Morgen eerst een dagje met de Karcher en daarna Bbq.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:37 schreef Hamzoef het volgende:
De tokkies komen en masse weer uit hun winterslaap. Niet ruim vrijstaand wonen, maar gewoon in rijtjeshuis BBQ-en zodat de buren serieuze stankoverlast hebben.
Ik gun ieder zijn vrijheid, maar bij stevige wind geeft dit toch echt wel een behoorlijke overlast.
Pak je de buurvrouw toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:43 schreef Fer het volgende:
Hier zijn de tuinen ook nog eens tegen elkaar van 2 doorlopende rijen huizen. Overweeg een keer een heel varken op het spit te hangen.
Was bij iemand, niet bij mijzelf.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je daar zoveel last van hebt, waarom woon je dan niet ruim vrijstaand?
Ik ben geen tokkie, en ik woon niet in een rijtjeshuis.quote:
Was jij niet tegelijkertijd degene die opperde dat Turkse toeterbruiloften door de vingers gezien moesten worden?quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Was bij iemand, niet bij mijzelf.
[..]
Ik ben geen tokkie, en ik woon niet in een rijtjeshuis.
Maar ik vind dat wanneer je in een rijtjeshuis woont, je wat meer rekening met je muren moet houden. Ook geen tuinfeestjes bijvoorbeeld.
Je kan geen appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Was jij niet tegelijkertijd degene die opperde dat Turkse toeterbruiloften door de vingers gezien moesten worden?
Dit dus. Pleur gewoon op TS. Ga lekker je smerige magnetronmaaltijd eten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:53 schreef Repentless het volgende:
Ik word heel erg moe van die tendens om alles waar iemand 'last' van heeft 'tokkie' te noemen, alsof dat je als persoon verheven maakt.
Iets doodnormaals als barbecuen in je tuin valt daar dus ook alweer onder. Wat een ontzettend gezeik, niet te geloven. En als je in dezelfde straat woont, weet je op basis van jouw eigen kwalificatie van die mensen ook hoe het met jezelf gesteld is.
Wat een zwaktebod. Hiermee toon je je eigen racistische karakter aan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:54 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je kan geen appels met peren vergelijken.
Probeer het in nuchtere toestand nog eens.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:57 schreef Questular het volgende:
Wonen in een bbq-wijk tokkie is een ts.
Zegt de GHB verslaafde.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Probeer het in nuchtere toestand nog eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |