nouquote:Op maandag 27 april 2020 11:08 schreef Aurelius het volgende:
Sowieso zijn Uncharted en Last of Us overgewaardeerd. Naughty Dog maakt mooie graphics, maar de gameplay is houterig, de verhalen zijn saai, melodramatisch en pretentieus en de personages irritant en onsympathiek.
De Tomb Raider games zijn beter dan de Uncharted games.
Tomb Raider is aardig maar niet meerquote:Op maandag 27 april 2020 11:08 schreef Aurelius het volgende:
Sowieso zijn Uncharted en Last of Us overgewaardeerd. Naughty Dog maakt mooie graphics, maar de gameplay is houterig, de verhalen zijn saai, melodramatisch en pretentieus en de personages irritant en onsympathiek.
Tomb Raider vergeet niet dat het op de eerste plaats een game is, niet een interactieve versie van cinéma vérité.quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 11:08 schreef Aurelius het volgende:
Kwestie van smaak en voorkeur.quote:
De games vanaf 2013 waren niet heel sterk. Ze gingen de kant op van Uncharted en niet heel goed uitgewerkt. 2013 leek op een gegeven moment klaar te zijn en toen kwam er nog een heel lang stuk. Rise was goed en Shadow was kort en leek nog niet af.quote:Op maandag 27 april 2020 11:15 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Tomb Raider vergeet niet dat het op de eerste plaats een game is, niet een interactieve versie van cinéma vérité.
Ik vond Tomb Raider Underworld erg tof.quote:Op maandag 27 april 2020 11:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
De games vanaf 2013 waren niet heel sterk. Ze gingen de kant op van Uncharted en niet heel goed uitgewerkt. 2013 leek op een gegeven moment klaar te zijn en toen kwam er nog een heel lang stuk. Rise was goed en Shadow was kort en leek nog niet af.
Slecht is het niet, maar ik vind eigenlijk alleen Rise goed. Underworld niet uitgespeeld dus geen idee.quote:Op maandag 27 april 2020 11:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond Tomb Raider Underworld erg tof.
En ik heb mij met de laatste 3 delen ook goed vermaakt eigenlijk.
KLB / Mensen die BBQ-en in woonwijk.quote:Op maandag 27 april 2020 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
Was eigenlijk van plan mom vanmiddag de PS4 aan te slingeren, maar ik hoor net dat ik vanmiddag verkoolde stukken vlees weg ga spoelen met koud bier.
Bij familie, waarbij er naast mijzelf nog 2 andere bezoekers zijn (ook familie), dus wij houden ons aan de regels (bezoek mag, maar maximaal 3 bezoekers)
So, shoot mequote:Op maandag 27 april 2020 11:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
KLB / Mensen die BBQ-en in woonwijk.
Heeeey, je zou bijna denken dat het een kwestie van smaak is!quote:Op maandag 27 april 2020 11:26 schreef Aurelius het volgende:
Ander voorbeeld: de Yakuza-games. In elk deel is er een serieus misdaadverhaal vol bedrog, geweld en drama. Maar de makers beseffen dat ze dat in balans moeten brengen met een over-the-top vechtsysteem, mini-games en absurde side-quests. Ze vergeten nooit dat dit een game is, iets dat mensen spelen om vermaakt te worden, niet om heropgevoed of verlicht te worden.
Nee onmogelijk, dat is uitgesloten.quote:Op maandag 27 april 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heeeey, je zou bijna denken dat het een kwestie van smaak is!
Nu even nietquote:
Allebei nog op de wishlist staan, dit zou te gek zijn.quote:Op maandag 27 april 2020 10:47 schreef KennyPowers het volgende:
Dit lijkt me wel bullshit
http://www.pushsquare.com(...)_but_source_is_shaky
Woensdag alweer
Jij bent officieel vervelender dan Mmarsu.quote:Op maandag 27 april 2020 11:44 schreef Aurelius het volgende:
Eerder een heleboel mensen die het fijn vinden om zichzelf eindeloos te pijnigen.
Assassin's Creed games zijn immers ook populair.
Dark Souls Remastered isquote:Op maandag 27 april 2020 11:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Allebei nog op de wishlist staan, dit zou te gek zijn.
Kassandra heeft Corona niet meegemaaktquote:Op maandag 27 april 2020 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu even niet![]()
![]()
Contactberoep en zulks.
Twee bolletjes graag!quote:
Qua games kan het wel maar vind het verdacht dat dan alleen een plaatje (in hoge resolutie) lekt.quote:Op maandag 27 april 2020 11:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Allebei nog op de wishlist staan, dit zou te gek zijn.
Pacman?quote:Op maandag 27 april 2020 12:47 schreef KennyPowers het volgende:
Score: 3.993.794
S-rank: 4.000.000
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja. Volgende poging al gelukt.quote:
Zegt meneer odyssey atlantis blablaquote:Op maandag 27 april 2020 09:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is niet okay dat hier spoilers gepost worden.
Een game + DLC die al een jaar uit zijn vs een game die nog moet uitkomen. Ik denk dat je dat verschil zelf wel in zietquote:
Aan de trophies te zien is Adventure mode met afstand de moeilijkste. Als je hier de platinum haalt dan is het je beste platinum.quote:Op maandag 27 april 2020 12:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja. Volgende poging al gelukt.![]()
https://psnprofiles.com/t(...)tion-2/Beware_Of_Bob
Extreme mode en Adventure mode nog.
quote:Op maandag 27 april 2020 09:05 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Leaks gelezen. Deze games ging toch over zombies?SJW opera, want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Manmanman
Er kan geen christelijke cult zijn na een epidimie?
Er kan geen liefde tussen vrouwen zijn na een world ending event?
Triest dat het bij jou binnen komt als een ' SJW Opera' , dat zegt namelijk meer over jou dan over het spel of de makers of de boodschap.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Of je antwoord ff in een spoilertagquote:Op maandag 27 april 2020 13:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
SJW opera, want?
Er kan geen christelijke cult zijn na een epidimie?
Er kan geen liefde tussen vrouwen zijn na een world ending event?
Triest dat het bij jou binnen komt als een ' SJW Opera' , dat zegt namelijk meer over jou dan over het spel of de makers of de boodschap.
quote:Op maandag 27 april 2020 10:56 schreef Aurelius het volgende:
Nog meer spoilers. Bron lijkt trouwens een voormalige medewerker te zijn die ruzie heeft over zijn ontslagvergoeding.Mooi toch. Ik zou het eerst maar eens spelen voordat je met een vooringenomen mening je eigen kont in gaat kruipen, en gaat geloven in je SJW spuitende bullshit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naughty Dog is echt heel, heel ver hun eigen aars ingekropen.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ik zie niet in waarom, een christelijke cult zegt verder niks over de game of het verhaal.quote:Op maandag 27 april 2020 13:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Of je antwoord ff in een spoilertag
quote:Waaah my i m m e r s i o n is ruined damn SJW cabal
Huh? Wanneer loop ik te janken als er een trailer wordt gepost?quote:Op maandag 27 april 2020 14:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Moeten we echt tot de release dit topic in de prullenbak gooien? Want hierboven staan spoilers die ik dus niet wil lezen.
En dat van iemand die loopt te janken als een klein kind wanneer iemand een trailer post.
quote:Op maandag 27 april 2020 14:01 schreef DKUp het volgende:
We hebben alleen nog een transgender personage nodig, dan kennen we onze Drunckmann weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ben er nog lang niet. In Score Attack kan je gewoon één level kiezen waarop je S-rank wil halen en in Adventure Mode moet je 74 levels (haast) perfect doen. Maar die levels zijn wel korter.quote:Op maandag 27 april 2020 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Aan de trophies te zien is Adventure mode met afstand de moeilijkste. Als je hier de platinum haalt dan is het je beste platinum.
Als je andere wapens begint te gebruiken krijg je vanzelf skill punten voor dat wapen. Je kan wanneer je maar wil wisselen.quote:Op maandag 27 april 2020 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Kun je trouwens met Nioh 2 ten aller tijden je wapens veranderen?
Ik had de Kusa en de Switchglaive maar wil wat anders proberen.
En meteen de eerste tussenbaas/Yokai, die Enki, is een pain in the ass
Morgen maar eens verder kijken dan.quote:Op maandag 27 april 2020 14:57 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Als je andere wapens begint te gebruiken krijg je vanzelf skill punten voor dat wapen. Je kan wanneer je maar wil wisselen.
Die enki's zijn gewone monsters, je gaat ze nog vaak tegen komen. Beste strategie voor mij in het begin was ze laten aanvallen en dan meteen in de rug aanvallen.
Als ik lam ben kan ik alleen nog COD aanzetten. De rest vereist dan teveel rekenkracht.quote:Op maandag 27 april 2020 15:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Morgen maar eens verder kijken dan.
Ben nu op weg naar een bbq en als ik straks thuis ben ben ik waarschijnlijk te lam voor Nioh 2
Lekker man.quote:
Meh.quote:
As we begin to see an ease in the global distribution environment, I am pleased to confirm that The Last of Us Part II will arrive on June 19. And Ghost of Tsushima will follow on July 17.twitter:PlayStation twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:04:53Updated release dates: The Last of Us Part II and Ghost of Tsushima come to PS4 this summer: https://t.co/RvMfBI8nxL https://t.co/5AAPgO6tFw reageer retweet
Misschien wel Life of Black Tiger dat zal die Duitsers leren.quote:Op maandag 27 april 2020 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Today I Learned: Dying Light mag niet verkocht worden in Duitsland
Dat wordt Knack 1
Ga ik na het diner mee aan de slag.quote:Op maandag 27 april 2020 18:25 schreef DKUp het volgende:
Maak de OP maak oké @:Notorious_Roy met de juiste release data.
Oh nu heb ik hoge verwachtingen.quote:Op maandag 27 april 2020 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga ik na het diner mee aan de slag.
Kan iemand een kopie maken van de huidige OP? Ik verwacht vandalisme.quote:
Geen idee Duitsers zijn bang voor alles terwijl ze wel ergere dingen hebben gedaan.quote:Op maandag 27 april 2020 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Wat hebben die duitsers nou weer tegen zombies dan
twitter:SuckerPunchProd twitterde op maandag 27-04-2020 om 18:05:19There are a few finishing touches to apply and bugs to squash – so we’ll put these extra couple weeks to good use.
We hope you all are staying safe. We can’t wait for you to play, and we'll have many more details on gameplay to share very soon! reageer retweet
Done.quote:
Nog twee maandenquote:Op maandag 27 april 2020 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naught Dog statement
[ afbeelding ]
Daar is ubi voorquote:Op maandag 27 april 2020 20:49 schreef DKUp het volgende:
Nou ja het verhaal van Odyssey was al uitgelekt voor de aankondiging van de game.
Toen ik op de middelbare school zat was het verhaal van de Odyssee gewoon lesmateriaal.quote:Op maandag 27 april 2020 20:49 schreef DKUp het volgende:
Nou ja het verhaal van Odyssey was al uitgelekt voor de aankondiging van de game.
twitter:Neil_Druckmann twitterde op maandag 27-04-2020 om 20:32:22Heartbroken for the team. Heartbroken for our fans. We’re still incredibly excited to get the game into your hands. ❤ https://t.co/QWKLU6I6Q3 reageer retweet
Er zitten heel weinig battles in en anders kan je beter sluipen inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2020 20:57 schreef dud0r het volgende:
Sommige battles in uc4 zijn verdomme moeilijker dan de drie voorgaande delen bij elkaar op crushing.
Valt weinig te sluipen in chapter 18 in dat huis.quote:Op maandag 27 april 2020 21:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er zitten heel weinig battles in en anders kan je beter sluipen inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |